Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Εμένα ρωτάς; Αυτές που βασίζονται στο χαρτζηλίκι των πατεράδων τους ή των αντρών τους και συγχρόνως παραπονιούνται για την πατριαρχία, ρώτα.
Κάθε γυναίκα είτε έχει επιλέξει να εργάζεται, είτε να μένει σπίτι να μεγαλώσει τα παιδιά της οπότε και είναι αναγκαστικά εξαρτώμενη απο τον σύζυγο της, μπορεί να διαμαρτυρεται για την πατριαρχία. Αυτή που επιλέγει να την εξυπηρετεί και να χρησιμοποιεί την πατριαρχία, σαφώς δεν δικαιούται και δεν ασχολείται κιόλας. Οι υπόλοιπες/οι οφείλουμε να της πούμε ότι μπορεί και μόνη της να αναλάβει τον εαυτό της και ότι οι άνδρες δεν είναι το ισχυρό φύλο.
Εφόσον αποτελεί επιλογή της δεν είναι "πατριαρχία".
Στην πατριαρχία δεν επιλέγει τι θα κάνει. Της επιβάλλεται.
Είναι λεπτό το σημείο.
Όχι εδώ μπερδεύεσαι. Δεν επιβάλλεται πάντα η πατριαρχια σαν σύνολο. Δεν είναι δικτατορία. Πολλές γυναίκες υιοθετούν πατριαρχικες αντιλήψεις. Και όχι πάντα στο σύνολο τους. Θα δεις δηλαδή γυναίκες που χρησιμοποιούν κατά το δοκούν την πατριαρχική νοοτροπία ανάλογα την βολεψη τους.
Για μένα τα πράγματα είναι απλά. Είμαστε ίσοι. Οφείλουμε όσες/οι το πιστεύουμε να πείσουμε κι αυτές/αυτούς που δεν το πιστεύουν. End of story.
Είναι από τις περιπτώσεις που θεωρώ τη χρήση του πρώτου πληθυντικού πρόσωπου ως ύβρι ή συκοφαντία.
Καταγγέλω.
Οι υπόλοιπες είπα. Δεν σε συμπεριέλαβα. Γιατί αισθάνεσαι προσβολή;
Δεν αισθάνομαι προσβολή.
Απλώς θεωρώ από αστείο έως βλακώδες, το να μου ορίζει ο οποιοσδήποτε τι οφείλω και σε ποιον.
Το τι οφείλω και σε ποιον, το ορίζω εγώ, δεν θα μου το καθορίσει ο κάθε παπάρας.
Μα σου εξήγησα και πριν, δεν συμπεριλαμβάνεσαι σε αυτές που οφείλουν να πείσουν μια γυναίκα να αποτινάξει τις πατριαρχικά κατάλοιπα όσο κι αν την εξυπηρετούν. Άρα προς τι ή διαμαρτυρία;
Ενιγουέι, επειδή ο Paris θα πάει από γέλια αλλά έτσι όπως πάει, εγώ θα πάω από χασμουρητό, όποιος ευαισθητοποιημένος θέλει να απλώσει όλα τα χαρτιά ή τα ταρώ του στα θέματα της ευαλωτότητας, είναι καλοδεχούμενος στο σχετικό νήμα.
Κάθε γυναίκα είτε έχει επιλέξει να εργάζεται, είτε να μένει σπίτι να μεγαλώσει τα παιδιά της οπότε και είναι αναγκαστικά εξαρτώμενη απο τον σύζυγο της, μπορεί να διαμαρτυρεται για την πατριαρχία. Αυτή που επιλέγει να την εξυπηρετεί και να χρησιμοποιεί την πατριαρχία, σαφώς δεν δικαιούται και δεν ασχολείται κιόλας. Οι υπόλοιπες/οι οφείλουμε να της πούμε ότι μπορεί και μόνη της να αναλάβει τον εαυτό της και ότι οι άνδρες δεν είναι το ισχυρό φύλο.
Εφόσον αποτελεί επιλογή της δεν είναι "πατριαρχία".
Στην πατριαρχία δεν επιλέγει τι θα κάνει. Της επιβάλλεται.
