Το έκανα λίγο πιο υπερβολικό για να δείξω που οδηγεί αυτή η λογική. Στην τελευταία γραμμή μπορώ να συμφωνήσω πλήρως. Η ανέλιξη οφείλεται σε πολλά πράγματα. Έχω δει ανθρώπους να επιτυγχάνουν λόγω προσωπικότητας/χαρακτήρα. Εξωστρεφείς και κοινωνικοί συχνά παίρνουν περισσότερα από όσα αναλογούν στο ταλέντο τους.Namrail έγραψε: 11 Φεβ 2020, 16:27Μην απαντάς σε σκιαχτρα. Δεν έκανα καμία τέτοια συνεπαγωγή. Απλά απάντησα σε αυτό που έγραψες περί μάρκετινγκ και ανάγκη για τη χρήση σημαντικών πόρων προκειμένου ενασ καλλιτέχνης να απολαύσει τη μαζική αποδοχή. Τα παραδείγματα που ανέφερα (ανεξάρτητα από την καλλιτεχνική αξια-σ.σ. προφανώς είναι γτπ και οι δυο-) δεν χρειάστηκαν αυτού του είδους την ενίσχυση.ST48410 έγραψε: 10 Φεβ 2020, 23:12 Το γκελ στο κοινό δεν σημαίνει αναγκαστικά καλλιτεχνική αξία. Συνδέεται με πολλά εξωμουσικά και εξωκαλλιτεχνικά στοιχεία αρκετές φορές. Η συνεπαγωγή αμερικανός ποπ τραγουδιστής που γεμίζει στάδιο 100.000 θέσεων είναι ποιοτικότερος αμερικανού ποπ τραγουδιστή που γεμίζει γήπεδο 1000 θέσεων δεν ισχύει.
Επομένως η ανέλιξη είναι κάτι πιο σύνθετο και από την καλλιτεχνική αξία αλλά και από το μάρκετινγκ. Είναι μια πολυπαραγοντική εξίσωση.
Στο μάρκετινγκ στάθηκα λόγω του Einaudi. Είδα την προσωπική σελίδα, αρκετά videos, είδα τις συναυλίες για το επόμενο έτος που είναι sold out. Διάφορα hints εδώ κι εκεί με κάνουν να πιστεύω ότι έχει σοβαρότατη υποστήριξη από ατζέντη ή εταιρεία.