Μirage F1-CG
Δημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2020, 04:47
'Eνα μαχητικό - θαύμα και παραγνωρισμένο , το τρέμανε οι τουρκ το 80 και το 90 ..
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ήταν ένα καλό μαχητικό-καταδιωκτικό δέυτερης γενεάς, σε σχεδιασμό δεκαετίας 60. Από το 86 που άρχισαν οι Τούρκοι να παραλαμβάνουν τα 160 F-16 τρίτης γενεάς, δεν το έτρεμε κανένας.Στύγιος έγραψε: 09 Απρ 2020, 04:47 'Eνα μαχητικό - θαύμα και παραγνωρισμένο , το τρέμανε οι τουρκ το 80 και το 90 ..
Μέχρι να εκπαιδευτούν οι τουρκ στο F-16 ( δηλαδή κάπου 1988-1992) το F-1 μαμούσε κι έδερνε. Υπό προϋποθέσεις μαμούσε άνετα κι F-16 σε χαμηλό ύψος.Υδράργυρος έγραψε: 09 Απρ 2020, 08:07Ήταν ένα καλό μαχητικό-καταδιωκτικό δέυτερης γενεάς, σε σχεδιασμό δεκαετίας 60. Από το 86 που άρχισαν οι Τούρκοι να παραλαμβάνουν τα 160 F-16 τρίτης γενεάς, δεν το έτρεμε κανένας.Στύγιος έγραψε: 09 Απρ 2020, 04:47 'Eνα μαχητικό - θαύμα και παραγνωρισμένο , το τρέμανε οι τουρκ το 80 και το 90 ..
Το F-104G ήταν "σκοτώστρα" λόγω βομβαρδιστικού ρόλου , καλύτερο ήταν το F-5Veni Vidi Vici έγραψε: 09 Απρ 2020, 08:11 Για μια δεκαετία συνυπήρξαν. Όντως ο τρόμος των τούρκων και τα 2 αεροσκάφη.

Η υπόθεση Σιαλμά το 92 ήταν αερομαχία μετάξύ F1 kai F16.Στύγιος έγραψε: 09 Απρ 2020, 08:26
Μέχρι να εκπαιδευτούν οι τουρκ στο F-16 ( δηλαδή κάπου 1988-1992) το F-1 μαμούσε κι έδερνε. Υπό προϋποθέσεις μαμούσε άνετα κι F-16 σε χαμηλό ύψος.
O μακαρίτης ο ήρωας Σιαλμάς είχε 2 ευκαιρίες να καταρρίψει τον τουρκ ,αλλά δεν του εδόθη αποδέσμευση πυρών ,έκανε το παράτολμο και βγήκε εντελώς εκτός φακέλου πτήσης ...Υδράργυρος έγραψε: 09 Απρ 2020, 08:40Η υπόθεση Σιαλμά το 92 ήταν αερομαχία μετάξύ F1 kai F16.Στύγιος έγραψε: 09 Απρ 2020, 08:26
Μέχρι να εκπαιδευτούν οι τουρκ στο F-16 ( δηλαδή κάπου 1988-1992) το F-1 μαμούσε κι έδερνε. Υπό προϋποθέσεις μαμούσε άνετα κι F-16 σε χαμηλό ύψος.
Τεσπα τα mirage τα παίρνανε για πολιτικούς λόγους, και για λόγους ισορροπίας προμηθειών μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. Η συντήρηση άλλου ενός τύπου ήταν πρόβλημα. Για αυτό και εγκαταλείφθηκε αυτή η πολιτική στην πορεία.

Σε ένα περιοδικό στρατιωτικής ιστορίας είχα διαβάσει για ένα ατύχημα. Σε ένα αεροπλανοφόρο , ένα A-7 Corsair II είχε ρουφήξει έναν άτυχο καθαριστή μαζί με την σκούπα του !
Για ποιό λόγο βγάλαμε τα F-5? Οι ίδιοι οι Αμερικάνοι άκουσα οτι τα επαναφέρουν για κοντινή υποστήριξη, όπως και κάποια ελικοφόρα.Το F-104G ήταν "σκοτώστρα" λόγω βομβαρδιστικού ρόλου , καλύτερο ήταν το F-5
Έχω πετάξει ως μπακ σήτερ με τη "γουρούνα" το 1995 και της έχω ιδιαίτερη αδυναμία.
Είναι πολύ γλυκούτσικο έτσι στρουμπουλό που είναι. Το βλέπεις και σου 'ρχεται να του κάνεις γούτσου γούτσου.Στύγιος έγραψε: 09 Απρ 2020, 13:34Έχω πετάξει ως μπακ σήτερ με τη "γουρούνα" το 1995 και της έχω ιδιαίτερη αδυναμία.