Σελίδα 1 από 2

Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 16:49
από Uppercut
Η ιστορία, όσο συνοπτικότερα γίνεται: Για κάποιον λόγο είχα μείνει χωρίς κάποιο πρόγραμμα (στη vodafone) κι έσκαγα πενηντάρια για λίγους μήνες. Πάω λοιπόν σε ένα κατάστημα τον Νοέμβριο, μου προτείνουν ένα προγραμματάκι με 16 ευρώ. Μου το στέλνουν, το δέχομαι, όλα καλά. Μετά από λίγο καιρό, έρχεται ο λογαριασμός 50 πάλι. Anyways, το ίδιο έγινε και τον Δεκέμβριο και δεν τους έχω πληρώσει τίποτα. Μιλάω με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και πάει κάπως έτσι:

Άπερ:Έχω κάνει συμβόλαιο 16 και μου έρχεται πάλι 50
Γκέι Βονταφονάς:Ναι, έχετε κάνει αλλά έχει ακυρωθεί.
-Γιατί έχει ακυρωθεί;
-Δεν ξέρουμε.
-Και ποιος ξέρει;
-Αυτός. Το κατάστημα που σας έκανε το συμβόλαιο.
-Πώς γίνεται να το ακυρώνετε μονομερώς;
-Δεν ξέρω, το κατάστημα ξέρει.
-Γιατί δεν το διορθώνετε;
-Να πληρώσετε πρώτα και θα το δούμε.
-Δεν υπάρχει περίπτωση. Θα το διορθώσετε με βάση το συμβόλαιό μου.


Το ίδιο το κατάστημα δεν το σηκώνει ποτέ και όταν πήγα μου λένε ότι δεν έχουν ενημερωθεί για τίποτα, ξέρουν ότι έχει ακυρωθεί αλλά δεν ξέρουν γιατί. Μιλάω πάλι με τους τηλεφωνικούς, όπου φτάνω στον προϊστάμενο που μου λέει ότι έχω δίκιο κι ότι φαίνεται πως το έχω υπογράψει, αλλά για κάποιον λόγο έχει ακυρωθεί, να πάω από το κατάστημα να υπογράψω εκ νέου και θα το διορθώσουν μετά. Προφανώς εγώ δεν πρόκειται να υπογράψω ξανά συμβόλαιο και να περιμένω να μου διορθώσουν την απάτη τους. Ούτε, ακόμα κι αν υπήρχε εγγύηση ότι θα την διορθώσουν, θα γίνομαι εγώ χαμάλης για το δικό τους λάθος/απάτη.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 16:51
από George_V
Τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ, Συνηγορο Καταναλωτη και Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 16:52
από Εμπεδοκλής
Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 16:59
από Uppercut
George_V έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:51 Τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ, Συνηγορο Καταναλωτη και Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων.
Θα πάρω παντού, δεν ξέρω αν θα πιάσει τόπο βέβαια. Αν τρώνε πρόστιμο δηλαδή κι αν τους νοιάζει.


Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει». :fp: :fp:

Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:02
από George_V
Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59
George_V έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:51 Τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ, Συνηγορο Καταναλωτη και Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων.
Θα πάρω παντού, δεν ξέρω αν θα πιάσει τόπο βέβαια. Αν τρώνε πρόστιμο δηλαδή κι αν τους νοιάζει.


Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει». :fp: :fp:

Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
Κοιτα μια φορα παλιοτερα με ειχαν αφησει 40 μερες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ. Ειχα ξεσκιστει να παιρνω τηλεφωνα αλλα τελικα ολα λυθηκαν με ενα απλο μαιηλ στην εταιρεια το οποιο κοινοποιηθηκε και στην Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων οπου τους ελεγα οτι αν δεν ειχα υπηρεσιες (που πληρωνω) μεχρι τη Δευτερα το πρωι παω Εισαγγελεα καρφι.

Εστειλα το μαιηλ Παρασκευη μεσημερι και την Κυριακη ηρθανε και σκαψανε. Σε 3 ωρες ειχα παλι υπηρεσιες μετα απο 40 μερες.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:03
από ST48410
Με έχουν ταλαιπωρήσει αρκετές φορές στο παρελθόν, κάποιες από δικά τους λάθη, αλλά γενικά ότι λάθος έχω καταφέρει να διαπιστώσω και αποδείξω, το γύρισαν πίσω. Δεν σου λέω ότι πρέπει να πληρώσεις πριν βρεις γιατί συνέβη αλλά ότι δεν θεωρώ πως θα στα φάνε αν τελικά καταφέρεις να βγάλεις άκρη.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:06
από Εμπεδοκλής
Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59
Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει». :fp: :fp:

Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
Τύπε μου τα ξέρω. Οι εταιρείες αυτές είναι τόσο ισχυρές που αν θέλουν σου παίρνουν και το σπίτι.

