!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Η πολιτική στην Ελλάδα. Νέα, προτάσεις, κριτικές και σχόλια.
Στύγιος
Δημοσιεύσεις: 22168
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 22:58
Phorum.gr user: C'est fini

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στύγιος »

Είμαι που είμαι υπερτασικός με αρρύθμιστη πίεση, είμαι που είμαι γενικά μλκς και κυκλοθυμικός, καλύτερα να μη γράφω για λίγο καιρό.
Άβαταρ μέλους
Αγις
Δημοσιεύσεις: 27938
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:09

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αγις »

Στύγιος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 01:09 Είμαι που είμαι υπερτασικός με αρρύθμιστη πίεση, είμαι που είμαι γενικά μλκς και κυκλοθυμικός, καλύτερα να μη γράφω για λίγο καιρό.
:smt018

θα γραφεις - να υπερασπιζεσαι την συντεχνια σου που την εχουν ολοι στην μπουκα κ στο φτυσιμο
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Σύνθετο θέμα και δεν είχα το χρόνο να διαβάσω όλο το νήμα. Ίσως αυτά που θα πω να έχουν καλυφθεί από άλλους φίλους στις προηγούμενες σελίδες.
Άκουγα στο ραδιόφωνο (εκπρόσωπο, συνδικαλιστή;) εκπαιδευτικό και πραγματικά δεν με έπειθε καθόλου.

Σημαντικά και σεβαστά τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και των δασκάλων. Σημαντικό επίσης και το επιπρόσθετο άγχος που θα δημιουργούσε μια τέτοια διαδικασία όταν θα νιώθει ο εκπαιδευτικός και ο μαθητής ότι υπάρχουν πολλά μάτια που βλέπουν και κρίνουν. Ωστόσο η επιχειρηματολογία που άκουσα με κάνει να πιστεύω ότι ο κρυφός φόβος είναι μια άτυπη αξιολόγηση η οποία σε δεύτερο χρόνο μπορεί να οδηγούσε και σε θεσμοθετημένη αξιολόγηση. Θεωρώ ανθρώπινο να σκέφτονται κάποιοι ότι η βιντεοσκόπηση θα έβγαζε στη φόρα την ανεπάρκειά τους είτε στο καθαρά εκπαιδευτικό μέρος είτε στον τρόπο που κουμαντάρουν την τάξη. Θεμιτό επίσης να σκέφτονται ότι θα υποστούν άδικη κριτική. Ο κάθε γονέας που θα παρακολουθεί δεν είναι πάντα σε θέση να κατανοήσει τις τακτικές που ακολουθεί ο δάσκαλος, πόσο μάλλον να κρίνει ουδέτερα.

Ωστόσο στη ζωή υπάρχουν προτεραιότητες. Και για μένα είναι πολύ σπουδαίο να μπορέσει να εδραιωθεί μια εναλλακτική όχι τόσο για να μην χαθεί η τρέχουσα χρονιά αλλά κυρίως για να υπάρχει λύση αν χρειαστεί να ληφθούν περιοριστικά μέτρα το φθινόπωρο. Και θεωρώ σημαντικότερο το να υπάρξει μια τέτοια λύση και να λειτουργήσει από το οποιοδήποτε ξεβόλεμα προκληθεί.

Αναγνωρίζοντας ότι η χρήση της κάμερας είναι αρκετά βάρβαρη για διάφορους λόγους, κάποιοι εκ των οποίων είναι και παιδαγωγικοί, προτείνω την παρακάτω λύση, αν υπάρχουν τα απαραίτητα χρήματα και οι συνδέσεις στο internet προκειμένου να λειτουργήσει (η κρίση μέχρι τώρα έδειξε ότι γίνονται πράγματα που πριν 2,5 μήνες θα ήταν απίστευτα):

