!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
…Η Μελίνα, που, όταν επί Κατοχής ο λαός πέθαινε από την πείνα, αυτήν διασκέδαζε, "κερατώνοντας" τον γηραιό και βεβαίως βενιζελικό μεγιστάνα σύζυγό της …Η Μελίνα, που, όταν ο λαός πεινούσε και πήγαινε τοίχο-τοίχο, για να μην τον σκοτώσουν, αυτή έκανε μεθυσμένη βόλτες με τα γερμανικά καμπριολέ …Η Μελίνα, η οποία ήταν ανιψιά και προστατευόμενη του ιδρυτή του χιτλερικού εθνοσοσιαλιστικού κόμματος της Ελλάδας …Ανιψιά του τοποθετημένου από τους Ναζί διοικητή της Εθνικής Τράπεζας …Ανιψιά του δωσίλογου θείου, τον οποίο όταν πέθανε τον έθαψε μέσα σε θρήνο με λιγοστούς συγγενείς και πάμπολλους Ναζί αξιωματικούς.
…Η Μελίνα, που, όταν η Ελλάδα υπέφερε, ζούσε το "όνειρό" της …Το "όνειρο" της κινηματογραφικής "Μαλένας". Ένα "όνειρο", το οποίο περιελάμβανε πολλούς "θαυμαστές" …Έλληνες και Ναζί. Πού το "ζούσε"; …Στην Ακαδημίας 4 …λίγα μέτρα απέναντι από το κολαστήριο της Γκεστάπο στην Μέρλιν …Στην κυριολεξία ένας τοίχος τούς χώριζε. Από τη μια μεριά του τοίχου ούρλιαζαν όσοι πατριώτες συλλαμβάνονταν από την Γκεστάπο για να βασανιστούν και από την άλλη μεριά "ούρλιαζε" η Μελίνα από όσους "συλλάμβανε" στα μπαρ για να την "βασανίσουν" …Δωσίλογους κυρίως, γιατί σ' εκείνες τις γειτονιές δεν πλησίαζε κανένας άλλος. Όσες φορές πλησίαζαν, τους κατέδιδαν —για να κάνουν την "πλάκα" τους— κάτι τύποι σαν τη Μελίνα …Τη Μελίνα, η οποία πηδιόταν στο μπαλκόνι της, βλέποντας τις προσαγωγές της Γκεστάπο …"Μαλένα" και όχι Μελίνα θα έπρεπε να την λένε.
Αυτή η Μελίνα, αφού "διέπρεψε" επί Κατοχής, κάνοντας παρέα με Ναζί και μαυραγορίτες, μετά την απελευθέρωση έφυγε από την Αθήνα και πήγε στο Παρίσι. Η Αθήνα ήταν πολύ μικρή και πολύ "ηλεκτρισμένη" από τις προκλήσεις της "Μαλένας" της Κατοχής. Η μεταπολεμική αστική τάξη της Αθήνας μπορεί να φοβόταν τους δωσίλογους ή να έκανε δουλειές μαζί τους, αλλά τις πιπέριάνες των δωσίλογων ούτε τις φοβόταν ούτε τις ήθελε γύρω της. Θέμα χρόνου ήταν ένας προπηλακισμός του άθλιου γύναιου, ο οποίος μπορεί να οδηγούσε σε λιντσάρισμα …Πραγματικό λιντσάρισμα.
Η εγγονή του πρώην δήμαρχου ήταν πολύ γνωστή, για να "ξεχαστεί" ή να περάσει "απαρατήρητη". Σε μια εποχή πολύ πιο συντηρητική από τη σημερινή, για τη Μελίνα δεν υπήρχε "θέμα" μόνον με την προδοσία, αλλά και με την ηθική της, εφόσον είχε ξεπεράσει όλα τα όρια μαζί. Η υπόθεσή της ήταν πολύ χειρότερη από την κινηματογραφική "Μαλένα", η οποία έπεσε θύμα της ανάγκης. Η Μελίνα ήταν πραγματικά διεστραμμένη και ακόλαστη. Η Αθήνα δεν την "σήκωνε" και προφανώς υπό τις προτροπές της οικογένειάς της "μετανάστευσε" στο Παρίσι. Εκεί δεν είχε πρόβλημα να εγκλιματισθεί. Μπήκε κατ’ ευθείαν στο "κύκλωμα" των ομοίων της, εφόσον όλοι οι "κολλητοί" της στο Παρίσι είχαν κατηγορηθεί για συνεργασία με τους Ναζί …Άνθρωποι σαν τον Ζαν Κοκτώ, τον Σερζ Λιφάρ και τον Σασά Γκιτρύ.
