ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:52
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:47
Ναι, έγραψε επίσης ότι αν μείνουν στο σπίτι χρειάζονται εκτός από τον καθηγητή ή δάσκαλο και έναν γονέα που θα πληρώνεται για να τους εξηγεί τι λέει ο δάσκαλος, που μπορεί να κάνει διαδικτυακή παράδοση. Οι άλλοι απλώς θα κάθονται μέσα χωρίς να κάνουν τίποτα και απλώς θα καταπιέζονται.
Εγώ λέω να προσθέσουμε και έναν μεταφραστή για κάθε πιθανή γλώσσα, που θα εξηγεί στο γονέα τι είπε ο δάσκαλος για να το κάνουμε πιο περιποιημένο.
Παιδιά κάτω από 8-9 ετών δεν μπορούν να μείνουν μόνα στο σπίτι (στην πλειοψηφία τους), ούτε να έχουν πρόσβαση στο internet ανεπίβλεπτα για να κάνουν τηλεδιασκέψεις. Αυτό σημαίνει αυτόματα γονεϊκές άδειες
Είναι άλλο πράγμα η τηλεδιάσκεψη και άλλο η παραμονή στο σπίτι χωρίς επίβλεψη. Βασικό.
Εννοώ ότι δεν συνεπάγεται ότι όλοι οι γονείς έχουν τη δυνατότητα επεξηγήσεων στο παιδί, για πρακτικές που ούτε οι εκπαιδευτικοί δεν κατέχουν.
Είναι δύο τελείως διαφορετικά θέματα και καλό είναι να μην τα παίρνουμε ως πακέτο, γιατί ένας άσχετος γονιός στο σπίτι απλώς προσφέρει μπέιμπι σίτινγκ και τίποτα παραπάνω.
Άλλο το μπέιμπι σίτινγκ και άλλο η επίβλεψη της τηλεεκπαίδευσης. Το πρώτο μπορεί να γίνει και από παπούδες και γιαγιάδες, παρακάτω; Και ποιος εγγυάται ότι αν μείνει ένας γονιός, θα είναι επαρκής ως βοήθεια;
Κι επειδή εκ των πραγμάτων, δεν μπορεί να λυθεί αυτό το θέμα, ακόμη και αν πληρώνεται ο γονιός για να μένει σπίτι να προσέχει το παιδί, βρισκόμαστε πάλι σε ένα αδιέξοδο αναφορικά με τη λειτουργικότητα του μέτρου, ακόμη και αν αυτό απαιτεί ένα υπέρογκο κόστος.
Οπότε, η μόνη λογική λύση είναι μία. Τα παιδιά σχολείο με μάσκες και όσα μπορούν και έχουν τη δυνατότητα σπίτι και τηλεεκπαίδευση με κάμερα στις τάξεις.