Σε κάθε αίθουσα τοποθετείται διαδραστικός πίνακας και μικρόφωνο. Αν ο πίνακας είναι πολύ ακριβή λύση, τότε μια ταμπλέτα συνδεδεμένη με μία φτηνή τηλεόραση μεγάλης διαγωνίου. Στριμάρεται μόνο η εικόνα του πίνακα (ή της ταμπλέτας) με ήχο. Κανένα βίντεο και καμία κάμερα μέσα στην αίθουσα. Δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφικτό να αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά της φωνής των μαθητών σε real time χωρίς το αποτέλεσμα να είναι κωμικό και να τραβά την προσοχή. Καλύπτεται έτσι μεγάλο μέρος της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών και γίνεται πραγματικό μάθημα κατά ένα συντριπτικά μεγάλο ποσοστό. Ναι, δεν θα μπορείτε να βλέπεται την γλώσσα του σώματος του καθηγητή, αλλά προς το παρόν θα ζήσουμε και χωρίς αυτό. Εναλλακτικά για τους καθηγητές που το επιθυμούν και νιώθουν άνετα, στριμάρεται μόνο δική τους εικόνα. Ο μαθητής που θα πρέπει να λύσει μια άσκηση στον πίνακα απλώς πηγαίνει στο θρανίο που έχει τοποθετηθεί η ταμπλέτα και γράφει. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα ήταν πιο βολικό να λέει την απάντηση και να την γράφει ο καθηγητής.
Άβαταρ μέλους
Αίγαγρος
Δημοσιεύσεις: 6094
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 23:33

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αίγαγρος »

foscilis έγραψε: 14 Μάιος 2020, 00:59 Εμένα το WebEx έχει αρχίσει να μου τη βιδωνει γιατί συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν μαμάδες (περίπου το 1/3) που κάθονται δίπλα στο πρωτακι τους σε όλο το μαθημα και το βοηθάνε να απαντήσει ή παίρνουν πρωτοβουλία και εξηγούν αυτές και σχολιάζουν στο group Viber chat των γονιων φάσεις real time ή ακόμα και κάνουν υποδείξεις στυλ Βαγγελιώ πατηστε μιουτ μικροφωνιζει με private chat
Και εγώ δουλεύω στο Webex και γυναίκες συνάδελφοι αρκετές φορές έχουν το μικρό δίπλα επειδή λείπει ο σύζυγος.
Εντάξει, δεν μπορείς να πεις και κάτι.
Dorian
Δημοσιεύσεις: 3492
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 22:13

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dorian »

Αρχέλαος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 14:40 Η όλη φασαρία γίνεται για το τίποτα.
Τα μαθήματα που θα γίνουν είναι λίγα.

Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχε γίνει το εξής:

1) Με το κλείσιμο των σχολείων να δινόταν ένα δεκαήμερο ώστε να εξοικειωθούν οι καθηγητές που δεν είχαν ανάλογη εμπειρία με την τεχνολογία για εκπαίδευση εξ'αποστάσεως. Ενίοτε με συνδρομή του καθηγητή πληροφορικής. Ακόμα και κάποιος που δεν είχε υπολογιστή με κάμερα και δεν έβρισκε σε λογική τιμή ή δεν ήθελε να αγοράσει τέτοιο προϊόν, θα μπορούσε να κάνει ένα κινητό smartophone κάμερα με απλή καθοδήγηση, δεν είναι δύσκολο.
Βλέπε DroidCam, Ivcam, Iriun. Τουλάχιστον σε Skype, Zoom,WebEx αναγνωρίζονται κάποια ή όλα από αυτά

2) Να έκανε ασύχρονο μάθημα, δηλαδή βιντεοσκοπήσεις με αναλυτική θεωρία και παραδείγματα δίνοντας και ένα χρονικό εύρος στους μαθητές να το δουν μαζί με ασκήσεις για διόρθωση

3) Πιο μετά λίγο μάθημα σε πραγματικό χρόνο με βάση τα παραπάνω και όποια νέα στοιχεία