…"Ναι, αλλά όλα αυτά μέχρι Χούντας"… όπως θα έλεγε ο ανυποψίαστος αναγνώστης. Τότε αντιστάθηκε. Ως εκ θαύματος "αφυπνίστηκε" και "αντιστάθηκε" μπροστά στο δράμα του ελληνικού λαού. Γιατί "αντιστάθηκε"; Γιατί οι εποχές έκαναν την "αντίσταση" πιασάρικη. Το έκανε εκ του ασφαλούς στο εξωτερικό και για να κλέψει λίγο κι απ' τον "Τσε" …Γιατί εκείνη την εποχή η "αντίσταση" στην ελληνική Χούντα έφερνε παγκόσμια δημοσιότητα και η ατάλαντη Μελίνα ήθελε να γίνει διάσημη ηθοποιός, χωρίς να κρίνεται από το ελεεινό "ταλέντο" της …Η πανάσχετη με κάθε μορφή τέχνης Μελίνα. Με σύγχρονους όρους η Χούντα ήταν μια καλή ευκαιρία για ~promotion~. Όσο η Αντζελίνα Τζολί ενδιαφέρεται για την πείνα στην Αφρική, άλλο τόσο ενδιαφερόταν και η Μελίνα για τη Δημοκρατία στην Ελλάδα …Ενδιαφερόταν όσο ήταν μαζεμένες οι κάμερες.
Όπως και όλοι οι "συνοδοιπόροι" της εκμεταλλεύτηκε κι αυτή τη Χούντα. Με τον γνωστό δικό της τρόπο —τον "οριζόντιο"— διακρίθηκε και σαν "αντιστασιακή" και σαν "ηθοποιός" …Καί τα δύο σε εισαγωγικά. Μόλις τελείωσε η "αντίσταση" και "δικαιώθηκε" ως "σοσιαλίστρια" υπουργός, "διεκδίκησε" και τα "μάρμαρα" του Παρθενώνα. Βρήκε άλλη "ευαισθησία" των Ελλήνων, για να τους "δουλεύει" …Η αδίστακτη Μελίνα, που, για να επιτύχει τον στόχο της, μπορούσε να κάνει τα πάντα εις βάρος των πάντων …Η καιροσκόπος Μελίνα, που, μόλις είδε το "κλίμα" ν' αλλάζει, έγινε "κολλητή" των Εβραίων …Η Μελίνα, που μας φόρτωσε ως πρώτο διευθυντή του μεγαλύτερου μουσείου των Ελλήνων τον Εβραίο "τίποτα" που παντρεύτηκε, για να κάνει καριέρα.
…Η γυναίκα. που, κάθε φορά που παντρευόταν, έδινε στον όρο "Ιψενικό Τρίγωνο" τουλάχιστον δεκαπέντε νέες πλευρές και τριάντα τόσες νέες γωνίες …Η γυναίκα, που, όποιον νέο εραστή ερωτευόταν, ήθελε να τον απολαμβάνει με την ασφάλεια και υπό τη "χορηγία" του πλούσιου συζύγου. Πολλές φορές μάλιστα αναρωτιόταν τον λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να χωρίσει τον πλούσιο πρώην σύζυγο, προκειμένου ν' απολαύσει τον φτωχό νέο εραστή …Παράξενο της φαινόταν …Τι "άδικος" κόσμος για ένα τόσο "άβγαλτο" κορίτσι; …Ένας ανθρώπινος "βόθρος" στην κυριολεξία. Ακόμα και για τον ακόλαστο Ανδρέα ήταν "too match". Ούτε ο ηδυπαθής και γνωστός "μύλος"-Ανδρέας μπορούσε να "σηκώσει" τη διαστροφή της. Στην κυριολεξία την σιχαινόταν και το είχε δηλώσει δημοσίως
…Η Μελίνα, που, όταν η Ελλάδα υπέφερε, ζούσε το "όνειρό" της …Το "όνειρο" της κινηματογραφικής "Μαλένας". Ένα "όνειρο", το οποίο περιελάμβανε πολλούς "θαυμαστές" …Έλληνες και Ναζί. Πού το "ζούσε"; …Στην Ακαδημίας 4 …λίγα μέτρα απέναντι από το κολαστήριο της Γκεστάπο στην Μέρλιν …Στην κυριολεξία ένας τοίχος τούς χώριζε. Από τη μια μεριά του τοίχου ούρλιαζαν όσοι πατριώτες συλλαμβάνονταν από την Γκεστάπο για να βασανιστούν και από την άλλη μεριά "ούρλιαζε" η Μελίνα από όσους "συλλάμβανε" στα μπαρ για να την "βασανίσουν" …Δωσίλογους κυρίως, γιατί σ' εκείνες τις γειτονιές δεν πλησίαζε κανένας άλλος. Όσες φορές πλησίαζαν, τους κατέδιδαν —για να κάνουν την "πλάκα" τους— κάτι τύποι σαν τη Μελίνα …Τη Μελίνα, η οποία πηδιόταν στο μπαλκόνι της, βλέποντας τις προσαγωγές της Γκεστάπο …"Μαλένα" και όχι Μελίνα θα έπρεπε να την λένε.
Αυτή η Μελίνα, αφού "διέπρεψε" επί Κατοχής, κάνοντας παρέα με Ναζί και μαυραγορίτες, μετά την απελευθέρωση έφυγε από την Αθήνα και πήγε στο Παρίσι. Η Αθήνα ήταν πολύ μικρή και πολύ "ηλεκτρισμένη" από τις προκλήσεις της "Μαλένας" της Κατοχής. Η μεταπολεμική αστική τάξη της Αθήνας μπορεί να φοβόταν τους δωσίλογους ή να έκανε δουλειές μαζί τους, αλλά τις πιπέριάνες των δωσίλογων ούτε τις φοβόταν ούτε τις ήθελε γύρω της. Θέμα χρόνου ήταν ένας προπηλακισμός του άθλιου γύναιου, ο οποίος μπορεί να οδηγούσε σε λιντσάρισμα …Πραγματικό λιντσάρισμα.
Η εγγονή του πρώην δήμαρχου ήταν πολύ γνωστή, για να "ξεχαστεί" ή να περάσει "απαρατήρητη". Σε μια εποχή πολύ πιο συντηρητική από τη σημερινή, για τη Μελίνα δεν υπήρχε "θέμα" μόνον με την προδοσία, αλλά και με την ηθική της, εφόσον είχε ξεπεράσει όλα τα όρια μαζί. Η υπόθεσή της ήταν πολύ χειρότερη από την κινηματογραφική "Μαλένα", η οποία έπεσε θύμα της ανάγκης. Η Μελίνα ήταν πραγματικά διεστραμμένη και ακόλαστη. Η Αθήνα δεν την "σήκωνε" και προφανώς υπό τις προτροπές της οικογένειάς της "μετανάστευσε" στο Παρίσι. Εκεί δεν είχε πρόβλημα να εγκλιματισθεί. Μπήκε κατ’ ευθείαν στο "κύκλωμα" των ομοίων της, εφόσον όλοι οι "κολλητοί" της στο Παρίσι είχαν κατηγορηθεί για συνεργασία με τους Ναζί …Άνθρωποι σαν τον Ζαν Κοκτώ, τον Σερζ Λιφάρ και τον Σασά Γκιτρύ.
…"Ναι, αλλά όλα αυτά μέχρι Χούντας"… όπως θα έλεγε ο ανυποψίαστος αναγνώστης. Τότε αντιστάθηκε. Ως εκ θαύματος "αφυπνίστηκε" και "αντιστάθηκε" μπροστά στο δράμα του ελληνικού λαού. Γιατί "αντιστάθηκε"; Γιατί οι εποχές έκαναν την "αντίσταση" πιασάρικη. Το έκανε εκ του ασφαλούς στο εξωτερικό και για να κλέψει λίγο κι απ' τον "Τσε" …Γιατί εκείνη την εποχή η "αντίσταση" στην ελληνική Χούντα έφερνε παγκόσμια δημοσιότητα και η ατάλαντη Μελίνα ήθελε να γίνει διάσημη ηθοποιός, χωρίς να κρίνεται από το ελεεινό "ταλέντο" της …Η πανάσχετη με κάθε μορφή τέχνης Μελίνα. Με σύγχρονους όρους η Χούντα ήταν μια καλή ευκαιρία για ~promotion~. Όσο η Αντζελίνα Τζολί ενδιαφέρεται για την πείνα στην Αφρική, άλλο τόσο ενδιαφερόταν και η Μελίνα για τη Δημοκρατία στην Ελλάδα …Ενδιαφερόταν όσο ήταν μαζεμένες οι κάμερες.
