!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Και πως θα καταλαβαίνουμε ότι ήρθαν;
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Παραθέτω κάποια φρέσκα στοιχεία κόντρα στην επιχειρηματολογία για το οικονομικό κόστος μιας τέτοιας υποχρεωτικής στροφής.
Πριν την καραντίνα και το κορωναϊό που έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ώθηση, ο τζίρος του delivery έφτανε σύμφωνα με εκτιμήσεις το 1,5 δις. 1 δις μέσω άμεσων τηλεφωνικών παραγγελιών και γύρω στα 500 εκατομμύρια μέσω ψηφιακών εφαρμογών. Πλέον, δεν περιορίζεται μόνο στο "γρήγορο φαγητό" αλλά παρατηρείται στροφή και στο χώρο του λεγόμενου "καλού φαγητού" με γνωστά εστιατόρια να έχουν στραφεί ή να πρόκειται να στραφούν άμεσα στον τομέα αυτό (πχ τα εστιατόρια του Μ. Βρετανία, του King George κτλ). Δεν το κάνουν επειδή ο κλάδος του delivery είναι χωρίς προοπτικές.
Η πλατφόρμα e-food υποστηρίζει πως έχει 2.000.000 ενεργούς χρήστες και συνεργασία με 8.000 επιχειρήσεις. Η Online Delivery, θυγατρική της Delivery Hero παρουσίασε τζίρο 43,2 εκατομμύρια ευρώ και κέρδη 16,8 εκατομμύρια. Προ ημερών το skrοutz food εξαγοράστηκε από τη Box της Cosmote το οποίο αναμένεται να συνεργαστεί με τα σουπερμαρκετ Μασούτη και Κρητικό για τη διανομή προϊόντων.
Τα στοιχεία αντλήθηκαν από εδω
https://www.euro2day.gr/news/economy/ar ... ghtoy.html
Δεν υπάρχει τίποτα που να δείχνει ότι ο κλάδος του delivery δε μπορεί να αντέξει οικονομικά μια τέτοια στροφή. Θα μπορούσε να αντέξει ακόμα και μεγαλύτερη απασχόληση προσωπικού.
Η ίδια και ίσως ακόμα πιο ανθηρή κατάσταση επικρατεί διεθνώς.
Αν μάλιστα η χώρα στραφεί γρήγορα σε μια τέτοια κατεύθυνση, μπορεί αυτό να βοηθήσει να αναπτυχθεί εκρηκτικά ένας καθόλου ευκαταφρονητος κλάδος βιομηχανικής κατασκευής e-bikes, ηλεκτρικών μπαταριών, ηλ. κινητήρων κτλ.
Πριν την καραντίνα και το κορωναϊό που έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ώθηση, ο τζίρος του delivery έφτανε σύμφωνα με εκτιμήσεις το 1,5 δις. 1 δις μέσω άμεσων τηλεφωνικών παραγγελιών και γύρω στα 500 εκατομμύρια μέσω ψηφιακών εφαρμογών. Πλέον, δεν περιορίζεται μόνο στο "γρήγορο φαγητό" αλλά παρατηρείται στροφή και στο χώρο του λεγόμενου "καλού φαγητού" με γνωστά εστιατόρια να έχουν στραφεί ή να πρόκειται να στραφούν άμεσα στον τομέα αυτό (πχ τα εστιατόρια του Μ. Βρετανία, του King George κτλ). Δεν το κάνουν επειδή ο κλάδος του delivery είναι χωρίς προοπτικές.
Η πλατφόρμα e-food υποστηρίζει πως έχει 2.000.000 ενεργούς χρήστες και συνεργασία με 8.000 επιχειρήσεις. Η Online Delivery, θυγατρική της Delivery Hero παρουσίασε τζίρο 43,2 εκατομμύρια ευρώ και κέρδη 16,8 εκατομμύρια. Προ ημερών το skrοutz food εξαγοράστηκε από τη Box της Cosmote το οποίο αναμένεται να συνεργαστεί με τα σουπερμαρκετ Μασούτη και Κρητικό για τη διανομή προϊόντων.