Κάποτε, στην Cosmote μου είχε έρθει ένα 10ευρω για δήθεν κλήση σε πενταψήφιο, πάω στο κατάστημα να ρωτήσω σε ποιο πενταψήφιο έγινε και πότε και μου απαντά ότι δε γίνεται γιατί είναι προσωπικά δεδομένα. Το τηλέφωνο ήταν στο όνομα μου... :lol:

Πάντως, ειδικά οι τηλεφωνητές, επειδή πια δουλεύουν με μπόνους, είναι για σφαλιάρες. Ακόμη και αν δεν ψήνεσαι να αγοράσεις, αντί να ευχαιριστήσουν και να κλείσουν, κάνουν χειρότερα από το να ήταν δική τους η επιχείρηση, έτσι και τους την προσβάλεις.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:11
από Uppercut
George_V έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:02
Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59
George_V έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:51 Τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ, Συνηγορο Καταναλωτη και Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων.
Θα πάρω παντού, δεν ξέρω αν θα πιάσει τόπο βέβαια. Αν τρώνε πρόστιμο δηλαδή κι αν τους νοιάζει.


Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει». :fp: :fp:

Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
Κοιτα μια φορα παλιοτερα με ειχαν αφησει 40 μερες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ. Ειχα ξεσκιστει να παιρνω τηλεφωνα αλλα τελικα ολα λυθηκαν με ενα απλο μαιηλ στην εταιρεια το οποιο κοινοποιηθηκε και στην Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων οπου τους ελεγα οτι αν δεν ειχα υπηρεσιες (που πληρωνω) μεχρι τη Δευτερα το πρωι παω Εισαγγελεα καρφι.

Εστειλα το μαιηλ Παρασκευη μεσημερι και την Κυριακη ηρθανε και σκαψανε. Σε 3 ωρες ειχα παλι υπηρεσιες μετα απο 40 μερες.
Εμένα δεν με έχουν αφήσει ακόμα. Δηλαδή μου το έκοψαν μια μέρα, τους παίρνω και λέω έχω αυτό το θέμα και περιμένω να το λύσουμε πριν πληρώσω και μου το ξαναέβαλαν. Παρ' όλα αυτά μου ξαναέστειλαν ειδοποίηση διακοπής και δεν ξέρω αν θα το κόψουν πάλι.
ST48410 έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:03 Με έχουν ταλαιπωρήσει αρκετές φορές στο παρελθόν, κάποιες από δικά τους λάθη, αλλά γενικά ότι λάθος έχω καταφέρει να διαπιστώσω και αποδείξω, το γύρισαν πίσω. Δεν σου λέω ότι πρέπει να πληρώσεις πριν βρεις γιατί συνέβη αλλά ότι δεν θεωρώ πως θα στα φάνε αν τελικά καταφέρεις να βγάλεις άκρη.
Ναι κι εμένα ο προϊστάμενος μου λέει λέτε να σας κοροιδεύω;θα σας τα αφαιρέσουμε. Το θέμα είναι ότι, αφενός δεν μπορώ να τους εμπιστευτώ όταν δεν τηρούν το ίδιο το συμβόλαιό τους και λένε φράσεις όπως αυτή που ανέφερα πιο πάνω, κι από την άλλη δεν έχω κανέναν λόγο να τρέχω εγώ στα καταστήματα και να περιμένω στις ουρές για το δικό τους λάθος. Όπου δεν πάω να το διορθώσουν per se, πάω, κάνω νέο και μετά το διορθώνουν. Ε, γάμα μας.
Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:06
Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59
Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει». :fp: :fp:

Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
Τύπε μου τα ξέρω. Οι εταιρείες αυτές είναι τόσο ισχυρές που αν θέλουν σου παίρνουν και το σπίτι.

