!!! DEVELOPMENT MODE !!!

η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 22:31
Nandros έγραψε: 25 Φεβ 2020, 22:08 Δεν με διαβάζεις και κουράζεις.
Εξυπακούεται ότι δεν θα το πας ρυμουλκώντας Λαμία-Αθήνα!
Ίσως επίσης να γνωρίζεις ότι σχεδόν όλα τα φορτηγάκια της ΟΒ είναι flat bed.
.
σε διαβάζω, ωραία λοιπόν, δεν το τσουλάς, το φορτώνεις. Αν το τσουλήσεις, με τις μπροστά ρόδες στον αέρα μην πάρει φωτιά όπως λέει και στο μανιουαλ, ναι; :003:
ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ!

Εικόνα
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

τελικά στο μάνιουαλ λέει να μην ακουμπάνε οι ρόδες οι μπροστινές μήπως και πάρει φωτιά;

αφου οι εναλλάκτες δεν παίρνουν, τι βλακείες γράφουν; :003:
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

Nandros έγραψε: 25 Φεβ 2020, 18:00
enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:42 ε καλά οκ :)

αρα, αφου ελέγχουν, έχουν αντιστάσεις η κάποιον άλλο τρόπο να αποδίδουν την ενέργεια όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, αλλιώς δεν γίνεται.
ΟΧΙ δεν έχουν και γίνεται και παραγίνεται!
Στο δικό σου όταν γεμίζει η μπαταρία, ο εναλλάκτης συνεχίζει να στρέφεται. Έχει αντιστάσεις για να απορροφήσει το ρεύμα;
δεν είσαι ξεροκέφαλος μόνο στα πολιτικά...
το δυναμό έχει σύμπλεξη

The alternator’s output is based on demand. It will produce only the amount of electricity that the system call for, up to the limits of the alternator. So, if you have a 120A alternator, but your car’s system, battery, modules, lights, radio, etc. is only asking for 40A, the alternator will only produce 40A to match the load
The alternator converts rotational energy from the drive belt to electricity. As the electrical demand goes up, the alternator puts an increased load on the belt, and therefore the engine, to make that juice. At 120A max load, the stress on the belt is high, but at 40A, it’s not so much.
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 22:58
Nandros έγραψε: 25 Φεβ 2020, 18:00
enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:42 ε καλά οκ :)

αρα, αφου ελέγχουν, έχουν αντιστάσεις η κάποιον άλλο τρόπο να αποδίδουν την ενέργεια όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, αλλιώς δεν γίνεται.
ΟΧΙ δεν έχουν και γίνεται και παραγίνεται!
Στο δικό σου όταν γεμίζει η μπαταρία, ο εναλλάκτης συνεχίζει να στρέφεται. Έχει αντιστάσεις για να απορροφήσει το ρεύμα;
δεν είσαι ξεροκέφαλος μόνο στα πολιτικά...
το δυναμό έχει σύμπλεξη

The alternator’s output is based on demand. It will produce only the amount of electricity that the system call for, up to the limits of the alternator. So, if you have a 120A alternator, but your car’s system, battery, modules, lights, radio, etc. is only asking for 40A, the alternator will only produce 40A to match the load
The alternator converts rotational energy from the drive belt to electricity. As the electrical demand goes up, the alternator puts an increased load on the belt, and therefore the engine, to make that juice. At 120A max load, the stress on the belt is high, but at 40A, it’s not so much.
Mόλις εκόμισες γλαύκαν εν Αθήναις! :003:

Το αιρκοντίσιον και η μίζα έχουν σύμπλεξη, το δυναμό όχι.

Στο αυτοκίνητο σου, όταν φορτίζει πλήρως η μπαταρία, το δυναμό ή εναλλάκτης που συνεχίζει να στρέφεται από τον ιμάντα, πώς συμπεριφέρεται;
Συνεχίζει να φορτώνει την μπαταρία μέχρι να κάνει μπαμ;
Παίρνει ο ίδιος φωτιά;
Διοχετεύει το ρεύμα σε αντιστάσεις;
Κάτι άλλο;

Η γεννήτρια
Οι γεννήτριες είναι ηλεκτρικές μηχανές που παράγουν συνεχές ή εναλλασσόμενο ρεύμα (σχήμα 3). Η γεννήτρια συνεχούς ρεύματος αποτελείται από δύο κύρια τμήματα. Το περιστρεφόμενο (δρομέας) και το ακίνητο (στάτης).
sx3.jpg Πηγή
Σχήμα 3: Τομή μιας γεννήτριας αυτοκινήτου.

Ο δρομέας ονομάζεται στη γλώσσα των μηχανών επαγωγικό τύμπανο. Επάνω σ' αυτόν είναι κατάλληλα περιτυλιγμένοι αγωγοί που σχηματίζουν βρόγχους, οι όποιοι περιστρεφόμενοι μέσα σε ένα μαγνητικό πεδίο παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα. Οι αγωγοί αποτελούν το τύλιγμα του τυμπάνου.
Το μαγνητικό πεδίο μέσα στο όποιο στρέφεται το τύμπανο συνίσταται από ηλεκτρομαγνήτες που λέγονται τύλιγμα διέγερσης.
Οι άκρες των βρόγχων που σχηματίζουν το επαγωγικό τύμπανο αποτελούν το συλλέκτη, ο οποίος όπως φαίνεται στο σχήμα είναι χάλκινοι ράβδοι μονωμένοι μεταξύ τους, και από το επαγωγικό τύμπανο. Πάνω στο συλλέκτη ακουμπάνε οι ψήκτρες που είναι κατασκευασμένες από γραφίτη.
Σκοπός τους είναι να παίρνουν το ρεύμα που παράγεται από το επαγωγικό τύμπανο. Οι ψήκτρες αποτελούν τους πόλους της γεννήτριας. Η γεννήτρια παίρνει κίνηση από το στροφαλοφόρο άξονα, μέσω ενός ιμάντα και μιας τροχαλίας. Στην τροχαλία στηρίζεται ένας ανεμιστήρας, που χρησιμεύει για τον αερισμό και την ψύξη του δρομέα και του στάτη. Ο στάτης (ακίνητο τμήμα) αποτελείται από ένα κορμό κατασκευασμένο συνήθως από σίδερο. Πάνω στον κορμό στηρίζονται οι πυρήνες των πόλων και τα τυλίγματα των ηλεκτρομαγνητών που συνιστούν το μαγνητικό πεδίο. Ο κορμός κλείνεται με δύο καπάκια. Στο ένα είναι ο ανεμιστήρας και στο άλλο υπάρχει ένα σύστημα στο όποιο στηρίζονται οι ψήκτρες. Στον κορμό τέλος καταλήγουν δύο ακροδέκτες. Ο ένας από το τύλιγμα της διέγερσης και ο άλλος από τη μία ψήκτρα (οι άλλοι αντίστοιχοι είναι γειωμένοι).
Από τους ακροδέκτες αυτούς παίρνουμε την ενέργεια. Στα τελευταία χρόνια τις κλασικές γεννήτριες αντικατέστησαν οι εναλλάκτες. Οι εναλλάκτες είναι μικρές μηχανές εναλλασσόμενου ρεύματος, που παράγουν τριφασικό ρεύμα, το οποίο περνά από μία συστοιχία κρυσταλλικών ανορθωτών και γίνεται συνεχές.
Οι λόγοι που επέβαλαν και επιβάλλουν την αλλαγή των γεννητριών συνεχούς ρεύματος με αντίστοιχες εναλλασσόμενου είναι:

Η μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής λόγω της μη ύπαρξης συλλέκτη.
Η μεγαλύτερη Ισχύς ανά μονάδα βάρους. Η αυτορύθμιση της έντασης.
Η απλούστερη κατασκευή.
Η κατάργηση του αυτόματου διακόπτη (βλέπε παρακάτω), επειδή υπάρχουν οι ανορθωτές που αποκλείουν αντίστροφη ροή ρεύματος.

http://iceal.wikidot.com/ilektriko-systima-aytokiniton
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη το δυναμό δεν παράγει ρεύμα γιατί κλεινει το ρευμα στην περιέλιξη.
Το δυναμό δεν έχει μόνιμους μαγνήτες, αν κόψεις το ρεύμα στην περιέλιξη, η περιστροφή του ροτορα δεν γινεται μεσα σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο και δεν παραγεται ρευμα στους πόλους.
Γυρνάει άσκοπα
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

στα μοτέρ των ηλεκτρικών αυτοκίνητων (που δεν είναι σχεδιασμένα για γεννητριες αλλα μπορεί να λειτουργήσουν και σαν γεννητριες)
δε μπορεί να γίνει αυτό γιατί έχουν μόνιμους μαγνήτες και μόνιμο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο και υποχρεωτικά
θα παράγουν ρεύμα αν περιστραφούν από εξωτερική πηγή
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 23:24 στα μοτέρ των ηλεκτρικών αυτοκίνητων (που δεν είναι σχεδιασμένα για γεννητριες αλλα μπορεί να λειτουργήσουν και σαν γεννητριες)
δε μπορεί να γίνει αυτό γιατί έχουν μόνιμους μαγνήτες και μόνιμο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο και υποχρεωτικά θα παράγουν ρεύμα αν περιστραφούν από εξωτερική πηγή
Είναι σχεδιασμένα για γεννήτριες ΚΑΙ κινητήρες! Πότε κάνουν το ένα και πότε το άλλο.

Εξήγησε μου, πώς δεν έχει σκάσει η μπαταρία του Prius 10 χρόνια τώρα, δεν έχουν καεί οι ρότορες στις μπροστινές ρόδες ή το ηλεκτρικός κινητήρας/γεννήτρια.
Εσύ θα ξέρεις! :003:
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

θα ψάξω να βρω και για το παπαροPrius σου να σου απαντήσω αλλά ποια είναι η ερώτηση? γιατί δεν ανατινάχθηκε ακόμη ?
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 23:42 θα ψάξω να βρω και για το παπαροPrius σου να σου απαντήσω αλλά ποια είναι η ερώτηση? γιατί δεν ανατινάχθηκε ακόμη ?
Εγώ δεν είπα κουβέντα για το κωλάμαξο σου!

Το θέμα ξεκίνησε από εδώ:
enaon έγραψε: 24 Φεβ 2020, 22:40όλα έχουν, δεν εννοούσα αυτό, εννούσα οτι την ενέργεια που δεν μπορεί να αποδώσει στην μπαταρία όταν γεμίσει ίσως την δίνει σε αντιστάσεις και μετά με ψΥκτρες την απάγει. Μάλλον δηλαδή.
Διόρθωσα το λάθος του: ψΥκτρες αντί του ψήκτρες.

Κοντολογίς τί κάνουν με την ενέργεια που παράγουν τα ηλεκτρικά, μετά που θα γεμίσει η μπαταρία.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

δεν έχεις τρόπους γενικότερα
εδώ είσαι, γι'αυτό δεν ανατινάχθηκε:

If you are in D, and braking, and the battery has no more capacity, the system will just transition to using the friction brakes. This will convert the remaining energy to heat radiating away from the rotors and pads.

If you are in B, and braking, the system will already be sending some of the energy to MG1 and using it to spin the engine, with the fuel injection turned off. This creates a sound and a feel very much like downshifting in a conventional car, and through friction and pumping action it converts the energy into heat that is radiated away from the engine cooling system and carried away in the exhaust.

B mode starts doing this proactively even while the battery still has capacity, on the assumption that you've selected B because you know you'll be braking for a long stretch. When the battery does reach capacity, it just does more of this. And of course if you are braking harder than MG1's capacity to spin the engine, it brings in the friction brakes to handle the rest.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dna replication την 25 Φεβ 2020, 23:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

τελικά στο μάνιουαλ λέει να μην το σέρνεις μην και πάρει φωτιά; :003:
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

απότι κατάλαβαινω, με το σετάπ που έχει το prius, αν το ρυμουλκείς σβηστό γυρίζει και η συζευγμένη μηχανή εσωτερικής καύσης
δεν πρέπει να υπάρχει τρόπος να απομονώνεται,
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

dna replication έγραψε: 26 Φεβ 2020, 00:03 απότι κατάλαβαινω, με το σετάπ που έχει το prius, αν το ρυμουλκείς σβηστό γυρίζει και η συζευγμένη μηχανή εσωτερικής καύσης
δεν πρέπει να υπάρχει τρόπος να απομονώνεται
Το προηγούμενο στα αγγλικά μου είναι γνωστό και ΔΕΝ απάντησε στο ερώτημα του enaon.

Υπάρχει θέση Ν στο τζόυ-στικ. Σε αυτή την θέση ΔΕΝ φορτώνει η μπαταρία και φυσικά η ΜΕΚ δεν λειτουργεί.

Το μυστικό είναι το power split device και το continuously variable transmission (CVT)

http://eahart.com/prius/psd/
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
opsimasmenos
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: 19 Αύγ 2018, 23:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από opsimasmenos »

Nandros έγραψε: 25 Φεβ 2020, 23:08
Στο αυτοκίνητο σου, όταν φορτίζει πλήρως η μπαταρία, το δυναμό ή εναλλάκτης που συνεχίζει να στρέφεται από τον ιμάντα, πώς συμπεριφέρεται;
Συνεχίζει να φορτώνει την μπαταρία μέχρι να κάνει μπαμ;
μάλλον είναι σχεδιασμένος για 14 και κατι ψιλά βολτ .
κατα την φόρτιση της μπαταριας, αυτή φθάνει σταδιακά στο όριο αυτό και πλέον μηδενίζει το ρεύμα φόρτισης λόγω διαφοράς δυναμικού = 0.
απαντώ μόνο αυτά που διαβάζω, για τα άλλα δεν ξέρω , π.χ. γιατί αυτό το απλό δεν εφαρμόζεται στα υβριδικά;
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Nandros έγραψε: 25 Φεβ 2020, 23:32 Εξήγησε μου, πώς δεν έχει σκάσει η μπαταρία του Prius 10 χρόνια τώρα, δεν έχουν καεί οι ρότορες στις μπροστινές ρόδες ή το ηλεκτρικός κινητήρας/γεννήτρια.
Εσύ θα ξέρεις! :003:
νανδρε, το έχεις ρυμουλκήσει ποτε με τους μπροστινούς τροχούς στο έδαφος, ή θες να σκάσει έτσι μόνο του; :003:
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”