Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Αυτό το νήμα δεν είναι μόνο για σεξιστικά γουρούνια, αλλά ούτε και για τυφλούς που αγνοούν τις στατιστικές.
Το IIHS, ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που δημιουργήθηκε από ασφαλιστικές εταιρείες με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων, συγκέντρωσε στοιχεία για τροχαία δυστυχήματα μέχρι το 2015 με βάση το φύλο. Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 71% των θυμάτων τροχαίων ήταν άνδρες, ενώ οι γυναίκες αποτελούσαν μόνο ένα 29% των θανάτων. Η ίδια έρευνα κατέληξε ότι οι άνδρες που έχασαν τη ζωή τους σε δυστυχήματα ανάμεσα στο 1975 και το 2015, ήταν διπλάσιοι από τις γυναίκες. Τα ευρήματα του IIHS είναι ακόμη πιο ζοφερά στην περίπτωση των θανάτων από δυστυχήματα με μοτοσικλέτα, όπου το 91% των ανθρώπων που σκοτώνονται καβαλώντας δύο τροχούς, είναι άνδρες.
«Οι άνδρες συνήθως οδηγούν περισσότερα χιλιόμετρα από τις γυναίκες και επιδίδονται συχνότερα σε επικίνδυνες πρακτικές οδήγησης, όπως παράλειψη χρήσης ζώνης ασφαλείας, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και υπερβολική ταχύτητα», σύμφωνα με την έρευνα. «Τα ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται άνδρες, είναι συχνά πιο σοβαρά από εκείνα των γυναικών. Παρ’ όλα αυτά, οι γυναίκες έχουν περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθούν ή να τραυματιστούν σε περιστατικά ίδιας έντασης, αν και οι διαφορές μεταξύ των φύλων ως προς τον κίνδυνο θανάτου μικραίνουν με την ηλικία».
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Την παίρνω μόνος μου με την τοξικη αρρενωποτητα μου
Εγω τις φοβάμαι. Κάνουν σαν τις γάτες. Και νόημα να σου κάνουν οτι "άντε πέρασε πρωτος", ειναι ικανές να αλλάξουν τη γνώμη τους εν ριπή οφθαλμου και να έρθουν επάνω σου.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Την παίρνω μόνος μου με την τοξικη αρρενωποτητα μου
Εγω τις φοβάμαι. Κάνουν σαν τις γάτες. Και νόημα να σου κάνουν οτι "άντε πέρασε πρωτος", ειναι ικανές να αλλάξουν τη γνώμη τους εν ριπή οφθαλμου και να έρθουν επάνω σου.
Αυτό το νήμα δεν είναι μόνο για σεξιστικά γουρούνια, αλλά ούτε και για τυφλούς που αγνοούν τις στατιστικές.
Το IIHS, ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που δημιουργήθηκε από ασφαλιστικές εταιρείες με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων, συγκέντρωσε στοιχεία για τροχαία δυστυχήματα μέχρι το 2015 με βάση το φύλο. Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 71% των θυμάτων τροχαίων ήταν άνδρες, ενώ οι γυναίκες αποτελούσαν μόνο ένα 29% των θανάτων. Η ίδια έρευνα κατέληξε ότι οι άνδρες που έχασαν τη ζωή τους σε δυστυχήματα ανάμεσα στο 1975 και το 2015, ήταν διπλάσιοι από τις γυναίκες. Τα ευρήματα του IIHS είναι ακόμη πιο ζοφερά στην περίπτωση των θανάτων από δυστυχήματα με μοτοσικλέτα, όπου το 91% των ανθρώπων που σκοτώνονται καβαλώντας δύο τροχούς, είναι άνδρες.
«Οι άνδρες συνήθως οδηγούν περισσότερα χιλιόμετρα από τις γυναίκες και επιδίδονται συχνότερα σε επικίνδυνες πρακτικές οδήγησης, όπως παράλειψη χρήσης ζώνης ασφαλείας, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και υπερβολική ταχύτητα», σύμφωνα με την έρευνα. «Τα ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται άνδρες, είναι συχνά πιο σοβαρά από εκείνα των γυναικών. Παρ’ όλα αυτά, οι γυναίκες έχουν περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθούν ή να τραυματιστούν σε περιστατικά ίδιας έντασης, αν και οι διαφορές μεταξύ των φύλων ως προς τον κίνδυνο θανάτου μικραίνουν με την ηλικία».