Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
elchav έγραψε: 19 Οκτ 2020, 14:44
με εμένα δεν συζήτησες ποτέ αυτό σουρωμένε βλάκα
Αυτό είναι που συζητιόταν στο νήμα, δεν θ' ασχοληθώ με τον κάθε ασήμαντο που πετάγεται σαν την τσουτσού απαιτώντας την προσοχή που δεν λαβαίνει από πουθενά αλλού γιατί είναι ενοχλητικός και τους έχει απομακρύνει όλους.
elchav έγραψε: 19 Οκτ 2020, 14:44
να με έχεις υπόψην σου, όταν χρειαστείς ιντερνετικό σοδομισμό κάτοικε της νησιωτικής τουρκίας
Ευχαριστώ, αλλά είμαι κομπλέ.
Ακόμα και να γούσταρα πούτσα έχω γούστο, δεν θα είχες καμία ελπίδα.
elchav έγραψε: 19 Οκτ 2020, 14:44
με εμένα δεν συζήτησες ποτέ αυτό σουρωμένε βλάκα
Αυτό είναι που συζητιόταν στο νήμα, δεν θ' ασχοληθώ με τον κάθε ασήμαντο που πετάγεται σαν την τσουτσού απαιτώντας την προσοχή που δεν λαβαίνει από πουθενά αλλού γιατί είναι ενοχλητικός και τους έχει απομακρύνει όλους.
πάντως ασχολήθηκες αρκετά τελειωμένε κάδε πετώντας απίστευτες μαλακίες, που θυμήθηκες να επικαλεστείς την έννοια του offtopic μετά το ξεβράκωμα σου
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 13:03
Γιατί αυτοί που εξορίστηκαν με τον θάνατο του Φλοιντ άλλη χώρα κατέστρεψαν;
Δεν ζουν στην Αμερική αυτοί, εκεί δεν θα μεγαλώσουν τα παιδιά τους;
Και κατ αρχήν γιατί ντε και καλά καταστροφές, διαμαρτυρία χωρίς καταστροφή δεν γίνεται;
Ας γίνονταν 5-10 διαδηλώσεις και δεν χρειάζονταν τα χειρουργεία με τζάμια.
Γιατι δεν ειναι δικη τους χωρα, τιποτα δεν τους ανηκει εκει.
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 19 Οκτ 2020, 14:10
ο Τραμπ, ο μοναδικός PotUS των τελευταίων 30 και πλέον ετών που δεν ξεκίνησε κανέναν πόλεμο, που δεν βομβάρδισε κανέναν άμαχο, που δεν εισέβαλε σε καμία χώρα, κατηγορείται ότι δεν σταμάτησε κανέναν πόλεμο και ότι δεν λέει αλήθεια ότι μέχρι τα χριστούγεννα θα έχει αποσύρει όλα τα αμερικανικά στρατεύματα από το Αφγανιστάν
αλλά ξέχασα, είχε πει "grab her by the pussy" ο εγκληματίας
απο το 1984, επειδη ειστε και αμορφωτα ταγαρια
όταν διάβασα εγώ το 1984 εσύ τριγυρνούσες στην Αμερική ξυπόλητος
οπως βλεπεις, δεν το σκεφτηκα πρωτος
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
στο ένα ο δράστης ήταν λευκός και το θύμα αφροαμερικάνος, στο άλλο δράστης ήταν μουσουλμάνος μετανάσταστης και το θύμα γηγενής λευκός
αυτοί είναι οι λόγοι
στις σημερινές κοινωνίες δεν παίζει ρόλο το έγκλημα αυτό καθαυτό αλλά τα χαρακτηριστικά των εμπλεκομένων
Ναι, είναι στα πλαίσια των id politics, τεράστια παρακμή, οπισθοδρομισμός και κατρακύλα.
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
Στη Γαλλία είναι επίθεση ενάντια στο κράτος και τις αξίες ττης κοινωνίας. Στις ΗΠΑ ο φονιάς εκπροσωπεί το κράτος.
