!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Κρούσματα covid - μέλη του phorum

Θέματα υγείας και ευεξίας, ιατρικά νέα και εξελίξεις.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Οι πληροφορίες, οι συμβουλές και γενικότερα το υλικό που δημοσιεύεται σε αυτή την ενότητα έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις των αρχικών συγγραφέων στα πλαίσια της δημόσιας συζήτησης. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν επιστημονική ιατρική πληροφόρηση. Το Phorum.com.gr δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές, ούτε φέρει ευθύνη για το υλικό που δημοσιεύεται εδώ ή σε άλλη ενότητα της κοινότητας, ή μεταφέρεται ως πληροφορία με τη χρήση προσωπικών μηνυμάτων, e-mail και άλλων τρόπων. Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε τυχόν σωματική / ψυχική βλάβη λόγω εσφαλμένης πληροφόρησης. Συστήνουμε πάντοτε να συμβουλεύεστε γιατρό για θέματα υγείας.

Η ανάγνωση ή/και η συμμετοχή σας στην παρούσα ενότητα συνεπάγεται ότι συμφωνείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους παραπάνω όρους.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:45 Μα, έστω και με πλήρη τμήματα , βγαίνοντας απ' το σχολείο έχουν πάλι χίλιες ευκαιρίες να συνωστισθούν :roll:
Η δημόσια υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών εντός σχολείου είναι το πρώτιστο μέλημα.
Είναι ή θά 'πρεπε να είναι;
Εσύ ελπίζω να καταλαβαίνεις ελληνικά.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:45 Μα, έστω και με πλήρη τμήματα , βγαίνοντας απ' το σχολείο έχουν πάλι χίλιες ευκαιρίες να συνωστισθούν :roll:
Η δημόσια υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών εντός σχολείου είναι το πρώτιστο μέλημα.
Έχουν αλλά δεν έχουν το χρόνο και τη δικαιολογία. Ξέρεις ότι με καθημερινό μάθημα συν κάποιες έξτρα δραστηριότητες ο χρόνος που τους μένει είναι ελάχιστος.

Ξαναβάζω αυτό που έγραψα στο άλλο νήμα. Προσωπικά θα είχα μεγάλη περιέργεια να δω τι είδους στοιχεία έχουν στα χέρια τους και υποστηρίζουν αυτά.
Spoiler
Κατ αρχήν πρέπει να ξεκινήσουμε από την παραδοχή ότι δεν υπάρχει ιδανική λύση που να είναι εφικτή. Υπάρχουν κακές και μέτριες λύσεις και καλούμαστε να αναζητήσουμε την καλύτερη δυνατή, δεδομένων των συνθηκών.

Άκουσα την προηγούμενη εβδομάδα γιατρό (που δεν ανήκε στην επιτροπή των ειδικών, αλλά σχετική με το αντικείμενο) να λέει ότι στα στοιχεία που είχε φαινόταν ότι δεν είναι καλή λύση το εκ περιτροπής μάθημα. Δηλαδή μισοί μαθητές Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή και οι υπόλοιποι Τρίτη - Πέμπτη. Το αιτιολόγησε ως εξής: οι μικροί μαθητές τις μέρες που μένουν σπίτι αναγκάζουν τους εργαζόμενους γονείς να φέρνουν κάποιο τρίτο άτομο να τους προσέχει και έτσι μπαινοβγαίνουν άτομα στο σπίτι διακινδυνεύοντας μεταφορά του ιού. Οι μαθητές των μεγάλων τάξεως δεν μένουν σπίτι τους τις μέρες που δεν έχουν σχολείο και συνωστίζονται σε καφετέριες ή άλλους χώρους διακινδυνεύοντας και αυτοί με την σειρά τους. Η ειδικός κατέληξε ότι πρέπει να πηγαίνουν όλα τα παιδιά κάθε μέρα στο σχολείο αλλά πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες να εξευρεθούν επιπλέον χώροι και να μικρύνει ο αριθμός των μαθητών στην τάξη.

Αν τα στοιχεία της είναι σοβαρά και όντως υπάρχει πρόβλημα τις μέρες που οι μαθητές δεν πηγαίνουν σχολείο τότε πρέπει να δούμε τι μπορεί να γίνει. Αφήνω κατά μέρος τα ανόητα αιτήματα των συνδικαλιστών και των πολιτικών κομμάτων που δεν τους κοστίζει τίποτα να λένε βλακείες και που κάνουν κακό γιατί όταν 1-2 σοβαρά αιτήματα τα βάζεις σε μια λίστα με άλλα 3-4 ανεδαφικά και σαχλά καταλήγεις να απαξιώνονται όλα και να μη συζητιέται τίποτα.

Αν έχετε σχολικό τμήμα 25 μαθητών και θέλετε να το σπάσετε στα 3, πολύ απλά δεν γίνεται. Δεν υπάρχουν στα σχολεία τόσοι διαθέσιμοι χώροι. Η λογική του να βρεθούν χώροι και αλλού (όπως πρότεινε η ειδικός) είναι εξόχως προβληματική. Άντε λοιπόν ότι σπάμε την τρίτη δημοτικού και κρατάμε τους 8 πρώτους μαθητές στο σχολείου και στέλνουμε τους 8 δεύτερους σε μια αίθουσα του δήμου και 8 τρίτους σε μία άλλη αίθουσα κάπου αλλού. Τι χώροι θα είναι αυτοί; Θα πληρούν τα κριτήρια πυρασφάλειας και υγιεινής για τους μαθητές; Ένα σχολείο δεν είναι μόνο οι αίθουσές του. Είναι και η αυλή, το κυλικείο και οι τουαλέτες του, οι χώροι της γυμναστικής, τα εργαστήρια κοκ. Τι θα γίνει αν ξεφύγει ένας μικρός μαθητής από την αίθουσα του δημαρχείου και βγει στο δρόμο; Εκεί δεν υπάρχει κεντρική πόρτα και φύλακας όπως στα σχολεία. Πανεύκολα μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο γιατί δεν θα υπάρχουν και πολλοί εκπαιδευτικοί παρόντες να έχουν το νου τους. Και σε ποιες τουαλέτες θα πηγαίνουν οι μικροί μαθητές; Θα μοιράζονται τις ίδιες με τους ενήλικες που χρησιμοποιούν το ίδιο κτίριο; Κανένας γονιός δεν θα 'θελε κάτι τέτοιο.

Υπάρχει φυσικά και το ανεδαφικό της στελέχωσης των διπλάσιων ή τριπλάσιων τμημάτων. Και δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων, δηλαδή ποιος θα πληρώσει αυτές τις χιλιάδες έξτρα εκπαιδευτικούς. Πες πχ ότι έχετε μία δασκάλα ξένης γλώσσας η οποία για να συμπληρώσει ωράριο θα είναι σε 2-3 διαφορετικά κτίρια κάθε μέρα; Τι θα γίνει αν κολλήσει κάτι αυτή; Θα έρχεται δυνητικά σε επαφή με μαθητές από καμία δεκαριά τάξεις;

Τι νομίζω ότι είναι λογικό να συμβεί δεδομένης της καταστάσεως

* Στους απομονωμένους προορισμούς (ορεινές περιοχές, μικρά όχι τόσο τουριστικά νησιά) που δεν έχουν εμφανίσει κρούσματα, τα τμήματα διατηρούνται ως έχουν και το μάθημα γίνεται κανονικά
* Στα μεγάλα αστικά κέντρα και κυρίως στις περιοχές που υπάρχει μεγάλη διάδοση του ιού, σπάσιμο των τμημάτων. Εκεί θα πρέπει να γίνουν διορισμοί αναπληρωτών ώστε να λειτουργήσουν τα έξτρα τμήματα. Όπου το σχολείο δεν μπορεί να βρει χώρους, (πχ αδειάζοντας κλειστά γυμναστήρια, εργαστήρια κλπ) να γίνει έλεγχος για κατάλληλους χώρους για παιδιά. Τέτοιοι μου φαίνονται τα πνευματικά κέντρα των ναών που υπάρχουν αρκετά στις μεγάλες πόλεις.
* Όπου εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα, να δοθεί μία προτεραιότητα και ειδικά για φέτος κάποια μαθήματα να μην γίνουν
* Να εξεταστεί η δυνατότητα τοποθέτησης προκάτ κατασκευών σε προαύλιους χώρους. Θα μπορούσε η κυβέρνηση να κάνει έκκληση για τέτοιου είδους δωρεές στον επιχειρηματικό και λοιπό κόσμο
* Σε περιοχές που η εξάπλωση λαμβάνει διαστάσεις, προφανώς θα μπαίνει σε εφαρμογή για περιορισμένο διάστημα η τηλεκπαίδευση και καθώς στην ίδια περιοχή θα υπάρχει και πάγωμα εμπορικής δραστηριότητας θα μπορούν και οι γονείς να κρατήσουν τα παιδιά στο σπίτι. Ωστόσο γενικό lockdown νομίζω ότι δεν ενδείκνυται στα τωρινά πλαίσια και θα είναι πολλαπλά προβληματικό.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Εγώ έχω μια πιο απλή απορία που αφορά τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στο υπουργείο παιδείας.

Γιατί από τη στιγμή που ήταν ασαφής η πορεία της πανδημίας δεν έγινε αξιοποίηση του χρόνου καλοκαιρινής άδειας των εκπαιδευτικών για εντατικά σεμινάρια διαδικτυακής εκπαίδευσης σε όσους δεν είχαν τις συγκεκριμένες δεξιότητες;
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:47 Ναι, έγραψε επίσης ότι αν μείνουν στο σπίτι χρειάζονται εκτός από τον καθηγητή ή δάσκαλο και έναν γονέα που θα πληρώνεται για να τους εξηγεί τι λέει ο δάσκαλος, που μπορεί να κάνει διαδικτυακή παράδοση. Οι άλλοι απλώς θα κάθονται μέσα χωρίς να κάνουν τίποτα και απλώς θα καταπιέζονται.

Εγώ λέω να προσθέσουμε και έναν μεταφραστή για κάθε πιθανή γλώσσα, που θα εξηγεί στο γονέα τι είπε ο δάσκαλος για να το κάνουμε πιο περιποιημένο.
Παιδιά κάτω από 8-9 ετών δεν μπορούν να μείνουν μόνα στο σπίτι (στην πλειοψηφία τους), ούτε να έχουν πρόσβαση στο internet ανεπίβλεπτα για να κάνουν τηλεδιασκέψεις. Αυτό σημαίνει αυτόματα γονεϊκές άδειες
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:47
ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:40
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:35

Δηλαδή η πρόταση σου είναι ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία πρέπει να συνδυάζεται με τη συγκέντρωση στις πλατείες, καφετέριες, σπίτια φίλων κλπ;

Ευφυές, δε λέω.
ο ethereal γράφει κάτι που έγραψα 4-5 φορές κι εγώ σε διάφορα νήματα. Μίλησε ειδικός και είπε ότι όταν κάνουν τα παιδιά μάθημα εκ περιτροπής υπάρχει πρόβλημα με τα μεγαλύτερα γιατί τις μέρες που δεν έχουν μάθημα τριγυρνάνε με παρέες και συνωστίζονται σε άλλους χώρους
Ναι, έγραψε επίσης ότι αν μείνουν στο σπίτι χρειάζονται εκτός από τον καθηγητή ή δάσκαλο και έναν γονέα που θα πληρώνεται για να τους εξηγεί τι λέει ο δάσκαλος, που μπορεί να κάνει διαδικτυακή παράδοση. Οι άλλοι απλώς θα κάθονται μέσα χωρίς να κάνουν τίποτα και απλώς θα καταπιέζονται.

Εγώ λέω να προσθέσουμε και έναν μεταφραστή για κάθε πιθανή γλώσσα, που θα εξηγεί στο γονέα τι είπε ο δάσκαλος για να το κάνουμε πιο περιποιημένο.
Μερικοί επιδεικνύουν με περηφάνια την ασχετοσύνη τους αφού το Εγώ τους δεν τους αφήνει ούτε λεπτό να σταθούν, να κατανοήσουν και να ενημερωθούν για τα όσα επιθυμούν να σχολιάσουν.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:52
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:47 Ναι, έγραψε επίσης ότι αν μείνουν στο σπίτι χρειάζονται εκτός από τον καθηγητή ή δάσκαλο και έναν γονέα που θα πληρώνεται για να τους εξηγεί τι λέει ο δάσκαλος, που μπορεί να κάνει διαδικτυακή παράδοση. Οι άλλοι απλώς θα κάθονται μέσα χωρίς να κάνουν τίποτα και απλώς θα καταπιέζονται.

Εγώ λέω να προσθέσουμε και έναν μεταφραστή για κάθε πιθανή γλώσσα, που θα εξηγεί στο γονέα τι είπε ο δάσκαλος για να το κάνουμε πιο περιποιημένο.
Παιδιά κάτω από 8-9 ετών δεν μπορούν να μείνουν μόνα στο σπίτι (στην πλειοψηφία τους), ούτε να έχουν πρόσβαση στο internet ανεπίβλεπτα για να κάνουν τηλεδιασκέψεις. Αυτό σημαίνει αυτόματα γονεϊκές άδειες
Μα μην τους ξυπνάς ! Ροχαλίζουν τόσο μελωδικά !!
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:52 Εγώ έχω μια πιο απλή απορία που αφορά τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στο υπουργείο παιδείας.

Γιατί από τη στιγμή που ήταν ασαφής η πορεία της πανδημίας δεν έγινε αξιοποίηση του χρόνου καλοκαιρινής άδειας των εκπαιδευτικών για εντατικά σεμινάρια διαδικτυακής εκπαίδευσης σε όσους δεν είχαν τις συγκεκριμένες δεξιότητες;
Έγιναν πάρα πολλά* τέτοια την Άνοιξη, κυρίως μετά το Πάσχα μέχρι σχεδόν το τέλος του Ιουνίου. Σε Πανελλαδικό επίπεδο και επίπεδο περιφερειών και έξτρα από τους ειδικούς συμβούλους προς τους δασκάλους της περιοχής ευθύνης τους. Κάποιοι εκπαιδευτικοί με τρομακτικές θυσίες χρόνου έκαναν απίστευτο μάθημα και πολύ καλή χρήση της τεχνολογίας. Κυρίως νέοι άνθρωποι με κάποιο background. Κάποιοι μεσήλικες έκαναν σκληρές προσπάθειες και έμαθαν τα βασικά και κάτι παραπάνω. Και οι υπόλοιποι ό,τι κατάφεραν. Αλλά δεν δέχομαι πως δεν έγιναν σεμινάρια επιμόρφωσης. Στην τελική ο καθένας που ξέρει ότι υπάρχει ενδεχόμενο να ξανακλείσουν τα σχολεία θα έπρεπε να συμπληρώσει από μόνος του 5 γνώσεις που αντιστοιχούν σε χρήση μαθητή μεγάλης τάξης δημοτικού.

* Όταν λέμε πολλά, εννοούμε πολλά. Τόσα που ένας εκπαιδευτικός δεν θα μπορούσε να τα παρακολουθήσει όλα. Και αρκετά με επικάλυψη θεμάτων. Επίσης διαμοιράστηκαν τρελές ποσότητες εκπαιδευτικού υλικού. Τόσο για πρακτικά θέματα (πλύσιμο χεριών, τι είναι ο κορωνοϊός) όσο για την ύλη των μαθημάτων και μάλιστα προσαρμοσμένα στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. Οι καθηγητές που ήθελαν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους έριξαν ξενύχτια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ST48410 την 29 Αύγ 2020, 17:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:51
Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:45 Μα, έστω και με πλήρη τμήματα , βγαίνοντας απ' το σχολείο έχουν πάλι χίλιες ευκαιρίες να συνωστισθούν :roll:
Η δημόσια υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών εντός σχολείου είναι το πρώτιστο μέλημα.
Έχουν αλλά δεν έχουν το χρόνο και τη δικαιολογία. Ξέρεις ότι με καθημερινό μάθημα συν κάποιες έξτρα δραστηριότητες ο χρόνος που τους μένει είναι ελάχιστος.

Ξαναβάζω αυτό που έγραψα στο άλλο νήμα. Προσωπικά θα είχα μεγάλη περιέργεια να δω τι είδους στοιχεία έχουν στα χέρια τους και υποστηρίζουν αυτά.
Spoiler
Κατ αρχήν πρέπει να ξεκινήσουμε από την παραδοχή ότι δεν υπάρχει ιδανική λύση που να είναι εφικτή. Υπάρχουν κακές και μέτριες λύσεις και καλούμαστε να αναζητήσουμε την καλύτερη δυνατή, δεδομένων των συνθηκών.

Άκουσα την προηγούμενη εβδομάδα γιατρό (που δεν ανήκε στην επιτροπή των ειδικών, αλλά σχετική με το αντικείμενο) να λέει ότι στα στοιχεία που είχε φαινόταν ότι δεν είναι καλή λύση το εκ περιτροπής μάθημα. Δηλαδή μισοί μαθητές Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή και οι υπόλοιποι Τρίτη - Πέμπτη. Το αιτιολόγησε ως εξής: οι μικροί μαθητές τις μέρες που μένουν σπίτι αναγκάζουν τους εργαζόμενους γονείς να φέρνουν κάποιο τρίτο άτομο να τους προσέχει και έτσι μπαινοβγαίνουν άτομα στο σπίτι διακινδυνεύοντας μεταφορά του ιού. Οι μαθητές των μεγάλων τάξεως δεν μένουν σπίτι τους τις μέρες που δεν έχουν σχολείο και συνωστίζονται σε καφετέριες ή άλλους χώρους διακινδυνεύοντας και αυτοί με την σειρά τους. Η ειδικός κατέληξε ότι πρέπει να πηγαίνουν όλα τα παιδιά κάθε μέρα στο σχολείο αλλά πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες να εξευρεθούν επιπλέον χώροι και να μικρύνει ο αριθμός των μαθητών στην τάξη.

Αν τα στοιχεία της είναι σοβαρά και όντως υπάρχει πρόβλημα τις μέρες που οι μαθητές δεν πηγαίνουν σχολείο τότε πρέπει να δούμε τι μπορεί να γίνει. Αφήνω κατά μέρος τα ανόητα αιτήματα των συνδικαλιστών και των πολιτικών κομμάτων που δεν τους κοστίζει τίποτα να λένε βλακείες και που κάνουν κακό γιατί όταν 1-2 σοβαρά αιτήματα τα βάζεις σε μια λίστα με άλλα 3-4 ανεδαφικά και σαχλά καταλήγεις να απαξιώνονται όλα και να μη συζητιέται τίποτα.

Αν έχετε σχολικό τμήμα 25 μαθητών και θέλετε να το σπάσετε στα 3, πολύ απλά δεν γίνεται. Δεν υπάρχουν στα σχολεία τόσοι διαθέσιμοι χώροι. Η λογική του να βρεθούν χώροι και αλλού (όπως πρότεινε η ειδικός) είναι εξόχως προβληματική. Άντε λοιπόν ότι σπάμε την τρίτη δημοτικού και κρατάμε τους 8 πρώτους μαθητές στο σχολείου και στέλνουμε τους 8 δεύτερους σε μια αίθουσα του δήμου και 8 τρίτους σε μία άλλη αίθουσα κάπου αλλού. Τι χώροι θα είναι αυτοί; Θα πληρούν τα κριτήρια πυρασφάλειας και υγιεινής για τους μαθητές; Ένα σχολείο δεν είναι μόνο οι αίθουσές του. Είναι και η αυλή, το κυλικείο και οι τουαλέτες του, οι χώροι της γυμναστικής, τα εργαστήρια κοκ. Τι θα γίνει αν ξεφύγει ένας μικρός μαθητής από την αίθουσα του δημαρχείου και βγει στο δρόμο; Εκεί δεν υπάρχει κεντρική πόρτα και φύλακας όπως στα σχολεία. Πανεύκολα μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο γιατί δεν θα υπάρχουν και πολλοί εκπαιδευτικοί παρόντες να έχουν το νου τους. Και σε ποιες τουαλέτες θα πηγαίνουν οι μικροί μαθητές; Θα μοιράζονται τις ίδιες με τους ενήλικες που χρησιμοποιούν το ίδιο κτίριο; Κανένας γονιός δεν θα 'θελε κάτι τέτοιο.

Υπάρχει φυσικά και το ανεδαφικό της στελέχωσης των διπλάσιων ή τριπλάσιων τμημάτων. Και δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων, δηλαδή ποιος θα πληρώσει αυτές τις χιλιάδες έξτρα εκπαιδευτικούς. Πες πχ ότι έχετε μία δασκάλα ξένης γλώσσας η οποία για να συμπληρώσει ωράριο θα είναι σε 2-3 διαφορετικά κτίρια κάθε μέρα; Τι θα γίνει αν κολλήσει κάτι αυτή; Θα έρχεται δυνητικά σε επαφή με μαθητές από καμία δεκαριά τάξεις;

Τι νομίζω ότι είναι λογικό να συμβεί δεδομένης της καταστάσεως

* Στους απομονωμένους προορισμούς (ορεινές περιοχές, μικρά όχι τόσο τουριστικά νησιά) που δεν έχουν εμφανίσει κρούσματα, τα τμήματα διατηρούνται ως έχουν και το μάθημα γίνεται κανονικά
* Στα μεγάλα αστικά κέντρα και κυρίως στις περιοχές που υπάρχει μεγάλη διάδοση του ιού, σπάσιμο των τμημάτων. Εκεί θα πρέπει να γίνουν διορισμοί αναπληρωτών ώστε να λειτουργήσουν τα έξτρα τμήματα. Όπου το σχολείο δεν μπορεί να βρει χώρους, (πχ αδειάζοντας κλειστά γυμναστήρια, εργαστήρια κλπ) να γίνει έλεγχος για κατάλληλους χώρους για παιδιά. Τέτοιοι μου φαίνονται τα πνευματικά κέντρα των ναών που υπάρχουν αρκετά στις μεγάλες πόλεις.
* Όπου εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα, να δοθεί μία προτεραιότητα και ειδικά για φέτος κάποια μαθήματα να μην γίνουν
* Να εξεταστεί η δυνατότητα τοποθέτησης προκάτ κατασκευών σε προαύλιους χώρους. Θα μπορούσε η κυβέρνηση να κάνει έκκληση για τέτοιου είδους δωρεές στον επιχειρηματικό και λοιπό κόσμο
* Σε περιοχές που η εξάπλωση λαμβάνει διαστάσεις, προφανώς θα μπαίνει σε εφαρμογή για περιορισμένο διάστημα η τηλεκπαίδευση και καθώς στην ίδια περιοχή θα υπάρχει και πάγωμα εμπορικής δραστηριότητας θα μπορούν και οι γονείς να κρατήσουν τα παιδιά στο σπίτι. Ωστόσο γενικό lockdown νομίζω ότι δεν ενδείκνυται στα τωρινά πλαίσια και θα είναι πολλαπλά προβληματικό.
Πάρα πολύ ωραία.
Παρουσιάζεις το δέον.
Τα σχηματάκια του Μαγιορκίνη τα είδες;
Ο πιο βλάκας υπήρχε περίπτωση να έβαζε υπογραφή κάτω από αυτά;
Έχει να κάνει με επιστημονική κατάρτιση αυτό;
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:50
Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:45 Μα, έστω και με πλήρη τμήματα , βγαίνοντας απ' το σχολείο έχουν πάλι χίλιες ευκαιρίες να συνωστισθούν :roll:
Η δημόσια υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών εντός σχολείου είναι το πρώτιστο μέλημα.
Είναι ή θά 'πρεπε να είναι;
Εσύ ελπίζω να καταλαβαίνεις ελληνικά.

