!!! DEVELOPMENT MODE !!!

η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

Στο regenerating braking η παραγόμενη ενεργεία απο την επιβράδυνση πηγαίνει σε αντιστάσεις και γινεται θερμότητα.
Η επιβράδυνση δεν είναι πολύ αποτελεσματική στις μικρές ταχύτητες, χρειάζονται και παραδοσιακά φρένα.

Για την αποθηκευση της ενέργειας από το φρενάρισμα με στόχο την αύξηση της εμβέλειας χρησιμοποιούνε πολύ μεγάλους πυκνωτές που είναι πιο κατάλληλοι από τις μπαταρίες για βραχύχρονη αποθήκευση μεγάλου πηκ ενέργειας

αναλόγως πως έχουν ρυθμίσει οι μηχανικοί τους "ρελέδες" η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να είναι πολύ επιθετική και το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σπαστικά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι με στόχο τη μέγιστη εμβέλεια
ή πιο ήπια που θα τσουλάει λιγάκι περισσότερο
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

enaon έγραψε: 24 Φεβ 2020, 23:01 αν εν μοτέρ που λειτουργεί σαν γεννήτρια δεν είναι συνδεδεμένο πουθενά δεν υπάρχει θέμα, στατική τάση μόνο χωρίς ροή έντασης. Τα μοτέρ όμως των ηλεκτρικών είναι σε κλειστό κύκλωμα, πολύ μπέρδεμα μου μοιάζει να το ανοίγουν όταν δούνε υπερφόρτωση στην μπαταρία.
πολυ μπερδεμα ενα ρελε; πιο απλο απο αυτο με την αντισταση μου μοιαζει :smt017
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

Ασέβαστος έγραψε: 25 Φεβ 2020, 08:57
enaon έγραψε: 24 Φεβ 2020, 23:01 αν εν μοτέρ που λειτουργεί σαν γεννήτρια δεν είναι συνδεδεμένο πουθενά δεν υπάρχει θέμα, στατική τάση μόνο χωρίς ροή έντασης. Τα μοτέρ όμως των ηλεκτρικών είναι σε κλειστό κύκλωμα, πολύ μπέρδεμα μου μοιάζει να το ανοίγουν όταν δούνε υπερφόρτωση στην μπαταρία.
πολυ μπερδεμα ενα ρελε; πιο απλο απο αυτο με την αντισταση μου μοιαζει :smt017
Έτσι μπράβο. Καμία διαφορά με τις κοινές μπαταρίες στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Ο εναλλάκτης, που είναι μόνιμα συνδεδεμένος μέσω ιμάντα με τον κινητήρα, συνεχίζει να στρέφεται και δεν παθαίνει τίποτα.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

opsimasmenos έγραψε: 25 Φεβ 2020, 03:19 Αν ο ροτορας έχει μαγνήτες δεν χρειάζονται ψύκτρες (καρβουνακια).
Αν η μπαταρία είναι γεμάτη ή σχεδόν γεμάτη και τραβάει λίγο ρεύμα τότε αν θέλουμε πλήρη πεδιση θα πρέπει να δημιουργήσουμε τεχνιτο φορτίο π. χ. αντιστάσεις γιατί μόνο τότε δημιουργείται με το μεγάλο ρεύμα που περνάει από τα τύλιγματα του στατορα αντίθετη τάση-(ρεύμα-μαγνητικό πεδίο) από αυτήν που δημιουργεί η περιστροφή των μαγνητών και το αντίθετο αυτό μαγν. πεδίο φρενάρει την κίνηση. Αν δεν υπήρχαν οι αντιστάσεις απλά δεν θα υπήρχε φρένο.
Όταν ένα μοτέρ στρέφεται χωρίς κατανάλωση απλά γυρνάει με ελάχιστη μπετζινα, όπως οι κοινές γεννήτριες.
Οι αντιστάσεις επειδή θερμαίνονται από το μεγάλο ρεύμα ενώνονται με ψυχτρες αλουμινίου.
Τα καρβουνάκια ονομάζονται ψΉκτρες.
dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 03:56 Στο regenerating braking η παραγόμενη ενεργεία απο την επιβράδυνση πηγαίνει σε αντιστάσεις και γινεται θερμότητα.
Η επιβράδυνση δεν είναι πολύ αποτελεσματική στις μικρές ταχύτητες, χρειάζονται και παραδοσιακά φρένα.

Για την αποθηκευση της ενέργειας από το φρενάρισμα με στόχο την αύξηση της εμβέλειας χρησιμοποιούνε πολύ μεγάλους πυκνωτές που είναι πιο κατάλληλοι από τις μπαταρίες για βραχύχρονη αποθήκευση μεγάλου πηκ ενέργειας

αναλόγως πως έχουν ρυθμίσει οι μηχανικοί τους "ρελέδες" η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να είναι πολύ επιθετική και το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σπαστικά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι με στόχο τη μέγιστη εμβέλεια
ή πιο ήπια που θα τσουλάει λιγάκι περισσότερο
Αυτά που γράφετε και οι δύο δεν ισχύουν.

Regenerative braking.
these kinds of brakes are primarily found in hybrid vehicles like the Toyota Prius, and in fully electric cars, like the Tesla Roadster.
In a tr­aditional braking system, brake pads produce friction with the brake rotors to slow or stop the vehicle. This friction is what turns the car's kinetic energy into heat.
With regenerative brakes, on the other hand, the system that drives the vehicle does the majority of the braking.
When the driver steps on the brake pedal of an electric or hybrid vehicle, these types of brakes put the vehicle's electric motor into reverse mode, causing it to run backwards, thus slowing the car's wheels. While running backwards, the motor also acts as an electric generator, producing electricity that's then fed into the vehicle's batteries.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Άβαταρ μέλους
Last Veteran
Δημοσιεύσεις: 789
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Last Veteran »

dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 03:56 Στο regenerating braking η παραγόμενη ενεργεία απο την επιβράδυνση πηγαίνει σε

αναλόγως πως έχουν ρυθμίσει οι μηχανικοί τους "ρελέδες" η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να είναι πολύ επιθετική και το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σπαστικά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι με στόχο τη μέγιστη εμβέλεια
ή πιο ήπια που θα τσουλάει λιγάκι περισσότερο
Το πόσο δυνατό θα είναι το regen ρυθμίζεται μέσα από το αυτοκινητο δεν είναι "fix" φάση από το μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

Nandros έγραψε: 25 Φεβ 2020, 15:29
Ασέβαστος έγραψε: 25 Φεβ 2020, 08:57
enaon έγραψε: 24 Φεβ 2020, 23:01 αν εν μοτέρ που λειτουργεί σαν γεννήτρια δεν είναι συνδεδεμένο πουθενά δεν υπάρχει θέμα, στατική τάση μόνο χωρίς ροή έντασης. Τα μοτέρ όμως των ηλεκτρικών είναι σε κλειστό κύκλωμα, πολύ μπέρδεμα μου μοιάζει να το ανοίγουν όταν δούνε υπερφόρτωση στην μπαταρία.
πολυ μπερδεμα ενα ρελε; πιο απλο απο αυτο με την αντισταση μου μοιαζει :smt017
Έτσι μπράβο. Καμία διαφορά με τις κοινές μπαταρίες στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Ο εναλλάκτης, που είναι μόνιμα συνδεδεμένος μέσω ιμάντα με τον κινητήρα, συνεχίζει να στρέφεται και δεν παθαίνει τίποτα.
.
παιδιά, έχετε μπλέξει λίγο τις τεχνολογίες ναι; :lol:

Δεν υάρχουν ρελεδες σε αυτό το επίπεδο, τα μοτερ που δεν εχουν καρβουνακια, όλα δηλαδή της νεας γενιάς, δεν έχουν δύο καλωδιάκια και αυτό ήταν. Έχουν πολλά, αλλάζουμε τροφοδοσία συνεχώς με μικροεπεξεργαστές και τα οδηγούμε με μοσφετς, στα δρονες συναντάμε αυτα τα μοτεράκια εύκολα πλέον.

Δεν εννοούσα οτι ειναι μπέρδεμα να τα βγάλεις εκτός κυκλώματος, εννοούσα ότι είναι μπέρδεμα να έχεις ενα αυτοκίνητο που δεν ελέγχει τους τροχούς του, λίγο τρέλα.
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:18 παιδιά, έχετε μπλέξει λίγο τις τεχνολογίες ναι; :lol:

Δεν υάρχουν ρελεδες σε αυτό το επίπεδο, τα μοτερ που δεν εχουν καρβουνακια, όλα δηλαδή της νεας γενιάς, δεν έχουν δύο καλωδιάκια και αυτό ήταν. Έχουν πολλά, αλλάζουμε τροφοδοσία συνεχώς με μικροεπεξεργαστές και τα οδηγούμε με μοσφετς, στα δρονες συναντάμε αυτα τα μοτεράκια εύκολα πλέον.

Δεν εννοούσα οτι ειναι μπέρδεμα να τα βγάλεις εκτός κυκλώματος, εννοούσα ότι είναι μπέρδεμα να έχεις ενα αυτοκίνητο που δεν ελέγχει τους τροχούς του, λίγο τρέλα.
Κανένα μπέρδεμα. Το Prius μου - και άλλων - μια χαρά ελέγχουν τους τροχούς τους.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

ε καλά οκ :)

αρα, αφου ελέγχουν, έχουν αντιστάσεις η κάποιον άλλο τρόπο να αποδίδουν την ενέργεια όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, αλλιώς δεν γίνεται.
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

Last Veteran έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:18
dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 03:56 αναλόγως πως έχουν ρυθμίσει οι μηχανικοί τους "ρελέδες" η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να είναι πολύ επιθετική και το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σπαστικά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι με στόχο τη μέγιστη εμβέλεια
ή πιο ήπια που θα τσουλάει λιγάκι περισσότερο
Το πόσο δυνατό θα είναι το regen ρυθμίζεται μέσα από το αυτοκινητο δεν είναι "fix" φάση από το μοτέρ.
οι "ρελέδες" (το έβαλα σε εισαγωγικά, δες enaon) δε βρισκονται στο μοτερ, δεν είπα αυτό

ο καθε κατασκευαστής ακολουθεί το δικο του δρόμο προγραμματισμού αναλόγως με το συμβιβασμό στην εμβέλια και την άισθηση στο γκάζι που θέλει να πετυχει. Σε κάποια ρυθμίζεται από τον οδηγό ο βαθμός regen
Μπορεί να καταργήσει εντελώς και το πεντάλ του φρένου αν θέλει

https://insideevs.com/reviews/342108/be ... e-braking/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dna replication την 25 Φεβ 2020, 17:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

α επίσης:
ψήκτρες = brushes, καρβουνάκια, στα ηλεκτρικά μοτέρ με ψήκτρες ( σε αντίθεση με τα brushless μοτέρ χωρίς καρβουνάκια)

ψύκτρες = εξαρτήματα για τη γρήγορη απαγωγή θερμότητας με μεγάλες επιφάνειες και μέταλλα που διαχέουν τη θερμότητα π.χ. αλουμίνιο χαλκός κ.λ.π. όπως οι ψύκτρες του επεξεργαστή στους υπολογιστές
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

για να μην ξεφύγουμε εντελώς, το θέμα μας ήταν αν κολλάνε οι τροχοί σε βλάβη και αν μπορούμε να τα τσουλήσουμε.

Το πρώτο ειναι απλό αν δούμε πως δουλεύει το σύστημα ελέγχου στροφών, ένας μικροεπεξεργαστής παίρνει στοιχεία θέσης και αλλάζει τροφοδοσία στα φετς ανα χιλιοστά του δευτεροπλέπτου για να να μετατοπίσει το μαγνητικό πεδίο μέσα στο μοτέρ. Η βλάβη ειναι στα φετς συνήθως, χαλάει ένα και ξαφνικά το μοτερ για ενα τρίτο, ένα πέμπτο, ανάλογα την τοπολογία, βρίσκει εμπόδιο και μπλοκάρει την κίνηση.

Το δεύτερο είναι ακόμα πιο απλό, το σέρνουμε μια χαρά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία, μετά είναι κακή ιδέα. Η τέσλα γράφει οτι αν το κάνουμε το βγάζουμε απο την εγγύηση.
dna replication έγραψε: 25 Φεβ 2020, 17:00 α επίσης:
ψήκτρες = brushes, καρβουνάκια
δεν το ήξερα αυτό, ανορθογραφία ήταν ο λόγος που έγραψα ψήκτρες πριν. Δεν μιλάμε για μοτερ με καρβουνάκια σε αυτό το επίπεδο, ανήκουν στην γενιά των δεινοσαύρων :lol:
Άβαταρ μέλους
Nandros
Δημοσιεύσεις: 28770
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
Phorum.gr user: Nandros
Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nandros »

enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:42 ε καλά οκ :)

αρα, αφου ελέγχουν, έχουν αντιστάσεις η κάποιον άλλο τρόπο να αποδίδουν την ενέργεια όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, αλλιώς δεν γίνεται.
ΟΧΙ δεν έχουν και γίνεται και παραγίνεται!
Στο δικό σου όταν γεμίζει η μπαταρία, ο εναλλάκτης συνεχίζει να στρέφεται. Έχει αντιστάσεις για να απορροφήσει το ρεύμα;
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 16:18
Δεν εννοούσα οτι ειναι μπέρδεμα να τα βγάλεις εκτός κυκλώματος, εννοούσα ότι είναι μπέρδεμα να έχεις ενα αυτοκίνητο που δεν ελέγχει τους τροχούς του, λίγο τρέλα.
ε, οπως ενα βενζινοκινητο με νεκρα. σιγα την τρελλα :smt017
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
enaon
Δημοσιεύσεις: 29830
Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 14:48

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enaon »

:lol:
Nandros έγραψε: 25 Φεβ 2020, 18:00 ΟΧΙ δεν έχουν και γίνεται και παραγίνεται!
Στο δικό σου όταν γεμίζει η μπαταρία, ο εναλλάκτης συνεχίζει να στρέφεται. Έχει αντιστάσεις για να απορροφήσει το ρεύμα;
λυπάμαι, δεν γίνεται. Ή ελέγχουν, άρα μπορούν και να επιβραδύνουν, άρα θέλουν αντιστάσεις ή κάποιο άλλο τρόπο να αποδώσουν ενέργεια όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, ή δεν ελέγχουν. Μην μπλέκεις εναλλάκτες, άλλη τεχνολογία.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaon την 25 Φεβ 2020, 18:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

enaon έγραψε: 25 Φεβ 2020, 17:04

Το δεύτερο είναι ακόμα πιο απλό, το σέρνουμε μια χαρά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία, μετά είναι κακή ιδέα. Η τέσλα γράφει οτι αν το κάνουμε το βγάζουμε απο την εγγύηση.
ποσο δυσκολο ειναι να εχει ενα "towing mode"οπου απεμπλεκει τα παντα; ακομη κι αν αυτο χρειαζεται να βγαλεις φισες, η ασφαλειες για να γινει, οπως σε κατι αυτοματα. μη σου πω να αναγνωριζει μονο του οτι ρυμουλκειται, απο αισθητηρες, και να απεμπλεκει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”