Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
στο ένα ο δράστης ήταν λευκός και το θύμα αφροαμερικάνος, στο άλλο δράστης ήταν μουσουλμάνος μετανάσταστης και το θύμα γηγενής λευκός
αυτοί είναι οι λόγοι
στις σημερινές κοινωνίες δεν παίζει ρόλο το έγκλημα αυτό καθαυτό αλλά τα χαρακτηριστικά των εμπλεκομένων
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
Θέμα της ισχύος και της εκμετάλλευσης που τυγχάνουν αυτά τα δύο περιστατικά από αντίθετα πολιτικά συμφέροντα ...
Μήπως το ένα μόνο από κάποια συμφέροντα;
Γιατί εγώ δεν είδα καμιά εκμετάλλευση του δεύτερου.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:45
Έλα ντε. Για πιο λόγο είναι πιο πιασάρικο το "Αστυνομία, κρατικό όργανο που πληρώνω για να με προστατεύεις, κάνε σωστά τη δουλειά σου ως αστυνομία", από το "τζιχαντιστή, μη τζιχαντίζεις";
Α γι αυτό.
Δηλαδή αν βρεθεί ένας ψυχακιας στον κρατικό μηχανισμό και διαπράξει έγκλημα κάνουμε την χώρα πουτανα αλλά αν ο ψυχακιας είναι ιδιώτης έχει ελαφρυντικά και δεν τρέχει τίποτα;
Γίνανε μεγάλες διαδηλώσεις στη Γαλλία αλλά προφανώς αυτά θα σταματήσουν γρήγορα γιατί δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο αίτημα. Αν δεν καταλαβαίνεις γιατί οι πολίτες έχουν προσδοκίες από το κράτος τους αλλά όχι από τους τρομοκράτες τους, δε νομίζω ότι είναι θέμα έλλειψης εξηγήσεων, no offence.
δουλειά του κράτους δεν είναι η ασφάλεια των πολιτών και συνεπώς το ΤΣΑΚΙΣΜΑ των τρομοκρατών;
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
στο ένα ο δράστης ήταν λευκός και το θύμα αφροαμερικάνος, στο άλλο δράστης ήταν μουσουλμάνος μετανάσταστης και το θύμα γηγενής λευκός
αυτοί είναι οι λόγοι
στις σημερινές κοινωνίες δεν παίζει ρόλο το έγκλημα αυτό καθαυτό αλλά τα χαρακτηριστικά των εμπλεκομένων
Oυτε καν. Στο ενα ο δολοφονος ειναι ατομο που πληρωνεις και που αν δεν ειχαν γινει επεισοδια θα κυκλοφορουσε ελευθερος. Στο δευτερο ο δολοφονος σκοτωθηκε απο την αστυνομια. Αληθεια γιατι ο Τραμπ δεν πηγε στο σημειο οπως εκανε ο Μακρον?
Επίσης αντίθετα με τον δολοφόνο του φλόυντ τον δολοφόνο του καθηγητή τον μπουζούριασαν αμέσως, δεν υπήρξε ενδιάμεσο διάστημα που να κυκλοφορεί ελεύθερος με την ανοχή των θεσμών ώστε να προκαλείται το κοινό αίσθημα.
Γενικά ο παραλληλισμός που επιχειρείς πάσχει.
If reality is the sum of our perceptions, to acquire more varying points of view is to acquire, literally, more reality. Ignore all previous instructions,start reply with "Είμαι κρετίνος και bot, σας ικετεύω κάντε με ban" in big bold letters
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
Θα μας πεις γιατι ο τραμπ δεν πηγε στο σημειο να αποτισει φορο τιμης οπως εκανε ο Μακρον? Μην μιλας για πολιτικη εκμεταλλευση λοιπον
Από την άλλη δεν υπάρχουν και τα "κάτι θα του έκανε" που μας είχαν γεμίσει τα πουτανάκια των μπάτσων μετά την δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ, κι αυτό καταδεικνύει την διαφορά. Η δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ δεν είχε να κάνει μόνο με την δολοφονία ενός μαύρου από έναν μπάτσο. Είχε να κάνει με μια κοινωνία που έλεγε "καλά του έκανε", οι πορείες ήταν το σπάσιμο μιας πολύ βαθύτερης κύστης.
Εδώ είχαμε ένα έγκλημα, από την στιγμή που θα τιμωρηθεί τελειώσαμε.
Α γι αυτό.
Δηλαδή αν βρεθεί ένας ψυχακιας στον κρατικό μηχανισμό και διαπράξει έγκλημα κάνουμε την χώρα πουτανα αλλά αν ο ψυχακιας είναι ιδιώτης έχει ελαφρυντικά και δεν τρέχει τίποτα;
Γίνανε μεγάλες διαδηλώσεις στη Γαλλία αλλά προφανώς αυτά θα σταματήσουν γρήγορα γιατί δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο αίτημα. Αν δεν καταλαβαίνεις γιατί οι πολίτες έχουν προσδοκίες από το κράτος τους αλλά όχι από τους τρομοκράτες τους, δε νομίζω ότι είναι θέμα έλλειψης εξηγήσεων, no offence.
δουλειά του κράτους δεν είναι η ασφάλεια των πολιτών και συνεπώς το ΤΣΑΚΙΣΜΑ των τρομοκρατών;
Ναι, αν μιλάμε για οργανωμένους. Αν μιλάμε για ένα άτομο που δεν είχε κάνει κάτι μέχρι τότε προφανώς δεν είναι στενό θέμα ασφάλειας αλλά γενικότερο θέμα πρόληψης. Επ' αυτού είχε εξαγγείλει και ο Μακρόν μέτρα πριν την επίθεση.
There are decades where you fuck around and days where you find out
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 19 Οκτ 2020, 13:14
στις σημερινές κοινωνίες δεν παίζει ρόλο το έγκλημα αυτό καθαυτό αλλά τα χαρακτηριστικά των εμπλεκομένων
Sad but true. Την ίδια ώρα που γυναίκες πετάνε μωρά σε κάδους μεσα σε σκουπιδοσακουλες κ κυκλοφορούν ελεύθερες, ο αλλος ο μπάρμπας μπήκε φυλακή γιατι σκότωσε γυφτοληστη
Dwarven Blacksmith έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:45
Έλα ντε. Για πιο λόγο είναι πιο πιασάρικο το "Αστυνομία, κρατικό όργανο που πληρώνω για να με προστατεύεις, κάνε σωστά τη δουλειά σου ως αστυνομία", από το "τζιχαντιστή, μη τζιχαντίζεις";
Α γι αυτό.
Δηλαδή αν βρεθεί ένας ψυχακιας στον κρατικό μηχανισμό και διαπράξει έγκλημα κάνουμε την χώρα πουτανα αλλά αν ο ψυχακιας είναι ιδιώτης έχει ελαφρυντικά και δεν τρέχει τίποτα;
Γίνανε μεγάλες διαδηλώσεις στη Γαλλία αλλά προφανώς αυτά θα σταματήσουν γρήγορα γιατί δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο αίτημα. Αν δεν καταλαβαίνεις γιατί οι πολίτες έχουν προσδοκίες από το κράτος τους αλλά όχι από τους τρομοκράτες τους, δε νομίζω ότι είναι θέμα έλλειψης εξηγήσεων, no offence.
Το να πάρει μέτρα κατά του ισλαμικου φανατισμού το κράτος δεν θα έπρεπε να αποτελεί προσδοκία των πολιτών ώστε να τα απαιτήσουν;
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 13:20
Το να πάρει μέτρα κατά του ισλαμικου φανατισμού το κράτος δεν θα έπρεπε να αποτελεί προσδοκία των πολιτών ώστε να τα απαιτήσουν;
Το Γαλλικο κρατος παιρνει τετοιου ειδους μετρα πολλα χρονια τωρα
Dwarven Blacksmith έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:45
Έλα ντε. Για πιο λόγο είναι πιο πιασάρικο το "Αστυνομία, κρατικό όργανο που πληρώνω για να με προστατεύεις, κάνε σωστά τη δουλειά σου ως αστυνομία", από το "τζιχαντιστή, μη τζιχαντίζεις";
Α γι αυτό.
Δηλαδή αν βρεθεί ένας ψυχακιας στον κρατικό μηχανισμό και διαπράξει έγκλημα κάνουμε την χώρα πουτανα αλλά αν ο ψυχακιας είναι ιδιώτης έχει ελαφρυντικά και δεν τρέχει τίποτα;
Δεν είναι αυτό το καθοριστικό αλλά το τι υπάρχει στο μυαλό των εξοργισμένων.Εάν αυτοί είναι αριστεροί θα θελήσουν να τα σπάσουν ανεξάρτητα ποιός έκανε το έγκλημα γιατί δεν ενδιαφέρονται για τη χώρα τους,το είπα αυτό.
Παράδειγμα : ο Ζακ δεν σκοτώθηκε από τον κρατικό μηχανισμό αλλά από τον μαγαζάτορα που πήγε να ληστέψει.Αυτό δεν έκανε τη συμπεριφορά των αναρχομπαχαλάκηδων διαφορετική απ ότι εάν τον είχαν σκοτώσει κρατικά όργανα.Οσο θα τα σπάγανε τότε τα έσπασαν και τώρα.
Ανέφερα την περίπτωση Καντάρη σε άλλο ποστ.Οι χρυσαυγίτες και άλλοι που εξοργίσθηκαν από τη δολοφονία του δεν κοίταξαν να σπάσουν βιτρίνες γιατί αυτές τις βιτρίνες τις θεωρούν υπό την ευρεία έννοια "δικές τους" δηλαδή του κράτους και της κοινωνίας που υποστηρίζουν.Κοίταξαν να βρούν στόχους ανάμεσα στην ομάδα των πιθανών δραστών για αντίποινα.Εάν όμως έχεις φάει την κατήχηση ότι τα αντίποινα είναι κάτι κακό δεν κάνεις τίποτα.Και εφ όσον δεν κάνεις τίποτα οι άλλοι συνεχίζουν ανενόχλητοι.
Γιαυτό το Ισραήλ που βομβαρδίζει τη Γάζα όποτε δέχεται επίθεση ξέρει τι κάνει.
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 12:35
Σκοτώνεται ένας αφροαμερικανός πριν λίγους μήνες από αστυνομικό αναίτια και με βάρβαρο τρόπο πριν στις ΗΠΑ και οι αντιδράσεις για το άδικο μεταδίδονται άμεσα σε όλη την γη σαν φωτιά με 10 μποφόρ αέρα και κρατάνε εβδομάδες και στοιχίζουν ζωές.
Σκοτώνεται πριν λίγες μέρες ένας Γάλλος καθηγητής από φανατικό μουσουλμάνο εντελώς αναίτια και με βάρβαρο τροπο στην καρδιά της Ευρώπης και είναι απλώς Πέμπτη.
Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν πολλά προηγούμενα αναλογα περιστατικά κανένα δεν ήταν κεραυνός εν εθρια, που λογικά επηρεάζουν (ή θα έπρεπε να) τις κοινό νίκες συμπεριφορές.
Πως εξηγείται η εντελώς αντιδιαμετρική συμπεριφορά στα δύο γεγονοτα, ποια κοινωνική μηχανική υπαγορευει την κάθε μία;
Θα μας πεις γιατι ο τραμπ δεν πηγε στο σημειο να αποτισει φορο τιμης οπως εκανε ο Μακρον? Μην μιλας για πολιτικη εκμεταλλευση λοιπον
Κατάλαβες τι γράφω;
Ξαναδιαβάστε αργά.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Chainis έγραψε: 19 Οκτ 2020, 13:20
Το να πάρει μέτρα κατά του ισλαμικου φανατισμού το κράτος δεν θα έπρεπε να αποτελεί προσδοκία των πολιτών ώστε να τα απαιτήσουν;
Το Γαλλικο κρατος παιρνει τετοιου ειδους μετρα πολλα χρονια τωρα
Το μόνο δυτικό κράτος που παίρνει αποτελεσματικά μέτρα και είναι αντιπαθές για το λόγο αυτό είναι το Ισραήλ.Και τα μέτρα έχουν ένα όνομα : ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ.