!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Άβαταρ μέλους
Μπίστης
Δημοσιεύσεις: 17355
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:39
Τοποθεσία: Helsingør

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπίστης »

ST48410 έγραψε: 27 Ιουν 2020, 22:12
vatraxos έγραψε: 27 Ιουν 2020, 22:05 https://www.aftodioikisi.gr/politiki/kr ... ianni/amp/

Φιλελες να τουφεκάει φιλελε;

Τα 0.60 ποιος τα πληρώνει τώρα;
Σοβαρά τώρα; Ο μικρός είναι ανεξέλεγκτος; Είναι δυνατόν να έγινε τέτοια παρέμβαση χωρίς να πάρει μέρος η τροχαία ή το υπουργείο μεταφορών; Αποφάσισε ο Μπακογιάννης και υλοποίησε κάτι τέτοιο χωρίς να ρωτήσει κανέναν ή απλά οι άλλοι τραβάνε εκ των υστέρων τις ουρές τους έξω; Το υπουργείο μεταφορών δεν έκανε μελέτη; Μόνος του ο δήμος;
Γιατί όχι;
Στην οικογένεια του είπαν πως θα γίνει πρωθυπουργος
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
Άβαταρ μέλους
stella
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 4087
Εγγραφή: 17 Απρ 2018, 10:09
Phorum.gr user: stella

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stella »

Εικόνα
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

Πάνος Εξαρχόπουλος, Αρχιτέκτονας, Επίκ. Καθηγητής / Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Δ.Π.Θ.

Το κείμενο σκόπιμα δεν συνοδεύεται από εικόνες. Είναι εκεί έξω. Αναζητείστε τις.



Είναι ορισμένα κρίσιμα –φανερά και δημόσιου χαρακτήρα– ζητήματα της επικαιρότητας τα οποία αγγίζουν –με τον ένα ή τον άλλο τρόπο– ένα ευρύτατο σύνολο ανθρώπων και προκαλούν πολλές και διαφορετικής υφής αντιδράσεις (συζητήσεις, αρθρογραφία, παρεμβάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.). Όταν, μάλιστα, τα ζητήματα αυτά αφορούν στο παρόν και το μέλλον της πόλης που ζούμε, όπως το έργο του «Μεγάλου Περίπατου της Αθήνας», τότε το πράγμα αρχίζει να αποκτά προσωπικές διαστάσεις ή, όπως συχνότατα ακούγεται στις φυσικές και ψηφιακές αίθουσες αρχιτεκτονικής διδασκαλίας, να έχει βιωματικό χαρακτήρα και να αλληλεπιδρά με τον καθένα.

Θα είμαι σχετικά σύντομος. Επιπλέον, οφείλω να προειδοποιήσω ότι μερικές φορές, σε ανάλογες περιπτώσεις, η «ακαδημαϊκή γραφή», με τον επιστημονικό καθωσπρεπισμό της, τις νοηματικές απροσδιοριστίες της ή τις αμφισημίες της, συνήθως δεν κατορθώνει να περιγράψει και να σχολιάσει με ειλικρίνεια και αμεσότητα τα όσα βλέπει, διαβλέπει και θέλει να καταγράψει ένας υποψιασμένος παρατηρητής, πάνω απ’ όλα ένας κάτοικος αυτής της πόλης. Εδώ, λοιπόν, δεν χρειάζονται ούτε σημειώσεις, ούτε βιβλιογραφία, ούτε βερμπαλισμοί, ούτε στρογγυλεύσεις. Αρκεί το βλέμμα, η ευαισθησία, η κοινή λογική και η προσωπική εμπειρία από τη ζωή σ’ αυτήν την πολύπαθη, αλλά, ταυτόχρονα, αγαπητή πόλη.

Είχα αρκετό καιρό να κατέβω στο κέντρο. Μετά και από τα σχετικά δημοσιεύματα (και τον «θόρυβο» που δημιουργήθηκε), είπα να δω και από κοντά, από το «ύψος του ματιού», τι είναι αυτές οι χρωματιστές λωρίδες που από ψηλά μας αποκαλύπτουν τα drones, εδώ και μερικές μέρες. Βέβαια, το έργο δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί – προσπερνώ το γεγονός ότι τέτοια ταχύτητα από την εξαγγελία έως την υλοποίηση δημόσιου έργου δεν έχω ματαδεί. Ωστόσο, από τα δημοσιευμένα φωτορεαλιστικά μπορεί σχετικά εύκολα κανείς να συμπληρώσει την εικόνα. Όταν πρωτοαντίκρυσα αυτά τα άθλια σχέδια, το πρώτο που αναρωτήθηκα ήταν: «μα καλά, θα βάψουν την άσφαλτο; μπα, κάποιο δάπεδο θα είναι… αλλά με χρώμα κίτρινο, κόκκινο, πράσινο;» Λίγες μέρες μετά, σε ένα «επίσημο» βίντεο, ο Δήμαρχος, νύχτα, παρακολουθεί με ικανοποίηση τη …βαφή του οδοστρώματος της Βασ. Όλγας με πιστόλι αέρος.

Δεν με απασχόλησαν καθόλου, είναι αλήθεια, ούτε τα όποια «οράματα» έρχεται να εκφράσει το εγχείρημα, ούτε οι δηλωμένοι ή αδήλωτοι στόχοι του, ούτε οι κυκλοφοριακές παράμετροι, ούτε το καθεστώς αδιαφάνειας στην ανάθεση/ανάληψη της μελέτης, ούτε η ταυτότητα της ανώνυμης μελετητικής ομάδας, ούτε οι διάφορες «ενημερωτικές συναντήσεις» κατόπιν εορτής. Η μοναδική μου έγνοια ήταν να κάνω μια αυτοψία στο πεδίο, να δω τι ακριβώς γίνεται εκεί, για να επαληθεύσω ή όχι τις υποψίες μου…

Από την οδό Ομήρου βγήκα στην Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση προς το Νομισματικό Μουσείο και τον όμορφο κήπο του.

Σοκ! Το μοναδικό βουλεβάρτο της Αθήνας (όπως θα το ονόμαζε ένας ρομαντικός Αθηναιολάτρης) πολλαπλώς διαιρεμένο κατά μήκος, στην ουσία ακρωτηριασμένο, με τα οχήματα να συνωστίζονται σε τρεις λωρίδες και το υπόλοιπο τμήμα τού ασφάλτινου οδοστρώματος χωρισμένο κι αυτό σε δυο λωρίδες: μια πράσινη –σαν το ψεύτικο γκαζόν– και μια εκτυφλωτική κίτρινη, δίπλα δίπλα. Ένας από τους μεγαλύτερους σε πλάτος δρόμος της πόλης «κόπηκε στα δύο» και φαίνεται σα να συρρικνώθηκε, σα να έχασε τη δύναμή του, την αίγλη του. Και οι μακριές λωρίδες της επιχρωματισμένης ασφάλτου να μοιάζουν με τους χρωματιστούς διαδρόμους κυκλοφορίας των πολυώροφων χώρων στάθμευσης…

Παρεμπιπτόντως, σκέφτομαι τώρα το (διαρκές) σλόγκαν: «Χρώμα στην πόλη!». Μάλιστα, το πετύχαμε κι αυτό. Σημαντικά ιστορικά κτίρια να συνυπάρχουν σε μικρή απόσταση με …γηπεδικούς χρωματισμούς.

Το βάδισμα πάνω στη (χημική) μπογιά –όλη η περιοχή μύριζε σαν φρεσκοβαμμένη λαμαρίνα– είχε μια κάπως κολλώδη αίσθηση. Επιπλέον, με προσεκτικότερη παρατήρηση, διαπιστώνει κανείς ότι δεν προηγήθηκε η παραμικρή αποκατάσταση –ένα μερεμέτι, βρε αδερφέ– του ασφάλτινου υποστρώματος. Όλες οι προϋπάρχουσες ατέλειες, οι φθορές, οι κακοτεχνίες είναι και πάλι παρούσες, με τη διαφορά ότι τώρα έχουν πράσινο ή κίτρινο χρώμα. Όσο για τη συνάντηση των δυο χρωμάτων…, μια κατσαρή γραμμή εκατοντάδων μέτρων, δείγμα της απέραντης προχειρότητας…

Πάνω στην πράσινη και κίτρινη λωρίδα; Δυο νεαροί ποδηλάτες, όλοι κι όλοι. Καθώς και πρόχειρα τοποθετημένες οι στάσεις των μέσων μαζικής μεταφοράς, ξηλωμένες και μετακινημένες από τις αρχικές τους θέσεις (αφήνοντας νέα τραύματα στα υπάρχοντα πεζοδρόμια). Μα πώς να περπατήσεις μέσα στο λιοπύρι, πάνω στην πυρωμένη πρασινοκίτρινη άσφαλτο, δίπλα στις εξατμίσεις των αυτοκινήτων, τις σφυρίχτρες των τροχονόνων και τα σιχτιρίσματα των οδηγών; Ίσως, αργά τη νύχτα, οπότε τα φωσφορίζοντα, ριγέ, πλαστικά κολωνάκια της οδικής σήμανσης θα υποδεικνύουν την οριογραμμή μεταξύ των εποχούμενων και των πεζών.

Ξαφνικά, θυμήθηκα τους δρόμους και τα μονοπάτια του Πικιώνη στην Ακρόπολη, αυτή την αριστοτεχνική διαμόρφωση περιπάτου. Αλλά και η νεότερη πεζοδρόμηση της Αρεοπαγίτου, τα μπετονένια δάπεδα της Πλατείας Νέας Σμύρνης, τους κυβόλιθους της Τεχνόπολης στο Γκάζι, τις διαμορφώσεις του Πάρκου του Αναύρου στο Βόλο, τα καλντερίμια της παλιάς πόλης της Ξάνθης και τόσα άλλα. Αυτά είναι πραγματικά δάπεδα για πεζούς, με υλικότητα, με το φυσικό τους χρώμα, με κλίμακα και ευχάριστη υφή και, βέβαια, μακριά από τα αυτοκίνητα και τη βοή του σφύζοντος κέντρου. Πώς είναι δυνατόν να ονομάζεται «Περίπατος» (και, μάλιστα, «Μεγάλος»), το μονότονο βάδισμα πάνω σε ένα υπόστρωμα προορισμένο για αυτοκίνητα, δίπλα σε αυτά, πασαλειμμένο με χρώματα σε βάρβαρες αποχρώσεις; (και ιδιαιτέρως «ευάλωτα», αν κρίνουμε από την πρόωρα βρωμερή εικόνα όσων τμημάτων δέχονται έντονη καταπόνηση, κυρίως στις διασταυρώσεις).

Εν τω μεταξύ, τα υφιστάμενα, και δυστυχώς ασυντήρητα, πεζοδρόμια της Πανεπιστημίου και φαρδιά είναι (εξασφαλίζοντας την πλέον άνετη κυκλοφορία των περιπατητών), και στρωμένα με κοκκινωπές τσιμεντόπλακες, και κατά μήκος τους διαθέτουν αρκετά δέντρα για σκιά. Δέντρα, που φυτρώνουν από τη γη και όχι μέσα από ζαρντινιέρες ειδικών προδιαγραφών (βάρους ενός τόννου και προικισμένες με φοίνικες, όπως δείχνουν τα φωτορεαλιστικά). Ένας ποδηλατόδρομος θα αρκούσε.

Έφτασα έξω από την πρώην οικία Σλήμαν, με την πρασινοκίτρινη λωρίδα να πλησιάζει επικίνδυνα το κατώφλι της, αποσπώντας το βλέμμα από την εξαιρετική, λεπταίσθητη πρόσοψη του Τσίλλερ.

Δεν θα πώ άλλα. Το συνολικό εγχείρημα –χωρίς να μπαίνω στο δίλημμα αν θα κάνει την πόλη λειτουργικότερη, ελκυστικότερη, πιο προσοδοφόρα, με ελεύθερο ή ελεγχόμενο κέντρο κ.λπ. κ.λπ.–, εφαρμοζόμενο πρωτίστως με σωφροσύνη και καλό γούστο, ίσως να αποκτούσε νόημα. Όμως, οι ανερμάτιστες αποφάσεις, η βιασύνη, η προχειρότητα, οι κακοτεχνίες δεν είναι παρά τα δείγματα ενός ακόμη φτιασιδώματος (μετά τους παραδοσιακούς φανοστάτες, τα χιαστί κάγκελα και τα λογής λογής συντριβάνια), μιας ακόμη πληγής στο σώμα της πόλης, μιας ακόμη κηλίδας στην οπτική καθημερινότητά μας. Γι’ αυτό και δεν μπορώ να πιστέψω ότι για όλα αυτά ευθύνονται ειδικοί μελετητές, αρχιτέκτονες και σύμβουλοι. Η φύση των επιλογών δείχνει ότι όλα γίνονται στο πόδι, συγκυριακά, δήθεν, χωρίς αναφορές και πρότυπα, αλλά με περισσή αποφασιστικότητα και διάθεση «τακτοποίησης» των εκκρεμοτήτων. Και οι πολίτες; Μετά το καταλάγιασμα των πρώτων αντιδράσεων, θα οδηγηθούν εντέχνως (ψυχολογία και χειραγώγηση των μαζών, δεν το λέγαμε κάποτε;) στην αποδοχή και αυτού του «έργου πνοής», αποκτώντας, τελικά, μια ιδιότυπη ανοσία της αγέλης, αυτήν έναντι στην κακογουστιά και τη χυδαιότητα (εξάλλου, και η πρόσφατη κατάργηση των καλλιτεχνικών μαθημάτων μια τέτοια «προοπτική» δεν δείχνει να υποστηρίζει;).

Καλό σας Περίπατο!
https://www.archetype.gr/blog/arthro/gi ... 6Ven1x1XGs
Marios
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: 13 Φεβ 2019, 14:41
Phorum.gr user: Μάριος

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Marios »

kameron έγραψε: 27 Ιουν 2020, 20:35
stella έγραψε: 27 Ιουν 2020, 20:31
Σε μια τσακισμένη οικονομία με τόσα προβλήματα να εκκρεμούν, κανονικά αν είχαν τσίπα θα πάγωναν το εγχείρημα. Και μάλιστα ενώ πλανιέται έντονα ότι έρχεται κι άλλο lockdown το φθινόπωρο. Είναι λίγο τρολλιά, να το πω κομψά. Παγκάκια, λουλουδάκια, προβλήματα (έστω για τη μειωμένη κίνηση στην Αθήνα) και ροζ συννεφάκια.
Αυτή είναι η δική σου άποψη.
Ορισμένοι έχουμε διαφορετική. Εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω το λόγο για την ανακύκλωση της μιζέριας και για τον κλασικό (συνήθως αριστερόστροφο) φτωχοπροδρομισμό.
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνουν διορθωτικές κινήσεις και να μην επιμείνουν σε λάθη όπως επισήμανα ανωτέρω.
Αν και δεν ζω στην Αθήνα θεωρώ ότι ήταν λάθος που δεν έγινε διαβούλευση γι αυτό το θέμα και έγινε τοσο γρήγορα και χωρίς διάλογο.
Άβαταρ μέλους
stella
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 4087
Εγγραφή: 17 Απρ 2018, 10:09
Phorum.gr user: stella

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stella »

Ας μην είμεθα αριστερόβλαχοι.


Εικόνα

Εικόνα

Εκσκσκσκσσσσσερετικα!!!
Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 35830
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel »

Τι καλύτερο από έναν λαχταριστό Κυριακάτικο περίπατο;...

Εικόνα


Εικόνα


28|06|2020
ΙΔΟΥ ΤΑ “ΠΟΤΙΣΤΙΚΑ” ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΕΣ ΤΩΝ 550 ΕΥΡΩ ( Η ΜΙΑ!) ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Ο ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ “ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ” ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.

Εικόνα

Το βίντεο μας το έστειλε φίλος – αναγνώστης μας.

ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΗΠΕΙΡΟΥ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΛΑΡΙΣΗΣ. ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΕΝ ΩΡΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ.

https://vimeo.com/433327541
https://www.makeleio.gr/%ce%b5%ce%be%cf ... %95%ce%a1/
Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 55853
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron »

ST48410 έγραψε: 28 Ιουν 2020, 19:19
Kauldron έγραψε: 28 Ιουν 2020, 18:35 Mα για την οικονομία το κάνανε. Για να έχει ο κόσμος να τρώει. Πήρανε και πιπεριές για να μαζεύει ο κόσμος τώρα που θα βγάλουν καρπό:

https://www.news247.gr/koinonia/mpakogi ... 70646.html

350 γιούρο η μία, βέβαια. Φαντάσου τί ποικιλίες θα βγάζουν.
Στάσου. Αν είναι να εκμεταλλευθεί κοινοτικούς πόρους και να δουλέψει και κόσμος εδώ, δεν βλέπω κάτι κακό αρκεί να γίνει με προβλεπόμενο τρόπο και να μην πληρώνουμε κερατιάτικα.

ΥΓ. Δεν ξέρω αν επιβεβαιώνονται τα όσα γράφει ο vatraxos παραπάνω. Αν ναι, ανεβαίνει ένα σκαλί στην εκτίμησή μου ο Μητσοτάκης. Κρατώ μια επιφύλαξη ότι βλέποντας το κράξιμο μπορεί κάποιοι να θέλουν να πάρουν αποστάσεις.
Τα ίδια ακούγαμε με τα σκόιλ ελικικού. Πραγματικά γιατί να μην γίνουν πραγματικά έργα, που θα βοηθήσουν την κοινωνία, και να γίνουν μαλακίες δεν το καταλαβαίνω.
Όσο για τους κοινοτικούς πόρους, ακόμα μια φορά, όταν λέμε κοινοτικούς πόρους, εννοούμε ΚΑΙ ελληνικά χρήματα.
Αλλά εδώ έχουμε το δήμαρχο που πήγε στο... Παρίσι για να μάθει δήθεν πώς μαζεύουν τα σκουπίδια.
SeaHawk έγραψε: 01 Φεβ 2025, 14:04 Βασικα δεν υπαρχει εκρηξη
Υπαρχει αναφλεξη
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 55853
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron »

The Rebel έγραψε: 28 Ιουν 2020, 20:07 Τι καλύτερο από έναν λαχταριστό Κυριακάτικο περίπατο;...

Εικόνα

Ίσως το καλύτερο που έχεις βάλει.
:smt005: :smt005: :smt005: :smt005: :smt005: :smt005:
SeaHawk έγραψε: 01 Φεβ 2025, 14:04 Βασικα δεν υπαρχει εκρηξη
Υπαρχει αναφλεξη
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Άβαταρ μέλους
ΜπλεΜπουμπυς
Δημοσιεύσεις: 20369
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 07:28
Τοποθεσία: Πανταχου παρων

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΜπλεΜπουμπυς »

Ο δήμος της Αθήνας με αυτόν τον ηλίθιο υπερτιμολογημένο και κιτς τρόπο προσπαθεί να κόψει την διέλευση των αυτοκινήτων από το κέντρο
Ας αρχίσουν και οι άλλοι δήμοι ανάλογα έργα, πχ πεζοδρόμηση Ποσειδώνος, μεγάλο περίπατο Υμηττού στις εξόδους του περιφερειακού να γουστάρουμε όλοι
Οι ΗΠΑ θα πολεμανε την Ρωσια μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ουκρανο !
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Ο δήμος του Πειραιά τους έχει προλάβει όλους. Έφτιαξε τραμ και αφού πήδηξε την κυκλοφορία και την κίνηση σε κεντρικά μαγαζιά, τώρα το τραμ δεν λειτουργεί γιατί δεν τα υπολόγισαν σωστά.
Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 29126
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria »

ST48410 έγραψε: 28 Ιουν 2020, 23:24 Ο δήμος του Πειραιά τους έχει προλάβει όλους. Έφτιαξε τραμ και αφού πήδηξε την κυκλοφορία και την κίνηση σε κεντρικά μαγαζιά, τώρα το τραμ δεν λειτουργεί γιατί δεν τα υπολόγισαν σωστά.
Η Αττικό Μετρό έκανε την επέκταση του τραμ στον Πειραιά, όχι ο Δήμος
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Beria έγραψε: 28 Ιουν 2020, 23:27
ST48410 έγραψε: 28 Ιουν 2020, 23:24 Ο δήμος του Πειραιά τους έχει προλάβει όλους. Έφτιαξε τραμ και αφού πήδηξε την κυκλοφορία και την κίνηση σε κεντρικά μαγαζιά, τώρα το τραμ δεν λειτουργεί γιατί δεν τα υπολόγισαν σωστά.
Η Αττικό Μετρό έκανε την επέκταση του τραμ στον Πειραιά, όχι ο Δήμος
Από που κι ως που; Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Αφού το μετρό έρχεται υπογείως, τι το θέλανε το τραμ; Μια ανοησία και μισή είναι όποιον και να ρωτήσεις στην περιοχή. Και αν αυτά που λέγονται τώρα ισχύουν για τους λόγους μη λειτουργίας, κάποιος πρέπει να πάει φυλακή.
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

ST48410 έγραψε: 28 Ιουν 2020, 23:28 κάποιος πρέπει να πάει φυλακή.
:lol:
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 28 Ιουν 2020, 23:31
ST48410 έγραψε: 28 Ιουν 2020, 23:28 κάποιος πρέπει να πάει φυλακή.
:lol:
Κρεμάλα ήθελα να γράψω αλλά είπα να είμαι λίγο συγκρατημένος.

Μιλώντας δεξιά αριστερά οι 2 δικαιολογίες που άκουσα για τη μη λειτουργία (αφού μπήκανε συρμοί και ράγες και αλλάχθηκε όλη η κίνηση στο κέντρο) είναι οι εξής:
* Δεν μπορούν οι μηχανές που αγοράσαμε να σύρουν τα βαγόνια στο ανηφορικό τμήμα
* Υπάρχει κτίριο σε κακή κατάσταση που κινδυνεύει όταν περνούν οι συρμοί απέξω

Αν ισχύει κάτι από τα παραπάνω είναι απαράδεκτο. Δεν ξέρω αν ξέρεις την περιοχή.
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Ο «Μεγάλος Περίπατος» του Κώστα Μπακογιάννη : ευχή ή κατάρα ;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

ST48410 έγραψε: 28 Ιουν 2020, 23:34
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 28 Ιουν 2020, 23:31
ST48410 έγραψε: 28 Ιουν 2020, 23:28 κάποιος πρέπει να πάει φυλακή.
:lol:
Κρεμάλα ήθελα να γράψω αλλά είπα να είμαι λίγο συγκρατημένος.

Μιλώντας δεξιά αριστερά οι 2 δικαιολογίες που άκουσα για τη μη λειτουργία (αφού μπήκανε συρμοί και ράγες και αλλάχθηκε όλη η κίνηση στο κέντρο) είναι οι εξής:
* Δεν μπορούν οι μηχανές που αγοράσαμε να σύρουν τα βαγόνια στο ανηφορικό τμήμα
* Υπάρχει κτίριο σε κακή κατάσταση που κινδυνεύει όταν περνούν οι συρμοί απέξω

Αν ισχύει κάτι από τα παραπάνω είναι απαράδεκτο. Δεν ξέρω αν ξέρεις την περιοχή.
όχι, δεν έχω ιδέα
απλά γέλασα με τη φυλακή
σε αυτή τη χώρα ποτέ δεν πάει κάποιος φυλακή για τέτοιους λόγους
δεν πάνε ούτε για ακόμη χειρότερους
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”