!!! DEVELOPMENT MODE !!!
η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Είστε έτοιμοι για το μέλλον, εκεί στην Λάρισα παιδιά;
(:
(:
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Εννοειται.
Η Ν.Σμυρνη ανοιξε και σας περιμενει!
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ωχ, αυτό δε το σκέφτηκα!
Άμα πάρουν χαμπάρι πόσο κοστίζουν οι μπαταρίες την γαμήσαμε!
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Συμφωνώ. Δε νομίζω ότι θα το αφήσουν να κυκλοφορήσει σε Ευρωπαϊκό έδαφος. Στο video φαίνεται εντυπωσιακό όμως μια εταιρεία με μόνο 2 χρόνια εμπειρίας ή που θα έχει ξεπατικώσει ότι πατέντα υπάρχει διεθνώς ή που θα έχει ελλείψεις σε πράγματα που δεν φαίνονται. Όταν πήρε στον Ήλον κάποια χρόνια να στήσει την Tesla ενώ υπάρχει παράδοση αυτοκινητοβιομηχανίας ενός αιώνα στην Αμερική, τα 2 χρόνια με κάνουν να είμαι επιφυλακτικός. Θα δείξει.EKPLIKTIKOS έγραψε: 18 Ιουν 2020, 14:08 Εχει τα δικια του ο dna εδω που τα λεμε. Δε λεω οι Κινεζοι συχνά σε QC ειναι γτπκ (το landwind ηταν εξαιρετικό παράδειγμα φτηνης μεν επικίνδυνης δε μουφας που ευτυχώς δεν πουλησε στην Ελλαδα) αλλα οι Γερμανοί χρησιμοποιούν το ευρωπαϊκό κατεστημένο, την ΕΕ, τους μηχανισμούς εγκρισης τυπου, τον ειδικο τυπο που λαδωνουν ειτε ευθέως είτε υπογείως με διαφημίσεις κτλ, για να επιβληθούν στον ανταγωνισμό με απαραδεκτους, μονοπωλιακούς, ανήθικους ορους. Το dieselgate ηταν μονο η κορυφή του παγόβουνου οταν για ολα τα χρονια τα γερμανικα ηταν τα καλύτερα της κατηγορίας τους. Να μη μιλήσω για το θάψιμο που εριχναν σε ολα τα μη γερμανικά. Που έβγαζαν τη γκολφω 4 καλυτερη απο την 147.
-
stergiosbik
- Δημοσιεύσεις: 18863
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Εδω ειναι Ελλαδα αγαπητε.sys3x έγραψε: 18 Ιουν 2020, 16:11Ωχ, αυτό δε το σκέφτηκα!
Άμα πάρουν χαμπάρι πόσο κοστίζουν οι μπαταρίες την γαμήσαμε!
Θα σας τακτοποιησουν καλα τα τζίπσι που μου θελετε και αυτοκινητακια με μπαταριες.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
stergiosbik έγραψε: 18 Ιουν 2020, 16:45Εδω ειναι Ελλαδα αγαπητε.sys3x έγραψε: 18 Ιουν 2020, 16:11Ωχ, αυτό δε το σκέφτηκα!
Άμα πάρουν χαμπάρι πόσο κοστίζουν οι μπαταρίες την γαμήσαμε!
Θα σας τακτοποιησουν καλα τα τζίπσι που μου θελετε και αυτοκινητακια με μπαταριες.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Στάθη, είναι Κινέζοι, ξέρουν τι κάνουν.ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 16:21Συμφωνώ. Δε νομίζω ότι θα το αφήσουν να κυκλοφορήσει σε Ευρωπαϊκό έδαφος. Στο video φαίνεται εντυπωσιακό όμως μια εταιρεία με μόνο 2 χρόνια εμπειρίας ή που θα έχει ξεπατικώσει ότι πατέντα υπάρχει διεθνώς ή που θα έχει ελλείψεις σε πράγματα που δεν φαίνονται. Όταν πήρε στον Ήλον κάποια χρόνια να στήσει την Tesla ενώ υπάρχει παράδοση αυτοκινητοβιομηχανίας ενός αιώνα στην Αμερική, τα 2 χρόνια με κάνουν να είμαι επιφυλακτικός. Θα δείξει.EKPLIKTIKOS έγραψε: 18 Ιουν 2020, 14:08 Εχει τα δικια του ο dna εδω που τα λεμε. Δε λεω οι Κινεζοι συχνά σε QC ειναι γτπκ (το landwind ηταν εξαιρετικό παράδειγμα φτηνης μεν επικίνδυνης δε μουφας που ευτυχώς δεν πουλησε στην Ελλαδα) αλλα οι Γερμανοί χρησιμοποιούν το ευρωπαϊκό κατεστημένο, την ΕΕ, τους μηχανισμούς εγκρισης τυπου, τον ειδικο τυπο που λαδωνουν ειτε ευθέως είτε υπογείως με διαφημίσεις κτλ, για να επιβληθούν στον ανταγωνισμό με απαραδεκτους, μονοπωλιακούς, ανήθικους ορους. Το dieselgate ηταν μονο η κορυφή του παγόβουνου οταν για ολα τα χρονια τα γερμανικα ηταν τα καλύτερα της κατηγορίας τους. Να μη μιλήσω για το θάψιμο που εριχναν σε ολα τα μη γερμανικά. Που έβγαζαν τη γκολφω 4 καλυτερη απο την 147.
Και επειδής μιλάμε για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όσο και να θέλουν πολύ δύσκολα οι πολύ καλοί μας φίλοι Γερμανοί θα καταφέρουν να το μπανάρουν, ίσως να αυξήσουν το κόστος εισαγωγής (υπέρ τους μόνον πάντα, βλέπε παράδειγμα με το κεντρικό χαμπ κινεζικών εισαγωγών στα σύνορα τους με την Τσεχία) αλλά δε νομίζω ότι μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω.
Η πούτσα έρχεται γι' αυτούς και αυτοί το ξέρουν, εδώ και αρκετά χρονάκια μάλιστα, αλλά είπαμε, Κινέζοι.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Chilloutbuddy
- Δημοσιεύσεις: 12206
- Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
- Phorum.gr user: Chilloutbuddy
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

για ξήγα λίγο την αριθμητική σου γιατί δεν το πιάνω
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba. 
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Νομίζω ότι σε crash tests μπορούν να τους κάνουν δυσφήμιση. Είναι αξιόπιστα αυτά ή ελέγχονται από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες;sys3x έγραψε: 18 Ιουν 2020, 17:02 Στάθη, είναι Κινέζοι, ξέρουν τι κάνουν.
Και επειδής μιλάμε για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όσο και να θέλουν πολύ δύσκολα οι πολύ καλοί μας φίλοι Γερμανοί θα καταφέρουν να το μπανάρουν, ίσως να αυξήσουν το κόστος εισαγωγής (υπέρ τους μόνον πάντα, βλέπε παράδειγμα με το κεντρικό χαμπ κινεζικών εισαγωγών στα σύνορα τους με την Τσεχία) αλλά δε νομίζω ότι μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω.
Η πούτσα έρχεται γι' αυτούς και αυτοί το ξέρουν, εδώ και αρκετά χρονάκια μάλιστα, αλλά είπαμε, Κινέζοι.
Θέλω να πω καλά καλά τα αμερικάνικα δεν μπόρεσαν να παγιωθούν στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
30κΑσέβαστος έγραψε: 18 Ιουν 2020, 09:52για οσους δε θα το δουν.sys3x έγραψε: 18 Ιουν 2020, 00:16 Δυνατή είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά, οσονούπω..
Τα έχουμε πει αυτά εδώ και χρόνια, οι πραγματικοί ανταγωνιστές της Τέσλα ΔΕΝ βρίσκονται στην Ευρώπη αλλά στην Κίνα, νιάο.
