!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Lord Brum έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:50
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:48
Μπεκρής έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:21
Στην άλλη περίπτωση δεν πληρώνει ο φορολογούμενος τις σπουδές σου.
Ο φορολογούμενος πληρώνει για να έχει η χώρα του δωρεάν υγεία, παιδεία κλπ.
Δεν πληρώνει για εσένα συγκεκριμένα.
Χρησιμοποιείς λάθος επιχειρήματα που οδηγούν σε παράδοξα.

Και φυσικά αποφεύγεις την ουσία της συζήτησης για τις βάσεις:
αν αυτός που έγραψε κάτω από 10 στις πανελλαδικές δεν αξίζει να μπει σε πανεπιστήμιο, γιατί αξίζει να μπει σε πανεπιστήμιο κάποιος που πιθανότατα δεν έδωσε καν πανελλαδικές αλλά απλά πλήρωσε την εισαγωγή του σε εκείνα;
Στο προχωρώ παρακάτω: αν κάποιος δεν αξίζει να μπει πχ. στην ιατρική της χώρας του εξαιτίας της επίδοσής του στις αντικειμενικές εξετάσεις, γιατί αξίζει να μπει στις ιατρικές σχολές άλλης χώρας;
ποιος σου είπε ότι εισάγονται χωρίς αξιολόγηση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. δε μιλάω για ρουμανοβουλγαριές κλπ.
Εγώ μιλώ για όλες. Δεν με απασχολεί πώς δουλεύει η ελεύθερη αγορά της εκπαίδευσης για να χωρίζω τα πανεπιστήμια σε ρουμανοβουλγαρίες και μη.

Έχουμε λοιπόν παιδιά που περνούν στις σχολές της Ελλάδας μέσα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, ανταγωνιζόμενα ανοιχτά και ισάξια με άλλα παιδιά, κι έχουμε άλλα παιδιά που απλά πηγαίνουν με το παραδάκι του μπαμπά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια για την όποια "αξιολόγησή" τους.

Ας το θέσω και διαφορετικά:
αυτός που απέτυχε όταν ανταγωνίστηκε με τους συμπολίτες του να καταλάβει μία θέση σε συγκεκριμένο τμήμα επιστήμης στην Ελλάδα, είναι ικανός για το κάθε Χάρβαρντ; Αν ναι, αυτό δεν είναι άμεση παραδοχή ότι το κάθε Χάρβαρντ παίρνει δευτεροτριτοκλασάτους;
Αν εσύ ήσουν το Χάρβαρντ, θα επέλεγες τους αποτυχόντες τους ελληνικού συστήματος ή θα έκανες τα πάντα να προσελκύσεις τους επιτυχόντες, αυτούς που πέρασαν σε ελληνικά πανεπιστήμια, δίνοντας υποτροφίες κλπ;
Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 8423
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares »

stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:55
Έχουμε λοιπόν παιδιά που περνούν στις σχολές της Ελλάδας μέσα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, ανταγωνιζόμενα ανοιχτά και ισάξια με άλλα παιδιά, κι έχουμε άλλα παιδιά που απλά πηγαίνουν με το παραδάκι του μπαμπά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια για την όποια "αξιολόγησή" τους.
Δεν είναι τελείως ανοικτά και ισάξια. Εκτός από την οικονομική δύναμη και τις οικογενειακές συνθήκες, το σχολείο κλπ. έως και σαμποτάζ γίνονται εναντίον παιδιών μέσα στο σπίτι τους ή στο σχολείο.
Επίσης μετά τις εξετάσεις δεν είναι σίγουρο αν θα μπορέσει να πάει κάποιος στην σχολή του σε άλλη πόλη.
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Antares έγραψε: 30 Αύγ 2020, 20:20
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:55
Έχουμε λοιπόν παιδιά που περνούν στις σχολές της Ελλάδας μέσα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, ανταγωνιζόμενα ανοιχτά και ισάξια με άλλα παιδιά, κι έχουμε άλλα παιδιά που απλά πηγαίνουν με το παραδάκι του μπαμπά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια για την όποια "αξιολόγησή" τους.
Δεν είναι τελείως ανοικτά και ισάξια. Εκτός από την οικονομική δύναμη και τις οικογενειακές συνθήκες, το σχολείο κλπ. έως και σαμποτάζ γίνονται εναντίον παιδιών μέσα στο σπίτι τους ή στο σχολείο.
Επομένως, γιατί τόση πολλή χολή σε αυτό το νήμα για τις χαμηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές; Γιατί όλη αυτή η συζήτηση όταν τα παιδιά περνούν τα πάνδεινα για να εξεταστούν 4 μέρες σε 4 μαθήματα που θα κρίνουν το μέλλον τους σε κάποιο βαθμό;