Τα στοιχεία αντλήθηκαν από εδω
https://www.euro2day.gr/news/economy/ar ... ghtoy.html
Δεν υπάρχει τίποτα που να δείχνει ότι ο κλάδος του delivery δε μπορεί να αντέξει οικονομικά μια τέτοια στροφή. Θα μπορούσε να αντέξει ακόμα και μεγαλύτερη απασχόληση προσωπικού.
Η ίδια και ίσως ακόμα πιο ανθηρή κατάσταση επικρατεί διεθνώς.
Αν μάλιστα η χώρα στραφεί γρήγορα σε μια τέτοια κατεύθυνση, μπορεί αυτό να βοηθήσει να αναπτυχθεί εκρηκτικά ένας καθόλου ευκαταφρονητος κλάδος βιομηχανικής κατασκευής e-bikes, ηλεκτρικών μπαταριών, ηλ. κινητήρων κτλ.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:43To κόστος αγοράς ενός πολύ καλού καινούργιου e-bike είναι χαμηλότερο από το κόστος αγοράς ενός μέτριου καινούργιου παπιού. Το δε κόστος χρήσης κατά πολύ μικρότερο. Εσύ βέβαια που θεωρείς λογικό να συνεχίζεται η ανοχή σε κακοσυντηρημένα καρα-ρυπογόνα σαπάκια-σκοτώστρες το κάνεις στο όνομα ποιας λογικής;OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:25Θα πληρώσεις εσύ να αγοραστούν αυτά τα e-bikes ή θα πρέπει και πάλι άλλοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη για την ιδέα σου;;;Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:25 Καθημερινά, το delivery γίνεται με χιλιάδες ρυπογόνα δίκυκλα, αμφίβολης συντήρησης, και τα παιδιά των delivery στο κυνήγι ενός μεροκάματου του τρόμου διατρέχουν πολλούς κινδύνους στο δρόμο.
Μηπως είναι πια η ώρα για οικολογικούς, οδικούς αλλά και οικονομικούς λόγους, να γίνει υποχρεωτική η διανομή φαγητών και ποτών με ποδήλατα ή e-bikes;
Άσε βέβαια που η ιδέα του ποδηλάτου είναι γελοία...
.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
- Green Dragon
- Δημοσιεύσεις: 24828
- Εγγραφή: 17 Απρ 2020, 12:02
- Phorum.gr user: Green Dragon
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Δεν ήταν e-bikes.Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:30Δε νομίζω να ήταν e-bikes κατά πρώτο (αν ήταν, προφανως η δικαιολογία ήταν ψέμα) και κατά δεύτερο δε μιλάμε για μια μεμονωμένη κίνηση που θα έχει να ανταγωνιστεί άλλους με συντομότερο χρόνο παράδοσης αλλά για ένα υποχρεωτικό μέτρο.Green Dragon έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:17 Λοιπόν, για να μην το κουράζουμε, το δοκίμασε πελάτης μου (ο Μαμαλάκης για την ακρίβεια) και το σταμάτησε άρον άρον γιατί δεν άντεχαν οι delivery να ανεβαίνουν τις ανηφόρες της πλάτης του Παλαιού Ψυχικού και της Φιλοθέης. Είναι μη βιώσιμο.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Το νήμα αφορά ποδήλατα και κυρίως e-bikes (ηλεκτρικά ποδήλατα), δεν αφορά ηλεκτρικά scooter. Αν θες να μιλήσεις για ηλεκτρικα scooter άνοιξε άλλο νήμα.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:43To κόστος αγοράς ενός πολύ καλού καινούργιου e-bike είναι χαμηλότερο από το κόστος αγοράς ενός μέτριου καινούργιου παπιού. Το δε κόστος χρήσης κατά πολύ μικρότερο. Εσύ βέβαια που θεωρείς λογικό να συνεχίζεται η ανοχή σε κακοσυντηρημένα καρα-ρυπογόνα σαπάκια-σκοτώστρες το κάνεις στο όνομα ποιας λογικής;OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:25
Θα πληρώσεις εσύ να αγοραστούν αυτά τα e-bikes ή θα πρέπει και πάλι άλλοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη για την ιδέα σου;;;
Άσε βέβαια που η ιδέα του ποδηλάτου είναι γελοία...
.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maspoli την 11 Οκτ 2020, 12:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Τα e-bikes ρε μάγκες είναι τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Δεν είναι τα ηλεκτρικά scooter. Το νήμα αφορά τα ηλεκτρικά ποδήλατα, δεν αφορά τα scooter.vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:01Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
- Πορφύριος Εξαρχίδης
- Δημοσιεύσεις: 10269
- Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
- Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Η αλήθεια είναι πως η νοοτροπία του έλληνα είναι ηλίθια. Το ποδήλατο είναι επίπονο. Ακόμα και πιτσιρίκια κυκλοφορούν με ηλεκτρικό πατίνι. Θα φτάσει σε μεγάλα άλματα η τεχνολογία προκειμένου να μας καταστήσει όλους χοντρούς.
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Ξαναγράφω ότι δε συμφωνώ με αυτό το επιχείρημα. Η πίεση για επικίνδυνη είναι μεγαλύτερη όσο πιο γρήγορο είναι δυνητικά το δίκυκλο. Αν με το ποδήλατο μπορείς να φτάσεις σε 18 λεπτά και με το παπί σε 9 λεπτά, τότε η πίεση να κερδίσεις 1 λεπτό με το να μην περιμένεις να γίνει πράσινο το φανάρι (ένα παράδειγμα επικίνδυνης οδήγησης) είναι μεγαλύτερη στην περίπτωση του παπιου και όχι του ποδηλάτου. 1 λεπτό συντόμευση στα 9 λεπτά είναι μεγαλυτερο κέρδος σε σχέση με το 1 λεπτό στα 18.Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:51 Το πρόβλημα συνεχίζει να είναι ότι από τη μια θα έχεις πιο πιεσμένους ντελιβεράδες που θα συνεχίζουν να οδηγούν όπως οδηγούν (αν όχι πιο επικίνδυνα αφού η πίεση θα είναι μεγαλύτερη)
- Awesomatic
- Δημοσιεύσεις: 6553
- Εγγραφή: 16 Μάιος 2018, 00:11
- Phorum.gr user: Awesomatic
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Αν μια περίπτωση είναι τέσσερις παραγγελίες την ώρα και στην άλλη 8 τότε για να είναι βιώσιμο το delivery θα πρέπει να γλιτώσουν όσα περισσότερα μπορούν ώστε οι 4 την ώρα να γίνουν 5 την ώρα ή και 6 την ώρα. Που σημαίνει ξεχνάμε φανάρια, μονόδρομους, πεζοδρόμια κλπ.Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:13Ξαναγράφω ότι δε συμφωνώ με αυτό το επιχείρημα. Η πίεση για επικίνδυνη είναι μεγαλύτερη όσο πιο γρήγορο είναι δυνητικά το δίκυκλο. Αν με το ποδήλατο μπορείς να φτάσεις σε 18 λεπτά και με το παπί σε 9 λεπτά, τότε η πίεση να κερδίσεις 1 λεπτό με το να μην περιμένεις να γίνει πράσινο το φανάρι (ένα παράδειγμα επικίνδυνης οδήγησης) είναι μεγαλύτερη στην περίπτωση του παπιου και όχι του ποδηλάτου. 1 λεπτό συντόμευση στα 9 λεπτά είναι μεγαλυτερο κέρδος σε σχέση με το 1 λεπτό στα 18.Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:51 Το πρόβλημα συνεχίζει να είναι ότι από τη μια θα έχεις πιο πιεσμένους ντελιβεράδες που θα συνεχίζουν να οδηγούν όπως οδηγούν (αν όχι πιο επικίνδυνα αφού η πίεση θα είναι μεγαλύτερη)
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Πρώτον, οι μπαταρίες στα scooter δεν μπορούν να αλλαχθούν... Ελάχιστα μοντέλα το κάνουν αυτό και φυσικά θα πρέπει να πληρώσεις και για τις έξτρα μπαταρίες...vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:01Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
Δεύτερον, είναι εντελώς γελοίο να χρησιμοποιείς ποδήλατο για να κάνεις παραδόσεις - έχει πολύ μικρή ταχύτητα!!!
