!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Προχθές η Εθνική αποφάσισε να αναβαθμίσει την έκδοση του POS μου πιλοτικά, ένα από τα 5 σημεία στην Ελλάδα (τι τυχερός που είμαι!). Εννοείται ότι δεν με ρώτησαν αν θέλω να συμμετάσχω στην πειραματική τους έκδοση, απλά την πέρασαν αυτόματα. Δεν ξέρω για τα άλλα 4 σημεία που αναβάθμισαν, εγώ όμως έχω σύστημα πληρωμών λογαριασμών (ιδιωτικών και δημοσίου), μέσω της ΤτΕ. Ε, στον αμέσως επόμενο τόνο το POS αρνείτο κατηγορηματικά να δεχθεί εντολή πληρωμής από το σύστημα. Μπορούσα να εκτελέσω πληρωμές λογαριασμών με μετρητά, αλλά όχι με κάρτα. Το ίδιο το POS στις υπόλοιπες συναλλαγές δεν είχε πρόβλημα.
Παίρνω λοιπόν στην εταιρεία που κάνει τις συναλλαγές. Κοιτάνε το πρόβλημα και λένε ότι μάλλον υπάρχει conflict στην έκδοση του POS με το πρόγραμμα πληρωμών. Παίρνουν στην εταιρεία που υποστηρίζει τεχνικά το POS και μου λένε ότι έκαναν πιλοτική αναβάθμιση σε 5 σημεία και αυτό φταίει. Ακολούθησαν τηλεφωνήματα και στις δυο εταιρείες, όπου ο ένας έριχνε το μπαλάκι στον άλλον. Μετά από δυο μέρες συνεννοήσεων, καταλήξαμε ότι θα πρέπει να γίνει downgrade. Αφού ακολούθησαν άλλα 100 τηλέφωνα μπρος-πίσω με το «δεν γίνεται downgrade», η μία εταιρεία, «όχι, γίνεται», η άλλη, τελικά έκαναν κάποια ρύθμιση και αφού με είχαν γραμμένο για 2 ώρες, ξαναπήρα τηλέφωνο στην τεχνική του POS και αφού μου είπαν να πατήσω κάποια κουμπιά, φάνηκε να διορθώνεται το πρόβλημα. Επιτέλους, το πρόγραμμα έβλεπε το POS.
Κάνω μια πληρωμή δικού μου λογαριασμού για να το δοκιμάσω και μετά κλείνω το τηλέφωνο με την τεχνική υποστήριξη. Έρχεται μετά από λίγο ένας πελάτης μου να πληρώσει δόση ΚΕΑΟ. Βάζει κάρτα, τραβάει τα λεφτά και το πρόγραμμα ξαφνικά μού λέει ότι η πληρωμή βρίσκεται σε κατάσταση έγκρισης από την Εθνική. Η πληρωμή είχε γίνει, αλλά δεν φαινόταν καθόλου στο σύστημα. Άλλες 5 ώρες τηλέφωνα, για να δούμε τι έγινε η κίνηση.
Φυσικά η πληρωμή είναι ασφαλής. Την εγγυάται νομικά η ΤτΕ και το σημείο πώλησης (εγώ), αλλά άντε να εξηγήσεις στον πελάτη γιατί έφυγαν τα λεφτά από την κάρτα του αλλά δεν πήρε απόδειξη πληρωμής του λογαριασμού του (που ήταν και ρύθμιση με λήξη στις 31 του μήνα). Ευτυχώς ήταν πελάτης-πελάτης και όχι άσχετος που απλώς πλήρωνε λογαριασμό, γιατί μετά τρέχα-γύρευε.
Κι αυτό είναι εν συντομία το ελληνικό διατραπεζικό σύστημα. Καλό σας απόγευμα.
