!!! DEVELOPMENT MODE !!!

RIP Φρικηπαίδεια

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Null
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 4187
Εγγραφή: 28 Αύγ 2018, 01:02

RIP Φρικηπαίδεια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Null »

Εικόνα

Εικόνα

:a040: why;
Georg Von Balkanen έγραψε: 06 Δεκ 2020, 19:38 Σβαστικες για όλους. Είμαστε όλοι αντιναζι.
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: RIP Φρικηπαίδεια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Ήδη εδω και λίγα χρόνια ήταν σε φάση επιθανάτιου ρόγχου
όπως και το πχωρουμάκι, αυτοί που το έστησαν από μεράκι
και γούστο μεγάλωσαν, έπιασαν δουλειά, βαρέθηκαν και
ενω για λίγο καιρό το συντηρούσαν μετά πήραν την απόφαση
πως έκλεισε ο κύκλος. Spyros252 ξέρεις
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
parafrwn
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 2590
Εγγραφή: 07 Απρ 2018, 07:52

Re: RIP Φρικηπαίδεια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από parafrwn »

Ouch.
Σας σιχάθηκε η ψυχή μου.
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: RIP Φρικηπαίδεια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Πάντως στο λήμμα του κομμουνισμού είχε ένα καλό
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Άβαταρ μέλους
Βινόσαυρος
Δημοσιεύσεις: 6335
Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38

Re: RIP Φρικηπαίδεια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Βινόσαυρος »

Το βρήκα από αλλού


Μπαίνει ο δάσκαλος στην τάξη.
Καλημέρα παιδιά! Πως πάει; Καλά είναι η μάνα σου, Γιάννη; Ωραία. Σήμερα αρχίζουμε με τα
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ
Πίνακας περιεχομένων

* 1 Μάθημα 1ο: Ισότητα
* 2 Μάθημα 2ο: Κινητοποίηση
* 3 Μάθημα 3ο: Αντεπαναστάτες
* 4 Μάθημα 4ο: Το διαγώνισμα
* 5 Μάθημα 5ο: Επιτέλους!


Μάθημα 1ο: Ισότητα
Respect.
Respect.
Λοιπόν, παιδιά, καθίστε. Ποιος έκανε τα μαθήματα του;'
Όλοι σηκώνουν τα χέρια τους, εκτός από τον Γιάννη.
Α, Γιάννη, καημένο παιδί! Λοιπόν, μαθητές, προσέξτε καλά. Σήμερα θα εξετάσουμε την βασική ιδέα του κομμουνισμού. Βλέπετε, το παιδί ο Γιάννης από δω δεν έχει μία. Ζει σε μία τρώγλη της κακιάς ώρας και η μάνα του επιστρέφει κάθε μέρα σπίτι τύφλα στο μεθύσι και μάλιστα με έναν διαφορετικό άντρα κάθε φορά. Λοιπόν, με μία τόσο χάλια ζωή, πιστεύετε πως είναι δίκαιο να του βάλω μονάδα, ενώ τα όμορφα πλούσια αγόρια και κορίτσια στις μπροστινές σειρές παίρνουν το ένα εικοσάρι μετά το άλλο;
Τα παιδιά συμφωνούν διστακτικά.
Και έχει κι άλλο. Αυτοί που είναι στις μεσαίες σειρές συνήθως παίρνουν δεκάξι και δεκαπέντε. Είναι χειρότεροι από τους φυτούκλες εδώ μπροστά;
Περισσότερα παιδιά συμφωνούν, αυτή τη φορά με περισσότερο ενθουσιασμό. Ο δάσκαλος υψώνει την φωνή του.
ΑΚΟΥΣΤΕ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! Νομίζετε πως είναι ΔΙΚΑΙΟ κάποιος να παίρνει κάτω από την βάση επειδή έχει κακιά μάνα, επειδή είναι τεμπέλης ή ακόμα και χαζός; Και είναι αυτοί που παίρνουν κάτω από 14 ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ από τους ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ ΣΠΑΣΙΚΛΕΣ;
Τώρα όλοι στην τάξη, εκτός από τις δύο πρώτες σειρές, βρυχώνται με επαναστατική μανία.
Λοιπόν, καταργώ τους βαθμούς. Όλοι εδώ μέσα είναι ίσοι. Όλοι παίρνετε 20! Αυτό είναι. Εικοσάρι γιά όλους. Και τέρμα οι εργασίες για το σπίτι.
Τα παιδιά, κατενθουσιασμένα, χοροπηδάνε μέσα στην τάξη, πετώντας αντικείμενα στον αέρα και στους σπασίκλες.
Ηρεμήστε, παιδιά, ηρεμήστε! Η Επανάσταση απαιτεί ηρεμία. Και τώρα που το σκέφτηκα... Ναι, παιδιά, άσχημα νέα... Συγγνώμη, μα αν κάποιος εφηύρε κάτι τόσο βαρετό όσο τα μαθήματα για το σπίτι, πρέπει να είχε κάποιον λόγο. Μπορεί να θυμηθεί κάποιος τι ήταν αυτός;
Τα παιδιά δεν μιλάνε, μέχρι που ο Δημήτρης Νικολάου από την πρώτη σειρά σηκώνει το χέρι του. 'Εε... να μαθαίνουμε πράγματα; Αμέσως τον χτυπάει στον λαιμό ένα μπαλάκι από χαρτί.
Ναι, Δημήτρη, σωστά. Φαίνεται πως έχουμε ένα δίλημμα εδώ. Παρά την επανάστασή μας, είστε ακόμα εδώ για να μάθετε. ’ρα... ναι, θα χρειαστεί να κάνουμε τα μαθήματα για το σπίτι υποχρεωτικά.
Τα παιδιά μουρμουρίζουν απογοητευμένα. Ο Δημήτρης ρωτάει: Μα πώς θα τα κάνετε υποχρεωτικά χωρίς τους βαθμούς;
Γιατί ρωτάς, Δημήτρη; Σκέφτεσαι να μην παραδώσεις τις εργασίες σου; Στο γραφείο του διευθυντή. Τώρα!
Ο δάσκαλος κοιτάει την τάξη με ένα χαιρέκακο χαμόγελο.
Αυτό θα συμβεί...
Ακούγεται μία μακρινή κραυγή.

Μάθημα 2ο: Κινητοποίηση
Πώς είστε σήμερα, παιδιά; Ποιος έκανε τα μαθήματά του;
Όλοι σηκώνουν τα χέρια τους, εκτός από τον Γιάννη.
Ναι, σύντροφε Γιάννη;
Σύντροφε δάσκαλε, είχα προβλήματα σπίτι. Έσπασα ένα ποτήρι και η μάνα μου με έδειρε με μία ζώνη.
Σύντροφε Γιάννη... όλοι εδώ μέσα έχουμε προβλήματα, αλλά όλοι πρέπει να κάνουμε θυσίες για αυτό που παλεύουμε. Θα πάρεις 20, αλλά θα πρέπει να κάνεις τη δουλειά σου όπως όλοι οι άλλοι.
Μα είμαι φτωχός, σύντροφε! Εσύ το είπες χθες!
Δεν υπάρχει πλούσιος ή φτωχός πια. Αυτή η τάξη δεν έχει τάξεις τώρα. Όλοι θα πάρετε 20. Αλλά αυτό το όνειρο δεν θα γίνει πραγματικότητα χωρίς συλλογική προσπάθεια. Στο γραφείο του διευθυντή!
Η τάξη μουρμουρίζει με έκπληξη.
Δεν κάνετε ερωτήσεις, σύντροφοι! Εγώ ξέρω τι είναι καλύτερο για εσάς και αυτό είναι αναγκαίο, εκτός αν θέλετλετε τους βαθμούς πίσω.
Ο δάσκαλος κοιτάει τα παιδιά χαιρέκακα.
Και δε νομίζω να θέλει κανείς αυτή την φρικτή αδικία... Ε;
Ησυχία. Ο σύντροφος δάσκαλος κάθεται, φτιάχνει τα γυαλιά του και ανοίγει το βιβλίο του.
Λοιπόν, ας αρχίσουμε το δεύτερο μάθημα. Χθές είπα πως είστε εδώ για να μελετάτε, και, πράγματι, η μελέτη είναι καλό πράγμα. Αλλά δεν περιορίζεται στα μαθήματα για το σπίτι. Ξέρετε, όσο μιλάω, υπάρχουν ορισμένοι μαθητές που προσέχουν, ενώ κάποιοι άλλοι παίζουν στα Γκέιμ Μπόι τους. Θα κάνω τα στραβά μάτια.
Ακούγεται ένα ?κλικ, κλικ? από τις πίσω σειρές.
Ωραία. Τώρα σας ξαναρωτάω, σύντροφοι. Πώς θα είμαι σίγουρος οτι όλοι προσέχουν χωρίς να δίνω διαφορετικούς βαθμούς;
Ο Δημήτρης σηκώνει το χέρι του.
Εεε... στέλνοντας αυτούς που δεν προσέχουν στο γραφείο του διευθυντή;
Ακριβώς. Τώρα πήγαινε στο γραφείο του διευθυντή, Δημήτρη.
Μα... δεν καταλαβαίνω.
Δεν είναι δουλεία σου να καταλάβεις, ή να προσπαθήσεις να καταλάβεις, ή να κάνεις οτιδήποτε μόνος σου. Είσαι τμήμα της τάξης και δεν είσαι τίποτα χωρίς τους συντρόφους συμμαθητές σου. Ξεχώρισες και θα χτυπηθείς και θα ριχτείς κάτω ανάλογα. Τώρα φύγε πριν θυμώσω.
Ο Δημήτρης κλαίει ενώ φεύγει από την αίθουσα.
Είχε δίκιο, αλλά...
Λοιπόν, γιατί τον στείλατε στον διευθυντή;, ρωτάει η Μαρία από την δεύτερη σειρά.
Και εσύ, συντρόφισσα Μαρία! Στον διευθυντή!
Ένα πλατύ χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο τού δασκάλου.
Δεν θα επιτρέψω αυτήν την τάξη να γίνει πεδίο μάχης ανάμεσα σε πολιτισμούς. Ερωτήσεις;
Ησυχία.
Ωραία. Αφήστε με να σας πω τώρα: όλοι εδώ μέσα πρέπει να είναι τελείως αφιερωμένοι στην επανάστασή μας. Δεν παραπονιέστε για τους άλλους, τους αντιδραστικούς, αυτούς που προσπαθούν να καταστρέψουν το όνειρο μας. Δεν θα με απογοητεύσετε, το καταλάβατε; Όταν λέω ότι όλοι θα προσέχουν, τότε όλοι θα προσέχουν! Απλό είναι. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι θα προσέχετε όχι επειδή φοβάστε ότι θα πάτε στο γραφείο του διευθυντή. Το να σκέφτεστε έτσι είναι ένας λόγος από μόνος του για να σας στείλω εκεί.
Ο σύντροφος δάσκαλος χτυπάει την γροθιά του στην έδρα.
Σχολάσατε!