Είναι λεπτό το σημείο.
Όχι εδώ μπερδεύεσαι. Δεν επιβάλλεται πάντα η πατριαρχια σαν σύνολο. Δεν είναι δικτατορία.
Δεν επιβάλλεται μόνο η δικτατορία.
Η πατριαρχία είναι κοινωνικό σύστημα, όχι πολιτικό. Είναι μαζική αντίληψη περί της ανισότητας των φύλων σε όλους τους τομείς ειδικά της κοινωνικής ζωής.
Πολλές γυναίκες υιοθετούν πατριαρχικες αντιλήψεις. Και όχι πάντα στο σύνολο τους. Θα δεις δηλαδή γυναίκες που χρησιμοποιούν κατά το δοκούν την πατριαρχική νοοτροπία ανάλογα την βολεψη τους.
Εφόσον βολεύονται δηλαδή βρίσκουν συμφέρουσα την κατάσταση δεν μιλάμε για πατριαρχική επιβολή, αλλά για το ...αντίθετο.
Το να βρεις έναν άντρα που θα του φορτώσεις όλες τις ευθύνες και τις δουλειές, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση "αποδοχή πατριαρχίας".
Για μένα τα πράγματα είναι απλά. Είμαστε ίσοι. Οφείλουμε όσες/οι το πιστεύουμε να πείσουμε κι αυτές/αυτούς που δεν το πιστεύουν. End of story.
Εφόσον αποτελεί επιλογή της δεν είναι "πατριαρχία".
Στην πατριαρχία δεν επιλέγει τι θα κάνει. Της επιβάλλεται.
Είναι λεπτό το σημείο.
Όχι εδώ μπερδεύεσαι. Δεν επιβάλλεται πάντα η πατριαρχια σαν σύνολο. Δεν είναι δικτατορία.
Δεν επιβάλλει μόνο η δικτατορία.
Πολλές γυναίκες υιοθετούν πατριαρχικες αντιλήψεις. Και όχι πάντα στο σύνολο τους. Θα δεις δηλαδή γυναίκες που χρησιμοποιούν κατά το δοκούν την πατριαρχική νοοτροπία ανάλογα την βολεψη τους.
Εφόσον βολεύονται δηλαδή βρίσκουν συμφέρουσα την κατάσταση δεν μιλάμε για πατριαρχική επιβολή, αλλά για το ...αντίθετο.
Το να βρεις έναν άντρα που θα του φορτώσεις όλες τις ευθύνες και τις δουλειές, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση "αποδοχή πατριαρχίας".
Για μένα τα πράγματα είναι απλά. Είμαστε ίσοι. Οφείλουμε όσες/οι το πιστεύουμε να πείσουμε κι αυτές/αυτούς που δεν το πιστεύουν. End of story.
Δεν μίλησα για επιβολή της πατριαρχίας. Ζούμε σε μια κοινωνία που μάχεται την πατριαρχία.
Όχι εδώ μπερδεύεσαι. Δεν επιβάλλεται πάντα η πατριαρχια σαν σύνολο. Δεν είναι δικτατορία.
Δεν επιβάλλει μόνο η δικτατορία.
Πολλές γυναίκες υιοθετούν πατριαρχικες αντιλήψεις. Και όχι πάντα στο σύνολο τους. Θα δεις δηλαδή γυναίκες που χρησιμοποιούν κατά το δοκούν την πατριαρχική νοοτροπία ανάλογα την βολεψη τους.
Εφόσον βολεύονται δηλαδή βρίσκουν συμφέρουσα την κατάσταση δεν μιλάμε για πατριαρχική επιβολή, αλλά για το ...αντίθετο.
Το να βρεις έναν άντρα που θα του φορτώσεις όλες τις ευθύνες και τις δουλειές, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση "αποδοχή πατριαρχίας".
Για μένα τα πράγματα είναι απλά. Είμαστε ίσοι. Οφείλουμε όσες/οι το πιστεύουμε να πείσουμε κι αυτές/αυτούς που δεν το πιστεύουν. End of story.
Δεν μίλησα για επιβολή της πατριαρχίας. Ζούμε σε μια κοινωνία που μάχεται την πατριαρχία.