Επιπλέον, πρέπει να τονίσουμε ότι το να μπεις είναι ένα θέμα και το να βγεις είναι το βασικότερο.
Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 8423
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares »

stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 20:25
Antares έγραψε: 30 Αύγ 2020, 20:20
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:55
Έχουμε λοιπόν παιδιά που περνούν στις σχολές της Ελλάδας μέσα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, ανταγωνιζόμενα ανοιχτά και ισάξια με άλλα παιδιά, κι έχουμε άλλα παιδιά που απλά πηγαίνουν με το παραδάκι του μπαμπά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια για την όποια "αξιολόγησή" τους.
Δεν είναι τελείως ανοικτά και ισάξια. Εκτός από την οικονομική δύναμη και τις οικογενειακές συνθήκες, το σχολείο κλπ. έως και σαμποτάζ γίνονται εναντίον παιδιών μέσα στο σπίτι τους ή στο σχολείο.
Επομένως, γιατί τόση πολλή χολή σε αυτό το νήμα για τις χαμηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές; Γιατί όλη αυτή η συζήτηση όταν τα παιδιά περνούν τα πάνδεινα για να εξεταστούν 4 μέρες σε 4 μαθήματα που θα κρίνουν το μέλλον τους σε κάποιο βαθμό;
Οι μόνοι που δεν φταίνε είναι οι μαθητές. Τους αρέσει να ρίχνουν χολή. Η χολή είναι η ίδια και το 1990 (που έδινα) και τώρα. Άλλα πράγματα έχουν αλλάξει.
πατησιωτης
Δημοσιεύσεις: 39932
Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
Phorum.gr user: πατησιωτης
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από πατησιωτης »

stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:55 Έχουμε λοιπόν παιδιά που περνούν στις σχολές της Ελλάδας μέσα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, ανταγωνιζόμενα ανοιχτά και ισάξια με άλλα παιδιά, κι έχουμε άλλα παιδιά που απλά πηγαίνουν με το παραδάκι του μπαμπά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια για την όποια "αξιολόγησή" τους.
Ενα ένα τα θέματα διότι εάν τα πάρουμε ένα ένα θα δούμε πως ήταν το σύστημα κάποτε και πως κατάντησε από τη δημοκρατική μεταπολίτευση.
Κάποτε λοιπόν,επί του κράτους της δεξιάς, υπήρχαν αυστηρές εισαγωγικές εξετάσεις διότι το να έχεις ένα πτυχίο δεν είναι απλώς "μόρφωση".Συνεπάγεται και επαγγελματικά δικαίωματα και καλό είναι να μην έχουμε γιατρούς που να πεθαίνουν ανθρώπους ή μηχανικούς που να φτιάχνουν σπίτια που πέφτουν.
Πάμε λοιπόν στο επίμαχο θέμα της εκπαίδευσης στο εξωτερικό.Η Ελλάδα ούτε ήλεγχε ούτε ελέγχει τον υπόλοιπο κόσμο τι κάνει.Δεν είναι και λαικό κράτος :8) για να απαγορεύει την έξοδο των Ελλήνων από τη χώρα εφ όσον θέλουν να σπουδάσουν.
Εκείνο που ενδιέφερε το κράτος ήταν να μην γυρίζουν πίσω σκιτζήδες.Για τον λόγο αυτό υπήρχαν επίσης αυστηρές εξετάσεις για επαγγελματικά δικαιώματα.Δηλαδή εσύ έφερες ένα πτυχίο,ξέρεις όμως;
Oι εξετάσεις αυτές έγιναν στόχος των ίδιων ακριβώς δυνάμεων που έγιναν και οι εισαγωγικές.Ησαν "φραγμός στη μόρφωση".Την ίδια εποχή που το "φοιτητικό κίνημα" στην Ελλάδα ζήταγε κατάργηση προαπαιτουμένων,κάτω ο ν.815 και δώστε πτυχία στο λαό το ίδιο φοιτητικό κίνημα των Ελλήνων στην Ιταλία ζήταγε ελεύθερες μεταγραφές από Ιταλία στην Ελλάδα.Τα έζησα και τα ξέρω.Οποιος τολμούσε να αντιταχθεί στο αίτημα να πηγαίνει κάποιος ΧΩΡΙΣ εξετάσεις στην Ιταλία και μετά ένα χρόνο να μεταγράφεται στην Ελλάδα πάλι ΧΩΡΙΣ εξετάσεις υβριζόταν ως "αντιδραστικός","χουντικός" και "φασίστας".
Κάποια μέρα του 1980 δεν μπόρεσα να μπω στο πολυτεχνείο λόγω των καταλήψεων από το κίνημα για τους εξ Ιταλίας που απαιτούσαν να πάρουν επαγγελματικά δικαίωματα με εύκολα θέματα.
Ολα αυτά προχώρησαν ταχύτατα μετά τη νίκη του λαού το 1981.Ο αριθμός των εισακτέων άρχισε να ανεβαίνει σταθερά και το ίδιο σταθερά άρχισε να ανεβαίνει η ευκολία με την οποία έπαιρναν επαγγελματικά δικαίωματα οι απόφοιτοι εξωτερικού.Διάφορα ακρωνύμια ΔΙΚΑΤΣΑ.ΔΟΑΤΑΠ κλπ άλλαζαν αλλά η τάση δώστε πτυχία ήταν σταθερή.
Αναμενόμενο λοιπόν ο αριθμός των πτυχίων να δημιουργήσει πληθωρισμό και να πέσει η αξία τους.Δυστυχώς τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης κανένα λαικό κίνημα δεν έχει κατορθώσει να τον αντιμετωπίσει.Μπορείς να τον ρυθμίσεις και όχι να τον αγνοήσεις.Εάν τον αγνοήσεις θα σε αγνοήσει και αυτός.
Οπότε φθάνουμε στη σημερινή κατάσταση : πάρτε όλοι πτυχίο,κάντε το κορνίζα και μετά βγείτε στην αγορά και ότι πιάσετε.Και μην ξεχάσετε να πείτε ότι για όλα φταίνε τα μονοπώλια. :D
talaipwros
Δημοσιεύσεις: 27573
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros »

πατησιωτης έγραψε: 30 Αύγ 2020, 20:36
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:55 Έχουμε λοιπόν παιδιά που περνούν στις σχολές της Ελλάδας μέσα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, ανταγωνιζόμενα ανοιχτά και ισάξια με άλλα παιδιά, κι έχουμε άλλα παιδιά που απλά πηγαίνουν με το παραδάκι του μπαμπά σε ιδιωτικά πανεπιστήμια για την όποια "αξιολόγησή" τους.
Ενα ένα τα θέματα διότι εάν τα πάρουμε ένα ένα θα δούμε πως ήταν το σύστημα κάποτε και πως κατάντησε από τη δημοκρατική μεταπολίτευση.
Κάποτε λοιπόν,επί του κράτους της δεξιάς, υπήρχαν αυστηρές εισαγωγικές εξετάσεις διότι το να έχεις ένα πτυχίο δεν είναι απλώς "μόρφωση".Συνεπάγεται και επαγγελματικά δικαίωματα και καλό είναι να μην έχουμε γιατρούς που να πεθαίνουν ανθρώπους ή μηχανικούς που να φτιάχνουν σπίτια που πέφτουν.
Πάμε λοιπόν στο επίμαχο θέμα της εκπαίδευσης στο εξωτερικό.Η Ελλάδα ούτε ήλεγχε ούτε ελέγχει τον υπόλοιπο κόσμο τι κάνει.Δεν είναι και λαικό κράτος :8) για να απαγορεύει την έξοδο των Ελλήνων από τη χώρα εφ όσον θέλουν να σπουδάσουν.
Εκείνο που ενδιέφερε το κράτος ήταν να μην γυρίζουν πίσω σκιτζήδες.Για τον λόγο αυτό υπήρχαν επίσης αυστηρές εξετάσεις για επαγγελματικά δικαιώματα.Δηλαδή εσύ έφερες ένα πτυχίο,ξέρεις όμως;
Oι εξετάσεις αυτές έγιναν στόχος των ίδιων ακριβώς δυνάμεων που έγιναν και οι εισαγωγικές.Ησαν "φραγμός στη μόρφωση".Την ίδια εποχή που το "φοιτητικό κίνημα" στην Ελλάδα ζήταγε κατάργηση προαπαιτουμένων,κάτω ο ν.815 και δώστε πτυχία στο λαό το ίδιο φοιτητικό κίνημα των Ελλήνων στην Ιταλία ζήταγε ελεύθερες μεταγραφές από Ιταλία στην Ελλάδα.Τα έζησα και τα ξέρω.Οποιος τολμούσε να αντιταχθεί στο αίτημα να πηγαίνει κάποιος ΧΩΡΙΣ εξετάσεις στην Ιταλία και μετά ένα χρόνο να μεταγράφεται στην Ελλάδα πάλι ΧΩΡΙΣ εξετάσεις υβριζόταν ως "αντιδραστικός","χουντικός" και "φασίστας".
Κάποια μέρα του 1980 δεν μπόρεσα να μπω στο πολυτεχνείο λόγω των καταλήψεων από το κίνημα για τους εξ Ιταλίας που απαιτούσαν να πάρουν επαγγελματικά δικαίωματα με εύκολα θέματα.
Ολα αυτά προχώρησαν ταχύτατα μετά τη νίκη του λαού το 1981.Ο αριθμός των εισακτέων άρχισε να ανεβαίνει σταθερά και το ίδιο σταθερά άρχισε να ανεβαίνει η ευκολία με την οποία έπαιρναν επαγγελματικά δικαίωματα οι απόφοιτοι εξωτερικού.Διάφορα ακρωνύμια ΔΙΚΑΤΣΑ.ΔΟΑΤΑΠ κλπ άλλαζαν αλλά η τάση δώστε πτυχία ήταν σταθερή.
Αναμενόμενο λοιπόν ο αριθμός των πτυχίων να δημιουργήσει πληθωρισμό και να πέσει η αξία τους.Δυστυχώς τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης κανένα λαικό κίνημα δεν έχει κατορθώσει να τον αντιμετωπίσει.Μπορείς να τον ρυθμίσεις και όχι να τον αγνοήσεις.Εάν τον αγνοήσεις θα σε αγνοήσει και αυτός.
Οπότε φθάνουμε στη σημερινή κατάσταση : πάρτε όλοι πτυχίο,κάντε το κορνίζα και μετά βγείτε στην αγορά και ότι πιάσετε.Και μην ξεχάσετε να πείτε ότι για όλα φταίνε τα μονοπώλια. :D
Ειμαι λοιπον πρωτοετης στην Ιατρικη Αθηνων. Μπηκαμε 220 νοματαιοι τοτε. Καποια στιγμη λοιπον, λιγους μηνες μετα αντιλαμβανομαι οτι μεχρι το 6 ετος γινομαστε 660 ( με το μεγαλο μπουγιο να μπαινει τελος του δευτερου ετους)

Ρωταω λοιπον τον ΣΦΙΑ τι χρειαζεται για να κανω γενικη συνελευση, μαζεψε υπογραφες μου λενε. Πραγματι κατι αριστερα γκρουπουσκουλα με καμια δεκαρια υπογραφες κανανε συνελευσεις για οτι παπαρια θες

ΟΚ λεω, ξεκιναω με 2-3 συναδελφους και παω πρωτο δευτερο ετος. Μαζευω καμια 200ρια υπογραφες και απο τα 2 ετη για να κανουμε συνελευση με θεμα μεταγραφες.

Παω λοιπον στο ΣΦΙΑ και βρισκω τον....Πολακη
Ο οποιος μου ειπε οτι πρεπει να μαζεψω υπογραφες απο τους μισους εγγεγραμμενους της σχολης ( ακομα και οσους ειναι πτυχιο, αιωνιοι κλπ, δηλαδη να μαζεψω περι τις 3 χιλιαδες υπογραφες)


αυτα
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

talaipwros έγραψε: 30 Αύγ 2020, 20:44 Ειμαι λοιπον πρωτοετης στην Ιατρικη Αθηνων.

:o
Dorian
Δημοσιεύσεις: 3492
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 22:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dorian »

Καφενεδοσυζητήσεις μπαρμπάδων. Η διευρυνση της τριτοβάθμιας εκπαιδευσης είναι διακηρυγμένη ευρωενωσιακή πολιτική, δεστε στρατηγική Λισαβόνας ήδη από το μακρινό 2000, Ευρώπη 2020, ώστε να αυξηθεί το ποσοστό του πληθυσμού με τριτοβάθμια εκπαίδευση, κάπου 25% αν θυμάμαι καλα. σιγά μην το αποφάσισαν για να ικανοποιήσουν καταλήψεις του 70. Αν η Νουδούλα βάλει βάση του 10 θα είναι για να δώσει κομματι της χαμηλής πίτας στα ιδιωτικά κολέγια και να ταίσει άχυρα τους ψηφοφόρους της. Μείωση του συνόλου ΔΕΝ πρόκειται να κάνει ίσως να αυξηθούν μάλιστα, εδώ έβαλε τα κολέγια ισότιμα για πρόσβαση στις θέσεις δασκάλων και καθηγητών δευτεροβάθμιας.
Φυσικά η πανεπιστημιακή εκπαίδευση μετά από αυτό για την συντριπτική πλειοψηφία που δεν θα έχει κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο σε κάποιο κλαδο δεν θα αποτελεί πλέον μέσο κοινωνικής ανέλιξης, όπως παλαιότερα κατεβαίναν από χωριά και γινόταν μεγαλογιατροι μηχανικοί κοκ. θα μου πεις πως το ανέχονται αυτό οι πλούσιες δυτικές χώρες; Από ότι καταλαβαίνω δεν είναι τόσο σκατα τα εργασιακά τους, δεν χρειάζεται να είσαι διάνοια για να έχεις μία μέση εργασία και να ζεις αξιοπρεπώς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dorian την 30 Αύγ 2020, 21:10, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Γιατί δεν ξεκινάτε από το γεγονός ότι η εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα είναι καταρχήν επιθυμητή;
Γιατί είναι κακό να είναι όλοι όσοι επιθυμούν σπουδαγμένοι;
Echelon
Δημοσιεύσεις: 4044
Εγγραφή: 15 Μάιος 2019, 11:42
Phorum.gr user: selinoid

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Echelon »

Ανελέητο τρομπόνι της Κεραμεως στον νηματοθετη, ο οποίος ακόμη ψάχνεται.
Άβαταρ μέλους
Scouser
Δημοσιεύσεις: 14547
Εγγραφή: 13 Αύγ 2020, 23:18

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Scouser »

stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:55 Δεν με απασχολεί πώς δουλεύει η ελεύθερη αγορά της εκπαίδευσης για να χωρίζω τα πανεπιστήμια σε ρουμανοβουλγαρίες και μη.
Τι δε σε απασχολεί ρε μάστορα; Δηλαδή είναι το ίδιο να έχει τελειώσει ο άλλος το MIT με το να έχει βγάλει ξέρω γω πολυτεχνείο στη Μολδαβία;
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:55Έχουμε λοιπόν παιδιά που περνούν στις σχολές της Ελλάδας μέσα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, ανταγωνιζόμενα ανοιχτά και ισάξια με άλλα παιδιά
Αχ, το κλασσικό παραμύθι περί ''αξιοκρατικών'' πανελλαδικών, που στην πραγματικότητα είναι ένας από τους πλέον ταξικούς θεσμούς στη χώρα: άμα δεν έχουν λεφτά ο μπαμπάς και η μαμά να σε στείλουν σε ένα φροντιστήριο της προκοπής ή άμα είσαι αρκετά άτυχος ώστε να ζεις σε μέρος που δεν υπάρχουν καν τέτοια φροντιστήρια, είναι επιτυχία το να πιάσεις έστω τη βάση.
In Washington, there is a new sheriff in town, and under Donald Trump’s leadership, we may disagree with your views, but we will fight to defend your right to offer it in the public square, agree or disagree.
JD Vance
Dorian
Δημοσιεύσεις: 3492
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 22:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dorian »

