Oι περισσότεροι αριστερίζοντες έχουν μια μηχανιστική αντιπάθεια στην Σπάρτη, λόγω ιδεολογίας.
Κάποιοι τους έμαθαν με υπνοπαιδεία ότι οι Λακεδαιμόνιοι ήταν ναζί και έχουν κολλήσει εκεί.
Ακούνητοι, αμίλητοι, αγέλαστοι, σα σπαρτιατική φάλαγγα ένα πράμα.
Επίσης κανένας τους δεν ξέρει πως τον έκτο αιώνα που σχεδόν όλες οι Ελληνικές πόλεις - κράτη είχαν τυραννία ή βασιλεία σαν πολίτευμα η Σπάρτη θεωρούνταν και ήταν η πιο δημοκρατική πόλη αφού είχε αποδυναμώσει τον θεσμό της βασιλείας και τα όργανα εξουσίας εκλέγονταν και παράλληλα στήριξε στα πρώτα τους βήματα τα δημοκρατικά κινήματα και καθεστώτα.
Προσωπικώς, αυτό ακριβώς θεωρώ και το μεγαλείο της Σπάρτης.
Οι όμοιοι αποδεκατίστηκαν επειδή ακριβώς πολεμούσαν όλοι στην πρώτη γραμμή.
Το ίδιο ίσχυε και για τους ευγενείς των Αθηνών.
Γενικώς, ο ελληνικός τρόπος πολέμου, τελείωσε μετά τον Πελοποννησιακό πόλεμο.
Η μισθοφορική πρακτική του ιμπέριουμ, απέδωσε σε εκτάσεις αλλά πολιτισμικώς περισσότερο επηρεάστηκε παρά επηρέασε τους κατακτημένους.
Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 15 Ιουν 2020, 10:03
Μην ξεχνάμε πως πολλάκις μετά τα μηδικα τσεπωναν περσικό χρυσό οι Λακεδαιμόνιοι.
Και για να μην το παίρνουν πολύ προσωπικά οι μαυροτσουκαλοι απο τις Κροκεες...ΔΕΝ είναι απόγονοι του Λεωνίδα.Οι Ομοιοι εξαληφθησαν λόγω δημογραφικής συρρίκνωσης.
Δεν ήταν οι μόνοι. Το σίγουρο είναι πως δεν τσέπωσαν με την βία τον χρυσό των "Συμμάχων" τους όπως οι Αθηναίοι.
Η τάξη των ομοίων εξαλείφθηκε λόγω οικονομικής δυσπραγίας. Οι όμοιοι σαν οντότητες όχι. Απλώς εξέπιπταν της τάξεως τους.
Μπα όχι τόσο οικονομικο . Μια ο σεισμός , μια ο λιμός ...Μια που έπρεπε να είσαι καθαρόαιμο. Πάνε οι 300.
Οικονομικό ήταν. Η γη συγκεντρωνόταν στα χέρια λίγων. Με το νόμο του Επιταδέα κάθε όμοιος μεταβίβαζε τον κλήρο του σε όποιον ήθελε και όχι στους φυσικούς του κληρονόμους. Οι γυναίκες απέκτησαν μεγάλο πλούτο. Πολλοί όμοιοι δεν μπορούσαν πλέον να ανταποκριθούν οικονομικά στις απαιτήσεις της πολιτικοκοινωνικής τους τάξης και εξέπιπταν από την ιδιότητα του πολίτη. Έτσι το πολίτευμα σιγά σιγά κατάντησε αριστοκρατικό. Στα τέλη του 4ου π.Χ. αι. υπήρχαν μόνο 700 πολίτες και απ' αυτούς μόνο οι 100 ήταν ιδιοκτήτες γης. Αυτοί οι 100 μεγαλογαιοκτήμονες αντιστέκονταν σε οποιαδήποτε μεταρρύθμιση προκειμένου να ξαναφτάσει η τάξη των Ομοίων τις 8000 - 10000 που ήταν την εποχή του Λυκούργου. Μάλιστα το επιχείρημά τους ήταν ακριβώς πως συνεχίζουν την νομοθεσία του Λυκούργου που απαγόρευε σε όσους δεν είχαν κλήρους να είναι Όμοιοι.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Ζαποτέκος έγραψε: 15 Ιουν 2020, 10:46
Δεν ήταν οι μόνοι. Το σίγουρο είναι πως δεν τσέπωσαν με την βία τον χρυσό των "Συμμάχων" τους όπως οι Αθηναίοι.
Η τάξη των ομοίων εξαλείφθηκε λόγω οικονομικής δυσπραγίας. Οι όμοιοι σαν οντότητες όχι. Απλώς εξέπιπταν της τάξεως τους.
Μπα όχι τόσο οικονομικο . Μια ο σεισμός , μια ο λιμός ...Μια που έπρεπε να είσαι καθαρόαιμο. Πάνε οι 300.
