Σελίδα 64 από 70

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2025, 18:03
από Libre arbitre
Είναι απλά θέαμα λογισμικού.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2025, 18:17
από Λίνο Βεντούρα
Libre arbitre έγραψε: 25 Ιαν 2025, 18:03 Είναι απλά θέαμα λογισμικού.
Απλά θέαμα; Τσίρκο είναι

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2025, 18:23
από Libre arbitre
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 25 Ιαν 2025, 18:17
Libre arbitre έγραψε: 25 Ιαν 2025, 18:03 Είναι απλά θέαμα λογισμικού.
Απλά θέαμα; Τσίρκο είναι
Θέμα λογισμικού.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2025, 22:25
από hellegennes
enaon έγραψε: 25 Ιαν 2025, 16:57
hellegennes έγραψε: 25 Ιαν 2025, 16:54
Αν εννοείς τα ηλετρονικά του ΟΑΣΘ, το σύστημα τηλεματικής που έχουν δεν σηκώνει όσα μηχανήματα έβαλαν.
το εχεις διαβάσει κάπου αυτό; δεν βγάζει πολυ νόημα, ετσι δεν ειναι;
Μου το έχει πει πελάτης μου που είναι οδηγός.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2025, 22:31
από dna replication
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 25 Ιαν 2025, 10:32
gassim έγραψε: 25 Ιαν 2025, 08:04
mao mao έγραψε: 25 Ιαν 2025, 00:29

Ας έχει κάθε αστικό το δικό του εισιτήριο. Άλλο για το 31 , άλλο για το 10. Σε τι επηρεάζει τον επιβάτη.
Δεν έχω καταλάβει , στο μετρό στην Θεσσαλονίκη δεν μπορείς να πας να βγάλεις μηνιαία κάρτα ή ένα απλό εισιτήριο μπαίνοντας στο σταθμό και με αυτό να πας σε όποια στάση θέλεις ; Τι σημαίνει "ξεχωριστά εισιτήρια"; Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο ;
Σημαίνει ότι επειδή είναι άχρηστοι έφτιαξαν, δηλαδή έκαναν διαγωνισμούς, έδωσαν την παραγγελία για το έργο, τα μηχανήματα αγοράς, τα μηχανήματα ανίχνευσης, τα μηχανήματα επικύρωσης, το λογισμικό, τα ίδια τα χάρτινα ή πλαστικά εισιτήρια για δυο διαφορετικά καινούργια συστήματα εισιτηρίων, ένα για το μετρό και ένα για τα λεωφορεία, και έναν μήνα πριν τεθούν σε λειτουργία «αντιλήφθηκαν» πως δεν είναι συμβατά μεταξύ τους και «θα προσπαθήσουν» να τα κάνουν συμβατά. Οπότε ένας χρήστης των αστικών συγκοινωνιών πρέπει να προμηθεύεται, να κουβαλάει πάνω του και να χρησιμοποιεί δυο διαφορετικά είδη εισιτηρίων ή καρτών και να τα επικυρώνει χώρια όποτε μετεπιβιβαζεται
είχα ακούσει επίσης οτι τα "επαναφορτιζόμενα" εισιτήρια, όταν πας στο γκισε για να τα "επαναφορτίσεις" (με κέρματα :lol: ) χρειάζεται αρκετό χρόνο το συστημα για να ενημερώθεί οτι είναι ξανά γεμάτα οπότε δε μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις άμεσα για δρομολόγιο, πρέπει να περιμένεις. Οπότε καλυτερα να βγάλεις καινούριο εισιτήριο..

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2025, 10:56
από Λίνο Βεντούρα
Μετρό Θεσσαλονίκης: Οι επεκτάσεις μπαίνουν στον πάγο αλλά η πόλη σιωπά.
Τα χρήματα με τα οποία κατασκευάζεται η γραμμή 4 του μετρό της πρωτεύουσας ήταν χρήματα τα οποία είχαν προϋπολογιστεί, ήδη από το 2012 για τις επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης

Πριν από ακριβώς ένα χρόνο η “Μακεδονία” και το makthes.gr είχαν διοργανώσει μια ημερίδα για “Τη νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας”. Σε ένα από τα πάνελ της ημερίδας συμμετείχε και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας ο οποίος ρωτήθηκε “τι θα γίνει με τις επεκτάσεις του μετρό”, πλην της ήδη δρομολογημένης προς Καλαμαριά.