Διαδηλώσεις πρωταρχικά κάνεις ενάντια στο κράτος, ή διεκδικώντας από το κράτος. Δεν υφίσταται κοινωνική μηχανική εδώ, κοινή λογική είναι.
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
στο ένα ο δράστης ήταν λευκός και το θύμα αφροαμερικάνος, στο άλλο δράστης ήταν μουσουλμάνος μετανάσταστης και το θύμα γηγενής λευκός
αυτοί είναι οι λόγοι
στις σημερινές κοινωνίες δεν παίζει ρόλο το έγκλημα αυτό καθαυτό αλλά τα χαρακτηριστικά των εμπλεκομένων
Ναι, είναι στα πλαίσια των id politics, τεράστια παρακμή, οπισθοδρομισμός και κατρακύλα.
τοση κλαψα γιατι οι Γαλλοι δεν βγηκαν να κανουν πογκρομ μεταναστων για να ικανοποιηθει ο πατησιωτης.
wooded glade έγραψε:
Είπαμε ότι είμαστε υπέρ του πολυφυλετικού καθεστώτος - εσύ μας έβαλες και επί Ντάτσουν να πουλάμε καρπούζια.
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
Μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ κρατικής βίας και τρομοκρατικής ενέργειας; Ή για σένα είναι απλά 2 περιστατικά με ένα νεκρό;
Όχι δεν μπορώ εξήγησε την μας.
Μονο λαβέ υπόψιν ότι η κρατική βία που καταλήγει σε νεκρό(ους) είναι εξίσου σπάνια με την τρομοκρατική βία που επίσης καταλήγει σε νεκρο(ους).
Επίσης λαβέ υπόψιν ότι η κρατική βία είναι επιβεβλημένη για την διατήρηση της κοινωνικής ειρήνης ενώ η τρομοκρατική το αντίθετο, θέλει να καταστρέψει την κοινωνικη ειρήνη και γι αυτό χωρίς κανένα ηθικό έρεισμα.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 13:03
Γιατί αυτοί που εξορίστηκαν με τον θάνατο του Φλοιντ άλλη χώρα κατέστρεψαν;
Δεν ζουν στην Αμερική αυτοί, εκεί δεν θα μεγαλώσουν τα παιδιά τους;
Και κατ αρχήν γιατί ντε και καλά καταστροφές, διαμαρτυρία χωρίς καταστροφή δεν γίνεται;
Ας γίνονταν 5-10 διαδηλώσεις και δεν χρειάζονταν τα χειρουργεία με τζάμια.
Γιατι δεν ειναι δικη τους χωρα, τιποτα δεν τους ανηκει εκει.
Γιατί απαγορεύεται να έχουν ιδιοκτησία;
Το Χάρλεμ ανήκει στους λευκούς;
Εχεις εικόνα πόσοι μαύροι είναι στελέχη του κρατικού μηχανισμού των ΗΠΑ;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Chainis την 19 Οκτ 2020, 19:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
Στη Γαλλία είναι επίθεση ενάντια στο κράτος και τις αξίες ττης κοινωνίας. Στις ΗΠΑ ο φονιάς εκπροσωπεί το κράτος.
Διαδηλώσεις πρωταρχικά κάνεις ενάντια στο κράτος, ή διεκδικώντας από το κράτος. Δεν υφίσταται κοινωνική μηχανική εδώ, κοινή λογική είναι.
Κατσε.
Εχουμε από την μία έναν μηχανισμό που ο ρόλος του είναι η προστασία της κοινής ειρήνης κάθε κράτους και που αν παρεκτραπει κάποιος από αυτό τον μηχανισμό μπορεί να σκοτώσει άδικα.
Από την άλλη έχουμε έναν μηχανισμό που ξεκινάει από ομάδες σαν την Αλ Καιντα και διαχέεται όπου βρίσκει έδαφος σε όλη την γη και που έχει σκοπό να σκοτώσει και να καταστρέψει στα 3/4 της ανθρωπότητας που δεν είναι μουσουλμανικη και ήδη τα θύματα του είναι πολλά στον δυτικό κόσμο, πολύ περισσότερα από τις αστυνομίες των χωρών που έχουν δράσει.