Πάλι θα υπήρχαν ζητήματα αλλά και μεγαλύτερα ωφέλη.
Tα σχολεία διαλύθηκαν μετά το κλείσιμο, τεράστιο ποσοστό μόνιμων και αναπληρωτών δεν δουλεύουν στην περιοχή που κατάγονται και πήγαν σπίτια τους και στις οικογένειές τους να περάσουν την επιδημία. Δεν γίνονταν αυτά που λες για πολλούς λόγους που δεν ξέρεις από έξω και μέχρι και στο υπουργείο το κατάλαβαν και δεν το έκαναν ουδέποτε υποχρεωτική την τηλεκπαίδευση. Ατομικά κάποιοι κυρίως που είχαν έτοιμο υλικό ή μάθημα με κυρίως διάλεξη και πολύ μπλαμπλα πχ φιλόλογοι σταδιακα έκαναν μερικά πράγματα. Δεν έκλεισαν για 2 μήνες αλλά για εναμιση ήταν και το 15θήμερο του Πάσχα. Πολύ μπλα μπλα για το τίποτα, έτσι και αλλιώς τώρα δεν ανοίγουν σταδιακά τα πάντα σχεδόν; Ε ας άνοιγαν και τα σχολεία να γινόταν ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ μαθημάτων που μας είχαν πρήξει παλαιότερα ως απειλή για κακες καταλήψεις που χανόταν το ιερό μάθημα. Κανονικά τα μαθήματα θα τελείωναν κάπου αυτές τις μέρες μέχρι μέσα Ιουλίου θα είχε καλυφθεί χαλαρά το κενό. Οι λόγοι που δεν έγινε πρέπει να ήταν α) έπρεπε να κάνει επέκταση των συμβάσεων αναπληρωτών που λήγουν τέλη Ιούνη και θα τους έδινε πάτημα να διεκδικήσουν δικαστικά αυτόματη ανανέωση των συμβάσεων. Το έκαναν κάμποσοι με προγράμματα του ΟΑΕΔ κυρίως σε δήμους που τα επέκτεινε ο Συριζα για προεκλογικους λόγους και πολλοί δουλεύουν από 8μηνο αρχικά, ήδη εναμιση χρόνο και με αποφάσεις δικαστηρίων. β) συνδιαλλαγή με τα συνδικαλιστικά όργανα από τους μόνιμους (πρώτο κόμμα είναι της ΔΑΚΕ και πρόεδρος της ΟΛΜΕ που ελέγχεται από την ΝΔ) που δεν θα ήθελαν να δουλέψουν καλοκαίρι για τα κεκτημένα. τυπική συμπεριφορά ας πνιγούν οι καινούριοι έχει επαναληφθεί πολλάκις σε ΔΕΚΟ, Ολυμπιακή με παλιούς εργαζόμενους. γ)παλιοί αναπληρωτές που ελέγχουν και συνδικαλίστικά όργανα -οργανώσεις αναπληρωτών είναι σε πιθανότατη άμεση αναμονή διορισμού με νόμο Γαβρόγλου του 2019 το λεγόμενο προσοντολόγιο και προτιμάνε να μην υπάρξει κακό προηγούμενο με χαμένες διακοπές καλοκαιριού τώρα που είναι λίγο πριν την μονιμότητα, να χαρούνε λίγο και αυτοί.

Γενικά έχετε μία στρεβλή εντύπωση πως λες και είναι παράρτημα της ανταρσύα ο κλάδος αυτός. Μεμονωμένα μπορεί να βρίσκονται εδώ και κει αραιά κάποιοι που να κάνουν φασαρία και να πετάνε τα γνωστά αντιεθνικιστικά ανθελληνικά αλλά κατα βάση αποτελείται από τα φλωράκια και τα φυτά που είχατε συμμαθητές, τα "καλά" παιδιά που υπακουανε στον δάσκαλο και καθηγητή και αγχώνονταν αν δεν ήταν όλα τέλεια και του 20. Είναι πάρα πολυ συντηρητικοί, καθεστωτικοί θα το έλεγα. Νέοι καθηγητές και δάσκαλοι συμμετέχουν κανονικά στην προσευχή εκκλησιάζονται πολλοί, οι εθνικές εορτές γίνονται πανηγυρικότατα, για την λαθρομετανάστευση σχεδόν όλοι δηλώνουν ευθαρσώς ενάντια. Τώρα γιατί είναι του κλώτσου και του μπάτσου ως κλάδος, επειδή ακριβώς είναι φλώροι, στην ελληνική κοινωνία αν δεν κάνεις φασαρία και δεν είσαι απαιτητικός σε φτύνουν οι υπόλοιποι. Ακόμα είναι πολυδιασπασμένοι σε εσωτερικές αντικρουόμενες ομάδες συμφερόντων.

