I know just what you re sayin έγραψε: 24 Ιουν 2021, 04:32
καλοπροαίρετη συμβουλή: να οδηγήσει το φιλαράκι και μια άλλη φορά με άδειο δρόμο, εσύ
για να το εξασκείς μήνες, λογικά είσαι έτοιμος αλλά για να ανοίγεις τόπικ, όχι (με κίνηση στον δρόμο εννοώ, ειδάλλως κάπως πρέπει να ξεκινήσεις)
ενιγουέι, συμβουλές:
1.να μην πιάσεις πάρλα με φιλαράκι και μουσικές. Η αρμονική μουσική σε λογικά πλαίσια έντασης και η χαλαρή πάρλα,όταν θα σαι έμπειρος οδηγός, θα είναι όπλο οδηγικής ασφάλειας σου γιατί κρατάει το μυαλό σου μακρυά από τις μαλακίες των άλλων οδηγών. Σε αυτό το στάδιο όμως, θέλουμε το μυαλό σου 100% συγκεντρωμένο.
2.να κινείσαι στην δεξιά. θεωρητικώς στην μεσαία έχεις περισσότερη ευχέρεια έκτακτων ελιγμών αλλά αν οδηγείς με συντηρητική ταχύτητα, καλύτερα δεξιά, παρά συνεχώς να κολλάνε πίσω σου αμάξια (όχι για την δική τους ταλαιπωρία, άλλωστε μπορεί να πηγαίνουν πάνω από το όριο, αλλά για την δική σου ασφάλεια - οι πιο πολλοί δεν προσπερνούν με απόσταση ασφαλείας ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΕΜΠΕΛΙΑ και δεν επανέρχονται στην λωρίδα σου με απόσταση ασφαλείας ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΙ ΣΚΛΗΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕΣ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΤΗΝ ΤΩΡΑ - ΜΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΕΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΔΗΛΑΔΗΣ
3. να έχεις τρίγωνο, πυροσβεστήρα και νούμερο έκτακτης ανάγκης της εκάστοτε εθνικής οδού (το γράφει σε ταμπέλες αν δεν χαζεύεις)
4. μην προσπερνάς από μία μεριά (αυτή η μεριά προφανώς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ η αριστερή, το αφήνω όμως αόριστο, λαμβάνοντας υπόψη έκτακτες αντιδράσεις σε μία κατάσταση ανάγκης που ζυγίζεις αν θα φρενάρεις ή θα κάνεις ελιγμό) αν δεν έχεις επαρκή ορατότητα αν προσπερνάει και άλλος από την άλλη μεριά
5.θα έχεις προσέξει μαλάκες που το σανιδώνουν με φλας αφημένο και κολλάνε πίσω σου αν δεν τους έχεις ανοίξει προ πολλού το δρόμο. Αν κοιτάζεις συχνά τον κεντρικό καθρέφτη και έχεις χώρο να κάνεις άκρη, να τους ξεφορτώνεσαι πριν κολλήσουν. Όμως να θυμάσαι τους 4 βασικούς κανόνες που αν τους ακολουθήσεις, ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες τρακαρίσματος:
5β. στην οδηγηση στο 90% ισχύει ότι πρέπει να κάνεις αργές κινήσεις πχ σου κολλάει κάποιος πίσως αρχίδας: ανάβεις φλας και ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ κάνεις άκρη. Αν βιαστείς από άγχος ίσως δεν δεις κάποιον που έρχεται από δίπλα. Αυτός ο κάποιος μπορεί να ναι, αυτος που δευτερόλεπτα πριν είχε κολλήσει πίσω.
Επίσης αν έχεις προσέξει, ποτέ* χοντρικά το ποτέ* ταρίφας δεν έχει τρακάρει από αλλαγή λωρίδας ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΣ: γιατί τρακάρουν συχνά άλλοι ενώ ανάβουν φλας και ο ταρίφας όχι; πρώτον επειδή τον προσέχεις ήδη, ξέρεις ότι θα κάνει την μαλακία, αλλά και δεύτερον επειδή κάνει την μαλακισμένη μεν κίνηση (χωρίς φλας, χωρίς απόσταση ασφαλείας) ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ. Άρα κρατάς το αργά και σταθερά για το 90% της οδήγησης. Το άλλο 10% είναι οι στιγμές που δεν θέλει σκέψη και θέλει άμεση κίνηση. Αυτό το 10% θα έρθει όμως αφού μάθεις το 90.
5γ. αφήνεις τον εγωισμό σπίτι. Είναι δύσκολο, γιατί ίσως σκέφτεσαι ότι αν αφήσω τον μαλάκα που χώνεται, που παίρνει σειρά που προσπερνά και φρενάρει γιατί έτσι... θα το ξανακάνει. Και όμως, θα το ξανακάνει ακόμα και αν δεν τον αφήσεις. Αντίθετα, αν τον αφήσεις, εσύ θα φτάσεις σίγουρα σπίτι. Και αυτό ισχύει και για εντός πόλης. Εκεί η διεκδίκηση του δίκιου είναι πιο εύκολη θεωρητικά, λόγω ταχύτητας το πολύ πολυ να φας προφυλακτήρα. Μπες όμως στα δελτία ειδήσεων και δες τι κόσμος κυκλοφορεί. Ε λοιπόν, αυτοί οδηγούν και όλας. Και δεν ξέρεις καν τι κουβαλάν πάνω τους. Άρα ο εγωισμός και ο πιο δίκαιος εγωισμός, μένει σπίτι.
5δ. μην οδηγείς αφού σε έχει τσαντίσει κάποιος. Ή κάποια. Δεν θα επεκταθώ, καραδοκεί ο Καραμελίτσος
5ε. μην διαβάζεις φλάφφυ μπούμπη, μην στηρίζεις κκε
μπόνους: γενικά για ταξίδια: οι παλιές εθνικοί οδοί είτε πράγματι γλιτώνεις τα διόδια είτε τα καις σε έξτρα βενζίνη, σχεδόν πάντα είναι δρόμοι που είσαι εκτεθειμένος στην μαλακία του απέναντι/πίσω. Εγώ τις αποφεύγω. Ναι, καμιά φορά είναι πιο γραφικές, πιο ευχάριστες για ταξίδι.
μπόνους νο2: υπενθυμίζω σε όλους, συντονιστές-ασυντόνιστοι-ξεσυντονισμένοι, να τηρούμε τον ΚΟΚ παιδιά. Για την συνείδηση μας. Και για τον ΓΓ.