Ρεμπέτικο και Σμύρνη
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 17:43
Γεννήθηκε το ρεμπέτικο στην παλιά Ελλάδα, στην Αθήνα και τον Πειραιά; Ή το φέρανε μαζί τους οι Μικρασιάτης μετά την Καταστροφή το 1922;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Καμια σχεση με Σμυρνη κ Μικρασια - ο Πειραιας ειναι η μητρα του - τα υπολοιπα ειναι μαλακιες που διακινουνται απο ασχετουςTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:43 Γεννήθηκε το ρεμπέτικο στην παλιά Ελλάδα, στην Αθήνα και τον Πειραιά; Ή το φέρανε μαζί τους οι Μικρασιάτης μετά την Καταστροφή το 1922;
Δηλαδή δεν υπήρχε ρεμπέτικο σε Σμύρνη και Μικρά Ασία, ή υπήρχε αλλά το ρεμπέτικο στον Πειραιά ήταν αυτοφυές και εξελίχθηκε ανεξάρτητα;Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:47Καμια σχεση με Σμυρνη κ Μικρασια - ο Πειραιας ειναι η μητρα του - τα υπολοιπα ειναι μαλακιες που διακινουνται απο ασχετουςTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:43 Γεννήθηκε το ρεμπέτικο στην παλιά Ελλάδα, στην Αθήνα και τον Πειραιά; Ή το φέρανε μαζί τους οι Μικρασιάτης μετά την Καταστροφή το 1922;

υπαρχει το Ρεμπετικο φορουμ - θα σου λυθουν ολες οι αποριες σουTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56Δηλαδή δεν υπήρχε ρεμπέτικο σε Σμύρνη και Μικρά Ασία, ή υπήρχε αλλά το ρεμπέτικο στον Πειραιά ήταν αυτοφυές και εξελίχθηκε ανεξάρτητα;Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:47Καμια σχεση με Σμυρνη κ Μικρασια - ο Πειραιας ειναι η μητρα του - τα υπολοιπα ειναι μαλακιες που διακινουνται απο ασχετουςTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:43 Γεννήθηκε το ρεμπέτικο στην παλιά Ελλάδα, στην Αθήνα και τον Πειραιά; Ή το φέρανε μαζί τους οι Μικρασιάτης μετά την Καταστροφή το 1922;
Το 1922 που ήρθαν οι Σμυρνιοί ήταν κοσμογονική χρόνια για το ρεμπέτικο στον Πειραιά (έστω κι αν το ρεμπέτικο εκει προϋπήρχε) ή είναι υπερβολές να λες κάτι τέτοιο;
Από ποτέ υπάρχει ρεμπέτικο στον Πειραιά;
Έχεις υπόψη σου καμία ιστοσελίδα ή κάποιο άλλο λινκ που αναλύουν την εξέλιξη του ρεμπέτικου στον Πειραιά από τον 19ο αιώνα;
Γιατί στα περισσότερα σάιτ στο Ίντερνετ μιλάνε για το 1922 ως έτος 0 για το ρεμπέτικο στην Ελλάδα.
Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56 Τετράς η Ξακουστή του Πειραιώς.
Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια).
.
Theseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:58Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56 Τετράς η Ξακουστή του Πειραιώς.
Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια).
.
Η Τετράς δραστηριοποιήθηκε μετά το 1922. Εγω ψάχνω για ρεμπέτικο στον Πειραιά πριν τον ερχομό των Μικρασιατών
Οι Μικρασιατες κατι σαντουροβιολια εφεραν κ ανατολιτικες μαλακιες - εξαφανιστηκανTheseus έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:58Ο Μπατης ξέρω ότι γεννήθηκε στα Μεθανα. Και μεγάλωσε Πειραιά.Αρίστος έγραψε: 14 Ιουν 2023, 17:56 Τετράς η Ξακουστή του Πειραιώς.