Κάποτε, στην Cosmote μου είχε έρθει ένα 10ευρω για δήθεν κλήση σε πενταψήφιο, πάω στο κατάστημα να ρωτήσω σε ποιο πενταψήφιο έγινε και πότε και μου απαντά ότι δε γίνεται γιατί είναι προσωπικά δεδομένα. Το τηλέφωνο ήταν στο όνομα μου... :lol:

Πάντως, ειδικά οι τηλεφωνητές, επειδή πια δουλεύουν με μπόνους, είναι για σφαλιάρες. Ακόμη και αν δεν ψήνεσαι να αγοράσεις, αντί να ευχαιριστήσουν και να κλείσουν, κάνουν χειρότερα από το να ήταν δική τους η επιχείρηση, έτσι και τους την προσβάλεις.
Ναι πολλές θίγονται αν τους πεις πόσο μπουρδέλο είναι το μπουρδέλο τους. Το ζήτημα είναι ότι κι ο προϊστάμενος είναι πιο ευγενικός αλλά το ίδιο ζώο, αφού μάλλον κι αυτός τηλεφωνήτρια είναι, απλά πιο high level.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:13
από Στύγιος
Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει». :fp: :fp:

Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
Είναι απίστευτοι λέμε.Σαν τον τεχνικό του ΟΤΕ χτες που αράδιαζε απίστευτες παπαριές ότι δήθεν έφταιγε το ακριβό Tp -link ρούτερ που έχω και μ' αυτό του ΟΤΕ δε θα είχα αποσυνδέσεις. :fp: :smt005:

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:23
από Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
Έχουν την λογική οποίος το τρέξει θα πάρει αυτά που δικαιούται άρα δεν χάνουμε τίποτα, και όποιος δεν πάρει χαμπάρι η βαρεθεί, έχουμε έξτρα κέρδος. Βάζουμε και τους εργαζόμενους να τρώνε όλο το βρισίδι, μια χαρά. Σκουπίδια της ελεύθερης αγοράς.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:24
από vagabondo
Καρτοκινητή και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:27
από Uppercut
Ναι, το παίζουν και έξυπνοι, από τεχνικούς μέχρι τηλεφωνήτριες. Δεν συνειδητοποιούν ότι άμα είχαν έστω και ελάχιστα skills δεν θα δούλευαν εκεί που δουλεύουν. Επειδή έχω μιλήσει με άπειρους αυτές τις μέρες, άλλο χαρακτηριστικό δείγμα:

Με παίρνει τηλέφωνο μία τύπισσα της Vodafone μετά από πολλά back and forth με διάφορους υπαλλήλους:

-Γεια σας, έχετε ένα θέμα έμαθα με το πρόγραμμά σας!!!
-Ναι, έχω.
-Θα τα λύσουμε όλα! Το πρόγραμμά σας είναι αυτό που έχει τόσα λεπτά, sms, yada, yada
-Τι τιμή έχει αυτό το πρόγραμμα είπαμε;
-Δεν σας κατάλαβα.
-Πόσο κοστίζει το πρόγραμμα που λέτε ότι έχω!;
-Δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σας, βοηθήστε με!
-Τι δεν καταλαβαίνετε; Ρωτάω πόσο κάνει το πρόγραμμα.
-Τι εννοείτε;
-Συγγνώμη, τα ελληνικά είναι η πρώτη γλώσσας σας ή τα μαθαίνετε τώρα;
-Πώς μου μιλάτε έτσι;;!!

Δεν ξέρω αν κάνουν κάποιο scouting για άτομα με IQ κάτω του 60 για να τους πάρουν σ' αυτά τα μπουρδέλα.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:27
από nyxtovios
Πακιστανικό νούμερο που μπορούμε να βρούμε;
Θα ψηνόμουν και εγώ να μην ξαναπληρώσω ευρώ στις ελληνικές εταιρείες.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:29
από Uppercut
vagabondo έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:24 Καρτοκινητή και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Ναι, πολύ κακώς έκανα συμβόλαιο με τα μπουρδέλα.

Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 17:34
από Uppercut
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:23 Έχουν την λογική οποίος το τρέξει θα πάρει αυτά που δικαιούται άρα δεν χάνουμε τίποτα, και όποιος δεν πάρει χαμπάρι η βαρεθεί, έχουμε έξτρα κέρδος. Βάζουμε και τους εργαζόμενους να τρώνε όλο το βρισίδι, μια χαρά. Σκουπίδια της ελεύθερης αγοράς.
Αυτή είναι η λογική. Δεν φταίει η αγορά αλλά η ελλημπανοσύνη, αλλά ας μην μπούμε σ' αυτά. Υπάρχει λόγος που σε άλλες χώρες δεν είναι τόσο μπουρδέλα.