και όμως ισχύει στα αυτοκίνητα, δεν έχουν τη μπαταριούλα bios memoryfoscilis έγραψε: 16 Ιαν 2020, 21:38 Επισης απο το '70 τουλαχιστον οποιοδηποτε σημαντικο ηλεκτρονικο συστημα απαιτει ταση 24/7 για να μην καταστραφει η μνημη του και δεν εχει μια μπαταριουλα τυπου νομισματος να του επιτρεπει να επιζησει τουλαχιστον δυο χρονια σε περιπτωση που κοπει η κυρια παροχη, σημαινει ο κατασκευαστης σε επιασε κοτσο.
υπάρχουν τρόποι να ξεκλειδώσουν, όπως π.χ. το τιμόνι από άκρο σε άκροΣτύγιος έγραψε: 16 Ιαν 2020, 21:20 Σωστά , γι' αυτό στα νεότερα του 2005 και πάνω μοντέλα πάμε υποχρεωτικά σε συνεργείο.
αλλά ο καλύτερος τρόπος είναι όση ώρα αντικαθιστάς την παλιά μπαταρία, να συνδέσεις με μακριά καλώδια στις επαφές από την πλευρά του αυτοκίνητου μια άλλη εφεδρική μπαταρία που θα δίνει λίγο ρεύμα 12-14βολτ στα ηλεκτρονικά του αυτοκίνητου για να μην τρελαθούν.
Αν σκέφτεσαι όπως ο enaon