Μάθημα 3ο: Αντεπαναστάτες
Εγώ δεσποτικός; Εγώ που αγαπάω όλα τα ζωντανά σε αυτήν τη γη;
Εγώ δεσποτικός; Εγώ που αγαπάω όλα τα ζωντανά σε αυτήν τη γη;
Η ’ννα σηκώνει το χέρι της και ρωτάει:
Δάσκαλε! Συγγνώμη, σύντροφε! Ο μπαμπάς μου είπε ότι είσαι ένας δεσποτικός φανατικός που προσπαθεί να μας κάνει να χεστούμε πάνω μας!
Συντρόφισσα ’ννα...
Τι;
Ξέρεις...
Η ’ννα φεύγει.
Στο θέμα μας, σύντροφοι. Ας μιλήσουμε για τους εξωτερικούς εχθρούς. Υπάρχουν τάξεις στο σχολείο που δεν έχουν υιοθετήσει ακόμα τον κομμουνισμό. Επιμένουν να δίνουν διαφορετικούς βαθμούς στους μαθητές. Ναι, είναι κρίμα, αλλά θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε κάποτε. Πρώτα, θέλω να τους πείτε τι συμβαίνει εδώ στο διάλειμμα. Φυσικά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε διακριτικότητα όταν τους περιγράφετε τις χαρές μίας τάξης χωρίς βαθμούς. Για να το κάνω πιο λιανά, μεγαλοποιήστε τα καλά και παραλείψτε τα κακά. Στο κάτω κάτω, εδώ δεν υπάρχουν κακά. Αν κάτι δεν σας αρέσει, εσείς δεν έχετε αρκετό επαναστατικό πάθος. Όσον αφορά τους άλλους μαθητές, πρέπει να τους πείσετε να πιέσουν τους δασκάλους τους να κάνουν τις τάξεις τους κομμουνιστικές. Αν χρειαστεί, θα μαζέψουμε υπογραφές για να απολύσουμε αυτός που αντιστέκονται. Αλλά...
Ο δάσκαλος βγάζει ένα πακέτο από την τσέπη του.
...φυσικά δεν μπορώ να σας λέω να κάνετε πράγματα χωρίς κάποια ανταμοιβή. Ο βαθμός θα είναι 20, αλλά αυτό το έργο είναι λεπτό και απαιτεί ευγένεια και καλή θέληση. Για αυτό, ο μαθητής που θα μαζέψει τις περισσότερες υπογραφές, θα πάρει αυτό το πακέτο γαριδάκια.
Ο χοντρός της τάξης ο Κώστας από την τρίτη σειρά ανοίγει το δικό του πακέτο γαριδάκια.
Τι στο διάολο είναι αυτό, σύντροφε; Ντροπιάζεις τον κομμουνισμό! Πώς μπορείς να έχεις τέτοια ενώ ο Μάνος μόλις πήρε μία τσίχλα; Αυτό κατάσχεται, και εσύ θα πας στον διευθυντή. Τώρα!
Ο δάσκαλος ανασηκώνει τους ώμους του.
Καλά νέα, παιδιά! Τώρα έχω δύο! Είστε όλοι χαρούμενοι;
Κανένας δεν απαντάει.
Ακόμα δεν καταλαβαίνετε; Το θέμα είναι ότι, εντάξει, ίσως έχουμε προβλήματα, αλλά έχουμε ίσους βαθμούς, και αυτό είναι το μόνο που μετράει. Αλλά δεν πρέπει να απωθείτε τους έξω μαθητές δείχνοντας απογοητευμένοι. Δοκιμάζουμε να τους προσηλυτίσουμε, θυμάστε; Γι' αυτό σας ξαναρωτάω: Είστε χαρούμενοι;
Η τάξη απαντά εν χορώ:
Ναι, σύντροφε δάσκαλε!
Κι εγώ! Λοιπόν, θα σας εξηγήσω τι θα κάνω με το άλλο πακέτο. Θα στείλω μερικούς από τους καλύτερους συντρόφους μας σε μυστικές αποστολές. Θα δώσω λεπτομέρειες μόνο στους καλύτερους -είναι μυστικό! Δεν είναι συναρπαστικό; Επίσης, θα δώσω γαριδάκια στον μαθητή που θα καρφώσει τους περισσότερους απατεώνες. Αλλά μην το λέτε δυνατά. Οι έξω μαθητές ίσως παρεξηγήσουν το νόημα της επανάστασής μας. Απλά σημειώστε τα ονόματα διακριτικά στην γωνία της σελίδας, εντάξει;
Απόλυτη ησυχία.
ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΤΙ. ΕΝΤΑΞΕΙ;
Ο Δημήτρης σηκώνει τρεμάμενος το χέρι του.
Συ...συ...σύντροφε δάσκαλε...'
ΤΙ;
Όλοι παίρνουμε 20, αλλά το να δίνεις γαριδάκια σε μερικούς από εμάς δεν μας κάνει, ξέρεις, άνισους;
Μικρέ...
Πηγαίνω, πηγαίνω...
Ωραία. Όλοι χαρούμενοι;
Ναι, σύντροφε δάσκαλε.
Ωραία.

