Σελίδα 1 από 3

Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 13:05
από Freelancer
Αυτα λενε οι ειδικοι..
Κίνηση στους δρόμους -Συγκοινωνιολόγος εξηγεί πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Σύμφωνα με τον κ. Παπαντωνίου μία ακόμη αιτία είναι ότι οδικό δίκτυο της Αττικής είναι πεπερασμένο
Εγω λεω οτι οφειλεται στο ότι η Αθήνα είναι μπουρδέλο και ποτε καμια κυβερνηση εκ δημιουργιας του ελληνικου κρατους δεν ειχε σχεδιο παρα να μονο μπατε εργολαβοι χτιστε και χτιστικα μην δωσετε.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 13:07
από Dwarven Blacksmith
Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 13:11
από vatraxos
Dwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
Λόγω πανδημίας περισσότερος κόσμος κινείται με ΙΧ
Λόγω πανδημίας δεν ισχύει ο δακτύλιος (τυπικά διπλάσια κίνηση)
Πειραματισμοί γόνου σε οδικές αρτηρίες του κέντρου

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 13:15
από έργο_μακέτο
Dwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
όταν κολλήσω κορωνοιό θα μπω σε ένα ΜΜΜ γεμάτο με boomers

το ξέρω ότι είμαι καλός άνθρωπος

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 15:18
από Εμπεδοκλής
1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 15:21
από Kauldron
Εικόνα

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 15:21
από Εμπεδοκλής
Εικόνα

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 15:40
από Εμπεδοκλής
Και τα στραπόν που λέγαμε στο Υπουργείο Μεταφορών.

https://www.in.gr/2021/10/08/greece/dak ... a-eisodou/

Ανακοινώνεται η επαναφορά του δακτυλίου 2,5 εβδομάδες αλλά όχι τα όρια του και οι εξαιρέσεις που θα ισχύουν.
Ο κύριος υπουργός και το επιτελείο του καλό είναι να αφήσουν για λίγο τα στραπόν και να παρουσίασουν μία ολοκληρωμένη ανακοίνωση αντί για βλακείες.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 15:40
από nyxtovios
Kauldron έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:21 Εικόνα
:smt005: :smt005: :smt005:

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 15:44
από Parrot
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
Πολύ σωστά όλα αυτά, να προσθέσω και την απουσία μεγάλων δομών/χώρων στάθμευσης.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 15:50
από έργο_μακέτο
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
πάντως, έχεις ένα κόλλημα με τα στραπόν

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 15:54
από Εμπεδοκλής
έργο_μακέτο έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:50
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
πάντως, έχεις ένα κόλλημα με τα στραπόν
Όχι εγώ. Ο κύριος Περιφερειάρχης και ο κύριος Υπουργός. Απόδειξη αυτού τα έργα τους αλλά και κάτι οικογενειακά προβλήματα που έχουν τελευταία.

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 15:56
από sys3x
έργο_μακέτο έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:15
Dwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
όταν κολλήσω κορωνοιό θα μπω σε ένα ΜΜΜ γεμάτο με boomers

το ξέρω ότι είμαι καλός άνθρωπος
*:happy micro orgasm Dwarven sounds:

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:05
από Εμπεδοκλής
Dwarven Blacksmith έγραψε: 08 Οκτ 2021, 13:07 Νομίζω ότι οφείλεται στο ότι οι μπούμερς είναι χεσμενοι και σταμάτησαν να παίρνουν ΜΜΜ.
Στα τέλη του 2019, η ΟΣΥ διέθετε στόλο (ονομαστική δύναμη) 1.707 θερμικών οχημάτων, μέσης ηλικίας 16,4 ετών και 286 ηλεκτροκίνητων οχημάτων, μέσης ηλικίας 18 ετών.

Στα οχήματα αυτά περιλαμβάνονται τα παροπλισμένα, τα οχήματα με βλάβες (μακροχρόνιες, μεγάλες, μικρές) και τα διαθέσιμα οχήματα, τα οποία είναι προς δρομολόγηση.

Από τα συνολικά 1.260 διαθέσιμα οχήματα, τα 821 είναι πετρελαίου, τα 197 φυσικού αερίου και 242 ηλεκτροκίνητα τρόλεϊ, με μέσο όρο ηλικίας τα 18,8 έτη για τα λεωφορεία πετρελαίου, τα 16 έτη για τα λεωφορεία φυσικού αερίου και τα 18,8 έτη για τα ηλεκτροκίνητα τρόλεϊ.
https://www.metaforespress.gr/mesa-mazi ... %B9%CE%B1/
Ποιος δεν θέλει να μετακινείται με λεωφορεία που πλησιάζουν την 20ετία αγκαλιά με 50 λαθρομετανάστες, 10 πορτοφολάδες, 5 πρεζάκια και 2 γερόντια που βήχουν. Θα πρέπει να είναι πολύ μπούμερ για να προτιμά την κίνηση αλλά καθιστός, με το κλιματιστικό του, το ραδιόφωνο του και και το τσιγάρο στο χέρι για τους καπνιστές, αντί να χρησιμοποιεί αυτά τα λεωφορεία... :102:

Re: Πού οφείλεται το μποτιλιάρισμα διαρκείας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2021, 16:07
από Εμπεδοκλής
Parrot έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:44
Εμπεδοκλής έγραψε: 08 Οκτ 2021, 15:18 1. Μη ελκυστικά μέσα μαζικής μεταφοράς για διαφόρους λόγους,
2. Αύξηση του πληθυσμού της Αττικής,
3. Αύξηση των οχημάτων της Αττικής,
4. Αναζήτηση των προσφερόμενων θέσεων εργασίας μακριά από την κατοικία του,
5. Χειροτέρευση της οδηγικής συμπεριφοράς,
6. Κακή αστυνόμευση των παραβάσεων,
7. Κακή συντήρηση των οχημάτων με αποτέλεσμα να μένουν καμιά δεκαριά στη μέση του δρόμου καθημερινά,
8. Διακοπή ροής κεντρικών οδών κάθε φορά που κάποιος επίσημος έρχεται ή θέλει να πάει βόλτα,
9. Κορονοϊός και παρατεταμένα lockdowns,
10. Στην Περιφέρεια και στο Υπουργείο Μεταφορών παίζουν με τα στραπόν αντί να κάνουν μελέτες διαχείρησης του προβλήματος,
11. Στον κεντρικό Δήμο της Αθήνας ψάχνουν τρόπους να κάνουν απευθείας αναθέσεις έχοντας γαμήσει με ή χωρίς στραπόν όλες τις κεντρικές αρτηρίες.
Πολύ σωστά όλα αυτά, να προσθέσω και την απουσία μεγάλων δομών/χώρων στάθμευσης.
https://www.parkaround.gr/parking/athens/syntagma

Όταν η τιμή του πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας φτάνει τα 10 ευρώ, στα αρχίδια σου κιόλας αν το διπλοπαρκάρεις γαμώντας όλους τους άλλους με κίνδυνο τα 20 ή 40 ευρώ πρόστιμο έτσι και πέσει καρφωτή στη δημοτική αστυνομία... :102: