ST48410 έγραψε: 29 Ιουν 2020, 02:26
gassim έγραψε: 29 Ιουν 2020, 01:55
Τα μέσα σταθερής τροχιάς έχουν σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των λεωφορείων.
Αν θέλεις να αποτρέψεις την μετατροπή του κέντρου μια πόλης σε κυκλοφοριακό εφιάλτη πρέπει να δώσεις προτεραιότητα στα μέσα σταθερής τροχιάς έναντι του αυτοκινήτου.
Γενικά μιλώντας μπορεί.
Είμαι με τα 1000 υπέρ του μετρό αλλά το τραμ είναι μια βλακώδης λύση στην συγκεκριμένη πόλη.
* Μειώνει τις διαθέσιμες λωρίδες για τα οχήματα
* Αναστατώνει την ζωή των κατοίκων για χρόνια (χωρίς υπερβολή οι εργασίες έκαναν το κέντρο του Πειραιά άνω κάτω και κατέστρεψαν πανάκριβες εμπορικές περιοχές).
* Αναγκάζει σε αλλαγή κατεύθυνσης κεντρικούς δρόμους με μεγάλους κύκλους στο κέντρο της πόλης. Πιο γρήγορα πας με τα πόδια από πλατεία Καραϊσκάκη πίσω από την Αγία Τριάδα παρά να κάνεις τον κύκλο 2 χλμ που απαιτείται αν θέλεις να είσαι νόμιμος πλέον - αλήθεια υπολογίστηκε ποτέ η έξτρα επιβάρυνση του περιβάλλοντος από αυτούς που γυρίζουν μεγάλους κύκλους υποχρεωτικά μέσα στο κέντρο;
* Δημιουργεί τρελό μποτιλιάρισμα και έξτρα κατανάλωση καυσίμων - μόλυνση. Δες τι γίνεται πχ όταν κάθε μέρα που έρχεται καράβι από Κρήτη και βγάζει νταλίκες. Πάντα πήζει η έξοδος της πόλης. Δεν έπηζε τόσο πριν το στένεμα των δρόμων για να πάρει λωρίδα το τραμ.
* Αποτελεί παγίδα για ποδηλάτες - μηχανάκια (οι ράγες δηλαδή)
* Υποθέτω ότι και τα έξοδα συντήρησης ενός τέτοιου δικτύου είναι αρκετά μεγαλύτερα από ότι αντιστοίχου αριθμού λεωφορείων
* Υποκειμενικά ο αριθμός δυστυχημάτων μοιάζει αρκετά μεγαλύτερος σε σύγκριση με τα λεωφορεία.
* Είναι πιο αργό. Πάρε τράμ από το Φάληρο και πήγαινε Βούλα ή καλύτερα να πήγαινες Σύνταγμα όσο λειτουργούσε. Πολύ ωραίο για βόλτα. Όχι για εργαζόμενο που βιάζεται να πάει στη δουλειά του.
gassim έγραψε: 29 Ιουν 2020, 01:55
Το τράμ μελλοντικά θα επεκταθεί μέχρι το Κερατσίνι και θα εξυπηρετήσει πάρα πολλούς ανθρώπους που ο μόνος τρόπος που έχουν στην παρούσα φάση για να πάνε στον Πειραιά, είναι το αυτοκίνητο τους.
Υπάρχει το τρόλλεϋ. Ελπίζω ειλικρινά να είναι λάθος αυτό που λες. Ας βάλουν άλλες 3-4 λεωφορειακές γραμμές αν είναι ανάγκη για το Κερατσίνι. Σε ποιους δρόμους θα κόψουν πλάτος για να δώσουν στο τραμ; Ήμαρτον!
Το τραμ στον Πειραιά είναι το πιο σύντομο ανέκδοτο της δεκαετίας. Μια πλήρης αποτυχία από όπου και να το πιάσει κανείς.
Πραγματικά μόνο Εσκιμώοι συγκοινωνιολόγοι μπορεί να ήρθαν και να σχεδίασαν κάτι τέτοιο. Καμία απολύτως επαφή με τους ρυθμούς και τις ανάγκες τις πόλης. Μετά από την ξεφτίλα της ταλαιπωρίας με τις αλλαγές στις ράγες του ηλεκτρικού ήρθε η αναδιαμόρφωση της εξόδου του σταθμού στο λιμάνι και κατόπιν το τραμ. Και τώρα μου λες θα πάει και Κερατσίνι;