Παίρνω λοιπόν στην εταιρεία που κάνει τις συναλλαγές. Κοιτάνε το πρόβλημα και λένε ότι μάλλον υπάρχει conflict στην έκδοση του POS με το πρόγραμμα πληρωμών. Παίρνουν στην εταιρεία που υποστηρίζει τεχνικά το POS και μου λένε ότι έκαναν πιλοτική αναβάθμιση σε 5 σημεία και αυτό φταίει. Ακολούθησαν τηλεφωνήματα και στις δυο εταιρείες, όπου ο ένας έριχνε το μπαλάκι στον άλλον. Μετά από δυο μέρες συνεννοήσεων, καταλήξαμε ότι θα πρέπει να γίνει downgrade. Αφού ακολούθησαν άλλα 100 τηλέφωνα μπρος-πίσω με το «δεν γίνεται downgrade», η μία εταιρεία, «όχι, γίνεται», η άλλη, τελικά έκαναν κάποια ρύθμιση και αφού με είχαν γραμμένο για 2 ώρες, ξαναπήρα τηλέφωνο στην τεχνική του POS και αφού μου είπαν να πατήσω κάποια κουμπιά, φάνηκε να διορθώνεται το πρόβλημα. Επιτέλους, το πρόγραμμα έβλεπε το POS.
Κάνω μια πληρωμή δικού μου λογαριασμού για να το δοκιμάσω και μετά κλείνω το τηλέφωνο με την τεχνική υποστήριξη. Έρχεται μετά από λίγο ένας πελάτης μου να πληρώσει δόση ΚΕΑΟ. Βάζει κάρτα, τραβάει τα λεφτά και το πρόγραμμα ξαφνικά μού λέει ότι η πληρωμή βρίσκεται σε κατάσταση έγκρισης από την Εθνική. Η πληρωμή είχε γίνει, αλλά δεν φαινόταν καθόλου στο σύστημα. Άλλες 5 ώρες τηλέφωνα, για να δούμε τι έγινε η κίνηση.
Φυσικά η πληρωμή είναι ασφαλής. Την εγγυάται νομικά η ΤτΕ και το σημείο πώλησης (εγώ), αλλά άντε να εξηγήσεις στον πελάτη γιατί έφυγαν τα λεφτά από την κάρτα του αλλά δεν πήρε απόδειξη πληρωμής του λογαριασμού του (που ήταν και ρύθμιση με λήξη στις 31 του μήνα). Ευτυχώς ήταν πελάτης-πελάτης και όχι άσχετος που απλώς πλήρωνε λογαριασμό, γιατί μετά τρέχα-γύρευε.
Κι αυτό είναι εν συντομία το ελληνικό διατραπεζικό σύστημα. Καλό σας απόγευμα.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Γι' αυτό κι εγώ δεν έχω e banking κι ας μ' είχαν πρήξει η Πειραιώς κι η Εθνική.
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Aντρας ή γυναικα απαντησε?hellegennes έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 17:53 Παίρνω λοιπόν στην εταιρεία που κάνει τις συναλλαγές. Κοιτάνε το πρόβλημα και λένε ότι μάλλον υπάρχει conflict στην έκδοση του POS με το πρόγραμμα πληρωμών.
Αν ηταν γυναικα, ειχε ωραια φωνη?
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Ρε, το μαλάκα. Μίλησα με τουλάχιστον 10 διαφορετικά άτομα, άντρες και γυναίκες. Στα τεχνικά τμήματα ήταν άντρες, στα τηλεφωνικά κέντρα γυναίκες (πατριαρχία - naida).
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Κρατησες κανα τηλεφωνο?
Εγω ετσι κανω. Το παιζω στην αρχη θυμωμενος και αγανακτισμενος και σε καποια φαση το γυριζω και λεω οτι μονο με εσας μπορω να συνεννοηθω, ειστε πολυ ευγενικη, απορω πως εχετε τετοια υπομονη κλπ. και στο τελος ζηταω προσωπικο τηλεφωνο για να επικοινωνησω μαζι της αν δεν λυθει το προβλημα.......
Εγω ετσι κανω. Το παιζω στην αρχη θυμωμενος και αγανακτισμενος και σε καποια φαση το γυριζω και λεω οτι μονο με εσας μπορω να συνεννοηθω, ειστε πολυ ευγενικη, απορω πως εχετε τετοια υπομονη κλπ. και στο τελος ζηταω προσωπικο τηλεφωνο για να επικοινωνησω μαζι της αν δεν λυθει το προβλημα.......
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Καλύτερα βιντεοκλήσηDaje έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 18:25 Κρατησες κανα τηλεφωνο?
Εγω ετσι κανω. Το παιζω στην αρχη θυμωμενος και αγανακτισμενος και σε καποια φαση το γυριζω και λεω οτι μονο με εσας μπορω να συνεννοηθω, ειστε πολυ ευγενικη, απορω πως εχετε τετοια υπομονη κλπ. και στο τελος ζηταω προσωπικο τηλεφωνο για να επικοινωνησω μαζι της αν δεν λυθει το προβλημα.......
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Αν και δεν χρησιμοποιώ τόσο σύνθετες τραπεζικές συναλλαγές όπως οι δικές σου, αυτό που ξέρω είναι ότι η Εθνική πάει ακόμα με τον αραμπά σε πολλούς τομείς. Σε κάποια θέματα θυμίζει δημόσιο προ εικοσαετίας.hellegennes έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 17:53
Κι αυτό είναι εν συντομία το ελληνικό διατραπεζικό σύστημα. Καλό σας απόγευμα.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Daje παραλίγο να με "ψήσει" μία πέρυσι απ' τον ΟΤΕ να βάλω vdsl.Κράτησα χαρακτήρα όμως κι ας ήταν νάρα 
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Κακως. Επρεπε να ΤΟΝ ΒΑΛΕΙΣ.
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Στις πόσες μέρες στέλνεις dickpic;Daje έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 18:25 Κρατησες κανα τηλεφωνο?
Εγω ετσι κανω. Το παιζω στην αρχη θυμωμενος και αγανακτισμενος και σε καποια φαση το γυριζω και λεω οτι μονο με εσας μπορω να συνεννοηθω, ειστε πολυ ευγενικη, απορω πως εχετε τετοια υπομονη κλπ. και στο τελος ζηταω προσωπικο τηλεφωνο για να επικοινωνησω μαζι της αν δεν λυθει το προβλημα.......
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Ποτε.hellegennes έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 18:39Στις πόσες μέρες στέλνεις dickpic;Daje έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 18:25 Κρατησες κανα τηλεφωνο?
Εγω ετσι κανω. Το παιζω στην αρχη θυμωμενος και αγανακτισμενος και σε καποια φαση το γυριζω και λεω οτι μονο με εσας μπορω να συνεννοηθω, ειστε πολυ ευγενικη, απορω πως εχετε τετοια υπομονη κλπ. και στο τελος ζηταω προσωπικο τηλεφωνο για να επικοινωνησω μαζι της αν δεν λυθει το προβλημα.......
Δεν ειμαστε ανωμαλοι.
Χρειαζεσαι μαθηματα helly.
https://i.imgur.com/p7krvsa.jpg
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Σ.Κ.Π.Ο
Ωραίο πρωτάθλημα ρε κατσικοειδή φυστικοβουτηρομένα λοβοτομημένα καγκουροειδή κατσίκια!
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
hellegennes έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 18:22 Ρε, το μαλάκα. Μίλησα με τουλάχιστον 10 διαφορετικά άτομα, άντρες και γυναίκες. Στα τεχνικά τμήματα ήταν άντρες, στα τηλεφωνικά κέντρα γυναίκες (πατριαρχία - naida).

Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
I didn't do it, but If I did, I was drunk.
Que Sera, Sera...
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Α, γι' αυτό δεν έχω τύχη μέχρι στιγμής με τηλεφωνήτριες;Daje έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 18:42Ποτε.hellegennes έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 18:39Στις πόσες μέρες στέλνεις dickpic;Daje έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 18:25 Κρατησες κανα τηλεφωνο?
Εγω ετσι κανω. Το παιζω στην αρχη θυμωμενος και αγανακτισμενος και σε καποια φαση το γυριζω και λεω οτι μονο με εσας μπορω να συνεννοηθω, ειστε πολυ ευγενικη, απορω πως εχετε τετοια υπομονη κλπ. και στο τελος ζηταω προσωπικο τηλεφωνο για να επικοινωνησω μαζι της αν δεν λυθει το προβλημα.......
Δεν ειμαστε ανωμαλοι.
Χρειαζεσαι μαθηματα helly.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
hellegennes έγραψε: 30 Ιούλ 2020, 17:53 Προχθές η Εθνική αποφάσισε να αναβαθμίσει την έκδοση του POS μου πιλοτικά, ένα από τα 5 σημεία στην Ελλάδα (τι τυχερός που είμαι!). Εννοείται ότι δεν με ρώτησαν αν θέλω να συμμετάσχω στην πειραματική τους έκδοση, απλά την πέρασαν αυτόματα. Δεν ξέρω για τα άλλα 4 σημεία που αναβάθμισαν, εγώ όμως έχω σύστημα πληρωμών λογαριασμών (ιδιωτικών και δημοσίου), μέσω της ΤτΕ. Ε, στον αμέσως επόμενο τόνο το POS αρνείτο κατηγορηματικά να δεχθεί εντολή πληρωμής από το σύστημα. Μπορούσα να εκτελέσω πληρωμές λογαριασμών με μετρητά, αλλά όχι με κάρτα. Το ίδιο το POS στις υπόλοιπες συναλλαγές δεν είχε πρόβλημα.
Παίρνω λοιπόν στην εταιρεία που κάνει τις συναλλαγές. Κοιτάνε το πρόβλημα και λένε ότι μάλλον υπάρχει conflict στην έκδοση του POS με το πρόγραμμα πληρωμών. Παίρνουν στην εταιρεία που υποστηρίζει τεχνικά το POS και μου λένε ότι έκαναν πιλοτική αναβάθμιση σε 5 σημεία και αυτό φταίει. Ακολούθησαν τηλεφωνήματα και στις δυο εταιρείες, όπου ο ένας έριχνε το μπαλάκι στον άλλον. Μετά από δυο μέρες συνεννοήσεων, καταλήξαμε ότι θα πρέπει να γίνει downgrade. Αφού ακολούθησαν άλλα 100 τηλέφωνα μπρος-πίσω με το «δεν γίνεται downgrade», η μία εταιρεία, «όχι, γίνεται», η άλλη, τελικά έκαναν κάποια ρύθμιση και αφού με είχαν γραμμένο για 2 ώρες, ξαναπήρα τηλέφωνο στην τεχνική του POS και αφού μου είπαν να πατήσω κάποια κουμπιά, φάνηκε να διορθώνεται το πρόβλημα. Επιτέλους, το πρόγραμμα έβλεπε το POS.
Κάνω μια πληρωμή δικού μου λογαριασμού για να το δοκιμάσω και μετά κλείνω το τηλέφωνο με την τεχνική υποστήριξη. Έρχεται μετά από λίγο ένας πελάτης μου να πληρώσει δόση ΚΕΑΟ. Βάζει κάρτα, τραβάει τα λεφτά και το πρόγραμμα ξαφνικά μού λέει ότι η πληρωμή βρίσκεται σε κατάσταση έγκρισης από την Εθνική. Η πληρωμή είχε γίνει, αλλά δεν φαινόταν καθόλου στο σύστημα. Άλλες 5 ώρες τηλέφωνα, για να δούμε τι έγινε η κίνηση.
Φυσικά η πληρωμή είναι ασφαλής. Την εγγυάται νομικά η ΤτΕ και το σημείο πώλησης (εγώ), αλλά άντε να εξηγήσεις στον πελάτη γιατί έφυγαν τα λεφτά από την κάρτα του αλλά δεν πήρε απόδειξη πληρωμής του λογαριασμού του (που ήταν και ρύθμιση με λήξη στις 31 του μήνα). Ευτυχώς ήταν πελάτης-πελάτης και όχι άσχετος που απλώς πλήρωνε λογαριασμό, γιατί μετά τρέχα-γύρευε.
Κι αυτό είναι εν συντομία το ελληνικό διατραπεζικό σύστημα. Καλό σας απόγευμα.
Φοβερό.
Τέτοια ανάλυση τραπεζικού συστήματος δεν έχει ξαναγίνει.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Μαλακισμένο τραπεζικό σύστημα
Άλλο ένα χρήσιμο ποστ σου.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 20 Απαντήσεις
- 654 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Alex Amsterdam
-
- 0 Απαντήσεις
- 174 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος
-
- 7 Απαντήσεις
- 726 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Tarkovsky
-
- 0 Απαντήσεις
- 301 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ίακχος