Μπακογιάννης από την Πανεπιστημίου: Κάντε υπομονή https://www.protagon.gr/epikairotita/ba ... 4342070053

Ο κ. Μπακογιάννης έσπευσε νωρίς το
βράδυ της Κυριακής στην Πανεπιστημίου, όπου ήδη είχαν καταγραφεί προβλήματα στην κίνηση, φωτογραφήθηκε με πολίτες, επιθεώρησε τα έργα και έπειτα έκανε την ακόλουθη ανάρτηση στο Facebook: «Εδώ και περίπου 35 χρόνια συζητάμε τις αλλαγές στην Πανεπιστημίου. Μας πήρε μια γενιά για να το δοκιμάσουμε, αλλά ήρθε η ώρα να το κάνουμε....................
Κάθε αρχή είναι δύσκολη, αλλά ποιος θα μπορούσε σήμερα να φανταστεί αλλιώς την Δ.Αρεοπαγίτου, την Απ.Παύλου ή την Ερμού; Ίσως χρειαστεί λίγη υπομονή στην αρχή, για να φτάσουμε σε μία Αθήνα που δεν θα αποκλείει κανέναν. Ανοιχτή για όλους».
https://www.protagon.gr/apopseis/megalo ... 4342069985 Μεγάλος Περίπατος: Μια φωτεινή φέτα μιας ακόμα πιο γκρίζας πόλης. Ανδρέας Πετρουλάκης Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Μεγάλος Περίπατος θα είναι όμορφος και
οι χρήστες του ενθουσιασμένοι. Δυστυχώς, όμως, δεν θα τον περπατήσουμε όλοι μαζί, όπως επαναλαμβάνει συχνά ο Κώστας Μπακογιάννης, γιατί
οι περισσότεροι θα έχουμε να πάμε στη δουλειά μας και δεν θα μπορούμε... Ο Κώστας Μπακογιάννης είναι doer. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά ούτε απαραίτητα καλό. Και ο
παλιός Καραμανλής ήταν doer. Ανοικοδόμησε τη χώρα ορμητικά, αλλά άφησε πληγή στην Αθήνα ένα δάσος πολυκατοικιών στη θέση όμορφων μικρών κτιρίων. Και όταν για έναν Καραμανλή δεν είναι αρκετό το γνώρισμα του doer για να εξασφαλίσει την πανθομολογούμενη υστεροφημία, σημαίνει ότι για τον καθένα μπορεί να γίνει και μπούμερανγκ ..................Εχουν υπολογίσει τον κυκλοφοριακό φόρτο που θα δεχτούν περιφερικοί της παρέμβασης δρόμοι, όπως η Αλεξάνδρας, ο άξονας της Πατησίων, η Βασιλέως Κωνσταντίνου, η Καλλιρρόης, η άνοδος της Συγγρού, η Πειραιώς, η κάθοδος της Βασιλίσσης Σοφίας κ.λπ.; Eχουν υπολογίσει τον φόρτο στην Ιπποκράτους, τη Σόλωνος και τις άλλες μικρές καθέτους και παραλλήλους Κολωνακίου και Εξαρχείων; Και αν ναι, γιατί δεν μας το λέει; Γιατί εμείς γνωρίζουμε ότι
όλοι αυτοί οι δρόμοι είναι ήδη πολύ επιβαρυμένοι και φοβόμαστε ότι θα γίνουν αδιάβατοι. Μας λένε απλώς ότι υπολογίζουν ότι σε λίγους μήνες
οι αυτοκινητιστές θα έχουν βρει άλλους δρόμους — δεν καταλαβαίνουν ότι είναι
οι ίδιοι που πρέπει να υποδείξουν πού θα εκτραπούν οι ροές; Καταλαβαίνουν ότι
η Αθήνα δεν είναι μητροπολιτικός δήμος; Δηλαδή η δημοτική αρχή
δεν έχει τη δικαιοδοσία να υπαγορεύσει συνήθειες μετακίνησης στον δημότη Χολαργού, Χαλανδρίου, Φαλήρου; Διότι ως επιχείρημα χρησιμοποείται ότι το 70% των χρηστών του Κέντρου
το διατρέχουν διαμπερώς. Μα αυτό είναι αντεπιχείρημα.
Δεν περνούν από χόμπι από το Σύνταγμα δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα κάθε μέρα, στις δουλειές τους πάνε οι άνθρωποι και δεν έχουν συνήθως άλλον τρόπο να πάνε...................Και ένα δίκτυο ποδηλατόδρομων. Δεν αντιλαμβάνονται ότι
το ποδήλατο είναι πολύ ειδικού κοινού μέσο και ότι η Αθήνα έχει επτά λόφους ή νομίζουν ότι διοικούν το Αμστερνταμ; Τα πατίνια πάντως εξαφανίστηκαν για κάποιο λόγο.............Εχουν λάβει υπόψη τους ότι στην οδό Αθηνάς οι άνθρωποι, ιδιώτες και επαγγελματίες, αγοράζουν βαριά μηχανήματα και υλικά που δεν βρίσκουν αλλού ή
νομίζουν ότι παίρνεις νιπτήρα με το ποδήλατο; ...............Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι ο Μεγάλος Περίπατος θα είναι όμορφος και οι χρήστες του ενθουσιασμένοι. Δυστυχώς, όμως, δεν θα τον περπατήσουμε όλοι μαζί, όπως επαναλαμβάνει συχνά ο Κώστας Μπακογιάννης, γιατί οι περισσότεροι θα έχουμε να πάμε στη δουλειά μας και δεν θα μπορούμε.
Θα είναι ένα μεγάλο αστικό πάρκο για τους τουρίστες, τους συνταξιούχους και όσους κινούνται μόνο στο Κέντρο και μια μεγάλη επιβάρυνση για όλους τους υπόλοιπους. Μία φωτεινή φέτα μιας ακόμα πιο γκρίζας πόλης.