Οι κατασκευαστές του Dungeons & Dragons δεν θα χρησιμοποιούν πλέον τον όρο «φυλή» στους κανόνες και τα υλικά που περιγράφουν τους κατοίκους των φανταστικών τους κόσμων. Το "είδος (""Species") είναι πλέον ο λειτουργικός όρος, δήλωσε την Πέμπτη οι Wizards of the Coast.
«Καταλαβαίνουμε ότι η «φυλή» είναι ένας προβληματικός όρος που είχε προκαταλήψεις μεταξύ των ανθρώπων του πραγματικού κόσμου και των λαών φαντασίας των κόσμων D&D», έγραψε το στούντιο στο D&D Beyond, την διαδικτυακή πύλη και βιτρίνα για παίκτες Dungeons & Dragons. «Η χρήση του όρου στο D&D και σε άλλα δημοφιλή IP έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου. Τώρα είναι η ώρα για την επόμενη εξέλιξη».
Η αλλαγή έρχεται τρεις μήνες αφότου το Wizards of the Coast ζήτησε συγγνώμη από τους παίκτες του Spelljammer: Adventures in Space για την απεικόνιση των κανόνων του ενός εξωγήινου είδους που πολλοί βρήκαν ότι ήταν μια ρατσιστική καρικατούρα. Στη συνέχεια, τον Νοέμβριο, η Wizards ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με «πολλαπλούς εξωτερικούς πολιτιστικούς συμβούλους» για να ελέγξει το νέο υλικό πριν από τη δημοσίευσή του.
Γενικότερα, οι παίκτες του D&D και οι λάτρεις των ταινιών και μυθιστορημάτων φαντασίας έχουν υπολογίσει την προβληματική ιστορία των αγαπημένων τους franchise να συσχετίζουν ορισμένα μη ανθρώπινα είδη - συνήθως κακοποιούς ή τα τσιράκια τους - με ρατσιστικά στερεότυπα. Ο συγγραφέας και σχεδιαστής παιχνιδιών James Mendez Hodes σημείωσε, το 2019, ότι «Οι D&D, όπως ο [J.R.R.] Tolkien, κάνουν την ένοια της φυλής πραγματική εντός του παιχνιδιού, εφαρμόζοντας αμετάβλητους τροποποιητές στις βαθμολογίες ικανότητας χαρακτήρων».
Οι Αμερικάνοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τις φυλετικές τους διακρίσεις και να τις επιβάλουν και στους άλλους.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Οι κατασκευαστές του Dungeons & Dragons δεν θα χρησιμοποιούν πλέον τον όρο «φυλή» στους κανόνες και τα υλικά που περιγράφουν τους κατοίκους των φανταστικών τους κόσμων. Το "είδος (""Species") είναι πλέον ο λειτουργικός όρος, δήλωσε την Πέμπτη οι Wizards of the Coast.
«Καταλαβαίνουμε ότι η «φυλή» είναι ένας προβληματικός όρος που είχε προκαταλήψεις μεταξύ των ανθρώπων του πραγματικού κόσμου και των λαών φαντασίας των κόσμων D&D», έγραψε το στούντιο στο D&D Beyond, την διαδικτυακή πύλη και βιτρίνα για παίκτες Dungeons & Dragons. «Η χρήση του όρου στο D&D και σε άλλα δημοφιλή IP έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου. Τώρα είναι η ώρα για την επόμενη εξέλιξη».
Η αλλαγή έρχεται τρεις μήνες αφότου το Wizards of the Coast ζήτησε συγγνώμη από τους παίκτες του Spelljammer: Adventures in Space για την απεικόνιση των κανόνων του ενός εξωγήινου είδους που πολλοί βρήκαν ότι ήταν μια ρατσιστική καρικατούρα. Στη συνέχεια, τον Νοέμβριο, η Wizards ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με «πολλαπλούς εξωτερικούς πολιτιστικούς συμβούλους» για να ελέγξει το νέο υλικό πριν από τη δημοσίευσή του.
Γενικότερα, οι παίκτες του D&D και οι λάτρεις των ταινιών και μυθιστορημάτων φαντασίας έχουν υπολογίσει την προβληματική ιστορία των αγαπημένων τους franchise να συσχετίζουν ορισμένα μη ανθρώπινα είδη - συνήθως κακοποιούς ή τα τσιράκια τους - με ρατσιστικά στερεότυπα. Ο συγγραφέας και σχεδιαστής παιχνιδιών James Mendez Hodes σημείωσε, το 2019, ότι «Οι D&D, όπως ο [J.R.R.] Tolkien, κάνουν την ένοια της φυλής πραγματική εντός του παιχνιδιού, εφαρμόζοντας αμετάβλητους τροποποιητές στις βαθμολογίες ικανότητας χαρακτήρων».
Αυτό τώρα βγάζει νόημα; Εϊναι χειρονομία αρετής ή ιδεολογική βλακεία;
Βγάζει περισσότερο νόημα απ' ότι πριν. Οι άνθρωποι και τα ορκ σαφώς είναι διαφορετικά είδη, όχι διαφορετικές φυλές του ίδιου είδους.