400 αλογα, 600 χλμ αυτονομια, περι τα 30κ ευρω.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Ξαναλέω, επειδής μιλάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σημαίνει μεγάλη ελευθερία στον σχεδιασμό λόγω έλλειψης μεκ πολύ εύκολα μπορεί να σχεδιάσει κάποιος ένα τέτοιο που να παίρνει 8 στα 5 αστέρια, το μεγάλο πρόβλημα στα ηλεκτρικά είναι η μπαταρία και το ντράηβ τρέην και ξαναλέω, Κινέζοι.ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 17:43Νομίζω ότι σε crash tests μπορούν να τους κάνουν δυσφήμιση. Είναι αξιόπιστα αυτά ή ελέγχονται από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες;sys3x έγραψε: 18 Ιουν 2020, 17:02 Στάθη, είναι Κινέζοι, ξέρουν τι κάνουν.
Και επειδής μιλάμε για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όσο και να θέλουν πολύ δύσκολα οι πολύ καλοί μας φίλοι Γερμανοί θα καταφέρουν να το μπανάρουν, ίσως να αυξήσουν το κόστος εισαγωγής (υπέρ τους μόνον πάντα, βλέπε παράδειγμα με το κεντρικό χαμπ κινεζικών εισαγωγών στα σύνορα τους με την Τσεχία) αλλά δε νομίζω ότι μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω.
Η πούτσα έρχεται γι' αυτούς και αυτοί το ξέρουν, εδώ και αρκετά χρονάκια μάλιστα, αλλά είπαμε, Κινέζοι.
Θέλω να πω καλά καλά τα αμερικάνικα δεν μπόρεσαν να παγιωθούν στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Οι Γερμανοί το γνωρίζουν εδώ και χρόνια ότι την έχουν πουτσίσει στο θέμα "αυτοκίνητο", καιρός να το καταλάβουμε και εμείς αυτό.
Στην τελική δεν είναι τόσο δύσκολο να σχεδιάσεις ένα όμορφο - άνετο εσωτερικό αυτοκινήτου, αν όλα πάνε καλά θα κάνουμε και εμείς τα δικά μας κάποια στιγμή, ελπίζω.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Και 60 να κάνει αν μας το λέγανε πριν 5 χρόνια πάλι απίστευτο θα μας φαινόταν. Δεν θα χρειαστεί μια δεκαετία ώστε τα 60 χιλιάρικα να γίνουν 20 και να είναι προσιτό στο μέσο κοινό.
Όπως πάει το πράγμα αυτή η εξέλιξη θα έρθει γρηγορότερα. Αν δηλαδή υπάρχει εταιρεία που σε 2 χρόνια και χωρίς δεκαετίες τεχνογνωσίας έφτασε εδώ τότε θα μπουν πολλοί ασιάτες ακόμα στο παιχνίδι. Άντε να υπάρξει και καμιά καλή εξέλιξη στους φορτιστές και μετά το μόνο που θα απομένει είναι το δίκτυο. Το οποίο όμως είναι άκρως απαραίτητο με τις τωρινές χωρητικότητες των μπαταριών. Αν αυξηθούν παραπάνω και μπορείς να πας Καλαμάτα - Αθήνα και πίσω με μία μόνο φόρτιση δεν θα σε νοιάζει καν αν έχει σταθμούς στο δρόμο.
Να 'μαστε καλά και θα δούμε ωραία πράγματα σε λίγα χρόνια
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μακάρι να έχουμε και δικά μας. Αυτό που θα ήθελα σε αυτή τη φάση είναι σταθμούς ανεφοδιασμού στη μέση του πουθενά κολλητά με φωτοβολταϊκά πάρκα και απεξάρτηση από το δίκτυο της ΔΕΗ. Θα χρειαστεί πολύ έξτρα ενέργεια για στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων και καλό θα ήταν να μην επιβαρυνθεί το ήδη ταλαίπωρο δίκτυο.sys3x έγραψε: 18 Ιουν 2020, 17:53 Οι Γερμανοί το γνωρίζουν εδώ και χρόνια ότι την έχουν πουτσίσει στο θέμα "αυτοκίνητο", καιρός να το καταλάβουμε και εμείς αυτό.
Στην τελική δεν είναι τόσο δύσκολο να σχεδιάσεις ένα όμορφο - άνετο εσωτερικό αυτοκινήτου, αν όλα πάνε καλά θα κάνουμε και εμείς τα δικά μας κάποια στιγμή, ελπίζω.
Αλλά δεν ξέρω πόσο συμφέρει τέτοια επένδυση καθώς τα φωτοβολταϊκά έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής. Μπαταρίες δε μας βλέπω να φτιάχνουμε για να ανταγωνιστούμε σοβαρά.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Μέσα στο 20 θα μπορείς να το αγοράσεις αυτό από Ευρώπη, και τι 60 βρε, 26 κάνει η βασική έκδοση.ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 17:55Και 60 να κάνει αν μας το λέγανε πριν 5 χρόνια πάλι απίστευτο θα μας φαινόταν. Δεν θα χρειαστεί μια δεκαετία ώστε τα 60 χιλιάρικα να γίνουν 20 και να είναι προσιτό στο μέσο κοινό.
Όπως πάει το πράγμα αυτή η εξέλιξη θα έρθει γρηγορότερα. Αν δηλαδή υπάρχει εταιρεία που σε 2 χρόνια και χωρίς δεκαετίες τεχνογνωσίας έφτασε εδώ τότε θα μπουν πολλοί ασιάτες ακόμα στο παιχνίδι. Άντε να υπάρξει και καμιά καλή εξέλιξη στους φορτιστές και μετά το μόνο που θα απομένει είναι το δίκτυο. Το οποίο όμως είναι άκρως απαραίτητο με τις τωρινές χωρητικότητες των μπαταριών. Αν αυξηθούν παραπάνω και μπορείς να πας Καλαμάτα - Αθήνα και πίσω με μία μόνο φόρτιση δεν θα σε νοιάζει καν αν έχει σταθμούς στο δρόμο.
Να 'μαστε καλά και θα δούμε ωραία πράγματα σε λίγα χρόνια
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
ΟΛΑ αυτά που λες και πολλά ακόμη περισσότερα μπορούμε να κάνουμε εδώ στην Ελλάδα καθαρά λόγω... Ελλάδας, ακόμη κι αν δεν τα κάνουμε ο λόγος θα είναι ο ίδιος.ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 18:00Μακάρι να έχουμε και δικά μας. Αυτό που θα ήθελα σε αυτή τη φάση είναι σταθμούς ανεφοδιασμού στη μέση του πουθενά κολλητά με φωτοβολταϊκά πάρκα και απεξάρτηση από το δίκτυο της ΔΕΗ. Θα χρειαστεί πολύ έξτρα ενέργεια για στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων και καλό θα ήταν να μην επιβαρυνθεί το ήδη ταλαίπωρο δίκτυο.sys3x έγραψε: 18 Ιουν 2020, 17:53 Οι Γερμανοί το γνωρίζουν εδώ και χρόνια ότι την έχουν πουτσίσει στο θέμα "αυτοκίνητο", καιρός να το καταλάβουμε και εμείς αυτό.
Στην τελική δεν είναι τόσο δύσκολο να σχεδιάσεις ένα όμορφο - άνετο εσωτερικό αυτοκινήτου, αν όλα πάνε καλά θα κάνουμε και εμείς τα δικά μας κάποια στιγμή, ελπίζω.
Αλλά δεν ξέρω πόσο συμφέρει τέτοια επένδυση καθώς τα φωτοβολταϊκά έχουν συγκεκριμένο χρόνο ζωής. Μπαταρίες δε μας βλέπω να φτιάχνουμε για να ανταγωνιστούμε σοβαρά.
Πέρασα πρόσφατα το πιάνοτεγκ, ΓΑΜΑΕΙ Στάθη, φύσικαλ μόντελινγκ, τύφλα νάχουν τα φαζιόλι.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 221 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 2 Απαντήσεις
- 400 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 12 Απαντήσεις
- 486 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 35 Απαντήσεις
- 592 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης