!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
-
Uppercut
Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Η ιστορία, όσο συνοπτικότερα γίνεται: Για κάποιον λόγο είχα μείνει χωρίς κάποιο πρόγραμμα (στη vodafone) κι έσκαγα πενηντάρια για λίγους μήνες. Πάω λοιπόν σε ένα κατάστημα τον Νοέμβριο, μου προτείνουν ένα προγραμματάκι με 16 ευρώ. Μου το στέλνουν, το δέχομαι, όλα καλά. Μετά από λίγο καιρό, έρχεται ο λογαριασμός 50 πάλι. Anyways, το ίδιο έγινε και τον Δεκέμβριο και δεν τους έχω πληρώσει τίποτα. Μιλάω με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και πάει κάπως έτσι:
Άπερ:Έχω κάνει συμβόλαιο 16 και μου έρχεται πάλι 50
Γκέι Βονταφονάς:Ναι, έχετε κάνει αλλά έχει ακυρωθεί.
-Γιατί έχει ακυρωθεί;
-Δεν ξέρουμε.
-Και ποιος ξέρει;
-Αυτός. Το κατάστημα που σας έκανε το συμβόλαιο.
-Πώς γίνεται να το ακυρώνετε μονομερώς;
-Δεν ξέρω, το κατάστημα ξέρει.
-Γιατί δεν το διορθώνετε;
-Να πληρώσετε πρώτα και θα το δούμε.
-Δεν υπάρχει περίπτωση. Θα το διορθώσετε με βάση το συμβόλαιό μου.
Το ίδιο το κατάστημα δεν το σηκώνει ποτέ και όταν πήγα μου λένε ότι δεν έχουν ενημερωθεί για τίποτα, ξέρουν ότι έχει ακυρωθεί αλλά δεν ξέρουν γιατί. Μιλάω πάλι με τους τηλεφωνικούς, όπου φτάνω στον προϊστάμενο που μου λέει ότι έχω δίκιο κι ότι φαίνεται πως το έχω υπογράψει, αλλά για κάποιον λόγο έχει ακυρωθεί, να πάω από το κατάστημα να υπογράψω εκ νέου και θα το διορθώσουν μετά. Προφανώς εγώ δεν πρόκειται να υπογράψω ξανά συμβόλαιο και να περιμένω να μου διορθώσουν την απάτη τους. Ούτε, ακόμα κι αν υπήρχε εγγύηση ότι θα την διορθώσουν, θα γίνομαι εγώ χαμάλης για το δικό τους λάθος/απάτη.
Άπερ:Έχω κάνει συμβόλαιο 16 και μου έρχεται πάλι 50
Γκέι Βονταφονάς:Ναι, έχετε κάνει αλλά έχει ακυρωθεί.
-Γιατί έχει ακυρωθεί;
-Δεν ξέρουμε.
-Και ποιος ξέρει;
-Αυτός. Το κατάστημα που σας έκανε το συμβόλαιο.
-Πώς γίνεται να το ακυρώνετε μονομερώς;
-Δεν ξέρω, το κατάστημα ξέρει.
-Γιατί δεν το διορθώνετε;
-Να πληρώσετε πρώτα και θα το δούμε.
-Δεν υπάρχει περίπτωση. Θα το διορθώσετε με βάση το συμβόλαιό μου.
Το ίδιο το κατάστημα δεν το σηκώνει ποτέ και όταν πήγα μου λένε ότι δεν έχουν ενημερωθεί για τίποτα, ξέρουν ότι έχει ακυρωθεί αλλά δεν ξέρουν γιατί. Μιλάω πάλι με τους τηλεφωνικούς, όπου φτάνω στον προϊστάμενο που μου λέει ότι έχω δίκιο κι ότι φαίνεται πως το έχω υπογράψει, αλλά για κάποιον λόγο έχει ακυρωθεί, να πάω από το κατάστημα να υπογράψω εκ νέου και θα το διορθώσουν μετά. Προφανώς εγώ δεν πρόκειται να υπογράψω ξανά συμβόλαιο και να περιμένω να μου διορθώσουν την απάτη τους. Ούτε, ακόμα κι αν υπήρχε εγγύηση ότι θα την διορθώσουν, θα γίνομαι εγώ χαμάλης για το δικό τους λάθος/απάτη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Uppercut την 18 Ιαν 2022, 16:59, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ, Συνηγορο Καταναλωτη και Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...
-
Uppercut
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Θα πάρω παντού, δεν ξέρω αν θα πιάσει τόπο βέβαια. Αν τρώνε πρόστιμο δηλαδή κι αν τους νοιάζει.George_V έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:51 Τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ, Συνηγορο Καταναλωτη και Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων.
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει».Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...
Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 34329
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Κοιτα μια φορα παλιοτερα με ειχαν αφησει 40 μερες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ. Ειχα ξεσκιστει να παιρνω τηλεφωνα αλλα τελικα ολα λυθηκαν με ενα απλο μαιηλ στην εταιρεια το οποιο κοινοποιηθηκε και στην Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων οπου τους ελεγα οτι αν δεν ειχα υπηρεσιες (που πληρωνω) μεχρι τη Δευτερα το πρωι παω Εισαγγελεα καρφι.Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59Θα πάρω παντού, δεν ξέρω αν θα πιάσει τόπο βέβαια. Αν τρώνε πρόστιμο δηλαδή κι αν τους νοιάζει.George_V έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:51 Τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ, Συνηγορο Καταναλωτη και Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων.
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει».Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...![]()
![]()
Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
Εστειλα το μαιηλ Παρασκευη μεσημερι και την Κυριακη ηρθανε και σκαψανε. Σε 3 ωρες ειχα παλι υπηρεσιες μετα απο 40 μερες.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Με έχουν ταλαιπωρήσει αρκετές φορές στο παρελθόν, κάποιες από δικά τους λάθη, αλλά γενικά ότι λάθος έχω καταφέρει να διαπιστώσω και αποδείξω, το γύρισαν πίσω. Δεν σου λέω ότι πρέπει να πληρώσεις πριν βρεις γιατί συνέβη αλλά ότι δεν θεωρώ πως θα στα φάνε αν τελικά καταφέρεις να βγάλεις άκρη.
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Τύπε μου τα ξέρω. Οι εταιρείες αυτές είναι τόσο ισχυρές που αν θέλουν σου παίρνουν και το σπίτι.Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει».Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...![]()
![]()
Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
Κάποτε, στην Cosmote μου είχε έρθει ένα 10ευρω για δήθεν κλήση σε πενταψήφιο, πάω στο κατάστημα να ρωτήσω σε ποιο πενταψήφιο έγινε και πότε και μου απαντά ότι δε γίνεται γιατί είναι προσωπικά δεδομένα. Το τηλέφωνο ήταν στο όνομα μου...
Πάντως, ειδικά οι τηλεφωνητές, επειδή πια δουλεύουν με μπόνους, είναι για σφαλιάρες. Ακόμη και αν δεν ψήνεσαι να αγοράσεις, αντί να ευχαιριστήσουν και να κλείσουν, κάνουν χειρότερα από το να ήταν δική τους η επιχείρηση, έτσι και τους την προσβάλεις.
-
Uppercut
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Εμένα δεν με έχουν αφήσει ακόμα. Δηλαδή μου το έκοψαν μια μέρα, τους παίρνω και λέω έχω αυτό το θέμα και περιμένω να το λύσουμε πριν πληρώσω και μου το ξαναέβαλαν. Παρ' όλα αυτά μου ξαναέστειλαν ειδοποίηση διακοπής και δεν ξέρω αν θα το κόψουν πάλι.George_V έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:02Κοιτα μια φορα παλιοτερα με ειχαν αφησει 40 μερες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ. Ειχα ξεσκιστει να παιρνω τηλεφωνα αλλα τελικα ολα λυθηκαν με ενα απλο μαιηλ στην εταιρεια το οποιο κοινοποιηθηκε και στην Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων οπου τους ελεγα οτι αν δεν ειχα υπηρεσιες (που πληρωνω) μεχρι τη Δευτερα το πρωι παω Εισαγγελεα καρφι.Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59Θα πάρω παντού, δεν ξέρω αν θα πιάσει τόπο βέβαια. Αν τρώνε πρόστιμο δηλαδή κι αν τους νοιάζει.George_V έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:51 Τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ, Συνηγορο Καταναλωτη και Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων.
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει».Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...![]()
![]()
Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
Εστειλα το μαιηλ Παρασκευη μεσημερι και την Κυριακη ηρθανε και σκαψανε. Σε 3 ωρες ειχα παλι υπηρεσιες μετα απο 40 μερες.
Ναι κι εμένα ο προϊστάμενος μου λέει λέτε να σας κοροιδεύω;θα σας τα αφαιρέσουμε. Το θέμα είναι ότι, αφενός δεν μπορώ να τους εμπιστευτώ όταν δεν τηρούν το ίδιο το συμβόλαιό τους και λένε φράσεις όπως αυτή που ανέφερα πιο πάνω, κι από την άλλη δεν έχω κανέναν λόγο να τρέχω εγώ στα καταστήματα και να περιμένω στις ουρές για το δικό τους λάθος. Όπου δεν πάω να το διορθώσουν per se, πάω, κάνω νέο και μετά το διορθώνουν. Ε, γάμα μας.ST48410 έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:03 Με έχουν ταλαιπωρήσει αρκετές φορές στο παρελθόν, κάποιες από δικά τους λάθη, αλλά γενικά ότι λάθος έχω καταφέρει να διαπιστώσω και αποδείξω, το γύρισαν πίσω. Δεν σου λέω ότι πρέπει να πληρώσεις πριν βρεις γιατί συνέβη αλλά ότι δεν θεωρώ πως θα στα φάνε αν τελικά καταφέρεις να βγάλεις άκρη.
Ναι πολλές θίγονται αν τους πεις πόσο μπουρδέλο είναι το μπουρδέλο τους. Το ζήτημα είναι ότι κι ο προϊστάμενος είναι πιο ευγενικός αλλά το ίδιο ζώο, αφού μάλλον κι αυτός τηλεφωνήτρια είναι, απλά πιο high level.Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:06Τύπε μου τα ξέρω. Οι εταιρείες αυτές είναι τόσο ισχυρές που αν θέλουν σου παίρνουν και το σπίτι.Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει».Εμπεδοκλής έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:52 Καλως ήρθες στα λαμόγια των εταιρειών τηλεφωνίας και ρεύματος...![]()
![]()
Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
Κάποτε, στην Cosmote μου είχε έρθει ένα 10ευρω για δήθεν κλήση σε πενταψήφιο, πάω στο κατάστημα να ρωτήσω σε ποιο πενταψήφιο έγινε και πότε και μου απαντά ότι δε γίνεται γιατί είναι προσωπικά δεδομένα. Το τηλέφωνο ήταν στο όνομα μου...![]()
Πάντως, ειδικά οι τηλεφωνητές, επειδή πια δουλεύουν με μπόνους, είναι για σφαλιάρες. Ακόμη και αν δεν ψήνεσαι να αγοράσεις, αντί να ευχαιριστήσουν και να κλείσουν, κάνουν χειρότερα από το να ήταν δική τους η επιχείρηση, έτσι και τους την προσβάλεις.
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Είναι απίστευτοι λέμε.Σαν τον τεχνικό του ΟΤΕ χτες που αράδιαζε απίστευτες παπαριές ότι δήθεν έφταιγε το ακριβό Tp -link ρούτερ που έχω και μ' αυτό του ΟΤΕ δε θα είχα αποσυνδέσεις.Uppercut έγραψε: 18 Ιαν 2022, 16:59
Well, τους ξέρω, αλλά πάντα καταφέρνουν να σε εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο. Η αδερφάρα που αναφέρω στον διάλογο, είπε επί λέξει « το ότι υπογράψατε, δεν σημαίνει ότι ισχύει».![]()
![]()
Μιλάμε, είχα μείνει μαλάκας.
-
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης
- Δημοσιεύσεις: 28993
- Εγγραφή: 19 Σεπ 2018, 10:47
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Έχουν την λογική οποίος το τρέξει θα πάρει αυτά που δικαιούται άρα δεν χάνουμε τίποτα, και όποιος δεν πάρει χαμπάρι η βαρεθεί, έχουμε έξτρα κέρδος. Βάζουμε και τους εργαζόμενους να τρώνε όλο το βρισίδι, μια χαρά. Σκουπίδια της ελεύθερης αγοράς.
Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό και πιο μεγάλο,
είναι ένας μπαχαλος που τον μποδίζουν να βαδίζει,
είναι ένας μπαχαλος που τον αλυσοδένουνε.
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Καρτοκινητή και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
-
Uppercut
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Ναι, το παίζουν και έξυπνοι, από τεχνικούς μέχρι τηλεφωνήτριες. Δεν συνειδητοποιούν ότι άμα είχαν έστω και ελάχιστα skills δεν θα δούλευαν εκεί που δουλεύουν. Επειδή έχω μιλήσει με άπειρους αυτές τις μέρες, άλλο χαρακτηριστικό δείγμα:
Με παίρνει τηλέφωνο μία τύπισσα της Vodafone μετά από πολλά back and forth με διάφορους υπαλλήλους:
-Γεια σας, έχετε ένα θέμα έμαθα με το πρόγραμμά σας!!!
-Ναι, έχω.
-Θα τα λύσουμε όλα! Το πρόγραμμά σας είναι αυτό που έχει τόσα λεπτά, sms, yada, yada
-Τι τιμή έχει αυτό το πρόγραμμα είπαμε;
-Δεν σας κατάλαβα.
-Πόσο κοστίζει το πρόγραμμα που λέτε ότι έχω!;
-Δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σας, βοηθήστε με!
-Τι δεν καταλαβαίνετε; Ρωτάω πόσο κάνει το πρόγραμμα.
-Τι εννοείτε;
-Συγγνώμη, τα ελληνικά είναι η πρώτη γλώσσας σας ή τα μαθαίνετε τώρα;
-Πώς μου μιλάτε έτσι;;!!
Δεν ξέρω αν κάνουν κάποιο scouting για άτομα με IQ κάτω του 60 για να τους πάρουν σ' αυτά τα μπουρδέλα.
Με παίρνει τηλέφωνο μία τύπισσα της Vodafone μετά από πολλά back and forth με διάφορους υπαλλήλους:
-Γεια σας, έχετε ένα θέμα έμαθα με το πρόγραμμά σας!!!
-Ναι, έχω.
-Θα τα λύσουμε όλα! Το πρόγραμμά σας είναι αυτό που έχει τόσα λεπτά, sms, yada, yada
-Τι τιμή έχει αυτό το πρόγραμμα είπαμε;
-Δεν σας κατάλαβα.
-Πόσο κοστίζει το πρόγραμμα που λέτε ότι έχω!;
-Δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σας, βοηθήστε με!
-Τι δεν καταλαβαίνετε; Ρωτάω πόσο κάνει το πρόγραμμα.
-Τι εννοείτε;
-Συγγνώμη, τα ελληνικά είναι η πρώτη γλώσσας σας ή τα μαθαίνετε τώρα;
-Πώς μου μιλάτε έτσι;;!!
Δεν ξέρω αν κάνουν κάποιο scouting για άτομα με IQ κάτω του 60 για να τους πάρουν σ' αυτά τα μπουρδέλα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Uppercut την 18 Ιαν 2022, 17:31, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Πακιστανικό νούμερο που μπορούμε να βρούμε;
Θα ψηνόμουν και εγώ να μην ξαναπληρώσω ευρώ στις ελληνικές εταιρείες.
Θα ψηνόμουν και εγώ να μην ξαναπληρώσω ευρώ στις ελληνικές εταιρείες.
-
Uppercut
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Ναι, πολύ κακώς έκανα συμβόλαιο με τα μπουρδέλα.
-
Uppercut
Re: Απάτη τηλεφωνικής εταιρείας - Τι πρέπει να κάνω;
Αυτή είναι η λογική. Δεν φταίει η αγορά αλλά η ελλημπανοσύνη, αλλά ας μην μπούμε σ' αυτά. Υπάρχει λόγος που σε άλλες χώρες δεν είναι τόσο μπουρδέλα.Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 18 Ιαν 2022, 17:23 Έχουν την λογική οποίος το τρέξει θα πάρει αυτά που δικαιούται άρα δεν χάνουμε τίποτα, και όποιος δεν πάρει χαμπάρι η βαρεθεί, έχουμε έξτρα κέρδος. Βάζουμε και τους εργαζόμενους να τρώνε όλο το βρισίδι, μια χαρά. Σκουπίδια της ελεύθερης αγοράς.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 61 Απαντήσεις
- 1305 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από SeaHawk
-
- 0 Απαντήσεις
- 301 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 2 Απαντήσεις
- 404 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
-
- 35 Απαντήσεις
- 616 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης