Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Daje έγραψε: 17 Ιαν 2021, 11:09
Μια ερωτηση που σιγουρα θα εχει απαντηθει σε καποια απο τις προηγουμενες -γεματες σοφια- 40 σελιδες του παροντος νηματος:
Εχουν δικαιωμα τα ΜΜΕ να δημοσιοποιουν τη φωτογραφια του φερομενου ως θυτη, απλα και μονο επειδη εγινε επωνυμη καταγγελια?
Έχουμε δικαίωμα να δικάζουμε και να καταδικάζουμε ερήμην των δικαστηρίων ;
Τι σημαίνει "δικάζουμε" και "καταδικάζουμε" ερήμην των δικαστηρίων;
Η ηθική του καθενός και οι απόψεις που εκφράζει, έχουν μηδενική σχέση με τις θεσμικές συμβατότητες, που δεν είναι τίποτα άλλο από μια γραφειοκρατική διαδικασία, που αποδεχόμαστε αναγκαστικά για μια στοιχειωδώς συγκροτημένη έκβαση των πραγμάτων.
Υπήρχε ένας νόμος του καθεστώτος του Ιωάννη Μεταξά που απαγόρευε στις εφημερίδες της τότε εποχής να σχολιάζουν η να κρίνουν δικαστικες υποθέσεις πριν αυτές εκδικαστούν τελεσίδικα
Τελικά , άσχετα με το εάν είναι αριστερός που διαφωνεί με το καθεστώς αυτό, τον νόμο αυτό τον θεωρώ σωστό
τεν τεν έγραψε: 17 Ιαν 2021, 10:55
Μπαράζ καταγγελιών φοιτητριών για σεξουαλική παρενόχληση από πρώην καθηγητή του ΑΠΘ
Η υπόθεση της Σοφίας Μπεκατώρου σπάει τον κύκλο της σιωπής - Τι αναφέρουν στο Facebook πρώην φοιτήτριες της φιλοσοφικής
stavmanr έγραψε: 17 Ιαν 2021, 11:42
Αυτό με τις αναφορές σε "παιδάκια" στα ΑΕΙ πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. Εκτός αν ο άνθρωπος ενηλικιώνεται στα 60 του.
Παιδάκια είναι στα δεκαοκτώ και τα είκοσι. Αντιμετωπίζονται μεν ως ενήλικες αλλά πρόκειται για άτομα που δεν έχουν διαμορφωθεί ακόμα, ούτε έχουν τις απαραίτητες εμπειρίες.
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 17 Ιαν 2021, 11:57
Υπήρχε ένας νόμος του καθεστώτος του Ιωάννη Μεταξά που απαγόρευε στις εφημερίδες της τότε εποχής να σχολιάζουν η να κρίνουν δικαστικες υποθέσεις πριν αυτές εκδικαστούν τελεσίδικα
Τελικά , άσχετα με το εάν είναι αριστερός που διαφωνεί με το καθεστώς αυτό, τον νόμο αυτό τον θεωρώ σωστό
Ναι, αλλά βγάζεις πορίσματα για αλγερινούς κι επιθέσεις στο μετρό, στα σόσιαλ μίντια.
Ακριβώς επειδή πιστεύεις στο πνεύμα του παραπάνω νόμου.
CRWH έγραψε: 17 Ιαν 2021, 11:31
Τεραστιο ποσοστο.
Και δεν κερδιζεις μονο το 5.
Αμα το δινεις ετσι ευκολα, αλλιως βλεπει την αιτηση στο μεταπτυχιακο ο κυριος καθηγητης, θα πει ενα καλο λογω σε μια καθηγητρια που εχεις δωσει 4 φορες και κοβεσαι, θα σε μπασει και σε καμια βαρβατη δημοσιευση, μεχρι και διδακτορικο πας ωστε να συνεχισει να τρωει αυτος.
Εχει ποκυ φιλοδοξο κοσμο εκει εξω.
"Βαρβάτες" δημοσιεύσεις στην Ελλάδα παίζει να έχουν το πολύ 20 με 30 καθηγητές, εκ των οποίων όλοι είναι σοβαροί και φτιάχνουν ερευνητικές ομάδες αποκλειστικά βάση προσόντων, γιατί προσμένουν το ΤΕΡΑΣΤΙΟ μπαγιόκο από τα ευρωπαικά πρότζεκτς.
Τώρα για δημοσιεύσεις σε δευτερότριτα περιοδικά, υπάρχουν πολλοί. Σε κάθε περίπτωση και πέρα από το χώρο των πανεπιστημίων, υπάρχουν άτομα που το δίνουν για την ανέλιξη τους. Το ποσοστό όμως δεν είναι τεράστιο, εκτός αν θες να καταλήξουμε στο "όλες είναι πουτάνες".
Σε προγραμμα που χρηματοδοτηθηκε με 20 μυρια (πανευρωπαικα) και αυμμετεχει κορυφαιο ιδρυμα στον τομεα του στην Ελλαδα η επιλογη εγινε ακομα πιο ραντομ, δεν ισχυει απαραιτητα αυτο που λες.
stavmanr έγραψε: 17 Ιαν 2021, 11:04
Εσύ δεν ήσουν ανάμεσα σε εκείνους που έβρισκαν αλγερινούς πίσω από την επίθεση στο Μετρό επειδή διάβασες μία φυλλάδα;
Mα ειχαν ελαφρυντικα τα παιδια τους ειπε κατι ασημο για την οικογενεια τους ,ετσι δεν ειναι? δεν το λεει ο νομος?
Σας το είπα ότι εκεί θα πάει η υπόθεση κι εκεί πηγαίνει.
Όσο εσείς ακόμη κόβατε τα χεράκια σας την εθνικότητα των δραστών.
CRWH έγραψε: 17 Ιαν 2021, 11:31
Τεραστιο ποσοστο.
Και δεν κερδιζεις μονο το 5.
Αμα το δινεις ετσι ευκολα, αλλιως βλεπει την αιτηση στο μεταπτυχιακο ο κυριος καθηγητης, θα πει ενα καλο λογω σε μια καθηγητρια που εχεις δωσει 4 φορες και κοβεσαι, θα σε μπασει και σε καμια βαρβατη δημοσιευση, μεχρι και διδακτορικο πας ωστε να συνεχισει να τρωει αυτος.
Εχει ποκυ φιλοδοξο κοσμο εκει εξω.
"Βαρβάτες" δημοσιεύσεις στην Ελλάδα παίζει να έχουν το πολύ 20 με 30 καθηγητές, εκ των οποίων όλοι είναι σοβαροί και φτιάχνουν ερευνητικές ομάδες αποκλειστικά βάση προσόντων, γιατί προσμένουν το ΤΕΡΑΣΤΙΟ μπαγιόκο από τα ευρωπαικά πρότζεκτς.
Τώρα για δημοσιεύσεις σε δευτερότριτα περιοδικά, υπάρχουν πολλοί. Σε κάθε περίπτωση και πέρα από το χώρο των πανεπιστημίων, υπάρχουν άτομα που το δίνουν για την ανέλιξη τους. Το ποσοστό όμως δεν είναι τεράστιο, εκτός αν θες να καταλήξουμε στο "όλες είναι πουτάνες".
Σε προγραμμα που χρηματοδοτηθηκε με 20 μυρια (πανευρωπαικα) και αυμμετεχει κορυφαιο ιδρυμα στον τομεα του στην Ελλαδα η επιλογη εγινε ακομα πιο ραντομ, δεν ισχυει απαραιτητα αυτο που λες.
Δηλαδη ενα 10-15% δεν ειναι τεραστιο ποσοστο;
Μην χαλιέσαι
Οι γυναίκες έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιουν τα θελγητρα τους ( πςςς ) για να πεετυχαίνουν τους στοχους τους
Έχουμε δικαίωμα να δικάζουμε και να καταδικάζουμε ερήμην των δικαστηρίων ;
Τι σημαίνει "δικάζουμε" και "καταδικάζουμε" ερήμην των δικαστηρίων;
Η ηθική του καθενός και οι απόψεις που εκφράζει, έχουν μηδενική σχέση με τις θεσμικές συμβατότητες, που δεν είναι τίποτα άλλο από μια γραφειοκρατική διαδικασία, που αποδεχόμαστε αναγκαστικά για μια στοιχειωδώς συγκροτημένη έκβαση των πραγμάτων.
Υπήρχε ένας νόμος του καθεστώτος του Ιωάννη Μεταξά που απαγόρευε στις εφημερίδες της τότε εποχής να σχολιάζουν η να κρίνουν δικαστικες υποθέσεις πριν αυτές εκδικαστούν τελεσίδικα
Τελικά , άσχετα με το εάν είναι αριστερός που διαφωνεί με το καθεστώς αυτό, τον νόμο αυτό τον θεωρώ σωστό
Ε, τότε δώσε το καλό παράδειγμα και μην ξανασχολιάσεις για κάτι που δεν έχει εκδικασθεί.
Εγώ παραμένω παντελώς αποστασιοποιημένη από τις αποφάσεις της δικαιοσύνης. Την αποδέχομαι ως αυτό που έγραψα. Ένα γραφειοκρατικό διαδικαστικό, που δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την προσωπική μου αίσθηση δικαίου. Αποδέχομαι δηλαδή τις αποφάσεις της μόνον στο πρακτικό πεδίο της ισχύος, που σαφέστατα έχει. Δεν έχω θεολογική προσέγγιση στο θέμα.