Ως φιλόλογος νομίζω ότι καταλαβαίνω και με τη σχετική εμπειρία των μαθημάτων, τον Μάιο- Ιούνιο , νομίζω ότι μπορώ να εκφέρω άποψη , ή όχι;
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:58 Πάρα πολύ ωραία.
Παρουσιάζεις το δέον.
Τα σχηματάκια του Μαγιορκίνη τα είδες;
Ο πιο βλάκας υπήρχε περίπτωση να έβαζε υπογραφή κάτω από αυτά;
Έχει να κάνει με επιστημονική κατάρτιση αυτό;
Όχι δεν τα είδα. Επειδή όμως η επιτροπή που βασικά νομίζω είναι οι ίδιοι άνθρωποι χειρίστηκαν καλά την πρώτη φάση, θα παραμείνω λίγο επιφυλακτικός πριν τους κράξω.

Που βλέπω σχηματάκια;
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:57
Έγιναν πάρα πολλά τέτοια την Άνοιξη, κυρίως μετά το Πάσχα μέχρι σχεδόν το τέλος του Ιουνίου. Σε Πανελλαδικό επίπεδο και επίπεδο περιφερειών και έξτρα από τους ειδικούς συμβούλους προς τους δασκάλους της περιοχής ευθύνης τους. Κάποιοι εκπαιδευτικοί με τρομακτικές θυσίες χρόνου έκαναν απίστευτο μάθημα και πολύ καλή χρήση της τεχνολογίας. Κυρίως νέοι άνθρωποι με κάποιο background. Κάποιοι μεσήλικες έκαναν σκληρές προσπάθειες και έμαθαν τα βασικά και κάτι παραπάνω. Και οι υπόλοιποι ό,τι κατάφεραν. Αλλά δεν δέχομαι πως δεν έγιναν σεμινάρια επιμόρφωσης. Στην τελική ο καθένας που ξέρει ότι υπάρχει ενδεχόμενο να ξανακλείσουν τα σχολεία θα έπρεπε να συμπληρώσει από μόνος του 5 γνώσεις που αντιστοιχούν σε χρήση μαθητή μεγάλης τάξης δημοτικού.
Δυστυχώς, παρουσιάζεις και πάλι το δέον, το αυτόβουλο και το καλοπροαίρετο.
Άλλο οι προσπάθειες πολλών και άλλο η θεσμοθέτηση ενός πλαισίου που θα πρέπει να συμφωνηθεί και να τηρηθεί. Με δικαιώματα και υποχρεώσεις εκατέρωθεν και ποινές για τη μη τήρησή του.
Το βιντεάκι στο youtube του καθηγητή που αφιερώνει τον χρόνο του να πει δυο λόγια για το webex δεν απομακρύνει τη βεβαιότητα των αντιδράσεων και κινητοποιήσεων με την έναρξη κιόλας της σχολικής χρονιάς.
Πολύ αργά πια.
ethereal
Δημοσιεύσεις: 1618
Εγγραφή: 06 Απρ 2018, 14:09

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ethereal »

Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:59
ethereal έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:50
Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:45 Μα, έστω και με πλήρη τμήματα , βγαίνοντας απ' το σχολείο έχουν πάλι χίλιες ευκαιρίες να συνωστισθούν :roll:
Η δημόσια υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών εντός σχολείου είναι το πρώτιστο μέλημα.
Είναι ή θά 'πρεπε να είναι;
Εσύ ελπίζω να καταλαβαίνεις ελληνικά.

Ως φιλόλογος νομίζω ότι καταλαβαίνω και με τη σχετική εμπειρία των μαθημάτων, τον Μάιο- Ιούνιο , νομίζω ότι μπορώ να εκφέρω άποψη , ή όχι;
Μα γι αυτό απευθύνομαι σε σένα και όχι σε όσους νομίζουν ότι κάνω "προτάσεις".
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:52 Εγώ έχω μια πιο απλή απορία που αφορά τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στο υπουργείο παιδείας.

Γιατί από τη στιγμή που ήταν ασαφής η πορεία της πανδημίας δεν έγινε αξιοποίηση του χρόνου καλοκαιρινής άδειας των εκπαιδευτικών για εντατικά σεμινάρια διαδικτυακής εκπαίδευσης σε όσους δεν είχαν τις συγκεκριμένες δεξιότητες;
Αγαπητή Γαλή τα είπαμε, ισχύει το αγγλικό ρητό: "you can't teach an old dog new tricks"

-Στύγιε γιατί δε δουλεύει το λάπτοπ; ( συνάδελφος)
- Αφού μαρή χαμένη έχει σωθεί η μπαταρία και δεν το έχεις και στη πρίζα ( Στύγιος :fp: )
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

stella έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:45 Εγώ προσωπικά δε γνωρίζω πού πρόσκειται ο Γκίκας πολιτικά. Είναι δύσκολο να πιστέψω ότι αυτό πρεσβεύει επιστημονικά. Μα αναιρεί και τον εαυτό του δηλαδή. Πώς θα επιβαρυνθεί ένας χώρος μόνο από τους εκπαιδευτικούς, όχι από τους μαθητές; Πώς σε όλους τους χώρους πλην του σχολείου υφίστανται οι περιορισμοί, λόγω αποφυγής συνωστισμού; Δεν στέκουν αυτά που λέει ο άνθρωπος.
Και γιατί να ρισκάρει το όνομά του και δεν σηκώνεται να φύγει; Οποιοσδήποτε όταν τον βάζουν να λέει βλακείες πάνω στην ειδικότητά του, ξέρει ότι εκτίθεται και θα κλωτσήσει.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ο πρώτος νεκρός

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

ST48410 έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:52
ΓΑΛΗ έγραψε: 29 Αύγ 2020, 16:47 Ναι, έγραψε επίσης ότι αν μείνουν στο σπίτι χρειάζονται εκτός από τον καθηγητή ή δάσκαλο και έναν γονέα που θα πληρώνεται για να τους εξηγεί τι λέει ο δάσκαλος, που μπορεί να κάνει διαδικτυακή παράδοση. Οι άλλοι απλώς θα κάθονται μέσα χωρίς να κάνουν τίποτα και απλώς θα καταπιέζονται.

Εγώ λέω να προσθέσουμε και έναν μεταφραστή για κάθε πιθανή γλώσσα, που θα εξηγεί στο γονέα τι είπε ο δάσκαλος για να το κάνουμε πιο περιποιημένο.
Παιδιά κάτω από 8-9 ετών δεν μπορούν να μείνουν μόνα στο σπίτι (στην πλειοψηφία τους), ούτε να έχουν πρόσβαση στο internet ανεπίβλεπτα για να κάνουν τηλεδιασκέψεις. Αυτό σημαίνει αυτόματα γονεϊκές άδειες
Είναι άλλο πράγμα η τηλεδιάσκεψη και άλλο η παραμονή στο σπίτι χωρίς επίβλεψη. Βασικό.

Εννοώ ότι δεν συνεπάγεται ότι όλοι οι γονείς έχουν τη δυνατότητα επεξηγήσεων στο παιδί, για πρακτικές που ούτε οι εκπαιδευτικοί δεν κατέχουν.

Είναι δύο τελείως διαφορετικά θέματα και καλό είναι να μην τα παίρνουμε ως πακέτο, γιατί ένας άσχετος γονιός στο σπίτι απλώς προσφέρει μπέιμπι σίτινγκ και τίποτα παραπάνω.

Άλλο το μπέιμπι σίτινγκ και άλλο η επίβλεψη της τηλεεκπαίδευσης. Το πρώτο μπορεί να γίνει και από παπούδες και γιαγιάδες, παρακάτω; Και ποιος εγγυάται ότι αν μείνει ένας γονιός, θα είναι επαρκής ως βοήθεια;

Κι επειδή εκ των πραγμάτων, δεν μπορεί να λυθεί αυτό το θέμα, ακόμη και αν πληρώνεται ο γονιός για να μένει σπίτι να προσέχει το παιδί, βρισκόμαστε πάλι σε ένα αδιέξοδο αναφορικά με τη λειτουργικότητα του μέτρου, ακόμη και αν αυτό απαιτεί ένα υπέρογκο κόστος.

Οπότε, η μόνη λογική λύση είναι μία. Τα παιδιά σχολείο με μάσκες και όσα μπορούν και έχουν τη δυνατότητα σπίτι και τηλεεκπαίδευση με κάμερα στις τάξεις.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Ιατρική και θέματα Υγείας”