Όπως και όλοι οι "συνοδοιπόροι" της εκμεταλλεύτηκε κι αυτή τη Χούντα. Με τον γνωστό δικό της τρόπο —τον "οριζόντιο"— διακρίθηκε και σαν "αντιστασιακή" και σαν "ηθοποιός" …Καί τα δύο σε εισαγωγικά. Μόλις τελείωσε η "αντίσταση" και "δικαιώθηκε" ως "σοσιαλίστρια" υπουργός, "διεκδίκησε" και τα "μάρμαρα" του Παρθενώνα. Βρήκε άλλη "ευαισθησία" των Ελλήνων, για να τους "δουλεύει" …Η αδίστακτη Μελίνα, που, για να επιτύχει τον στόχο της, μπορούσε να κάνει τα πάντα εις βάρος των πάντων …Η καιροσκόπος Μελίνα, που, μόλις είδε το "κλίμα" ν' αλλάζει, έγινε "κολλητή" των Εβραίων …Η Μελίνα, που μας φόρτωσε ως πρώτο διευθυντή του μεγαλύτερου μουσείου των Ελλήνων τον Εβραίο "τίποτα" που παντρεύτηκε, για να κάνει καριέρα.
…Η γυναίκα. που, κάθε φορά που παντρευόταν, έδινε στον όρο "Ιψενικό Τρίγωνο" τουλάχιστον δεκαπέντε νέες πλευρές και τριάντα τόσες νέες γωνίες …Η γυναίκα, που, όποιον νέο εραστή ερωτευόταν, ήθελε να τον απολαμβάνει με την ασφάλεια και υπό τη "χορηγία" του πλούσιου συζύγου. Πολλές φορές μάλιστα αναρωτιόταν τον λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να χωρίσει τον πλούσιο πρώην σύζυγο, προκειμένου ν' απολαύσει τον φτωχό νέο εραστή …Παράξενο της φαινόταν …Τι "άδικος" κόσμος για ένα τόσο "άβγαλτο" κορίτσι; …Ένας ανθρώπινος "βόθρος" στην κυριολεξία. Ακόμα και για τον ακόλαστο Ανδρέα ήταν "too match". Ούτε ο ηδυπαθής και γνωστός "μύλος"-Ανδρέας μπορούσε να "σηκώσει" τη διαστροφή της. Στην κυριολεξία την σιχαινόταν και το είχε δηλώσει δημοσίως
Οταν καποιος κανει εγκλημα και μετανοει ειναι ανθρωπος.Αν κανει εγκλημα και καμαρωνει για αυτο ειναι κομμουνιστης.
Επι 100 κομμουνιστων οι 59 ειναι αφελεις(βλακες),οι 40 αγυρτες(δηλ λαμογια ) και μονον ενας πραγματικος μπολσεβικος.ΛΕΝΙΝ 1917
Επι 100 κομμουνιστων οι 59 ειναι αφελεις(βλακες),οι 40 αγυρτες(δηλ λαμογια ) και μονον ενας πραγματικος μπολσεβικος.ΛΕΝΙΝ 1917
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
τι έπαθε η ροζίτα?αυτή έβαζε καλούς βαθμούς
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Η Σώκου δεν είχε και την καλύτερη άποψη για τη Μελίνα (ειδικώς για το υποκριτικό της ταλέντο) και δεν μάσαγε καθόλου τα λόγια της
αλλά βρίσκω χλωμό να είναι δικό της το κείμενο.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Κι εγώ,αν και θα άφηνα ένα ενδεχόμενο ανοιχτό, έστω και μικρό.ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:16 Η Σώκου δεν είχε και την καλύτερη άποψη για τη Μελίνα (ειδικώς για το υποκριτικό της ταλέντο) και δεν μάσαγε καθόλου τα λόγια τηςαλλά βρίσκω χλωμό να είναι δικό της το κείμενο.
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Του Παναγιώτη Τραϊανού (ΕΑΜ Β') είναι το κείμενο και όχι της ΣώκουΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:16 Η Σώκου δεν είχε και την καλύτερη άποψη για τη Μελίνα (ειδικώς για το υποκριτικό της ταλέντο) και δεν μάσαγε καθόλου τα λόγια τηςαλλά βρίσκω χλωμό να είναι δικό της το κείμενο.
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Η Σώκου αμφισβητούσε κυρίως την μόρφωση και την υποκριτική της δεινότητα.Otto Weininger έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:21Κι εγώ,αν και θα άφηνα ένα ενδεχόμενο ανοιχτό, έστω και μικρό.ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:16 Η Σώκου δεν είχε και την καλύτερη άποψη για τη Μελίνα (ειδικώς για το υποκριτικό της ταλέντο) και δεν μάσαγε καθόλου τα λόγια τηςαλλά βρίσκω χλωμό να είναι δικό της το κείμενο.
Με ένα γκούγκλισμα βρήκα αυτό.
Το κείμενο είναι απόσπασμα του συγκεκριμένου άρθρου.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2012/ ... nment.html
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Ο ψευδοΤαϋγέτης ούτε τις πηγές του (εδώ γελάνε) δεν μπορεί να ελέγξει
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 2401
- Εγγραφή: 24 Σεπ 2019, 15:07
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Οπότε:
πρώτον οφείλει ο νηματοθέτης να απολογηθεί και
δεύτερον να διορθωθεί ο τίτλος
πρώτον οφείλει ο νηματοθέτης να απολογηθεί και
δεύτερον να διορθωθεί ο τίτλος
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Το νήμα πρέπει να πάει στα σκουπίδια, μάλλονΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:31 Οπότε:
πρώτον οφείλει ο νηματοθέτης να απολογηθεί και
δεύτερον να διορθωθεί ο τίτλος
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Ναι, λέω όμως ότι εδώ έλεγε φάτσα φορα για τον Γιαδικιαρογλου και το λάδι, σιγά τα παραπάνω που προσθέτει το κείμενο.ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:27Η Σώκου αμφισβητούσε κυρίως την μόρφωση και την υποκριτική της δεινότητα.Otto Weininger έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:21Κι εγώ,αν και θα άφηνα ένα ενδεχόμενο ανοιχτό, έστω και μικρό.ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:16 Η Σώκου δεν είχε και την καλύτερη άποψη για τη Μελίνα (ειδικώς για το υποκριτικό της ταλέντο) και δεν μάσαγε καθόλου τα λόγια τηςαλλά βρίσκω χλωμό να είναι δικό της το κείμενο.
Με ένα γκούγκλισμα βρήκα αυτό.
Το κείμενο είναι απόσπασμα του συγκεκριμένου άρθρου.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2012/ ... nment.html
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Ροζίτα Σοκου? Μερκούρη? Τι μπουμερνημα ειν' αυτο? Ποιος νοιάζεται για πεθαμένα boomer icons? Προσέξτε μην σας χυθεί τίποτα και πλημμυρίσει μπουμερίλα το πχορουμ. Καλώ Dwarven Blacksmith για τα περαιτέρω
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Οκ, τώρα είδα ότι το επισήμανε ο Beria.
H αλήθεια είναι ότι η συνήθεια "κάπου είδα, κάπου διάβασα κλπ" χωρίς την παραμικρή τάση για διασταύρωση και η συνεχής αναπαραγωγή της "είδησης" από δεκάδες άλλες ιστοσελίδες με πομπώδεις ή μη τίτλους, είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του διαδικτύου.
H αλήθεια είναι ότι η συνήθεια "κάπου είδα, κάπου διάβασα κλπ" χωρίς την παραμικρή τάση για διασταύρωση και η συνεχής αναπαραγωγή της "είδησης" από δεκάδες άλλες ιστοσελίδες με πομπώδεις ή μη τίτλους, είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του διαδικτύου.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Ε ναι, ουδείς κόμισε γλαύκα στην Αθήνα.Otto Weininger έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:32Ναι, λέω όμως ότι εδώ έλεγε φάτσα φορα για τον Γιαδικιαρογλου και το λάδι, σιγά τα παραπάνω που προσθέτει το κείμενο.ΓΑΛΗ έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:27Η Σώκου αμφισβητούσε κυρίως την μόρφωση και την υποκριτική της δεινότητα.Otto Weininger έγραψε: 27 Ιούλ 2020, 19:21
Κι εγώ,αν και θα άφηνα ένα ενδεχόμενο ανοιχτό, έστω και μικρό.
Με ένα γκούγκλισμα βρήκα αυτό.
Το κείμενο είναι απόσπασμα του συγκεκριμένου άρθρου.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2012/ ... nment.html
Για το ποια είναι η υπογραφή του κειμένου λέμε.
Οπότε, μάλλον πρέπει να αλλάξει ο τίτλος.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Re: Τάδε έφη Ροζίτα Σώκου
Του έστειλα μηνυμα να το αλλάξει
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 39 Απαντήσεις
- 1163 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από AlienWay