Στην απάντησή του ο υπουργός περιορίστηκε να πει ότι “το επόμενο χρονικό διάστημα θα έχουμε τις μελέτες για τη δημοπράτηση προς Εύοσμο και Κορδελιό. Επίσης, το επόμενο χρονικό διάστημα θα ανακοινωθεί το τελικό πρόγραμμα και η αναλυτική χάραξη των σταθμών των επεκτάσεων, συμπεριλαμβανομένων και των περιοχών προς Τούμπα και Χαριλάου. Προτεραιότητά μας είναι η επέκταση προς τα δυτικά”. Απέφυγε, ωστόσο, να δώσει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα λέγοντας ότι θα πρέπει “να πηγαίνουμε βήμα βήμα για να είμαστε αξιόπιστοι”.

Έκτοτε, το ίδιο ερώτημα τέθηκε και άλλες φορές προς τον υπουργό, κατά την περίοδο παράδοσης της βασικής γραμμής του μετρό, τον περασμένο Νοέμβριο, αλλά και μετέπειτα. Οι απαντήσεις του κ. Σταϊκούρα ήταν αυτή τη φορά περισσότερο σαφείς, με κίνδυνο να θεωρηθούν έως και κυνικές. Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για επεκτάσεις του μετρό εάν προηγουμένως δεν έχουμε εξασφαλίσει τα απαιτούμενα χρήματα. Τελευταία φορά που ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο θέμα ήταν την περασμένη Πέμπτη (στο Action 24). Συγκεκριμένα ρωτήθηκε για την επέκταση του μετρό προς δυτικά και η αφοπλιστική απάντησή του ήταν: «Έπεται. Ακόμα είναι πολύ νωρίς γιατί δεν έχουμε ούτε την αναγκαία χρηματοδότηση -και το έχουμε πει αυτό. Δεν υπάρχει Ταμείο Ανάκαμψης, τελείωσε. Λήγει τώρα, τελευταία αναθεώρηση είναι καλοκαίρι του 2026».

Εν ολίγοις, ο κ. Σταϊκούρας απάντησε χωρίς υπεκφυγές, ξεκαθαρίζοντας ουσιαστικά ότι οι επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχουν στην κυβερνητική ατζέντα καθώς δεν υπάρχουν τα χρήματα. Δεν είναι πολύ συνηθισμένο ένας υπουργός να μην προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από δήθεν μελέτες και προκαταρκτικές εργασίες, αλλά να απαντά ξεκάθαρα ότι η Θεσσαλονίκη δεν πρόκειται να δει επεκτάσεις του μετρό εάν προηγουμένως δεν βρεθούν τα απαιτούμενα κονδύλια. Η αφοπλιστική ειλικρίνεια του υπουργού προκαλεί, αν μη τι άλλο, εντύπωση.

Μεγαλύτερη εντύπωση, όμως, προκαλεί η “σιωπή” της Θεσσαλονίκης. Κανένα τοπικό κυβερνητικό στέλεχος, κανείς βουλευτής, κυβερνητικός ή αντιπολιτευόμενος, κανείς δήμαρχος, καμία περιφερειάρχης, κανείς εκπρόσωπος Επιμελητηρίου δεν βγήκε να κάνει το παραμικρό σχόλιο.

Διερωτώμαι: δεν ενοχλούνται από αυτόν τον κυβερνητικό κυνισμό; Δεν θεωρούν χρέος τους να βγουν και να απαιτήσουν από την κυβέρνηση να “κόψει το λαιμό της” για να βρει τα απαιτούμενα κονδύλια; Κι αν δεν υπάρχουν, ας περικόψει μερικά χιλιόμετρα από το διαρκώς επεκτεινόμενο μετρό των Αθηνών, μπας και περισσέψει κάτι και για το... boutique μετρό της Θεσσαλονίκης.

Άλλωστε, πιθανότατα ελάχιστοι το θυμούνται, ή, μπορεί και να μην το γνωρίζουν, αλλά τα χρήματα με τα οποία κατασκευάζεται η γραμμή 4 του μετρό της πρωτεύουσας ήταν χρήματα τα οποία είχαν προϋπολογιστεί, ήδη από το 2012 για τις επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, το 2012 οι σχεδιασμοί για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, με τους σχεδιασμούς για τις δύο επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης προς τα δυτικά (μία προς τα νοσοκομεία Παπαγεωργίου, 424 και μία δεύτερη προς Εύοσμο, Κορδελιό, Αμπελόκηπους) ήταν στην ίδια αφετηρία. Το κόστος των επεκτάσεων του μετρό Θεσσαλονίκης προς δυτικά είχε προϋπολογιστεί στο 1,4 δισ. ευρώ, όσο ακριβώς και η γραμμή 4 της Αθήνας.

Στο δε, ερώτημα, “και γιατί η γραμμή 4 κατασκευάζεται ήδη, ενώ οι επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης παραπέμπονται στις ελληνικές καλένδες;” η απάντηση είναι απλή: Επειδή η γραμμή 4 διατρέχει τις εκλογικές περιφέρειες στις οποίες εκλέγονται σημαίνοντα, νυν και πρώην κυβερνητικά στελέχη όπως ο Κωστής Χατζηδάκης, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, αλλά και ο επί πενταετία σχεδόν υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης
.

Όλοι αυτοί φρόντισαν λοιπόν, να προχωρήσουν τη γραμμή 4 που διατρέχει την εκλογική τους περιφέρεια, χρησιμοποιώντας για τη χρηματοδότηση και τους πόρους από το ΕΣΠΑ που είχαν προϋπολογιστεί για τις επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Αυτοί βεβαίως πολύ καλά έκαναν, και θα το ξανακάνουν ασφαλώς, όσο βλέπουν τη Θεσσαλονίκη, άβουλη και αμήχανη, να παρακολουθεί σιωπηρή τις σε βάρος της μεθοδεύσεις. Και να αρκείται στη διαβεβαίωση ότι, κάποια στιγμή, ως το 2040, ζωή να 'χουμε, το μετρό θα φτάσει και στο αεροδρόμιο

https://www.makthes.gr/metro-thessaloni ... adi-741446

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2025, 11:02
από SeaHawk
hellegennes έγραψε: 25 Ιαν 2025, 22:25
Μου το έχει πει πελάτης μου που είναι οδηγός.
Α οκ :smt005: :smt005: :smt005:

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2025, 11:05
από Libre arbitre
Μόνο σοφέρ ακούμε :lol:

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2025, 11:06
από AlienWay
Λίνο Βεντούρα έγραψε: 26 Ιαν 2025, 10:56
Μετρό Θεσσαλονίκης: Οι επεκτάσεις μπαίνουν στον πάγο αλλά η πόλη σιωπά.
Τα χρήματα με τα οποία κατασκευάζεται η γραμμή 4 του μετρό της πρωτεύουσας ήταν χρήματα τα οποία είχαν προϋπολογιστεί, ήδη από το 2012 για τις επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης

Πριν από ακριβώς ένα χρόνο η “Μακεδονία” και το makthes.gr είχαν διοργανώσει μια ημερίδα για “Τη νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας”. Σε ένα από τα πάνελ της ημερίδας συμμετείχε και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας ο οποίος ρωτήθηκε “τι θα γίνει με τις επεκτάσεις του μετρό”, πλην της ήδη δρομολογημένης προς Καλαμαριά.

Στην απάντησή του ο υπουργός περιορίστηκε να πει ότι “το επόμενο χρονικό διάστημα θα έχουμε τις μελέτες για τη δημοπράτηση προς Εύοσμο και Κορδελιό. Επίσης, το επόμενο χρονικό διάστημα θα ανακοινωθεί το τελικό πρόγραμμα και η αναλυτική χάραξη των σταθμών των επεκτάσεων, συμπεριλαμβανομένων και των περιοχών προς Τούμπα και Χαριλάου. Προτεραιότητά μας είναι η επέκταση προς τα δυτικά”. Απέφυγε, ωστόσο, να δώσει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα λέγοντας ότι θα πρέπει “να πηγαίνουμε βήμα βήμα για να είμαστε αξιόπιστοι”.

Έκτοτε, το ίδιο ερώτημα τέθηκε και άλλες φορές προς τον υπουργό, κατά την περίοδο παράδοσης της βασικής γραμμής του μετρό, τον περασμένο Νοέμβριο, αλλά και μετέπειτα. Οι απαντήσεις του κ. Σταϊκούρα ήταν αυτή τη φορά περισσότερο σαφείς, με κίνδυνο να θεωρηθούν έως και κυνικές. Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για επεκτάσεις του μετρό εάν προηγουμένως δεν έχουμε εξασφαλίσει τα απαιτούμενα χρήματα. Τελευταία φορά που ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο θέμα ήταν την περασμένη Πέμπτη (στο Action 24). Συγκεκριμένα ρωτήθηκε για την επέκταση του μετρό προς δυτικά και η αφοπλιστική απάντησή του ήταν: «Έπεται. Ακόμα είναι πολύ νωρίς γιατί δεν έχουμε ούτε την αναγκαία χρηματοδότηση -και το έχουμε πει αυτό. Δεν υπάρχει Ταμείο Ανάκαμψης, τελείωσε. Λήγει τώρα, τελευταία αναθεώρηση είναι καλοκαίρι του 2026».

Εν ολίγοις, ο κ. Σταϊκούρας απάντησε χωρίς υπεκφυγές, ξεκαθαρίζοντας ουσιαστικά ότι οι επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχουν στην κυβερνητική ατζέντα καθώς δεν υπάρχουν τα χρήματα. Δεν είναι πολύ συνηθισμένο ένας υπουργός να μην προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από δήθεν μελέτες και προκαταρκτικές εργασίες, αλλά να απαντά ξεκάθαρα ότι η Θεσσαλονίκη δεν πρόκειται να δει επεκτάσεις του μετρό εάν προηγουμένως δεν βρεθούν τα απαιτούμενα κονδύλια. Η αφοπλιστική ειλικρίνεια του υπουργού προκαλεί, αν μη τι άλλο, εντύπωση.

Μεγαλύτερη εντύπωση, όμως, προκαλεί η “σιωπή” της Θεσσαλονίκης. Κανένα τοπικό κυβερνητικό στέλεχος, κανείς βουλευτής, κυβερνητικός ή αντιπολιτευόμενος, κανείς δήμαρχος, καμία περιφερειάρχης, κανείς εκπρόσωπος Επιμελητηρίου δεν βγήκε να κάνει το παραμικρό σχόλιο.

Διερωτώμαι: δεν ενοχλούνται από αυτόν τον κυβερνητικό κυνισμό; Δεν θεωρούν χρέος τους να βγουν και να απαιτήσουν από την κυβέρνηση να “κόψει το λαιμό της” για να βρει τα απαιτούμενα κονδύλια; Κι αν δεν υπάρχουν, ας περικόψει μερικά χιλιόμετρα από το διαρκώς επεκτεινόμενο μετρό των Αθηνών, μπας και περισσέψει κάτι και για το... boutique μετρό της Θεσσαλονίκης.

Άλλωστε, πιθανότατα ελάχιστοι το θυμούνται, ή, μπορεί και να μην το γνωρίζουν, αλλά τα χρήματα με τα οποία κατασκευάζεται η γραμμή 4 του μετρό της πρωτεύουσας ήταν χρήματα τα οποία είχαν προϋπολογιστεί, ήδη από το 2012 για τις επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, το 2012 οι σχεδιασμοί για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, με τους σχεδιασμούς για τις δύο επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης προς τα δυτικά (μία προς τα νοσοκομεία Παπαγεωργίου, 424 και μία δεύτερη προς Εύοσμο, Κορδελιό, Αμπελόκηπους) ήταν στην ίδια αφετηρία. Το κόστος των επεκτάσεων του μετρό Θεσσαλονίκης προς δυτικά είχε προϋπολογιστεί στο 1,4 δισ. ευρώ, όσο ακριβώς και η γραμμή 4 της Αθήνας.

Στο δε, ερώτημα, “και γιατί η γραμμή 4 κατασκευάζεται ήδη, ενώ οι επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης παραπέμπονται στις ελληνικές καλένδες;” η απάντηση είναι απλή: Επειδή η γραμμή 4 διατρέχει τις εκλογικές περιφέρειες στις οποίες εκλέγονται σημαίνοντα, νυν και πρώην κυβερνητικά στελέχη όπως ο Κωστής Χατζηδάκης, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, αλλά και ο επί πενταετία σχεδόν υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης
.

Όλοι αυτοί φρόντισαν λοιπόν, να προχωρήσουν τη γραμμή 4 που διατρέχει την εκλογική τους περιφέρεια, χρησιμοποιώντας για τη χρηματοδότηση και τους πόρους από το ΕΣΠΑ που είχαν προϋπολογιστεί για τις επεκτάσεις του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Αυτοί βεβαίως πολύ καλά έκαναν, και θα το ξανακάνουν ασφαλώς, όσο βλέπουν τη Θεσσαλονίκη, άβουλη και αμήχανη, να παρακολουθεί σιωπηρή τις σε βάρος της μεθοδεύσεις. Και να αρκείται στη διαβεβαίωση ότι, κάποια στιγμή, ως το 2040, ζωή να 'χουμε, το μετρό θα φτάσει και στο αεροδρόμιο

https://www.makthes.gr/metro-thessaloni ... adi-741446
Σας τα έλεγα εγώ. Βλέπε OP.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2025, 16:09
από Libre arbitre

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2025, 13:21
από AlienWay
Το κράτος έχει το μαχαίρι και το καρπούζι, επομένως δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά.

Μπορούμε όμως, τουλάχιστον εμείς, οι πολίτες, να μην επαναπαυόμαστε.

Το λέει και ο τίτλος του παραπάνω άρθρου: "Οι επεκτάσεις μπήκαν στον πάγο, αλλά η πόλη σιωπά".

Η πόλη σιωπά, γιατί αρκείται -ως συνήθως- στα λίγα. Φάνηκε από την αρχή, όταν πανηγύριζαν οι σαλονικείς γιατί λέει, "έχουν μετρό".

Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της πόλης, αυτή τη στιγμή το χρησιμοποιεί για τη βόλτα και για την εμπειρία.

Σημασία έχει να έχει χρηστική αξία... και γι' αυτό το μέρος του πληθυσμού.

Ο Σταικούρας είπε "επεκτάσεις γιοκ".

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2025, 13:28
από Libre arbitre
AlienWay έγραψε: 29 Ιαν 2025, 13:21
Το λέει και ο τίτλος του παραπάνω άρθρου: "Οι επεκτάσεις μπήκαν στον πάγο, αλλά η πόλη σιωπά".
Εγώ άκουσα πως τον Δεκέμβριο το μετρό θα έχει επεκταθεί έως την Μίκρα.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2025, 13:29
από AlienWay
Libre arbitre έγραψε: 29 Ιαν 2025, 13:28
AlienWay έγραψε: 29 Ιαν 2025, 13:21
Το λέει και ο τίτλος του παραπάνω άρθρου: "Οι επεκτάσεις μπήκαν στον πάγο, αλλά η πόλη σιωπά".
Εγώ άκουσα πως τον Δεκέμβριο το μετρό θα έχει επεκταθεί έως την Μίκρα.
Μπορεί να γίνει αυτό και μετά τέλος (για κάποια χρόνια).

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2025, 13:35
από Libre arbitre
AlienWay έγραψε: 29 Ιαν 2025, 13:29
Libre arbitre έγραψε: 29 Ιαν 2025, 13:28
AlienWay έγραψε: 29 Ιαν 2025, 13:21
Το λέει και ο τίτλος του παραπάνω άρθρου: "Οι επεκτάσεις μπήκαν στον πάγο, αλλά η πόλη σιωπά".
Εγώ άκουσα πως τον Δεκέμβριο το μετρό θα έχει επεκταθεί έως την Μίκρα.
Μπορεί να γίνει αυτό και μετά τέλος (για κάποια χρόνια).
Μια χαρά θα γίνει και μάλιστα σε λιγότερο από ένα χρόνο. Επίσης υπάρχουν ήδη διπλές σύριγγες. Για τις δυτικές συνοικίες θα υπάρξει η ένωση με τον προεστιακο.

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Δημοσιεύτηκε: 29 Ιαν 2025, 13:36
από Λίνο Βεντούρα
Libre arbitre έγραψε: 29 Ιαν 2025, 13:35
AlienWay έγραψε: 29 Ιαν 2025, 13:29
Libre arbitre έγραψε: 29 Ιαν 2025, 13:28

Εγώ άκουσα πως τον Δεκέμβριο το μετρό θα έχει επεκταθεί έως την Μίκρα.
Μπορεί να γίνει αυτό και μετά τέλος (για κάποια χρόνια).
Μια χαρά θα γίνει και μάλιστα σε λιγότερο από ένα χρόνο. Επίσης υπάρχουν ήδη διπλές σύριγγες. Για τις δυτικές συνοικίες θα υπάρξει η ένωση με τον προεστιακο.
Σταματά να γραφές παπαριες