Ναι, αλλά η πατριαρχία είναι επιβολή. Είναι ο ορισμός της κοινωνικής επιβολής. Δεν μπορούμε να μιλάμε για πατριαρχία χωρίς κοινωνική επιβολή.
stavmanr έγραψε: 25 Ιαν 2021, 20:24
Ναι, αλλά η πατριαρχία είναι επιβολή. Είναι ο ορισμός της κοινωνικής επιβολής. Δεν μπορούμε να μιλάμε για πατριαρχία χωρίς κοινωνική επιβολή.
Οι υπόλοιπες είπα. Δεν σε συμπεριέλαβα. Γιατί αισθάνεσαι προσβολή;
Δεν αισθάνομαι προσβολή.
Απλώς θεωρώ από αστείο έως βλακώδες, το να μου ορίζει ο οποιοσδήποτε τι οφείλω και σε ποιον.
Το τι οφείλω και σε ποιον, το ορίζω εγώ, δεν θα μου το καθορίσει ο κάθε παπάρας.
Μα σου εξήγησα και πριν, δεν συμπεριλαμβάνεσαι σε αυτές που οφείλουν να πείσουν μια γυναίκα να αποτινάξει τις πατριαρχικά κατάλοιπα όσο κι αν την εξυπηρετούν. Άρα προς τι ή διαμαρτυρία;
Κι εγώ έχω εξηγήσει δεκάδες φορές ότι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνει μια γυναίκα για να αποτινάξει τα πατριαρχικά κατάλοιπα, θα είναι να απεξαρτηθεί η ίδια και από τα θηλυκά σεξιστικά πρότυπα.
Αν δείξεις κώλο, κώλο θα δει κι ο πατριάρχης. Κι εκεί θα εστιάσει.
Οι άνθρωποι είναι σαν τα μαγαζιά. Έχουν βιτρίνα και ταμπέλα. Και βρίσκω κάπως χλωμό να μπει κάποιος σε ένα μαγαζί που πουλάει ερωτικά βοηθήματα ενώ ψάχνει ιστορικό βιβλίο.
stavmanr έγραψε: 25 Ιαν 2021, 20:24
Ναι, αλλά η πατριαρχία είναι επιβολή. Είναι ο ορισμός της κοινωνικής επιβολής. Δεν μπορούμε να μιλάμε για πατριαρχία χωρίς κοινωνική επιβολή.
Πως ορίζεις την επιβολή της πατριαρχίας;
Με το ποιος κρατάει το .. πορτοφόλι
Όσο κρατάω εγώ το πορτοφόλι η κόρη μου και η γυναίκα μου θα κάνουν αυτό που θέλω εγώ , ο πάτερ φαμίλιας !!!
stavmanr έγραψε: 25 Ιαν 2021, 20:18
Δεν επιβάλλει μόνο η δικτατορία.
Εφόσον βολεύονται δηλαδή βρίσκουν συμφέρουσα την κατάσταση δεν μιλάμε για πατριαρχική επιβολή, αλλά για το ...αντίθετο.
Το να βρεις έναν άντρα που θα του φορτώσεις όλες τις ευθύνες και τις δουλειές, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση "αποδοχή πατριαρχίας".
Δεν μίλησα για επιβολή της πατριαρχίας. Ζούμε σε μια κοινωνία που μάχεται την πατριαρχία.
Ναι, αλλά η πατριαρχία είναι επιβολή. Είναι ο ορισμός της κοινωνικής επιβολής. Δεν μπορούμε να μιλάμε για πατριαρχία χωρίς κοινωνική επιβολή.
Από τότε που οι γυναίκες (και τα παιδιά ) απόκτησαν δικό τους πορτοφόλι και οικονομική ανεξαρτησία από τον Πατριάρχη της οικογένειας ..Τέρμα η πατριαρχία
Απλώς θεωρώ από αστείο έως βλακώδες, το να μου ορίζει ο οποιοσδήποτε τι οφείλω και σε ποιον.
Το τι οφείλω και σε ποιον, το ορίζω εγώ, δεν θα μου το καθορίσει ο κάθε παπάρας.
