Maejima έγραψε: 10 Φεβ 2020, 16:35
Δεν καταλαβαίνω οι Πόντιοι που κολλάνε, τί σχέση έχουν με τα γεγονότα;
Cavaliere έγραψε: 10 Φεβ 2020, 15:25
Θα ήμουν πολύ προσεκτικός αν ήξερα πως ο παππούς μου ήρθε από την Ασία και έχτισε τη ζωή του επάνω στον αφανισμό ενός πληθυσμού. Αν μη, τι άλλο, θα μιλούσα με λιγότερο θράσος από μερικούς ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΕΣΕΝΑ.
Και οι Πόντιοι δεν λένε ότι είναι Μακεδόνες ή αρχαίοι Μακεδόνες όπως τα λιμά οι Σλάβοι, αυτοπροσδιορίζονται ως Ρωμιοί της Αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας των Κομνηνών.
Και τί σχέση έχει που ήρθαν από την Ασία. Και οι Άβαροι Σλάβοι από την Ασία ήρθαν.
Eν τω μεταξύ ο παππούς μου ήταν στο Ντάχαου. Βασικά λίγο πολύ για θεσσαλονικιώτικο λόγο βρέθηκε εκεί, η ψυχή της πόλης διαποτίζει τις ζωές των ανθρώπων βλέπετε. Ήταν τρία αδέλφια και ο παππούς μου ο μικρότερος εξ αυτών. Ο μεσαίος αδελφός, ο Ηρακλής, μάλλον ήτο λίγο ζωηρός και που λέτε επί κατοχής τσιλιμπούρδιζε με την σύζυγο ενός αξιωματούχου των SS. Ε με τα πολλά με τα λίγα μένει αυτή έγγυος αφρίζει ο Φρίτσης της που τα έμαθε όλα και πάει μετά συνοδεία αλλων γερμανών στο σπίτι, πυροβολεί τον Ηρακλή δίπλα στο πνεμόνι (επέζησε όμως αν και αργοτερα νομίζω από αυτό πέθανε, πάντα του έμεινε ένα προβληματάκι), μπαίνει ο παππούς μου στην μέση, "τον αδελφό μου ρε κανάγιες γερμανοί", οπότε δώστου και αυτού ένα ξύλο και τους στέλνουν και τους δυο πακέτο στο Ντάχαου. Εκεί ο παππούς έκανε κονέ με κάτι Γάλλους και δραπετεύσαν μαζί, πέρασε στην Γαλλία και εντάχθηκε στην ΜΑΚΙ. Ο αδελφός του, ο γύπας ο καμακερός ντε, απελευθερώθηκε και επέστρεψε πίσω όταν τελείωσε ο πόλεμος. Μπορούμε να πούμε ότι ήταν ένοχος που συνευρεύθη ερωτικώς με την Γερμανίδα στερώντας έτσι από έναν Εβραίο συμπολίτη του την χαρά να συνευρεθή αυτός μαζί της. Τέτοιος αλήτης ήταν, ντροπή του.
yet say this to the Possum: a bang, not a whimper,
with a bang not with a whimper,
To build the city of Dioce whose terraces are the colour of stars
Maejima έγραψε: 10 Φεβ 2020, 16:46
Και οι Πόντιοι δεν λένε ότι είναι Μακεδόνες ή αρχαίοι Μακεδόνες όπως τα λιμά οι Σλάβοι,
Ήσουν σε κώμα τις τελευταίες 3 δεκαετίες;
Ρε φίλε, άσε τις χαζομαρίτσες και δείξε μου Ποντιακό σύλλογο να αυτοπροσδιορίζεται ως Μακεδονικός. Η "Μακεδονία είναι Ελλάδα" σημαίνει "οι Πόντιοι είναι αρχαίοι Μακεδόνες" ή "η Μακεδονία είναι Ποντιακή"; Το Έσσεν Σέρρα το βάλαν ως "μακεδονική" αναφορά ώς όνομα;
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 10 Φεβ 2020, 16:09
Εδώ κι άλλο παράδειγμα της ευαισθησίας των άλλων Εβραίων.
Αν θες να μη χρεώνονται σε αθώους εγκλήματα ομοεθνών και ομοθρήσκων τους, δεν το πας και τόσο καλά.
Οι "άλλοι" το ξέρουν ότι είναι "άλλοι" ή δεν τους το έχεις ανακοινώσει ακόμα;
Οι "άλλοι" Γερμανοί πληρώνουν ακόμα τους "άλλους" Εβραίους για τα εγκλήματα των "άλλων" Γερμανών;
Το βίντεο με την προδοτική στάση Εβραίων μπήκε ακριβώς επειδή δεν κοροϊδεύουμε όπως οι άλλοι, τα λέμε όλα. Άλλοι αντιδρούν υστερικά, για κάποια άγνωστη μύγα που μπορεί να κρύβει κάτι, μπορεί και όχι. Καθένας ξέρει πού πατάει, εγώ δεν μπορώ να τα ξέρω αυτά.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Ο απότακτος αντισυνταγματάρχης Γεώργιος Πούλος, που στην Κατοχή πολέμησε στο πλευρό των Γερμανών, ηγούμενος εθελοντικού «Τάγματος Ασφαλείας», και εκτελέστηκε μετά την απελευθέρωση για την εγκληματική συνεργασία του με τους κατακτητές, έλαβε από τα χέρια του στρατιωτικού διοικητή Θεσσαλονίκης και Β. Αιγαίου, Μαξ Μέρτεν, ως «επιβράβευση» για τις «καλές υπηρεσίες» του, τα κλειδιά του κοσμηματοπωλείου των αδερφών Ισαάκ και Ρόμπερτ Μποτόν επί της οδού Μητροπόλεως και Βασ. Κωνσταντίνου. Ρευστοποιώντας άμεσα τα τιμαλφή, αποκόμισε κέρδος 15.000 χρυσών λιρών τα οποία φημολογείται ότι διοχέτευσε στον αντικομμουνιστικό αγώνα.
Η αποκάλυψη έγινε από τον λέκτορα Ιστορίας του τμήματος Βαλκανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κ. Ευστράτιο Δορδανά, που παρουσίασε χθες το θέμα των οικονομικών απολαβών όσων με διάφορους τρόπους συνεργάστηκαν με τις γερμανικές δυνάμεις Κατοχής, στο πλαίσιο της επιστημονικής συνάντησης για την οικονομία της Κατοχής και την τύχη των εβραϊκών περιουσιών. Τη συνάντηση οργανώνει στη Θεσσαλονίκη η Ομάδα για τη Μελέτη της Ιστορίας των Εβραίων της Ελλάδας και το τμήμα Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ.
Ωστόσο, πρόκειται μόνο για μια από τις ελάχιστες περιπτώσεις όπου αποκαλύπτεται επωνύμως η αρπαγή των εβραϊκών περιουσιών.
«Τόσο η ελληνική συντεταγμένη πολιτεία όσο και ο ελληνικός λαός, αλλά και η εβραϊκή κοινότητα της χώρας αποσιωπούν το θέμα της αρπαγής των εβραϊκών περιουσιών, προβάλλουν μύθους που καταρρίπτονται εύκολα από τη διερεύνηση του αρχειακού υλικού και το μόνο που διεκδικούν είναι οι αποζημιώσεις από το γερμανικό κράτος», είπε επ' αυτού στην «Κ» η ιστορικός-ερευνήτρια Γαβριέλλα Ετμεκτσόγλου που μετέχει στη συνάντηση.
Σύμφωνα με την ίδια, μύθος είναι ότι το εβραϊκό νεκροταφείο της Θεσσαλονίκης καταστράφηκε με πρωτοβουλία και ευθύνη των Γερμανών. «Οι Ελληνες παράγοντες της διοίκησης Μακεδονίας, μεταξύ των οποίων ο γενικός διοικητής Βασίλιος Σιμωνίδης, είπαν στον Μέρτεν πως θέλουν να αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία ώστε να μεταφερθεί το νεκροταφείο. Υπήρξε ελληνική πρωτοβουλία για την καταστροφή του νεκροταφείου», τόνισε η ίδια.
Κατά την κ. Ετμεκτσόγλου, απόδειξη της ύποπτης σιωπής είναι ότι έως σήμερα λιγότερο από το 20% των εβραϊκών περιουσιών που κατασχέθηκαν ή κλάπηκαν από τους ναζί και τους συνεργάτες τους έχουν επιστραφεί στους δικαιούχους.
Πάντως, όπως προκύπτει από την έρευνα που διενήργησε η ιστορικός Μαρία Καβάλα σε 500 δηλώσεις ακίνητης περιουσίας, από ένα σύνολο 5.000 που βρίσκονται στη Βιβλιοθήκη του Αμερικανικού Κολεγίου Θεσσαλονίκης, η ακίνητη περιουσία των Εβραίων της πόλης ήταν της τάξης των 316.100.642 αποπληθωρισμένων δραχμών. Από αυτή, ένα ποσοστό 2% αναλογεί σε «χρυσό, ξένα νομίσματα, κοσμήματα, πολύτιμους λίθους», των οποίων η αξία υπολογίζεται σε περίπου 6,5 εκατ. αποπληθωρισμένες δρχ. «Αυτός ο χρυσός κατατέθηκε στα χρηματιστήρια Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Πάτρας για ν' αντιμετωπιστεί ο πληθωρισμός. Μ' αυτή την «ένεση» μπόρεσαν να πληρωθούν οι μισθοί του στρατού Κατοχής», επισήμανε η κ. Καβάλα μιλώντας στην «Κ».
ΚΙ αφού δικάσαμε, δεχτήκαμε απειλές και προσωπικές επιθέσεις και υστερικά ΠΜ, κι αφού παραθέσαμε τι λένε άλλοι, όχι εμείς, και αφού δεν κάναμε μεις την έρευνα αλλά κάποιοι εκεί σε ένα πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης, κι αφού αυτοεξευτελίστηκαν κάποιοι, χαιρετούμε, θα έλθουν πολλά νήματα ακόμα με διάφορα θέματα. Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και τα συμπεράσματα που είναι στη διάθεση όλων των ενδιαφερομένων ερευνητών. Εγώ δεν έχω να προσθέσω στο νήμα , δημοσίευσα ενδιαφέροντα πράγματα και συνεντεύξεις.
Σας ασπάζομαι Φαίδων.
Ο σωγαμπρος των Γερμανών φέρνει τον ξεκοιλιαστη μικρών παιδιών (ναι, στο χωριό μου εγινε) Πουλο, ως παράδειγμα αντισημιτικης δράσης. Ο Πουλος σωγαμπρε, δικαστηκε και εκτελέστηκε ως δοσίλογος, δεν τον βάλαμε στην κρατική μηχανή όπως έκαναν οι Γερμανοί με τα ορφανά του Χίτλερ.
Ακόμα τούτη ή άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, μέχρι να ρθεί ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι.
☦𓀢
Ζενίθεδρος έγραψε: 10 Φεβ 2020, 18:12
Ο σωγαμπρος των Γερμανών φέρνει τον ξεκοιλιαστη μικρών παιδιών (ναι, στο χωριό μου εγινε) Πουλο, ως παράδειγμα αντισημιτικης δράσης. Ο Πουλος σωγαμπρε, δικαστηκε και εκτελέστηκε ως δοσίλογος, δεν τον βάλαμε στην κρατική μηχανή όπως έκαναν οι Γερμανοί με τα ορφανά του Χίτλερ.
Cavaliere έγραψε: 10 Φεβ 2020, 17:59
Κατά την κ. Ετμεκτσόγλου, απόδειξη της ύποπτης σιωπής είναι ότι έως σήμερα λιγότερο από το 20% των εβραϊκών περιουσιών που κατασχέθηκαν ή κλάπηκαν από τους ναζί και τους συνεργάτες τους έχουν επιστραφεί στους δικαιούχους.
Κατά κάποιον μαγικό τρόπο, δεν υπάρχει καμμιά αντίφαση μεταξύ του «εξοντώθηκε το 96% των Εβραίων της Θεσσαλονίκης» και του «επιστράφηκε λιγότερο από το 20% των εβραϊκών περιουσιών».
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.