Αυτό με την βιντεοκαταγραφή είναι αδύνατον να γίνει θέλει εξοδα εκατομμυρίων, νέα τοπικά δίκτυα, και είναι σίγουρα παράνομο και αντισυνταγματικό. Μάλλον είναι το τυράκι που θα δώσει στην ΔΑΚΕ ότι υπαναχώρησε σε κάτι η Κεραμέως και ότι "αγωνίστηκαν"
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Hector Buas έγραψε: 13 Μάιος 2020, 22:51
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 18:26 O μλκς παρέθεσε αρχή εναντιωματικής πρότασης στα λατινικά χωρίς ρήμα και χωρίς κύρια πρόταση.
Τον γαμείς μετά ή δεν τον γαμείς;
Μπαμπινιώτη δες το παρακάτω και πες μας αν ισχύει.

Stygios.jpg

Από το λεξικό των Lewis & Shorts.

Το πρόβλημα Μπαμπινιώτη μου δεν είναι αν ξέρω εγώ λατινικά. Το πρόβλημα είναι πως κάποιος σε έχει διορίσει για να τα διδάσκεις χωρίς να έχεις τα απαιτούμενα προσόντα. Κι ας έχεις πάρει όσα μεταπτυχιακά και διδακτοτρικά μπορούσες να πάρεις.

Και κάπως έτσι, με την δική σου διδασκαλία και των ομοίων σου, έχουμε φτάσει στο σημείο να έχουμε μαθητές και φοιτητές που δεν μπορούν να διαβάσουν ένα κείμενο της κλασσικής γραματείας (είτε ελληνικό ή λατινικό).
το προβλημα δεν ειναι αν διδασκουν λαθος. το προβλημα ειναι οτι διδασκουν αχρηστες, νεκρες γλωσσες.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Dorian
Δημοσιεύσεις: 3492
Εγγραφή: 09 Απρ 2018, 22:13

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dorian »

Ασέβαστος έγραψε: 09 Μάιος 2020, 12:44
Dorian έγραψε: 09 Μάιος 2020, 11:58

Τι νομικούς και πράσινα άλογα, κυβερνηση είναι ότι θέλουν κάνουν. Αφού της χάρισε ο πιο φλώρικος κλάδος που υπάρχει, την μεγάλη πολιτική επικοινωνιακή νίκη με την πρόχειρη τσάτραπατρα απάτη εξαποστάσεως έτρεξαν σαν τα ζώα τεράστιο ποσοστό εκπαιδευτικών να το υλοποιήσουν σχεδόν μετα χαράς ενώ δεν ήταν καν υποχρεωτικό, κάτσε τώρα να κάνεις τον παίκτη ριάλιτυ. Θα κάθετε η κάθε αμόρφωτη θείτσα να σχολιάζει το μάθημά σου από το σπίτι τη δουλειά σου τα μεταπτυχιακά σου. Ποιος άλλος κλάδος ανέχεται τέτοια; γιατροί; δικηγοροι; στρατιωτικοί; αστυνομικοί; Άντε και υποψήφιος για αποχώρηση με sms.
ολοι οσοι δεν ειναι στο δημοσιο αξιολογουνται απο την αμορφωτη θειτσα. και φυσικα οχι μονο απο αυτην, αλλα και απο τον μορφωμενο μπαρμπα, και ολους .
Μαγαζί δεν έχεις; κάθεσαι και φέρεσαι δουλικά στους πελάτες σου; ξέρουμε την τυπική συμπεριφορά μαγαζάτορα σε πελάτες, άντε αν αφήνει κάποιος χοντρά πακέτα να αφιερώνει περισσότερο χρόνο και ενεργητικότητα στον καλό πελάτη. ή έχεις κάμερες live να σε παρακολουθούν ξεκαρφωτοι τρίτοι όλη την ώρα εργασίας σου; ή ποιον αλλο κλάδο του δημοσίου βαθμολογείς; δικαστές; αστυνομικούς; στρατιωτικούς; λιμενικούς; γιατρούς νοσοκομείου; Τίποτα από όλα αυτά δεν γίνεται είναι πρωτοφανή αυτά που θέλουν να περάσουν.
https://youtu.be/-VhIL6Ld9qI?t=1166 Πράξη ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ Κατσαφάδου Κωνσταντίνου, Μιχαηλίδου Δόμνας, Βλαχάκου Νικολάου http://tinyurl.com/4hwb2kra
Άβαταρ μέλους
Υδράργυρος
Δημοσιεύσεις: 26265
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Υδράργυρος »

Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 11:06

το προβλημα δεν ειναι αν διδασκουν λαθος. το προβλημα ειναι οτι διδασκουν αχρηστες, νεκρες γλωσσες.
ΘΑ τα επαναφέρει η Κεραμέως. Όταν ακούς επαναφορά... :011:
Άβαταρ μέλους
Τζιτζιμιτζιχότζιρας
Δημοσιεύσεις: 13039
Εγγραφή: 10 Απρ 2020, 15:13
Phorum.gr user: 2.Χόρχε ντελ Σάλτο 1.Brainstorm
Τοποθεσία: Ίδρυμα

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τζιτζιμιτζιχότζιρας »

foscilis έγραψε: 14 Μάιος 2020, 00:59 Εμένα το WebEx έχει αρχίσει να μου τη βιδωνει γιατί συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν μαμάδες (περίπου το 1/3) που κάθονται δίπλα στο πρωτακι τους σε όλο το μαθημα και το βοηθάνε να απαντήσει ή παίρνουν πρωτοβουλία και εξηγούν αυτές και σχολιάζουν στο group Viber chat των γονιων φάσεις real time ή ακόμα και κάνουν υποδείξεις στυλ Βαγγελιώ πατηστε μιουτ μικροφωνιζει με private chat
Η σύγχρονη ελληνίδα μανούλα είναι κακοηθης μετάλλαξη του όγκου ελληνίδα μάνα.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Άβαταρ μέλους
georgebi
Δημοσιεύσεις: 25437
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 14:17

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από georgebi »

Το πρόβλημα δεν είναι στα σχολεία Την ώρα που καταλύονται βασικές έννοιες του προσωπικού και ιατρικού απορρήτου, συζητάμε για τις κάμερες στα σχολεία. Δεν βλέπουμε τον ελέφαντα στο δωμάτιο, αλλά την ουρά του, που είναι το στείρο άγχος των εκπαιδευτικών για την αξιολόγησή τους και οι υποτιθέμενες ευαισθησίες γα προσωπικά δεδομένα https://www.protagon.gr/apopseis/to-pro ... 4342052930 Εικόνα Η Ελλάδα θα απαιτήσει από τους επισκέπτες της να επιδεικνύουν, πριν από την άφιξή τους στη χώρα, αποτελέσματα ιατρικών εξετάσεων που θα επιβεβαιώνουν ότι δεν είναι φορείς του κορονοϊού. Ενα κράτος ζητεί από πολίτες, και μάλιστα τρίτων χωρών, να αποποιηθούν τμήμα από το ιατρικό τους απόρρητο. Είναι μία συνθήκη αποδεκτή, λόγω της ιδιαίτερης συγκυρίας που προσδιορίζεται από την πανδημία. Φανταστείτε, όμως, επιστρέφοντας στην παλιά κανονικότητα, η Ελλάδα να απαιτούσε από τους επισκέπτες της να προσκομίσουν πιστοποιητικό διά του οποίου αποδεικνύεται ότι δεν πάσχουν από κανένα λοιμώδες νόσημα. Αυτό θα ήταν ανήκουστο, παράλογο, ανήθικο και θα παραβίαζε μία σειρά διατάξεων περί προσωπικών δεδομένων. Τώρα, όμως, δεν τίθεται θέμα. Και αυτομάτως, το πλαίσιο προστασίας των δεδομένων καθίσταται ελαστικό προκειμένου να προσαρμοστεί στις συνθήκες. Στην αρχή της πανδημίας, η Αστυνομία συνέβαλε στην ιχνηλάτηση των επαφών που είχαν οι φορείς του ιού. Οι ασθενείς καλούνταν (όπως και σήμερα) να απαντήσουν σε μία σειρά ερωτήσεων για τις κινήσεις τους, για τους ανθρώπους που συνάντησαν, πόσο κοντά ήρθαν κ.λπ. Υπό κανονικές συνθήκες, αυτές οι ερωτήσεις προς τους πολίτες απαιτούν δικαστική συνδρομή. Τώρα, όμως, οι συνθήκες δεν είναι κανονικές. Τις τελευταίες μέρες γίνεται μία συζήτηση για τον αν η online μετάδοση σχολικής διδασκαλίας, προς συγκεκριμένο και ελεγχόμενο ακροατήριο, παραβιάζει τη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων. Αυτή ήταν και η γραμμή άμυνας των εκπαιδευτικών: η μετάδοση του μαθήματος παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών. Κάποιος καχύποπτος θα μπορούσε να προσάψει σκοπιμότητα προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο «έκθεσης» και, φυσικά, αξιολόγησης. Οι εκπαιδευτικοί και μερίδα του Τύπου επικαλούνται «απόφαση» της Αρχής Προστασίας Δεδομένων, σύμφωνα με την οποία απαγορεύονται οι κάμερες στις σχολικές αίθουσες. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Υπάρχει μία παλαιότερη απόφαση της Αρχής για χρήση κάμερας με σκοπό την επιτήρηση σε σχολεία. Θέμα πρόσβασης, υπό προϋποθέσεις, σε πλατφόρμα για online διδασκαλία είναι η πρώτη φορά που τίθεται. Και επί τούτου η Αρχή δεν εξέδωσε καμία απόφαση, αλλά ένα Δελτίο Τύπου διά του οποίου ενημέρωνε για τις τηλεδιασκέψεις που είχαν τα μέλη της με τις ενώσεις των εκπαιδευτικών. Και αυτό που επισημαίνει, με εμφανή αμηχανία, είναι ότι η online διαδικασία προβλέπεται σε περίπτωση πανδημίας, πλην όμως τα σχετικά αρχεία δεν θα πρέπει να αποθηκεύονται. Με την ίδια ανακοίνωση, η Αρχή καλεί την Πολιτεία να νομοθετήσει σχετικά ώστε να υπάρχει ένα σαφές πλαίσιο. Στη συνέχεια ήρθε η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας με την οποία διευκρινίζεται ότι δεν τοποθετούνται κάμερες, πρόσβαση θα έχουν μόνο οι μαθητές, το μάθημα δεν θα αρχειοθετείται κ.λπ. «Η θεολογία των προσωπικών δεδομένων και η απολυτοποίηση της προστασίας τους δεν είναι καθόλου πειστική. Είναι αναχρονιστική, ξεπερασμένη από την πολυπλοκότητα της ίδιας της ζωής και τους όρους που εισήγαγε η πανδημία» εξηγούν νομικοί κύκλοι που έχουν γνώση και άποψη για το θέμα. Λογικό. Τους τελευταίους μήνες συζητάμε για εφαρμογές που καταγράφουν κινήσεις και ιχνηλατούν κρούσματα ή για φορητές ιατρικές συσκευές, όπως «βραχιόλια» που στέλνουν δεδομένα σε κέντρο ελέγχου. Φτάσαμε να δίνουμε εξηγήσεις για ποιο λόγο βγαίνουμε από το σπίτι μας. Και σε λίγο θα επιδεικνύουμε ιατρική βεβαίωση για να μπούμε σε αεροπλάνο. Ένας ολόκληρος κόσμος ξαναστήνεται από την αρχή και εμείς νομίζουμε ότι το θέμα είναι αν θα καταγράφεται ο μαθηματικός την ώρα που δείχνει ασκήσεις στον πίνακα. Το δίλημμα ανάμεσα στην ελευθερία και την ασφάλεια επαναδιατυπώνεται με εμφατικό τρόπο, καθώς τώρα προστίθεται και το αγαθό της υγείας. Κάπως έτσι, δέχεσαι να σε θερμομετρήσει ένας σεκιουριτάς, οι κινήσεις σου καταγράφονται από κάμερες, αρχειοθετούνται από το Google και την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, ανεβάζεις φωτογραφίες σου στα social. Ζούμε με έναν τρόπο που καθιστά απολύτως προσχηματική την έννοια των προσωπικών δεδομένων. Χρειάζεται είτε ένα νέο πλαίσιο είτε να παραδεχθούμε ότι είναι μία μάχη που δίδεται για τους τύπους. Ας πούμε, έστω, ότι τα περί προστασίας τους, είναι, περίπου, όπως το αντηλιακό που βάζεις στην παραλία. Σίγουρα θα μαυρίσεις, απλώς προσπαθείς να αποφύγεις τα εγκαύματα.
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎..... :102:
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Dorian έγραψε: 14 Μάιος 2020, 11:21
Ασέβαστος έγραψε: 09 Μάιος 2020, 12:44
Dorian έγραψε: 09 Μάιος 2020, 11:58

Τι νομικούς και πράσινα άλογα, κυβερνηση είναι ότι θέλουν κάνουν. Αφού της χάρισε ο πιο φλώρικος κλάδος που υπάρχει, την μεγάλη πολιτική επικοινωνιακή νίκη με την πρόχειρη τσάτραπατρα απάτη εξαποστάσεως έτρεξαν σαν τα ζώα τεράστιο ποσοστό εκπαιδευτικών να το υλοποιήσουν σχεδόν μετα χαράς ενώ δεν ήταν καν υποχρεωτικό, κάτσε τώρα να κάνεις τον παίκτη ριάλιτυ. Θα κάθετε η κάθε αμόρφωτη θείτσα να σχολιάζει το μάθημά σου από το σπίτι τη δουλειά σου τα μεταπτυχιακά σου. Ποιος άλλος κλάδος ανέχεται τέτοια; γιατροί; δικηγοροι; στρατιωτικοί; αστυνομικοί; Άντε και υποψήφιος για αποχώρηση με sms.
ολοι οσοι δεν ειναι στο δημοσιο αξιολογουνται απο την αμορφωτη θειτσα. και φυσικα οχι μονο απο αυτην, αλλα και απο τον μορφωμενο μπαρμπα, και ολους .
Μαγαζί δεν έχεις; κάθεσαι και φέρεσαι δουλικά στους πελάτες σου; ξέρουμε την τυπική συμπεριφορά μαγαζάτορα σε πελάτες, άντε αν αφήνει κάποιος χοντρά πακέτα να αφιερώνει περισσότερο χρόνο και ενεργητικότητα στον καλό πελάτη. ή έχεις κάμερες live να σε παρακολουθούν ξεκαρφωτοι τρίτοι όλη την ώρα εργασίας σου; ή ποιον αλλο κλάδο του δημοσίου βαθμολογείς; δικαστές; αστυνομικούς; στρατιωτικούς; λιμενικούς; γιατρούς νοσοκομείου; Τίποτα από όλα αυτά δεν γίνεται είναι πρωτοφανή αυτά που θέλουν να περάσουν.
ασχετα με το πως φερομαι, καθε πελατης με αξιολογει και ειτε μου αφηνει τα λεφτα του ειτε παει αλλου. με οτι κριτηρια εχει ο ιδιος ακομη και εντελως παρανοικα οπως τι κομμα ψηφιζω η τι ομαδα ειμαι, αν τυχει να τα μαθει, και χωρις να τα μαθει, απλως να τα φανταζεται. αν η συμπεριφορα μου ειναι δουλικη, βαρβαρη, ευγενικη, τελοσπαντων σωστη η λαθος με οποιον τροπο, το κρινουν οι πελατες και αναλογος αυξομειωνουν το εισοδημα μου.

οσο για τους αλλους κλαδους οπου δεν αξιολογουνται, αν οχι απο τους "πελατες" τουλαχιστον απο τους ανωτερους τους, κακως συμβαινει αυτο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
nrg
Δημοσιεύσεις: 4715
Εγγραφή: 31 Ιαν 2019, 20:53

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nrg »

Στύγιος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 00:04 https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/3219 ... a-sto-60-i

Ντάξει ,όλα καλά :lol:
Από τα σχόλια:

Ψυχη δεν πατάει! Οι μαθητες ερχονται, υπογραφουν τις αιτησεις για τις πανελληνιες, φερνουν την υπευθυνη δηλωση για τις απουσιες και εξαφανιζονται. Δεν διακινδυνευουν, τωρα που εφτασαν ως εδω, να παθουν τιποτα και να χασουν τις Πανελληνιες. Αμφιβαλλω αν τα στοιχεια που δινει η Υπουργος ειναι αληθη και αντιπροσωπευτικα,
Έχουμε παραδώσει την λειτουργία του κράτους στο παρακράτος.
Μαρία Καρυστιανού
Άβαταρ μέλους
Hector Buas
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 00:53

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Hector Buas »

Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 11:06
Hector Buas έγραψε: 13 Μάιος 2020, 22:51
Στύγιος έγραψε: 13 Μάιος 2020, 18:26 O μλκς παρέθεσε αρχή εναντιωματικής πρότασης στα λατινικά χωρίς ρήμα και χωρίς κύρια πρόταση.
Τον γαμείς μετά ή δεν τον γαμείς;
Μπαμπινιώτη δες το παρακάτω και πες μας αν ισχύει.