και για να πούμε την αλήθεια πιο πολύ ευπροσάρμοστη στις εξελίξεις και στις επίσημες ευρωπαϊκές πολιτικές και στρατηγικές έχει αποδειχθεί η μέση εκπαίδευση παρά οι πανεπιστημικοί. Έχεις δεκάδες μαθηματικό φυσικά κλπ που επαγγελματικά έχουν μπλοκάρει εδώ και 20+ χρόνια στα παπάρια τους των μεγαλοκαθηγητών, οι "καλοί" απλώς είναι κόφτες και ασχολούνται με τα δικά τους. Άλλαξε το αντικέιμενό σου κάπως κάνε κάτι. Χέρι πρέπει να μπει στους πανεπιστημιακούς. Η μέση εκπαίδευση για τους στόχους που έχει θέσει το κράτος και η ΕΕ και με βάση τους γελοιους πόρους δουλεύει μια χαρά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dorian την 30 Αύγ 2020, 21:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Δεν υπάρχει πιο αξιοκρατικό σύστημα εξετάσεων από τις πανελλήνιες εξετάσεις. Για αυτό και οι άριστοι θέλουν να το καταργήσουν. Προτιμούν τις συνεντεύξεις και το pr μπας και καταφέρουν να μπουν στο πανεπιστήμιο...
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Scouser έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:15
Αχ, το κλασσικό παραμύθι περί ''αξιοκρατικών'' πανελλαδικών, που στην πραγματικότητα είναι ένας από τους πλέον ταξικούς θεσμούς στη χώρα: άμα δεν έχουν λεφτά ο μπαμπάς και η μαμά να σε στείλουν σε ένα φροντιστήριο της προκοπής ή άμα είσαι αρκετά άτυχος ώστε να ζεις σε μέρος που δεν υπάρχουν καν τέτοια φροντιστήρια, είναι επιτυχία το να πιάσεις έστω τη βάση.
Διαβάζεις και γράφεις καλύτερα από τον λεφτά με τα φροντιστήρια; Μπαίνεις στη σχολή της επιλογής σου κατά προτεραιότητα. Το κονέ του λεφτά δεν πιάνει...
stavmanr
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 31881
Εγγραφή: 14 Δεκ 2018, 11:41

Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stavmanr »

Scouser έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:15
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:55 Δεν με απασχολεί πώς δουλεύει η ελεύθερη αγορά της εκπαίδευσης για να χωρίζω τα πανεπιστήμια σε ρουμανοβουλγαρίες και μη.
Τι δε σε απασχολεί ρε μάστορα; Δηλαδή είναι το ίδιο να έχει τελειώσει ο άλλος το MIT με το να έχει βγάλει ξέρω γω πολυτεχνείο στη Μολδαβία;
Δεν με απασχολεί το ΜΙΤ.
Ποτέ μου δεν έβαλα κανένα πανεπιστήμιο πάνω από τα ελληνικά.
Δώσε αντίστοιχα 8,5 δισεκατομμύρια δολλάρια επιδότηση για αναπτυξιακά προγράμματα στο ΕΚΠ ή στο ΕΜΠ ή ... και θα δεις θαύματα.
Τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν απίστευτα υψηλά στάνταρντς με απίστευτα λίγες επιδοτήσεις για έρευνα και μελέτη.
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:55Έχουμε λοιπόν παιδιά που περνούν στις σχολές της Ελλάδας μέσα από τις πανελλαδικές εξετάσεις, ανταγωνιζόμενα ανοιχτά και ισάξια με άλλα παιδιά
Αχ, το κλασσικό παραμύθι περί ''αξιοκρατικών'' πανελλαδικών, που στην πραγματικότητα είναι ένας από τους πλέον ταξικούς θεσμούς στη χώρα: άμα δεν έχουν λεφτά ο μπαμπάς και η μαμά να σε στείλουν σε ένα φροντιστήριο της προκοπής ή άμα είσαι αρκετά άτυχος ώστε να ζεις σε μέρος που δεν υπάρχουν καν τέτοια φροντιστήρια, είναι επιτυχία το να πιάσεις έστω τη βάση.
Δεν υπάρχει "Βάση" στις πανελλαδικές.
Και ναι, πάρα πολλά παιδιά επιτυγχάνουν στις πανελλαδικές χωρίς φροντιστήρια και χωρίς υποβοήθηση.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”