Μα σου εξήγησα και πριν, δεν συμπεριλαμβάνεσαι σε αυτές που οφείλουν να πείσουν μια γυναίκα να αποτινάξει τις πατριαρχικά κατάλοιπα όσο κι αν την εξυπηρετούν. Άρα προς τι ή διαμαρτυρία;
Κι εγώ έχω εξηγήσει δεκάδες φορές ότι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνει μια γυναίκα για να αποτινάξει τα πατριαρχικά κατάλοιπα, θα είναι να απεξαρτηθεί η ίδια και από τα θηλυκά σεξιστικά πρότυπα.
Αν δείξεις κώλο, κώλο θα δει κι ο πατριάρχης. Κι εκεί θα εστιάσει.
Οι άνθρωποι είναι σαν τα μαγαζιά. Έχουν βιτρίνα και ταμπέλα. Και βρίσκω κάπως χλωμό να μπει κάποιος σε ένα μαγαζί που πουλάει ερωτικά βοηθήματα ενώ ψάχνει ιστορικό βιβλίο.
Χάνεις το σημείο που ο κωλος είναι της γυναίκας και η γυναίκα δεν είναι προς τέρψη του ανδρός. Δεν έχει κανένα δικαίωμα πάνω σε αυτό. Απλά.
Κατά τ' άλλα ναι, άμα ψάχνεις ιστορικό βιβλίο καλό είναι να μην πας σε sex shop.
Μα σου εξήγησα και πριν, δεν συμπεριλαμβάνεσαι σε αυτές που οφείλουν να πείσουν μια γυναίκα να αποτινάξει τις πατριαρχικά κατάλοιπα όσο κι αν την εξυπηρετούν. Άρα προς τι ή διαμαρτυρία;
Κι εγώ έχω εξηγήσει δεκάδες φορές ότι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνει μια γυναίκα για να αποτινάξει τα πατριαρχικά κατάλοιπα, θα είναι να απεξαρτηθεί η ίδια και από τα θηλυκά σεξιστικά πρότυπα.
Αν δείξεις κώλο, κώλο θα δει κι ο πατριάρχης. Κι εκεί θα εστιάσει.
Οι άνθρωποι είναι σαν τα μαγαζιά. Έχουν βιτρίνα και ταμπέλα. Και βρίσκω κάπως χλωμό να μπει κάποιος σε ένα μαγαζί που πουλάει ερωτικά βοηθήματα ενώ ψάχνει ιστορικό βιβλίο.
Χάνεις το σημείο που ο κωλος είναι της γυναίκας και η γυναίκα δεν είναι προς τέρψη του ανδρός. Δεν έχει κανένα δικαίωμα πάνω σε αυτό. Απλά.
Κατά τ' άλλα ναι, άμα ψάχνεις ιστορικό βιβλίο καλό είναι να μην πας σε sex shop.
Μα σαφώς και δεν είναι δικαίωμα του ανδρός να χουφτώνει όποιον κώλο βλέπει, επειδή τον είδε. Είναι μαλάκας όποιος το κάνει.
Αλλά όπως η κάθε γυναίκα έχει το δικαίωμα να ντύνεται ή να φέρεται όπως γουστάρει, έτσι και ο κάθε άντρας ή γυναίκα, μπορούν να βγάζουν συμπεράσματα για αυτήν από τη γενική συμπεριφορά και εικόνα που η ίδια επιλέγει να προβάλλει ως βασικό σημείο αναφοράς της.
Κι εγώ έχω εξηγήσει δεκάδες φορές ότι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνει μια γυναίκα για να αποτινάξει τα πατριαρχικά κατάλοιπα, θα είναι να απεξαρτηθεί η ίδια και από τα θηλυκά σεξιστικά πρότυπα.
Αν δείξεις κώλο, κώλο θα δει κι ο πατριάρχης. Κι εκεί θα εστιάσει.
Οι άνθρωποι είναι σαν τα μαγαζιά. Έχουν βιτρίνα και ταμπέλα. Και βρίσκω κάπως χλωμό να μπει κάποιος σε ένα μαγαζί που πουλάει ερωτικά βοηθήματα ενώ ψάχνει ιστορικό βιβλίο.
Χάνεις το σημείο που ο κωλος είναι της γυναίκας και η γυναίκα δεν είναι προς τέρψη του ανδρός. Δεν έχει κανένα δικαίωμα πάνω σε αυτό. Απλά.
Κατά τ' άλλα ναι, άμα ψάχνεις ιστορικό βιβλίο καλό είναι να μην πας σε sex shop.
Μα σαφώς και δεν είναι δικαίωμα του ανδρός να χουφτώνει όποιον κώλο βλέπει, επειδή τον είδε. Είναι μαλάκας όποιος το κάνει.
Αλλά όπως η κάθε γυναίκα έχει το δικαίωμα να ντύνεται ή να φέρεται όπως γουστάρει, έτσι και ο κάθε άντρας ή γυναίκα, μπορούν να βγάζουν συμπεράσματα για αυτήν από τη γενική συμπεριφορά και εικόνα που η ίδια επιλέγει να προβάλλει ως βασικό σημείο αναφοράς της.
Και εάν.μια γυναίκα έρθει μέσα στο λεωφορείο ή άλλου και μου φέρει τον κωλο της μέσα στα μούτρα μου .. για ότι γίνει θα φταίει η πατριαρχία ..
ΓΑΛΗ έγραψε: 25 Ιαν 2021, 21:46
Μα σαφώς και δεν είναι δικαίωμα του ανδρός να χουφτώνει όποιον κώλο βλέπει, επειδή τον είδε. Είναι μαλάκας όποιος το κάνει.
Αλλά όπως η κάθε γυναίκα έχει το δικαίωμα να ντύνεται ή να φέρεται όπως γουστάρει, έτσι και ο κάθε άντρας ή γυναίκα, μπορούν να βγάζουν συμπεράσματα για αυτήν από τη γενική συμπεριφορά και εικόνα που η ίδια επιλέγει να προβάλλει ως βασικό σημείο αναφοράς της.
Φυσικά δεν αναφέρομαι καν για χούφτωματα. Εκεί σπάνε χεράκια.
Πρόσεξε να δεις τώρα κάτι. Λες ότι ναι έχει δικαίωμα η γυναίκα να ντυθεί όπως θέλει. Επίπτωση στον άνδρα; καμία.
Αντίστοιχα ένας άντρας έχει δικαίωμα να βγάλει συμπέρασμα ή εικόνα για την γυναίκα αυτή από το τι φοράει. Στην ουσία το ντύσιμο της γυναίκας γίνεται υπόθεση του άντρα και να κριθεί για αυτό από τον άντρα. Και εγώ θα σκεφτώ με την σειρά μου. Και ποιος τον γαμεί τον άντρα που θα κρίνει την γυναίκα από το τι φοράει ενώ δεν τον αφορά (και τους ομοϊδεατες του) και θα ορίσει ως σημείο αναφοράς της ύπαρξης γυναικας το ύψος της φούστας; απλά.
(2) Διότι αν μείνεις άνεργος (λέμε τώρα) και άφραγκος,η δικιά σου θα αρχίσει να πηδιέται με κάποιον που έχει δουλειά και το αντίστροφο.
(1) Βέβαια,το 90% των "ανθρώπων" σήμερα, παντρεύεται από συμφέρον και με ψυχρή λογιστική τακτική.
Αν παντρευτείς από καθαρή Αγάπη για το έτερον ήμισυ,στα παπάρια σου οι ξεχωριστοί λογαριασμοί.Ό,τι έχει ο καθένας συνεισφέρει και όλα γίνονται από κοινού.
Απλά πραματάκια.
Συνεχίστε.
αν μεινω ανεργος και χωρις εισοδηματα γιατι θα με σωσει απο την αφραγκια ο κοινος λογαριασμος και οχι οι ξεχωριστοι δικοι μου ;
(1) Μεταφέρει στους άλλους το δικό του σκεπτικό.
(2) Εμμέσως πλην σαφώς..
Σε αποκαλεί νταβατζή, αν είσαι ο σύζυγος.
Πόρνη αν είσαι η σύζυγος.
.