Ο ενας ηταν απο το Αιβαλι, ο αλλος απο τη Σμυρνη, ο τριτος απο τη Συρο και ενας Πειραιωτης, ο Μπατης (που ο Σαββοπουλος ελεγε οτι ηρθε απο τη Σμυρνη το 22 αλλα που στον πραγματικο κοσμο γεννηθηκε στον Πειραια).
.
Η Τετράς δραστηριοποιήθηκε μετά το 1922. Εγω ψάχνω για ρεμπέτικο στον Πειραιά πριν τον ερχομό των Μικρασιατών
ναι ηταν κ τραπ της εποχης - συγχρονως ηταν κ μια κιβωτος που στην αρχη της δισκογραφιας διεσωσε στιχους κ μουσικα θεματα παναρχαιαΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:06 Ξέρω ότι θα τα ακούσω από πολλούς ότι δε ξέρω μουσική ότι δνε έχω μουσική παιδεία κλπ κλπ.
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
Το πιθανότερο να έχεις δίκιο, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, πάντα μου προκαλούσε απέχθεια να ακούω περίεργους ηχους/φωνές που μιλάνε για μαστούρα, κερατιασματα στους τεκεδες και μπασκινες με μαστουριαρικο ύφος και ηχόχρωμα. Και τότε ως ρεμπέτικο και τώρα ως τραπ.Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:08ναι ηταν κ τραπ της εποχης - συγχρονως ηταν κ μια κιβωτος που στην αρχη της δισκογραφιας διεσωσε στιχους κ μουσικα θεματα παναρχαιαΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:06 Ξέρω ότι θα τα ακούσω από πολλούς ότι δε ξέρω μουσική ότι δνε έχω μουσική παιδεία κλπ κλπ.
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
Η Ελληνικη λαικη μουσικη εχει εκει την αρχη της
Ερμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:11Το πιθανότερο να έχεις δίκιο, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, πάντα μου προκαλούσε απέχθεια να ακούω περίεργους ηχους/φωνές που μιλάνε για μαστούρα, κερατιασματα στους τεκεδες και μπασκινες με μαστουριαρικο ύφος και ηχόχρωμα. Και τότε ως ρεμπέτικο και τώρα ως τραπ.Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:08ναι ηταν κ τραπ της εποχης - συγχρονως ηταν κ μια κιβωτος που στην αρχη της δισκογραφιας διεσωσε στιχους κ μουσικα θεματα παναρχαιαΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:06 Ξέρω ότι θα τα ακούσω από πολλούς ότι δε ξέρω μουσική ότι δνε έχω μουσική παιδεία κλπ κλπ.
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
Η Ελληνικη λαικη μουσικη εχει εκει την αρχη της
Ολη η μετεπειτα λαικη μουσικη - αυτη που μας χαρακτηριζει σαν λαο κ ειναι αναγνωρισιμη βασιστηκε εκει - δεν θα υπηρχε τπτ αν δεν υπηρχαν οι ΠειραιωτεςΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:11Το πιθανότερο να έχεις δίκιο, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, πάντα μου προκαλούσε απέχθεια να ακούω περίεργους ηχους/φωνές που μιλάνε για μαστούρα, κερατιασματα στους τεκεδες και μπασκινες με μαστουριαρικο ύφος και ηχόχρωμα. Και τότε ως ρεμπέτικο και τώρα ως τραπ.Αγις έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:08ναι ηταν κ τραπ της εποχης - συγχρονως ηταν κ μια κιβωτος που στην αρχη της δισκογραφιας διεσωσε στιχους κ μουσικα θεματα παναρχαιαΕρμής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 18:06 Ξέρω ότι θα τα ακούσω από πολλούς ότι δε ξέρω μουσική ότι δνε έχω μουσική παιδεία κλπ κλπ.
Τραπ αρχών του 20ου αιώνα, τίποτα περισσότερο , δε καταλαβαίνω πως έχει αποκτήσει αυτή την υπόσταση ιεράς αγελάδας της Ελ μουσικής
Η Ελληνικη λαικη μουσικη εχει εκει την αρχη της