Το ερώτημα είναι πως θα πουν τα subraces, π.χ. High Elf, Wood Elf, Dark Elf.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Δεκ 2022, 13:43
Βγάζει περισσότερο νόημα απ' ότι πριν. Οι άνθρωποι και τα ορκ σαφώς είναι διαφορετικά είδη, όχι διαφορετικές φυλές του ίδιου είδους.
Το ερώτημα είναι πως θα πουν τα subraces, π.χ. High Elf, Wood Elf, Dark Elf.
Κάτσε ρε συ. Δεν διασταυρώνονται ξωτικά με ανθρώπους; Τεχνικά, δυο οργανισμοί που βγάζουν γόνιμους απογόνους είναι στο ίδιο είδος. Το "φυλή" είναι πιο ακριβές.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Δεκ 2022, 13:43
Βγάζει περισσότερο νόημα απ' ότι πριν. Οι άνθρωποι και τα ορκ σαφώς είναι διαφορετικά είδη, όχι διαφορετικές φυλές του ίδιου είδους.
Το ερώτημα είναι πως θα πουν τα subraces, π.χ. High Elf, Wood Elf, Dark Elf.
Κάτσε ρε συ. Δεν διασταυρώνονται ξωτικά με ανθρώπους; Τεχνικά, δυο οργανισμοί που βγάζουν γόνιμους απογόνους είναι στο ίδιο είδος. Το "φυλή" είναι πιο ακριβές.
Δεν δουλεύει με όλα τα είδη, μόνο μερικά βγάζουν half. Δεν υπάρχει consistency. Αλλά και τα γαϊδούρια και τα άλογα διασταυρώνονται.
There are decades where you fuck around and days where you find out
και η blizzard στο wow έχει βγάλει από το character creation την επιλογή φύλου (male - female) και την έχει αντικαταστήσει από την επιλογή "body type" (body type 1 - body type 2) που αντιστοιχεί σε άντρα και γυναίκα αντίστοιχα
....
μιλάμε για τη μαλακία στο απόγειό της
george_v
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Δεκ 2022, 13:43
Βγάζει περισσότερο νόημα απ' ότι πριν. Οι άνθρωποι και τα ορκ σαφώς είναι διαφορετικά είδη, όχι διαφορετικές φυλές του ίδιου είδους.
Το ερώτημα είναι πως θα πουν τα subraces, π.χ. High Elf, Wood Elf, Dark Elf.
Κάτσε ρε συ. Δεν διασταυρώνονται ξωτικά με ανθρώπους; Τεχνικά, δυο οργανισμοί που βγάζουν γόνιμους απογόνους είναι στο ίδιο είδος. Το "φυλή" είναι πιο ακριβές.
Δεν δουλεύει με όλα τα είδη, μόνο μερικά βγάζουν half. Δεν υπάρχει consistency. Αλλά και τα γαϊδούρια και τα άλογα διασταυρώνονται.
Μα δεν είναι γόνιμα τα μουλάρια. Ενώ τα half-elf είναι. Υποθέτω τουλάχιστον.
Το πρόβλημα που έχουν είναι τα ability modifiers. Φαντάσου ένα rpg στη σήμερα, όπου να είσαι σε μαύρη φυλή έχει srt+1, int-1. Ή ως προς το φύλο, να έχεις τους άντρες με str+2, wis-2.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Δεκ 2022, 13:43
Βγάζει περισσότερο νόημα απ' ότι πριν. Οι άνθρωποι και τα ορκ σαφώς είναι διαφορετικά είδη, όχι διαφορετικές φυλές του ίδιου είδους.
Το ερώτημα είναι πως θα πουν τα subraces, π.χ. High Elf, Wood Elf, Dark Elf.
Κάτσε ρε συ. Δεν διασταυρώνονται ξωτικά με ανθρώπους; Τεχνικά, δυο οργανισμοί που βγάζουν γόνιμους απογόνους είναι στο ίδιο είδος. Το "φυλή" είναι πιο ακριβές.
Η εξελικτική θεωρία σε νέα επίπεδα.
Ευχαριστούμε τις εταιρίες βιντεοπαιχνιδιών για τη συμβολή τους στην επιστημονική έρευνα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 02 Δεκ 2022, 14:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 02 Δεκ 2022, 14:12
και η blizzard στο wow έχει βγάλει από το character creation την επιλογή φύλου (male - female) και την έχει αντικαταστήσει από την επιλογή "body type" (body type 1 - body type 2) που αντιστοιχεί σε άντρα και γυναίκα αντίστοιχα
....
μιλάμε για τη μαλακία στο απόγειό της
george_v
A προσφατα εγινε αυτο?
Εχω να παιξω WoW εδω και 6-7 μηνες.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 02 Δεκ 2022, 14:12
και η blizzard στο wow έχει βγάλει από το character creation την επιλογή φύλου (male - female) και την έχει αντικαταστήσει από την επιλογή "body type" (body type 1 - body type 2) που αντιστοιχεί σε άντρα και γυναίκα αντίστοιχα
....
μιλάμε για τη μαλακία στο απόγειό της
george_v
A προσφατα εγινε αυτο?
Εχω να παιξω WoW εδω και 6-7 μηνες.
πρέπει να είναι κάνας χρόνος σίγουρα
μπορεί να μην το πρόσεξες
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία." Τζίμης Πανούσης