Μάθημα 4ο: Το διαγώνισμα
Λοιπόν, σύντροφοι μαθητές, θα αρχίσω με τα καλά νέα. Ένα πακέτο γαριδάκια στον Παπαδόπουλο που έκαψε έναν σκουπιδοντενεκέ στην καπιταλιστική τάξη στο τέλος του διαδρόμου. ’λλο ένα ένα στον σύντροφο Νίκο που κόλλησε τσίχλα στα μαλλιά τριών μεγαλοαστικών κοριτσιών. Και ένα διπλό στον αρχηγό του προλεταριάτου, τον Γιάννη, που βοήθησε την επανάστασή μας κολλώντας ένα χαρτί ?κλώτσα με? στην πλάτη του δασκάλου των Οικονομικών.
Τα παιδιά χειροκροτάνε.
Θεόδωρε Λαδά! Βλάση Δέδε! Νεκτάριε Λιάκη! Βασίλειε Πετούμενε! Αθανάσιε Παππά! Ιωάννη Μπρακούλια! Σηκωθείτε στην έδρα!
Σηκώνονται.
Παρατήρησα ότι χθες οι μητέρες σας άρχισαν να μαζεύουν υπογραφές για να σταματήσει αυτό το πρόγραμμα. Τι έχετε να πείτε προς υπεράσπιση σας;
Της είπα να μην το κάνει!
Ναι, κι εγώ!
Ω, μητέρα, τι ντροπή!
Ναι, ναι!
Λοιπόν, δεν θα σας τιμωρήσω, μικροί σύντροφοι, θα τιμωρήσω τις μητέρες σας. Αλλά πριν, παιδιά, ένα μεγάλο ?ουουου? για τους προδότες.
Τα παιδιά αρχίζουν να γιουχάρουν δυνατά. Ξαφνικά, ένα τετράδιο πετάγεται και χτυπάει τον Μπρακούλια στο μέτωπο. ’λλα παιδιά σηκώνουν διάφορα αντικείμενα και ετοιμάζονται να τα πετάξουν.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ, ΠΑΙΔΙΑ! Θυμηθείτε, αυτό είναι προσομοίωση, όχι αληθινός κομμουνισμός!
Αντίσταση!
Ποιος το είπε αυτό;
...
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ;
...
Τρία πακέτα γαριδάκια σ' όποιον καρφώσει αυτόν που το είπε. Έτσι! Πιάσ' τα, ’γγελε! Τώρα, Γιάννη, αντιδραστικέ μου, ακολούθα τους Ο διευθυντής θα σου εξηγήσει τις διαφορές μεταξύ του Ουτοπικού και του Επιστημονικού Σοσιαλισμού.
Φεύγουν.
Λοιπόν, παιδιά, έτοιμοι για το τεστ; Α, παραλίγο να το ξεχάσω. Σύντροφε Δημήτρη! Έξω!
Γιατί; Δεν έκανα τίποτα! Ζήτω η επανάσταση!
Δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος, μικρέ, απλά δεν έχω διάθεση... Πήγαινε! Τώρα, για τους υπόλοιπους, το διαγώνισμα.
Σύντροφε δάσκαλε! Να κάνω μία ερώτηση χωρίς να με πετάξεις έξω;
Ορίστε;
Αφού θα πάρουμε όλοι 20, γιατί το τεστ;
Γιατί θέλω να ξέρω ποιος μελέτησε σωστά. Είναι επίσημες πληροφορίες για εμένα. Τώρα πάρε την κόλλα σου, σύντροφε.
Διαγώνισμα πάνω στον Κομμουνισμό
Όνοματεπώνυμο:________________________________________________
1. Ποιο ήταν το όνομα του κολλητού του Κάρλ Μάρξ;
( )Obi Wan ( )Έγκελς ( )Όσκαρ Ουάιλντ ( )Γκουσγκούνης ( )Μίκυ Μάους
2. Ποιο είναι το καλύτερο;
( )Φερράρι ( )Πόρσε ( )Ποδήλατο ( )Λάντα ( )Φορντ
3. Ποιο είναι το χειρότερο;
( )Θάνατος ( )Κλανιά ( )Βασανιστήρια ( )Δακργόνα ( )Καπιταλισμός
4. Ποιο είναι το τέρας που τρομάζει τα παιδιά τη νύχτα;
( )Μπαμπούλας ( )Βριλ ( )Μεγαλοαστισμός ( )Βροντόσαυρος ( )Μητσοτάκης
5. Αν πάρω κάτω από τη βάση, η μάνα μου θα:
( )Θυμώσει μαζί μου ( )Εξαφανιστεί ( )Σταλεί στην Σιβηρία ( )Γελάσει
( )Δεν με ενδιαφέρει. Η επανάσταση είναι το μόνο που μετράει.

Μάθημα 5ο: Επιτέλους!
It's not over, Bill...
"It's not over, Bill..."
Καλημέρα και πάλι, παιδιά! Όλοι χαρούμενοι;
Ναι, σύντροφε δάσκαλε!
Χαίρομαι που το ακούω. Τώρα θα σας δώσω τα αποτελέσματα του διαγωνίσματός σας στον κομμουνισμό. Χμμ... εεε.... α, εδώ είμαστε. Ναι, είναι 13 για όλους.
Μα... μα...
Ησυχία, παιδιά, δεν τελείωσα ακόμα. Ναι, είναι 13. Συγγνώμη, παιδιά, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι όταν σας είπα ότι όλοι θα πάρετε 20 μίλαγα για ιδανικές καταστάσεις. Οι βαθμοί δεν φυτρώνουν στα δέντρα. Στην πραγματικότητα, ο βαθμός που πήρατε είναι ο μέσος όρος της τάξης. Εκτός από αυτούς που τους απαγορεύτηκε να δώσουν, ο Γιάννης και ο Δημήτρης. Αυτοί παίρνουν μονάδα.
Μα... μα...
Δημήτρη, μπορείς να σταματήσεις να τραυλίζεις τώρα. Το κομμουνιστικό καθεστώς τελείωσε. Στο επόμενο διαγώνισμα θα έχετε όλοι διαφορετικούς βαθμούς, όπως πάντα.
Δηλαδή... μπορώ να κάνω ερωτήσεις τώρα χωρίς να πάω στο γραφείο του διευθυντή;
Ναι.
Αλήθεια;
Καλωσήρθες και πάλι στην ελευθερία!
Εντάξει, σύντροφε... εννοώ δάσκαλε. Είναι ο κομμουνισμός τόσο άσχημος;
Ε, στον πραγματικό κομμουνισμό, τα γαριδάκια είναι σαν λάστιχο. Και όταν πας να δεις τον διευθυντή, δεν ξαναγυρίζεις...

Αν γελασατε με το παραπανω,2bad!Σας την φεραμε!Δεν ητο χιουμορ αλλα αποσπασμα απο μετεμφυλιωτικό εθνεγερτικο προπαγανδιστικο υλικο των ταγματων ασφαλειας που αργοτερα χρησιμοποιηθηκε κ απο την χουντα!Σε πιασαμε κρυφοφασιστα!
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15854
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: RIP Φρικηπαίδεια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 »

Πλεον υπάρχει λιγότερη χαζομάρα στο ίντερνετ.
Άβαταρ μέλους
panos291
Δημοσιεύσεις: 15854
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 19:36

Re: RIP Φρικηπαίδεια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panos291 »

Πλεον υπάρχει λιγότερη χαζομάρα στο ίντερνετ.
Άβαταρ μέλους
Kauldron
Δημοσιεύσεις: 55853
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 18:53

Re: RIP Φρικηπαίδεια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kauldron »

Βινόσαυρος έγραψε: 14 Απρ 2019, 09:47 Το βρήκα από αλλού


Μπαίνει ο δάσκαλος στην τάξη.
Καλημέρα παιδιά! Πως πάει; Καλά είναι η μάνα σου, Γιάννη; Ωραία. Σήμερα αρχίζουμε με τα
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ
Πίνακας περιεχομένων

* 1 Μάθημα 1ο: Ισότητα
* 2 Μάθημα 2ο: Κινητοποίηση
* 3 Μάθημα 3ο: Αντεπαναστάτες
* 4 Μάθημα 4ο: Το διαγώνισμα
* 5 Μάθημα 5ο: Επιτέλους!


Μάθημα 1ο: Ισότητα
Respect.
Respect.
Λοιπόν, παιδιά, καθίστε. Ποιος έκανε τα μαθήματα του;'
Όλοι σηκώνουν τα χέρια τους, εκτός από τον Γιάννη.
Α, Γιάννη, καημένο παιδί! Λοιπόν, μαθητές, προσέξτε καλά. Σήμερα θα εξετάσουμε την βασική ιδέα του κομμουνισμού. Βλέπετε, το παιδί ο Γιάννης από δω δεν έχει μία. Ζει σε μία τρώγλη της κακιάς ώρας και η μάνα του επιστρέφει κάθε μέρα σπίτι τύφλα στο μεθύσι και μάλιστα με έναν διαφορετικό άντρα κάθε φορά. Λοιπόν, με μία τόσο χάλια ζωή, πιστεύετε πως είναι δίκαιο να του βάλω μονάδα, ενώ τα όμορφα πλούσια αγόρια και κορίτσια στις μπροστινές σειρές παίρνουν το ένα εικοσάρι μετά το άλλο;
Τα παιδιά συμφωνούν διστακτικά.
Και έχει κι άλλο. Αυτοί που είναι στις μεσαίες σειρές συνήθως παίρνουν δεκάξι και δεκαπέντε. Είναι χειρότεροι από τους φυτούκλες εδώ μπροστά;
Περισσότερα παιδιά συμφωνούν, αυτή τη φορά με περισσότερο ενθουσιασμό. Ο δάσκαλος υψώνει την φωνή του.
ΑΚΟΥΣΤΕ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! Νομίζετε πως είναι ΔΙΚΑΙΟ κάποιος να παίρνει κάτω από την βάση επειδή έχει κακιά μάνα, επειδή είναι τεμπέλης ή ακόμα και χαζός; Και είναι αυτοί που παίρνουν κάτω από 14 ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ από τους ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ ΣΠΑΣΙΚΛΕΣ;
Τώρα όλοι στην τάξη, εκτός από τις δύο πρώτες σειρές, βρυχώνται με επαναστατική μανία.
Λοιπόν, καταργώ τους βαθμούς. Όλοι εδώ μέσα είναι ίσοι. Όλοι παίρνετε 20! Αυτό είναι. Εικοσάρι γιά όλους. Και τέρμα οι εργασίες για το σπίτι.
Τα παιδιά, κατενθουσιασμένα, χοροπηδάνε μέσα στην τάξη, πετώντας αντικείμενα στον αέρα και στους σπασίκλες.
Ηρεμήστε, παιδιά, ηρεμήστε! Η Επανάσταση απαιτεί ηρεμία. Και τώρα που το σκέφτηκα... Ναι, παιδιά, άσχημα νέα... Συγγνώμη, μα αν κάποιος εφηύρε κάτι τόσο βαρετό όσο τα μαθήματα για το σπίτι, πρέπει να είχε κάποιον λόγο. Μπορεί να θυμηθεί κάποιος τι ήταν αυτός;
Τα παιδιά δεν μιλάνε, μέχρι που ο Δημήτρης Νικολάου από την πρώτη σειρά σηκώνει το χέρι του. 'Εε... να μαθαίνουμε πράγματα; Αμέσως τον χτυπάει στον λαιμό ένα μπαλάκι από χαρτί.
Ναι, Δημήτρη, σωστά. Φαίνεται πως έχουμε ένα δίλημμα εδώ. Παρά την επανάστασή μας, είστε ακόμα εδώ για να μάθετε. ’ρα... ναι, θα χρειαστεί να κάνουμε τα μαθήματα για το σπίτι υποχρεωτικά.
Τα παιδιά μουρμουρίζουν απογοητευμένα. Ο Δημήτρης ρωτάει: Μα πώς θα τα κάνετε υποχρεωτικά χωρίς τους βαθμούς;
Γιατί ρωτάς, Δημήτρη; Σκέφτεσαι να μην παραδώσεις τις εργασίες σου; Στο γραφείο του διευθυντή. Τώρα!
Ο δάσκαλος κοιτάει την τάξη με ένα χαιρέκακο χαμόγελο.
Αυτό θα συμβεί...
Ακούγεται μία μακρινή κραυγή.

Μάθημα 2ο: Κινητοποίηση
Πώς είστε σήμερα, παιδιά; Ποιος έκανε τα μαθήματά του;
Όλοι σηκώνουν τα χέρια τους, εκτός από τον Γιάννη.
Ναι, σύντροφε Γιάννη;
Σύντροφε δάσκαλε, είχα προβλήματα σπίτι. Έσπασα ένα ποτήρι και η μάνα μου με έδειρε με μία ζώνη.
Σύντροφε Γιάννη... όλοι εδώ μέσα έχουμε προβλήματα, αλλά όλοι πρέπει να κάνουμε θυσίες για αυτό που παλεύουμε. Θα πάρεις 20, αλλά θα πρέπει να κάνεις τη δουλειά σου όπως όλοι οι άλλοι.
Μα είμαι φτωχός, σύντροφε! Εσύ το είπες χθες!
Δεν υπάρχει πλούσιος ή φτωχός πια. Αυτή η τάξη δεν έχει τάξεις τώρα. Όλοι θα πάρετε 20. Αλλά αυτό το όνειρο δεν θα γίνει πραγματικότητα χωρίς συλλογική προσπάθεια. Στο γραφείο του διευθυντή!
Η τάξη μουρμουρίζει με έκπληξη.
Δεν κάνετε ερωτήσεις, σύντροφοι! Εγώ ξέρω τι είναι καλύτερο για εσάς και αυτό είναι αναγκαίο, εκτός αν θέλετλετε τους βαθμούς πίσω.
Ο δάσκαλος κοιτάει τα παιδιά χαιρέκακα.
Και δε νομίζω να θέλει κανείς αυτή την φρικτή αδικία... Ε;
Ησυχία. Ο σύντροφος δάσκαλος κάθεται, φτιάχνει τα γυαλιά του και ανοίγει το βιβλίο του.
Λοιπόν, ας αρχίσουμε το δεύτερο μάθημα. Χθές είπα πως είστε εδώ για να μελετάτε, και, πράγματι, η μελέτη είναι καλό πράγμα. Αλλά δεν περιορίζεται στα μαθήματα για το σπίτι. Ξέρετε, όσο μιλάω, υπάρχουν ορισμένοι μαθητές που προσέχουν, ενώ κάποιοι άλλοι παίζουν στα Γκέιμ Μπόι τους. Θα κάνω τα στραβά μάτια.
Ακούγεται ένα ?κλικ, κλικ? από τις πίσω σειρές.
Ωραία. Τώρα σας ξαναρωτάω, σύντροφοι. Πώς θα είμαι σίγουρος οτι όλοι προσέχουν χωρίς να δίνω διαφορετικούς βαθμούς;
Ο Δημήτρης σηκώνει το χέρι του.
Εεε... στέλνοντας αυτούς που δεν προσέχουν στο γραφείο του διευθυντή;
Ακριβώς. Τώρα πήγαινε στο γραφείο του διευθυντή, Δημήτρη.
Μα... δεν καταλαβαίνω.
Δεν είναι δουλεία σου να καταλάβεις, ή να προσπαθήσεις να καταλάβεις, ή να κάνεις οτιδήποτε μόνος σου. Είσαι τμήμα της τάξης και δεν είσαι τίποτα χωρίς τους συντρόφους συμμαθητές σου. Ξεχώρισες και θα χτυπηθείς και θα ριχτείς κάτω ανάλογα. Τώρα φύγε πριν θυμώσω.
Ο Δημήτρης κλαίει ενώ φεύγει από την αίθουσα.
Είχε δίκιο, αλλά...
Λοιπόν, γιατί τον στείλατε στον διευθυντή;, ρωτάει η Μαρία από την δεύτερη σειρά.
Και εσύ, συντρόφισσα Μαρία! Στον διευθυντή!
Ένα πλατύ χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο τού δασκάλου.
Δεν θα επιτρέψω αυτήν την τάξη να γίνει πεδίο μάχης ανάμεσα σε πολιτισμούς. Ερωτήσεις;
Ησυχία.
Ωραία. Αφήστε με να σας πω τώρα: όλοι εδώ μέσα πρέπει να είναι τελείως αφιερωμένοι στην επανάστασή μας. Δεν παραπονιέστε για τους άλλους, τους αντιδραστικούς, αυτούς που προσπαθούν να καταστρέψουν το όνειρο μας. Δεν θα με απογοητεύσετε, το καταλάβατε; Όταν λέω ότι όλοι θα προσέχουν, τότε όλοι θα προσέχουν! Απλό είναι. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι θα προσέχετε όχι επειδή φοβάστε ότι θα πάτε στο γραφείο του διευθυντή. Το να σκέφτεστε έτσι είναι ένας λόγος από μόνος του για να σας στείλω εκεί.
Ο σύντροφος δάσκαλος χτυπάει την γροθιά του στην έδρα.
Σχολάσατε!

Μάθημα 3ο: Αντεπαναστάτες
Εγώ δεσποτικός; Εγώ που αγαπάω όλα τα ζωντανά σε αυτήν τη γη;
Εγώ δεσποτικός; Εγώ που αγαπάω όλα τα ζωντανά σε αυτήν τη γη;
Η ’ννα σηκώνει το χέρι της και ρωτάει:
Δάσκαλε! Συγγνώμη, σύντροφε! Ο μπαμπάς μου είπε ότι είσαι ένας δεσποτικός φανατικός που προσπαθεί να μας κάνει να χεστούμε πάνω μας!
Συντρόφισσα ’ννα...
Τι;
Ξέρεις...
Η ’ννα φεύγει.
Στο θέμα μας, σύντροφοι. Ας μιλήσουμε για τους εξωτερικούς εχθρούς. Υπάρχουν τάξεις στο σχολείο που δεν έχουν υιοθετήσει ακόμα τον κομμουνισμό. Επιμένουν να δίνουν διαφορετικούς βαθμούς στους μαθητές. Ναι, είναι κρίμα, αλλά θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε κάποτε. Πρώτα, θέλω να τους πείτε τι συμβαίνει εδώ στο διάλειμμα. Φυσικά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε διακριτικότητα όταν τους περιγράφετε τις χαρές μίας τάξης χωρίς βαθμούς. Για να το κάνω πιο λιανά, μεγαλοποιήστε τα καλά και παραλείψτε τα κακά. Στο κάτω κάτω, εδώ δεν υπάρχουν κακά. Αν κάτι δεν σας αρέσει, εσείς δεν έχετε αρκετό επαναστατικό πάθος. Όσον αφορά τους άλλους μαθητές, πρέπει να τους πείσετε να πιέσουν τους δασκάλους τους να κάνουν τις τάξεις τους κομμουνιστικές. Αν χρειαστεί, θα μαζέψουμε υπογραφές για να απολύσουμε αυτός που αντιστέκονται. Αλλά...
Ο δάσκαλος βγάζει ένα πακέτο από την τσέπη του.
...φυσικά δεν μπορώ να σας λέω να κάνετε πράγματα χωρίς κάποια ανταμοιβή. Ο βαθμός θα είναι 20, αλλά αυτό το έργο είναι λεπτό και απαιτεί ευγένεια και καλή θέληση. Για αυτό, ο μαθητής που θα μαζέψει τις περισσότερες υπογραφές, θα πάρει αυτό το πακέτο γαριδάκια.
Ο χοντρός της τάξης ο Κώστας από την τρίτη σειρά ανοίγει το δικό του πακέτο γαριδάκια.
Τι στο διάολο είναι αυτό, σύντροφε; Ντροπιάζεις τον κομμουνισμό! Πώς μπορείς να έχεις τέτοια ενώ ο Μάνος μόλις πήρε μία τσίχλα; Αυτό κατάσχεται, και εσύ θα πας στον διευθυντή. Τώρα!
Ο δάσκαλος ανασηκώνει τους ώμους του.
Καλά νέα, παιδιά! Τώρα έχω δύο! Είστε όλοι χαρούμενοι;
Κανένας δεν απαντάει.
Ακόμα δεν καταλαβαίνετε; Το θέμα είναι ότι, εντάξει, ίσως έχουμε προβλήματα, αλλά έχουμε ίσους βαθμούς, και αυτό είναι το μόνο που μετράει. Αλλά δεν πρέπει να απωθείτε τους έξω μαθητές δείχνοντας απογοητευμένοι. Δοκιμάζουμε να τους προσηλυτίσουμε, θυμάστε; Γι' αυτό σας ξαναρωτάω: Είστε χαρούμενοι;
Η τάξη απαντά εν χορώ:
Ναι, σύντροφε δάσκαλε!
Κι εγώ! Λοιπόν, θα σας εξηγήσω τι θα κάνω με το άλλο πακέτο. Θα στείλω μερικούς από τους καλύτερους συντρόφους μας σε μυστικές αποστολές. Θα δώσω λεπτομέρειες μόνο στους καλύτερους -είναι μυστικό! Δεν είναι συναρπαστικό; Επίσης, θα δώσω γαριδάκια στον μαθητή που θα καρφώσει τους περισσότερους απατεώνες. Αλλά μην το λέτε δυνατά. Οι έξω μαθητές ίσως παρεξηγήσουν το νόημα της επανάστασής μας. Απλά σημειώστε τα ονόματα διακριτικά στην γωνία της σελίδας, εντάξει;
Απόλυτη ησυχία.
ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΤΙ. ΕΝΤΑΞΕΙ;
Ο Δημήτρης σηκώνει τρεμάμενος το χέρι του.
Συ...συ...σύντροφε δάσκαλε...'
ΤΙ;
Όλοι παίρνουμε 20, αλλά το να δίνεις γαριδάκια σε μερικούς από εμάς δεν μας κάνει, ξέρεις, άνισους;
Μικρέ...
Πηγαίνω, πηγαίνω...
Ωραία. Όλοι χαρούμενοι;
Ναι, σύντροφε δάσκαλε.
Ωραία.

Μάθημα 4ο: Το διαγώνισμα
Λοιπόν, σύντροφοι μαθητές, θα αρχίσω με τα καλά νέα. Ένα πακέτο γαριδάκια στον Παπαδόπουλο που έκαψε έναν σκουπιδοντενεκέ στην καπιταλιστική τάξη στο τέλος του διαδρόμου. ’λλο ένα ένα στον σύντροφο Νίκο που κόλλησε τσίχλα στα μαλλιά τριών μεγαλοαστικών κοριτσιών. Και ένα διπλό στον αρχηγό του προλεταριάτου, τον Γιάννη, που βοήθησε την επανάστασή μας κολλώντας ένα χαρτί ?κλώτσα με? στην πλάτη του δασκάλου των Οικονομικών.
Τα παιδιά χειροκροτάνε.
Θεόδωρε Λαδά! Βλάση Δέδε! Νεκτάριε Λιάκη! Βασίλειε Πετούμενε! Αθανάσιε Παππά! Ιωάννη Μπρακούλια! Σηκωθείτε στην έδρα!
Σηκώνονται.
Παρατήρησα ότι χθες οι μητέρες σας άρχισαν να μαζεύουν υπογραφές για να σταματήσει αυτό το πρόγραμμα. Τι έχετε να πείτε προς υπεράσπιση σας;
Της είπα να μην το κάνει!
Ναι, κι εγώ!
Ω, μητέρα, τι ντροπή!
Ναι, ναι!
Λοιπόν, δεν θα σας τιμωρήσω, μικροί σύντροφοι, θα τιμωρήσω τις μητέρες σας. Αλλά πριν, παιδιά, ένα μεγάλο ?ουουου? για τους προδότες.
Τα παιδιά αρχίζουν να γιουχάρουν δυνατά. Ξαφνικά, ένα τετράδιο πετάγεται και χτυπάει τον Μπρακούλια στο μέτωπο. ’λλα παιδιά σηκώνουν διάφορα αντικείμενα και ετοιμάζονται να τα πετάξουν.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ, ΠΑΙΔΙΑ! Θυμηθείτε, αυτό είναι προσομοίωση, όχι αληθινός κομμουνισμός!
Αντίσταση!
Ποιος το είπε αυτό;
...
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ;
...
Τρία πακέτα γαριδάκια σ' όποιον καρφώσει αυτόν που το είπε. Έτσι! Πιάσ' τα, ’γγελε! Τώρα, Γιάννη, αντιδραστικέ μου, ακολούθα τους Ο διευθυντής θα σου εξηγήσει τις διαφορές μεταξύ του Ουτοπικού και του Επιστημονικού Σοσιαλισμού.
Φεύγουν.
Λοιπόν, παιδιά, έτοιμοι για το τεστ; Α, παραλίγο να το ξεχάσω. Σύντροφε Δημήτρη! Έξω!
Γιατί; Δεν έκανα τίποτα! Ζήτω η επανάσταση!
Δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος, μικρέ, απλά δεν έχω διάθεση... Πήγαινε! Τώρα, για τους υπόλοιπους, το διαγώνισμα.
Σύντροφε δάσκαλε! Να κάνω μία ερώτηση χωρίς να με πετάξεις έξω;
Ορίστε;
Αφού θα πάρουμε όλοι 20, γιατί το τεστ;
Γιατί θέλω να ξέρω ποιος μελέτησε σωστά. Είναι επίσημες πληροφορίες για εμένα. Τώρα πάρε την κόλλα σου, σύντροφε.
Διαγώνισμα πάνω στον Κομμουνισμό
Όνοματεπώνυμο:________________________________________________
1. Ποιο ήταν το όνομα του κολλητού του Κάρλ Μάρξ;
( )Obi Wan ( )Έγκελς ( )Όσκαρ Ουάιλντ ( )Γκουσγκούνης ( )Μίκυ Μάους
2. Ποιο είναι το καλύτερο;
( )Φερράρι ( )Πόρσε ( )Ποδήλατο ( )Λάντα ( )Φορντ
3. Ποιο είναι το χειρότερο;
( )Θάνατος ( )Κλανιά ( )Βασανιστήρια ( )Δακργόνα ( )Καπιταλισμός
4. Ποιο είναι το τέρας που τρομάζει τα παιδιά τη νύχτα;
( )Μπαμπούλας ( )Βριλ ( )Μεγαλοαστισμός ( )Βροντόσαυρος ( )Μητσοτάκης
5. Αν πάρω κάτω από τη βάση, η μάνα μου θα:
( )Θυμώσει μαζί μου ( )Εξαφανιστεί ( )Σταλεί στην Σιβηρία ( )Γελάσει
( )Δεν με ενδιαφέρει. Η επανάσταση είναι το μόνο που μετράει.

Μάθημα 5ο: Επιτέλους!
It's not over, Bill...
"It's not over, Bill..."
Καλημέρα και πάλι, παιδιά! Όλοι χαρούμενοι;
Ναι, σύντροφε δάσκαλε!
Χαίρομαι που το ακούω. Τώρα θα σας δώσω τα αποτελέσματα του διαγωνίσματός σας στον κομμουνισμό. Χμμ... εεε.... α, εδώ είμαστε. Ναι, είναι 13 για όλους.
Μα... μα...
Ησυχία, παιδιά, δεν τελείωσα ακόμα. Ναι, είναι 13. Συγγνώμη, παιδιά, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι όταν σας είπα ότι όλοι θα πάρετε 20 μίλαγα για ιδανικές καταστάσεις. Οι βαθμοί δεν φυτρώνουν στα δέντρα. Στην πραγματικότητα, ο βαθμός που πήρατε είναι ο μέσος όρος της τάξης. Εκτός από αυτούς που τους απαγορεύτηκε να δώσουν, ο Γιάννης και ο Δημήτρης. Αυτοί παίρνουν μονάδα.
Μα... μα...
Δημήτρη, μπορείς να σταματήσεις να τραυλίζεις τώρα. Το κομμουνιστικό καθεστώς τελείωσε. Στο επόμενο διαγώνισμα θα έχετε όλοι διαφορετικούς βαθμούς, όπως πάντα.
Δηλαδή... μπορώ να κάνω ερωτήσεις τώρα χωρίς να πάω στο γραφείο του διευθυντή;
Ναι.
Αλήθεια;
Καλωσήρθες και πάλι στην ελευθερία!
Εντάξει, σύντροφε... εννοώ δάσκαλε. Είναι ο κομμουνισμός τόσο άσχημος;
Ε, στον πραγματικό κομμουνισμό, τα γαριδάκια είναι σαν λάστιχο. Και όταν πας να δεις τον διευθυντή, δεν ξαναγυρίζεις...

Αν γελασατε με το παραπανω,2bad!Σας την φεραμε!Δεν ητο χιουμορ αλλα αποσπασμα απο μετεμφυλιωτικό εθνεγερτικο προπαγανδιστικο υλικο των ταγματων ασφαλειας που αργοτερα χρησιμοποιηθηκε κ απο την χουντα!Σε πιασαμε κρυφοφασιστα!
Εγώ πάντως ξεκαρδίστηκα, και αποδεικνύεται οτι τα τάγματα ασφαλείας είχαν χιούμορ, αντίθετα με τους κρυόκωλους, αγέλαστους μπολτσεβίκους. Αλλά το χιούμορ θέλει και μυαλό, και οι ρόζ αριστερούληδες δεν έχουν, είναι κουτοπόνηρα ευρωαριστερά προβατάκια. Είναι οι Ίλοϊ, που περιμένουν τους μουσουλμάνους Μόρλοκ να τους σφάξουν.
SeaHawk έγραψε: 01 Φεβ 2025, 14:04 Βασικα δεν υπαρχει εκρηξη
Υπαρχει αναφλεξη
Γιαννόπουλος για Τέμπη.
Άβαταρ μέλους
Ju-87
Δημοσιεύσεις: 4624
Εγγραφή: 19 Μάιος 2018, 14:16

Re: RIP Φρικηπαίδεια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ju-87 »

Kauldron έγραψε: 14 Απρ 2019, 11:41
Εγώ πάντως ξεκαρδίστηκα
me too :P
Δημοκράτης έγραψε: 31 Αύγ 2021, 14:42Από εκεί και πέρα είναι φανερό ότι ψήφισα μαλακα
AlienWay έγραψε: 05 Οκτ 2021, 22:00 Η ΝΔ είναι βαθιά δεξιά.

Επαναλαμβάνω, η ΝΔ είναι βαθιά δεξιά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”