Stygios.jpg

Από το λεξικό των Lewis & Shorts.

Το πρόβλημα Μπαμπινιώτη μου δεν είναι αν ξέρω εγώ λατινικά. Το πρόβλημα είναι πως κάποιος σε έχει διορίσει για να τα διδάσκεις χωρίς να έχεις τα απαιτούμενα προσόντα. Κι ας έχεις πάρει όσα μεταπτυχιακά και διδακτοτρικά μπορούσες να πάρεις.

Και κάπως έτσι, με την δική σου διδασκαλία και των ομοίων σου, έχουμε φτάσει στο σημείο να έχουμε μαθητές και φοιτητές που δεν μπορούν να διαβάσουν ένα κείμενο της κλασσικής γραματείας (είτε ελληνικό ή λατινικό).
το προβλημα δεν ειναι αν διδασκουν λαθος. το προβλημα ειναι οτι διδασκουν αχρηστες, νεκρες γλωσσες.
Διαφωνούμε. Οι γλώσσες στις οποίες αναφέρεσαι υποθέτω είναι τα αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά. Και οι δύο γλώσσες είναι απαραίτητες για όποιον θέλει να διαβάσει τα κλασσικά κείμενα στην πρωτότυπη μορφή τους.

Δυστυχώς όμως η διδασκαλία των δύο αυτών γλωσσών έχει αφεθεί στα χέρια ανθρώπων που θεωρούν την δουλειά τους βάρος και την κάνουν με ανάλογο τρόπο, δηλαδή σαν αγγαρεία. Βάλε στην εξίσωση τώρα και την Ελληνική πολιτεία που μέρα με την μέρα ρίχνει τις απαιτήσεις και φθάνουμε στα χάλια που έχουμε σήμερα στην διδσκαλία της κλασσικής παιδείας στην Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 13:21 Διαφωνούμε. Οι γλώσσες στις οποίες αναφέρεσαι υποθέτω είναι τα αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά. Και οι δύο γλώσσες είναι απαραίτητες για όποιον θέλει να διαβάσει τα κλασσικά κείμενα στην πρωτότυπη μορφή τους.
και ποιος θελει να κανει κατι τετοιο; στο λυκειο;

να διδασκονται, στο πανεπιστημιο, σε οσους τα χρειαζονται. στο λυκειο καλυτερα να μαθαινε κανεις μια ακομη χρησιμη ξενη γλωσσα, που τη μιλουν σημερα, παρα νεκρες.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Σπάνε το δεσμό εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας του καθηγητή με τον ανήλικο μαθητή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

Ασέβαστος έγραψε: 14 Μάιος 2020, 13:30
Hector Buas έγραψε: 14 Μάιος 2020, 13:21 Διαφωνούμε. Οι γλώσσες στις οποίες αναφέρεσαι υποθέτω είναι τα αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά. Και οι δύο γλώσσες είναι απαραίτητες για όποιον θέλει να διαβάσει τα κλασσικά κείμενα στην πρωτότυπη μορφή τους.
και ποιος θελει να κανει κατι τετοιο; στο λυκειο;

να διδασκονται, στο πανεπιστημιο, σε οσους τα χρειαζονται. στο λυκειο καλυτερα να μαθαινε κανεις μια ακομη χρησιμη ξενη γλωσσα, που τη μιλουν σημερα, παρα νεκρες.
Εδώ που τα λέμε, το επίπεδο των χρήσιμων ξένων γλωσσών όσων τελειώνουν το λύκειο, είναι ακριβώς το ίδιο με το επίπεδο των λατινικών και των αρχαίων.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Εσωτερική Πολιτική”