Εξήγησε μου τώρα γιατί "πρωταρχικά" διαδηλωνουμε κατά του κράτους και των σποραδικων του παραβασεων και όχι κατά των οργανωμένων αποκεφαλισμων η βομβιστικών ενεργειών με πολλά θύματα με την κοινή σου λογική.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Dwarven Blacksmith έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:45
Έλα ντε. Για πιο λόγο είναι πιο πιασάρικο το "Αστυνομία, κρατικό όργανο που πληρώνω για να με προστατεύεις, κάνε σωστά τη δουλειά σου ως αστυνομία", από το "τζιχαντιστή, μη τζιχαντίζεις";
Α γι αυτό.
Δηλαδή αν βρεθεί ένας ψυχακιας στον κρατικό μηχανισμό και διαπράξει έγκλημα κάνουμε την χώρα πουτανα αλλά αν ο ψυχακιας είναι ιδιώτης έχει ελαφρυντικά και δεν τρέχει τίποτα;
Το θέμα ειναι ότι πως δεν είναι ένας ψυχακιας στον κρατικό μηχανισμό. Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει πολλές φορές αστυνομικοί στις usa να επιτίθενται απρόκλητα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά βίαια καταστολή σε παιδικό πάρτυ ρε φίλε που τα παιδιά φορούσαν μαγιό γιατί έπαιζαν σε μια φουσκωτή πισίνα.
Οπότε δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Η οργή υπήρχε, βάλε και την πολιτική εκμετάλλευση από τους Δημοκρατικούς ότι είναι θέμα προέδρου και όχι <<θεσμού>> δεν θέλει πολύ.
Κατά την γνώμη μου συγκρίνεις ανόμοια πραγματα
dtri2020 έγραψε: 23 Οκτ 2021, 22:56
Ενώ, ας πούμε στα άλλα κόμματα αυτό σπανίζει.
στο ένα ο δράστης ήταν λευκός και το θύμα αφροαμερικάνος, στο άλλο δράστης ήταν μουσουλμάνος μετανάσταστης και το θύμα γηγενής λευκός
αυτοί είναι οι λόγοι
στις σημερινές κοινωνίες δεν παίζει ρόλο το έγκλημα αυτό καθαυτό αλλά τα χαρακτηριστικά των εμπλεκομένων
Ναι, είναι στα πλαίσια των id politics, τεράστια παρακμή, οπισθοδρομισμός και κατρακύλα.
τοση κλαψα γιατι οι Γαλλοι δεν βγηκαν να κανουν πογκρομ μεταναστων για να ικανοποιηθει ο πατησιωτης.
πατησιωτης έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:43
Τι να καταστρέψουν αυτοί που εξοργίσθηκαν με τη δολοφονία του καθηγητή;τη δική τους χώρα;
Διότι είναι βέβαιο ότι όσοι εξοργίσθηκαν θεωρούν τη Γαλλία χώρα τους ενώ οι BLM δεν δίνουν δεκάρα για την Αμερική. Φυσικά θα μπορούσαν να κάψουν τζαμιά και να κάνουν πογκρόμ εναντίον μουσουλμάνων αλλά έχουν φάει κατήχηση δύο αιώνες ότι αυτά είναι απολίτιστα και ρατσιστικά πράγματα.Κακό του κεφαλιού τους.
Ενώ είναι δείγμα πολιτισμού ας πουμε
dtri2020 έγραψε: 23 Οκτ 2021, 22:56
Ενώ, ας πούμε στα άλλα κόμματα αυτό σπανίζει.
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
Στη Γαλλία είναι επίθεση ενάντια στο κράτος και τις αξίες ττης κοινωνίας. Στις ΗΠΑ ο φονιάς εκπροσωπεί το κράτος.
Διαδηλώσεις πρωταρχικά κάνεις ενάντια στο κράτος, ή διεκδικώντας από το κράτος. Δεν υφίσταται κοινωνική μηχανική εδώ, κοινή λογική είναι.
Κατσε.
Εχουμε από την μία έναν μηχανισμό που ο ρόλος του είναι η προστασία της κοινής ειρήνης κάθε κράτους και που αν παρεκτραπει κάποιος από αυτό τον μηχανισμό μπορεί να σκοτώσει άδικα.
Από την άλλη έχουμε έναν μηχανισμό που ξεκινάει από ομάδες σαν την Αλ Καιντα και διαχέεται όπου βρίσκει έδαφος σε όλη την γη και που έχει σκοπό να σκοτώσει και να καταστρέψει στα 3/4 της ανθρωπότητας που δεν είναι μουσουλμανικη και ήδη τα θύματα του είναι πολλά στον δυτικό κόσμο, πολύ περισσότερα από τις αστυνομίες των χωρών που έχουν δράσει.
Εξήγησε μου τώρα γιατί "πρωταρχικά" διαδηλωνουμε κατά του κράτους και των σποραδικων του παραβασεων και όχι κατά των οργανωμένων αποκεφαλισμων η βομβιστικών ενεργειών με πολλά θύματα με την κοινή σου λογική.
Εξ ορισμού. 9/10 η διαδήλωση είναι μέσο πίεσης. Ενάντια στο κράτος, του οποίου είσαι πολίτης, έχει νόημα πολιτικής πίεσης. Ενάντια των τζιχαντιστών, οντας στη Γαλλία τί νόημα έχει; Άντε να κάνεις μία μεγάλη συμβολική.
Να κάνεις ενάντια της μουσουλμανικής μειονότητας στη Γαλλία, όπως είχαν κάνει οι Τούρκοι με τη δική μας στην Πόλη; Αυτό το λέμε πογκρόμ.
Στη Γαλλία είναι επίθεση ενάντια στο κράτος και τις αξίες ττης κοινωνίας. Στις ΗΠΑ ο φονιάς εκπροσωπεί το κράτος.
Διαδηλώσεις πρωταρχικά κάνεις ενάντια στο κράτος, ή διεκδικώντας από το κράτος. Δεν υφίσταται κοινωνική μηχανική εδώ, κοινή λογική είναι.
Κατσε.
Εχουμε από την μία έναν μηχανισμό που ο ρόλος του είναι η προστασία της κοινής ειρήνης κάθε κράτους και που αν παρεκτραπει κάποιος από αυτό τον μηχανισμό μπορεί να σκοτώσει άδικα.
Από την άλλη έχουμε έναν μηχανισμό που ξεκινάει από ομάδες σαν την Αλ Καιντα και διαχέεται όπου βρίσκει έδαφος σε όλη την γη και που έχει σκοπό να σκοτώσει και να καταστρέψει στα 3/4 της ανθρωπότητας που δεν είναι μουσουλμανικη και ήδη τα θύματα του είναι πολλά στον δυτικό κόσμο, πολύ περισσότερα από τις αστυνομίες των χωρών που έχουν δράσει.
Εξήγησε μου τώρα γιατί "πρωταρχικά" διαδηλωνουμε κατά του κράτους και των σποραδικων του παραβασεων και όχι κατά των οργανωμένων αποκεφαλισμων η βομβιστικών ενεργειών με πολλά θύματα με την κοινή σου λογική.
Εξ ορισμού. 9/10 η διαδήλωση είναι μέσο πίεσης. Ενάντια στο κράτος, του οποίου είσαι πολίτης, έχει νόημα πολιτικής πίεσης. Ενάντια των τζιχαντιστών, οντας στη Γαλλία τί νόημα έχει; Άντε να κάνεις μία μεγάλη συμβολική.
Να κάνεις ενάντια της μουσουλμανικής μειονότητας στη Γαλλία, όπως είχαν κάνει οι Τούρκοι με τη δική μας στην Πόλη; Αυτό το λέμε πογκρόμ.