Εγώ μιλώ για όλες. Δεν με απασχολεί πώς δουλεύει η ελεύθερη αγορά της εκπαίδευσης για να χωρίζω τα πανεπιστήμια σε ρουμανοβουλγαρίες και μη.Lord Brum έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:50ποιος σου είπε ότι εισάγονται χωρίς αξιολόγηση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. δε μιλάω για ρουμανοβουλγαριές κλπ.stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:48Ο φορολογούμενος πληρώνει για να έχει η χώρα του δωρεάν υγεία, παιδεία κλπ.Μπεκρής έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:21
Στην άλλη περίπτωση δεν πληρώνει ο φορολογούμενος τις σπουδές σου.
Δεν πληρώνει για εσένα συγκεκριμένα.
Χρησιμοποιείς λάθος επιχειρήματα που οδηγούν σε παράδοξα.
Και φυσικά αποφεύγεις την ουσία της συζήτησης για τις βάσεις:
αν αυτός που έγραψε κάτω από 10 στις πανελλαδικές δεν αξίζει να μπει σε πανεπιστήμιο, γιατί αξίζει να μπει σε πανεπιστήμιο κάποιος που πιθανότατα δεν έδωσε καν πανελλαδικές αλλά απλά πλήρωσε την εισαγωγή του σε εκείνα;
Στο προχωρώ παρακάτω: αν κάποιος δεν αξίζει να μπει πχ. στην ιατρική της χώρας του εξαιτίας της επίδοσής του στις αντικειμενικές εξετάσεις, γιατί αξίζει να μπει στις ιατρικές σχολές άλλης χώρας;
Έχουμε λοιπόν παιδιά που περνούν στις σχολές της Ελλάδας μέσα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, ανταγωνιζόμενα ανοιχτά και ισάξια με άλλα παιδιά, κι έχουμε άλλα παιδιά που απλά πηγαίνουν με το παραδάκι του μπαμπά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια για την όποια "αξιολόγησή" τους.
Ας το θέσω και διαφορετικά:
αυτός που απέτυχε όταν ανταγωνίστηκε με τους συμπολίτες του να καταλάβει μία θέση σε συγκεκριμένο τμήμα επιστήμης στην Ελλάδα, είναι ικανός για το κάθε Χάρβαρντ; Αν ναι, αυτό δεν είναι άμεση παραδοχή ότι το κάθε Χάρβαρντ παίρνει δευτεροτριτοκλασάτους;
Αν εσύ ήσουν το Χάρβαρντ, θα επέλεγες τους αποτυχόντες τους ελληνικού συστήματος ή θα έκανες τα πάντα να προσελκύσεις τους επιτυχόντες, αυτούς που πέρασαν σε ελληνικά πανεπιστήμια, δίνοντας υποτροφίες κλπ;