Αν θέλεις όντως να πληρώσεις, πριν έρθει ο λογαριασμός λες ότι πας στην τουαλέτα αλλά πηγαίνεις στο ταμείο.
Δεν το παίρνουν και πολύ καλά όλοι αυτό πάντως. Και θα το κάνεις μια δυο, μετά σε παίρνει χαμπάρι.
Δεν μιλάω για έναν αλλά για παρέα.
Το να παίζουν τέτοια σκηνικά μεταξύ δύο ενήλικων (και εννοώ ζεύγους) είναι γελοίο.
Στην τελική, αν ένας έχει περισσότερα και πληρώνει 100 στη μία έξοδο και ο άλλος πληρώσει 20 στην άλλη, δε λέει κάτι ούτε ισοφαρίζει το πράγμα.
Ισοφαρίζει γιατί άλλα μεγέθη έχει ο ένας άλλα ο άλλος. Ότι για μένα πχ μια έξοδος είναι1 ημερομίσθιο και το ίδιο πχ ένα ημερομίσθιο να διαθέτει κι αυτός.
Υγ καλά γελοιότητες είναι να μην με αφήνει να πληρώσω.
Δεν το παίρνουν και πολύ καλά όλοι αυτό πάντως. Και θα το κάνεις μια δυο, μετά σε παίρνει χαμπάρι.
Δεν μιλάω για έναν αλλά για παρέα.
Το να παίζουν τέτοια σκηνικά μεταξύ δύο ενήλικων (και εννοώ ζεύγους) είναι γελοίο.
Στην τελική, αν ένας έχει περισσότερα και πληρώνει 100 στη μία έξοδο και ο άλλος πληρώσει 20 στην άλλη, δε λέει κάτι ούτε ισοφαρίζει το πράγμα.
Ισοφαρίζει γιατί άλλα μεγέθη έχει ο ένας άλλα ο άλλος. Ότι για μένα πχ μια έξοδος είναι1 ημερομίσθιο και το ίδιο πχ ένα ημερομίσθιο να διαθέτει κι αυτός.
Υγ καλά γελοιότητες είναι να μην με αφήνει να πληρώσω.
Το να παίζουν τέτοια σκηνικά μεταξύ δύο ενήλικων (και εννοώ ζεύγους) είναι γελοίο.
Στην τελική, αν ένας έχει περισσότερα και πληρώνει 100 στη μία έξοδο και ο άλλος πληρώσει 20 στην άλλη, δε λέει κάτι ούτε ισοφαρίζει το πράγμα.
Ισοφαρίζει γιατί άλλα μεγέθη έχει ο ένας άλλα ο άλλος. Ότι για μένα πχ μια έξοδος είναι1 ημερομίσθιο και το ίδιο πχ ένα ημερομίσθιο να διαθέτει κι αυτός.
Υγ καλά γελοιότητες είναι να μην με αφήνει να πληρώσω.
Δεν το παίρνουν και πολύ καλά όλοι αυτό πάντως. Και θα το κάνεις μια δυο, μετά σε παίρνει χαμπάρι.
Δεν μιλάω για έναν αλλά για παρέα.
Το να παίζουν τέτοια σκηνικά μεταξύ δύο ενήλικων (και εννοώ ζεύγους) είναι γελοίο.
Στην τελική, αν ένας έχει περισσότερα και πληρώνει 100 στη μία έξοδο και ο άλλος πληρώσει 20 στην άλλη, δε λέει κάτι ούτε ισοφαρίζει το πράγμα.
Ισοφαρίζει γιατί άλλα μεγέθη έχει ο ένας άλλα ο άλλος. Ότι για μένα πχ μια έξοδος είναι1 ημερομίσθιο και το ίδιο πχ ένα ημερομίσθιο να διαθέτει κι αυτός.
Υγ καλά γελοιότητες είναι να μην με αφήνει να πληρώσω.