Τρίτον, το ηλεκτρικό ποδήλατο έχει μικρότερη αυτονομία από το scooter. Το ξέρω γιατί το έψαχνα πριν από 8 μήνες... Ουσιαστικά όπως έλεγε ένας κατασκευαστής, είναι μόνο για να σου δώσει βοηθητική δύναμη σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις π.χ. άνοδος σε κάποιο λόφο.
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Οπότε η πρόταση σου είναι ανέφικτη από την αρχή...Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:03Τα e-bikes ρε μάγκες είναι τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Δεν είναι τα ηλεκτρικά scooter. Το νήμα αφορά τα ηλεκτρικά ποδήλατα, δεν αφορά τα scooter.vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:01Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Το ανώτατο όριο ταχύτητας των 25km/h που έχουν τα e-bikes για όσο χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική υποβοήθηση κάνουν ανέφικτη την τόσο μεγάλη αύξηση των παραδόσεων ανά ώρα για το παράδειγμά σου ακόμα κι αν καταφύγει κάποιος στην παραβίαση όλου του κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Και επειδή το μέτρο θα έχει γενική εφαρμογή, η αγορά θα βρει γρήγορα μια ισορροπία. Ίσως και με κάποια μόνιμη ή περιστασιακή αύξηση του προσωπικού.Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:18
Αν μια περίπτωση είναι τέσσερις παραγγελίες την ώρα και στην άλλη 8 τότε για να είναι βιώσιμο το delivery θα πρέπει να γλιτώσουν όσα περισσότερα μπορούν ώστε οι 4 την ώρα να γίνουν 5 την ώρα ή και 6 την ώρα. Που σημαίνει ξεχνάμε φανάρια, μονόδρομους, πεζοδρόμια κλπ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maspoli την 11 Οκτ 2020, 12:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12445
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Στην Γερμανία γίνεται εδώ και μερικά χρόνια, προφανώς μέσω γενναίας πράσινης επιδότησηςMaspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:25 Καθημερινά, το delivery γίνεται με χιλιάδες ρυπογόνα δίκυκλα, αμφίβολης συντήρησης, και τα παιδιά των delivery στο κυνήγι ενός μεροκάματου του τρόμου διατρέχουν πολλούς κινδύνους στο δρόμο.
Μηπως είναι πια η ώρα για οικολογικούς, οδικούς αλλά και οικονομικούς λόγους, να γίνει υποχρεωτική η διανομή φαγητών και ποτών με ποδήλατα ή e-bikes;

Ξεκίνησαν 4-5 εταιρίες πριν μερικά χρόνια για την μάχη της διανομής (και εφαρμογής παραγγελίας). Τελικά έμειναν μονοπώλιο αυτοί οι πορτοκαλιοί μετά από εξαγορές και φουνταρίσματα.
Fluffy έγραψε: 25 Αύγ 2021, 12:22 Στον καπιταλισμό κυριαρχεί η αντίληψη της κυρίαρχης τάξης, γιαυτό είναι και κυρίαρχη.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 76 Απαντήσεις
- 1720 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σιχαμερίων Αθλιοζήλευτος