Οικονομικό ήταν. Η γη συγκεντρωνόταν στα χέρια λίγων. Με το νόμο του Επιταδέα κάθε όμοιος μεταβίβαζε τον κλήρο του σε όποιον ήθελε και όχι στους φυσικούς του κληρονόμους. Οι γυναίκες απέκτησαν μεγάλο πλούτο. Πολλοί όμοιοι δεν μπορούσαν πλέον να ανταποκριθούν οικονομικά στις απαιτήσεις της πολιτικοκοινωνικής τους τάξης και εξέπιπταν από την ιδιότητα του πολίτη. Έτσι το πολίτευμα σιγά σιγά κατάντησε αριστοκρατικό. Στα τέλη του 4ου π.Χ. αι. υπήρχαν μόνο 700 πολίτες και απ' αυτούς μόνο οι 100 ήταν ιδιοκτήτες γης. Αυτοί οι 100 μεγαλογαιοκτήμονες αντιστέκονταν σε οποιαδήποτε μεταρρύθμιση προκειμένου να ξαναφτάσει η τάξη των Ομοίων τις 8000 - 10000 που ήταν την εποχή του Λυκούργου. Μάλιστα το επιχείρημά τους ήταν ακριβώς πως συνεχίζουν την νομοθεσία του Λυκούργου που απαγόρευε σε όσους δεν είχαν κλήρους να είναι Όμοιοι.
Οι πολίτες ήταν 700 όμως.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Μπα όχι τόσο οικονομικο . Μια ο σεισμός , μια ο λιμός ...Μια που έπρεπε να είσαι καθαρόαιμο. Πάνε οι 300.
Οικονομικό ήταν. Η γη συγκεντρωνόταν στα χέρια λίγων. Με το νόμο του Επιταδέα κάθε όμοιος μεταβίβαζε τον κλήρο του σε όποιον ήθελε και όχι στους φυσικούς του κληρονόμους. Οι γυναίκες απέκτησαν μεγάλο πλούτο. Πολλοί όμοιοι δεν μπορούσαν πλέον να ανταποκριθούν οικονομικά στις απαιτήσεις της πολιτικοκοινωνικής τους τάξης και εξέπιπταν από την ιδιότητα του πολίτη. Έτσι το πολίτευμα σιγά σιγά κατάντησε αριστοκρατικό. Στα τέλη του 4ου π.Χ. αι. υπήρχαν μόνο 700 πολίτες και απ' αυτούς μόνο οι 100 ήταν ιδιοκτήτες γης. Αυτοί οι 100 μεγαλογαιοκτήμονες αντιστέκονταν σε οποιαδήποτε μεταρρύθμιση προκειμένου να ξαναφτάσει η τάξη των Ομοίων τις 8000 - 10000 που ήταν την εποχή του Λυκούργου. Μάλιστα το επιχείρημά τους ήταν ακριβώς πως συνεχίζουν την νομοθεσία του Λυκούργου που απαγόρευε σε όσους δεν είχαν κλήρους να είναι Όμοιοι.
Οι πολίτες ήταν 700 όμως.
Φυτοζωούσαν. Ήταν οι σκύλες των πλουσίων.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Ζαποτέκος έγραψε: 15 Ιουν 2020, 12:00
Οικονομικό ήταν. Η γη συγκεντρωνόταν στα χέρια λίγων. Με το νόμο του Επιταδέα κάθε όμοιος μεταβίβαζε τον κλήρο του σε όποιον ήθελε και όχι στους φυσικούς του κληρονόμους. Οι γυναίκες απέκτησαν μεγάλο πλούτο. Πολλοί όμοιοι δεν μπορούσαν πλέον να ανταποκριθούν οικονομικά στις απαιτήσεις της πολιτικοκοινωνικής τους τάξης και εξέπιπταν από την ιδιότητα του πολίτη. Έτσι το πολίτευμα σιγά σιγά κατάντησε αριστοκρατικό. Στα τέλη του 4ου π.Χ. αι. υπήρχαν μόνο 700 πολίτες και απ' αυτούς μόνο οι 100 ήταν ιδιοκτήτες γης. Αυτοί οι 100 μεγαλογαιοκτήμονες αντιστέκονταν σε οποιαδήποτε μεταρρύθμιση προκειμένου να ξαναφτάσει η τάξη των Ομοίων τις 8000 - 10000 που ήταν την εποχή του Λυκούργου. Μάλιστα το επιχείρημά τους ήταν ακριβώς πως συνεχίζουν την νομοθεσία του Λυκούργου που απαγόρευε σε όσους δεν είχαν κλήρους να είναι Όμοιοι.
Οι πολίτες ήταν 700 όμως.
Φυτοζωούσαν. Ήταν οι σκύλες των πλουσίων.
Ναι βρε παιδί μου...
Αυτό σημαίνει πως μάλλον δεν είναι από τ αρχιδια του Λεωνίδα το κάθε ακροδεξιο αρχιδι της σημερινής Λακωνίας.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.