Αυτά είναι παιδιαρίσματα. Το θέμα είναι οι έξοδοι των ζευγαριών να μη δημιουργούν πρόβλημα σε κανέναν από τους δύο. Δηλαδή να λειτουργεί με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, που λειτουργεί η έξοδος δύο φίλων. Ένοιωσες ποτέ άβολα με κολλητό ή κολλητή που πλήρωσε το μερίδιο σου ή ότι τους υποτίμησες όταν πλήρωσες εσύ;
Σε κάθε περίπτωση, σημασία έχει το πως θα λειτουργήσει το πράγμα όταν υπάρξει πραγματική σχέση ή συμβίωση και η συμμετοχή του καθενός σ' αυτήν δεν θα παίζει στο πεδίο της διασκέδασης αλλά σε πιο καθημερινά, πεζά αλλά απαραίτητα πράγματα, που έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος από μία ή δύο "ακριβές" εξόδους. Εκεί παίζεται το παιχνίδι ισότητας και όχι στα περιφερειακά φρουφρού.
Το να παίζουν τέτοια σκηνικά μεταξύ δύο ενήλικων (και εννοώ ζεύγους) είναι γελοίο.
Στην τελική, αν ένας έχει περισσότερα και πληρώνει 100 στη μία έξοδο και ο άλλος πληρώσει 20 στην άλλη, δε λέει κάτι ούτε ισοφαρίζει το πράγμα.
Ισοφαρίζει γιατί άλλα μεγέθη έχει ο ένας άλλα ο άλλος. Ότι για μένα πχ μια έξοδος είναι1 ημερομίσθιο και το ίδιο πχ ένα ημερομίσθιο να διαθέτει κι αυτός.
Υγ καλά γελοιότητες είναι να μην με αφήνει να πληρώσω.
Αυτά είναι παιδιαρίσματα. Το θέμα είναι οι έξοδοι των ζευγαριών να μη δημιουργούν πρόβλημα σε κανέναν από τους δύο. Δηλαδή να λειτουργεί με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, που λειτουργεί η έξοδος δύο φίλων. Ένοιωσες ποτέ άβολα με κολλητό ή κολλητή που πλήρωσε το μερίδιο σου ή ότι τους υποτίμησες όταν πλήρωσες εσύ;
Σε κάθε περίπτωση, σημασία έχει το πως θα λειτουργήσει το πράγμα όταν υπάρξει πραγματική σχέση ή συμβίωση και η συμμετοχή του καθενός σ' αυτήν δεν θα παίζει στο πεδίο της διασκέδασης αλλά σε πιο καθημερινά, πεζά αλλά απαραίτητα πράγματα, που έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος από μία ή δύο "ακριβές" εξόδους. Εκεί παίζεται το παιχνίδι ισότητας και όχι στα περιφερειακά φρουφρού.
Εξαρτάται τι σχέση έχεις με τον άλλο. Αν τίθεται θέμα συμβίωσης σαφώς πρέπει να λυθούν αυτά. Τώρα όταν είναι για έξω σε φάση όπως ειμασταν εμείς δεν θα καθίσω να λύσω το κυπριακό, θέλει να πληρώσω; καλώς. Δεν θέλει; ας τα πληρώνει.
Ισοφαρίζει γιατί άλλα μεγέθη έχει ο ένας άλλα ο άλλος. Ότι για μένα πχ μια έξοδος είναι1 ημερομίσθιο και το ίδιο πχ ένα ημερομίσθιο να διαθέτει κι αυτός.
Υγ καλά γελοιότητες είναι να μην με αφήνει να πληρώσω.
Αυτά είναι παιδιαρίσματα. Το θέμα είναι οι έξοδοι των ζευγαριών να μη δημιουργούν πρόβλημα σε κανέναν από τους δύο. Δηλαδή να λειτουργεί με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, που λειτουργεί η έξοδος δύο φίλων. Ένοιωσες ποτέ άβολα με κολλητό ή κολλητή που πλήρωσε το μερίδιο σου ή ότι τους υποτίμησες όταν πλήρωσες εσύ;
Σε κάθε περίπτωση, σημασία έχει το πως θα λειτουργήσει το πράγμα όταν υπάρξει πραγματική σχέση ή συμβίωση και η συμμετοχή του καθενός σ' αυτήν δεν θα παίζει στο πεδίο της διασκέδασης αλλά σε πιο καθημερινά, πεζά αλλά απαραίτητα πράγματα, που έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος από μία ή δύο "ακριβές" εξόδους. Εκεί παίζεται το παιχνίδι ισότητας και όχι στα περιφερειακά φρουφρού.
Εξαρτάται τι σχέση έχεις με τον άλλο. Αν τίθεται θέμα συμβίωσης σαφώς πρέπει να λυθούν αυτά. Τώρα όταν είναι για έξω σε φάση όπως ειμασταν εμείς δεν θα καθίσω να λύσω το κυπριακό, θέλει να πληρώσω; καλώς. Δεν θέλει; ας τα πληρώνει.
Ναι βρε κορίτσι μου, αλλά τα δεδομένα των σχέσεων στις περισσότερες περιπτώσεις, τίθενται από την αρχή. Ουδείς ξεκινά πραγματικά καλοπροαίρετος, όλοι και όλες ξέρουν πολύ καλά τι ανέχονται και τι δεν ανέχονται και το παίζουν χαλαροί ενώ δεν είναι. Και μετά παραπονιούνται.
Οπότε, ακόμα και το ποιος πληρώνει και λοιπά αου αου, έτσι για να 'χουμε να λέμε, παίζουν σ' αυτό το πλαίσιο.
Αυτά είναι παιδιαρίσματα. Το θέμα είναι οι έξοδοι των ζευγαριών να μη δημιουργούν πρόβλημα σε κανέναν από τους δύο. Δηλαδή να λειτουργεί με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, που λειτουργεί η έξοδος δύο φίλων. Ένοιωσες ποτέ άβολα με κολλητό ή κολλητή που πλήρωσε το μερίδιο σου ή ότι τους υποτίμησες όταν πλήρωσες εσύ;
Σε κάθε περίπτωση, σημασία έχει το πως θα λειτουργήσει το πράγμα όταν υπάρξει πραγματική σχέση ή συμβίωση και η συμμετοχή του καθενός σ' αυτήν δεν θα παίζει στο πεδίο της διασκέδασης αλλά σε πιο καθημερινά, πεζά αλλά απαραίτητα πράγματα, που έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος από μία ή δύο "ακριβές" εξόδους. Εκεί παίζεται το παιχνίδι ισότητας και όχι στα περιφερειακά φρουφρού.
Εξαρτάται τι σχέση έχεις με τον άλλο. Αν τίθεται θέμα συμβίωσης σαφώς πρέπει να λυθούν αυτά. Τώρα όταν είναι για έξω σε φάση όπως ειμασταν εμείς δεν θα καθίσω να λύσω το κυπριακό, θέλει να πληρώσω; καλώς. Δεν θέλει; ας τα πληρώνει.
Ναι βρε κορίτσι μου, αλλά τα δεδομένα των σχέσεων στις περισσότερες περιπτώσεις, τίθενται από την αρχή. Ουδείς ξεκινά πραγματικά καλοπροαίρετος, όλοι και όλες ξέρουν πολύ καλά τι ανέχονται και τι δεν ανέχονται και το παίζουν χαλαροί ενώ δεν είναι. Και μετά παραπονιούνται.
Οπότε, ακόμα και το ποιος πληρώνει και λοιπά αου αου, έτσι για να 'χουμε να λέμε, παίζουν σ' αυτό το πλαίσιο.
Σχετικά είναι όλα βρε με τις ανθρώπινες σχέσεις. Και το τι ανέχεσαι παίζει μέχρι πιο σημείο σε επηρεάζει ψυχικα
Ισοφαρίζει γιατί άλλα μεγέθη έχει ο ένας άλλα ο άλλος. Ότι για μένα πχ μια έξοδος είναι1 ημερομίσθιο και το ίδιο πχ ένα ημερομίσθιο να διαθέτει κι αυτός.
Υγ καλά γελοιότητες είναι να μην με αφήνει να πληρώσω.
Εσυ το βλέπεις ποσοτικά.
βλεπω πως συνεχιζεις την λαμπρη παραδοση της κουτοπονηρης ελλεηνιδας κατιγκοβλαχας
βλεπω πως συνεχιζεις την λαμπρη παραδοση της κουτοπονηρης ελλεηνιδας κατιγκοβλαχας
Μπορούμε να πηγαίνουμε μόνο σε μέρη που μπορώ να καλυπτω κι εγώ οικονομικά
γενικη τοποθετηση εκανα - οχι μονο στο οικονομικο κ φυσικα παιρνει η μπαλλα το 90 % + του γυναικειου πληθυσμου της χωρας
Μα σου έδωσα λύση για το θέμα αν εκείνος πληρώνει 100e κι εγώ 30e και θεωρείται σκοπιμότητα εκ μέρους μου απλά θα πηγαίνουμε εκεί που θα πληρώνουμε 30e. Τώρα αν του πάρω ένα δώρο που κάνει 30e και αυτός κάτι που κάνει 250 είναι επιλογή του. Δεν νομίζω να χρεωθώ και αυτό ως σκοπιμότητα ε;
Εξαρτάται τι σχέση έχεις με τον άλλο. Αν τίθεται θέμα συμβίωσης σαφώς πρέπει να λυθούν αυτά. Τώρα όταν είναι για έξω σε φάση όπως ειμασταν εμείς δεν θα καθίσω να λύσω το κυπριακό, θέλει να πληρώσω; καλώς. Δεν θέλει; ας τα πληρώνει.
Ναι βρε κορίτσι μου, αλλά τα δεδομένα των σχέσεων στις περισσότερες περιπτώσεις, τίθενται από την αρχή. Ουδείς ξεκινά πραγματικά καλοπροαίρετος, όλοι και όλες ξέρουν πολύ καλά τι ανέχονται και τι δεν ανέχονται και το παίζουν χαλαροί ενώ δεν είναι. Και μετά παραπονιούνται.
Οπότε, ακόμα και το ποιος πληρώνει και λοιπά αου αου, έτσι για να 'χουμε να λέμε, παίζουν σ' αυτό το πλαίσιο.
Σχετικά είναι όλα βρε με τις ανθρώπινες σχέσεις. Και το τι ανέχεσαι παίζει μέχρι πιο σημείο σε επηρεάζει ψυχικα
Φυσικά και είναι σχετικά.
Και ακριβώς γι' αυτό, το α που δεν ανέχεσαι* από τον β, μπορείς μια χαρά να το ανεχτείς από τον γ. Και είναι κανών για όλους.
Ναι βρε κορίτσι μου, αλλά τα δεδομένα των σχέσεων στις περισσότερες περιπτώσεις, τίθενται από την αρχή. Ουδείς ξεκινά πραγματικά καλοπροαίρετος, όλοι και όλες ξέρουν πολύ καλά τι ανέχονται και τι δεν ανέχονται και το παίζουν χαλαροί ενώ δεν είναι. Και μετά παραπονιούνται.
Οπότε, ακόμα και το ποιος πληρώνει και λοιπά αου αου, έτσι για να 'χουμε να λέμε, παίζουν σ' αυτό το πλαίσιο.
Σχετικά είναι όλα βρε με τις ανθρώπινες σχέσεις. Και το τι ανέχεσαι παίζει μέχρι πιο σημείο σε επηρεάζει ψυχικα
Φυσικά και είναι σχετικά.
Και ακριβώς γι' αυτό, το α που δεν ανέχεσαι* από τον β, μπορείς μια χαρά να το ανεχτείς από τον γ. Και είναι κανών για όλους.