Την είδα ιντερνετικός Φρόυδ...
Εμ, μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις...
Την είδα ιντερνετικός Φρόυδ...
Βρε Χελετζέ. Από ταχύτητα βγαίνει να γράψει κανείς τα παράγωγα κύριων ονομάτων με κεφαλαίο. Πχ. αν γράψεις γήινος σου βγαίνει να γράψεις Γήινος επειδή η Γη είναι κύριο όνομα. Αν θέλεις να γράψεις αθηναίος, σου βγαίνει να γράψεις Αθηναίος επειδή η Αθήνα είναι κύριο όνομα. Το ίδιο με κάθε του που περιστρέφεται γύρω από κύριο όνομα.hellegennes έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 12:59Ναι, αν κάπου σου ξεφύγει είναι από ταχύτητα. Γιατί από ταχύτητα πατάς κατά λάθος shift, όπως κάνουμε όλοι.stavmanr έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 11:23 Σαφώς και γράφω κάθε επίθετο με μικρό πρώτο γράμμα "έλληνες", "πέρσες", "ιταλοί", ασιάτες" κ.ο.κ. Αν κάπου ξεφεύγει είναι από ταχύτητα.
Ευτυχώς δηλαδή που εσύ το γράφεις με κεφαλαίο και αποδεικνύεις έμπρακτα τον φιλελληνισμό σου! Βρήκαμε νέο κριτήριο εθνικής συνείδησης!Και βέβαια ο μισελληνισμός φαίνεται από διάφορα πράγματα, όπως την κομπλεξική εμμονή να γράφεις με μικρό την λέξη.
Ποιοι είναι τα πλήθη και ποιοι αυτοί που γράφουν με πιασάρικο τρόπο για την τέρψη των ακροατών;Σουβλίτσα έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 13:01 Πιο αρεστός στα πλήθη ή να γράφουν με φιλολογικό κτλ τρόπο που να τέρπει τους ακροατές?
Διαφωνούμε ότι το έλληνας ή τούρκος είναι κύριο όνομα. Είναι επίθετο που συνοδεύει την ιδιότητα της εθνικότητας ή της προέλευσης ή της συμμετοχής ή οτιδήποτε άλλο αποφασίσει ο καθένας. Πίσω από το έλληνας ή τούρκος ακολουθεί το πολίτης ή στρατιώτης ή οποιοδήποτε άλλο ουσιαστικό εννοείται στην πρόταση. Το ίδιο και το ασιάτης, το γήινος, το κατερινιώτης ή και το βουνίσιος.
Οι ίδιοι οι σύγχρονοι ιστορικοί απορρίπτουν τα νούμερα και τις ημερομηνίες του Ηροδότου κατηγορηματικά.Σουβλίτσα έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 13:11 Επίσης να ρωτήσω, για να κάνει κάποιος κριτική κατηγορηματική σε ιστορικό και στην ιστοριογραφία του και να αποτιμήσει και να αξιολογήσει και το επιμέρους και το συνολικό έργο του, πρέπει να είναι ο ίδιος ιστορικός και να έχει διαβάσει εκτός από όλες τις πηγές μαζί και τις νεότερες αναλύσεις και εκτιμήσεις ιστορικών.
Μπορείς να διαφωνήσεις και για το αν είναι λέξη. Δεν είναι επίθετο, είναι ουσιαστικό. Δεν εννοείται κανένα ουσιαστικό από πίσω. Άνοιξε ένα λεξικό, μια γραμματική ή ξαναπήγαινε σχολείο που διδάσκουν αυτά τα πράγματα.stavmanr έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 13:09Διαφωνούμε ότι το έλληνας ή τούρκος είναι κύριο όνομα. Είναι επίθετο που συνοδεύει την ιδιότητα της εθνικότητας ή της προέλευσης ή της συμμετοχής ή οτιδήποτε άλλο αποφασίσει ο καθένας. Πίσω από το έλληνας ή τούρκος ακολουθεί το πολίτης ή στρατιώτης ή οποιοδήποτε άλλο ουσιαστικό εννοείται στην πρόταση. Το ίδιο και το ασιάτης, το γήινος, το κατερινιώτης ή και το βουνίσιος.
Μπορούμε να επιστρέψουμε στο νήμα ή θα το κρατήσεις υπό ομηρεία (hijacking) με άσχετες και γενικά προσβλητικές αναφορές;
Κρίμα. Από τα πιο διασκεδαστικά και επιμορφωτικά νήματα που έχουν δημιουργηθεί.
Άνοιξε νέο νήμα να το συζητήσουμε. Μην παρενοχλείς αυτή τη συζήτηση χωρίς λόγο.hellegennes έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 13:15Μπορείς να διαφωνήσεις και για το αν είναι λέξη. Δεν είναι επίθετο, είναι ουσιαστικό. Δεν εννοείται κανένα ουσιαστικό από πίσω.stavmanr έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 13:09Διαφωνούμε ότι το έλληνας ή τούρκος είναι κύριο όνομα. Είναι επίθετο που συνοδεύει την ιδιότητα της εθνικότητας ή της προέλευσης ή της συμμετοχής ή οτιδήποτε άλλο αποφασίσει ο καθένας. Πίσω από το έλληνας ή τούρκος ακολουθεί το πολίτης ή στρατιώτης ή οποιοδήποτε άλλο ουσιαστικό εννοείται στην πρόταση. Το ίδιο και το ασιάτης, το γήινος, το κατερινιώτης ή και το βουνίσιος.
Μπορούμε να επιστρέψουμε στο νήμα ή θα το κρατήσεις υπό ομηρεία (hijacking) με άσχετες και γενικά προσβλητικές αναφορές;
το "να τέρπει" δεν το εννοώ από εσκεμμένη πρόθεση ωστε να έχει την έννοια του "πιασάρικου"
Τι έγινε Σταβ; Πού είναι η πηγή;sharp έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 12:56Γι' αυτό έχεις κάποια πηγή ή είναι από τα συμπεράσματα που βγάζεις ..."λογικά";stavmanr έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 12:49 Παραπάνω έγραψα ότι οι αρχαίοι έλληνες ιστορικοί ανταγωνίζονταν μεταξύ τους ποιος θα γίνει πιο αρεστός στα πλήθη, που ουδέποτε είχαν πρόβλημα να τους εκτελέσουν ή να τους εξορίσουν αν δεν τους άρεσαν αυτά που διαβάζανε.