Σελίδα 62 από 149

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 21:26
από kongrosian
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 21:21
Για αυτό ορθώς η λύση χρησιμοποιεί πληθυντικό, αφού όλα τα μήλα είναι 30/5, τότε ο καθένας θα πάρει τα 6/5 των μήλων.

μάλιστα :p2:
αυτό με τα μήλα δεν το είχα δει.

δλδ εδώ, έχουμε μια εννοιολογική ταύτιση του "ολόκληρου μήλου" με το "κομμάτι μήλου"

οκ

:bored:

κι απέ; θα μουρλαθούμε; ας είναι έτσι :102:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 21:36
από ethereal
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 20:44
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 20:31

Κοίτα, εγώ δεν είμαι των emoji και των smiley...Απλώς γράφω ότι είσαι καθυστερημένος.
το προβλημα ειναι οτι δεν εχεις τροπο να το αποδειξεις. :102:

οποτε, μια κενη βρισια, ανευ νοηματος.

μαθε κατι. δεν μπορει να με προσβαλεις. ειμαι χοντροπετσο γουρουνι.

οταν ριχνεις μπινελικια αντι για απαντησεις, ξεφτιλιζεσαι.

αληθεια σου λεω, ξερω, το εχω κανει κι εγω καποιες φορες.
Δεν το έριξα ως μπινελίκι, γι' αυτό και ανέφερα τα smilies, επειδή υπάρχει το αντίστοιχο.
Εκτός αν εσείς οι χαριτωμένοι μπορείτε να το χρησιμοποιείτε ανεμπόδιστα, αλλά όταν το βλέπετε διατυπωμένο στα ελληνικά τσιτώνετε.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 22:22
από ΓΑΛΗ
Ρε σεις, τώρα που λύθηκε το θέμα με τις σοκολάτες, θα αρχίσετε να ψάχνεστε με την κλασματική υπεραξία της γνώμης του κάθε χρήστη;

Προτείνω επιστροφή στα σοκολατάκια.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 22:52
από Puma
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 18:02
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:35 Όπως τα λέει. Όλα είναι σωστά εν γένει.
Για την άσκηση του βιβλίου ειδικά όμως, το μοναδικό σωστό είναι το 1ο. Λέει μοίρασε τις 3 σοκολάτες. Δε λεει τι ποσοστό θα πάρει το κάθε παιδί. Άρα θέλουμε ποσότητα.
και η δευτερη απάντηση ποσότητα ειναι, αλλά και την τρίτη πρέπει να την δεχθουν με χαρα αν την πει ενα παιδί, εχουν εισαγάγει την εννοια του ποσοστού οταν όρισαν το ενα κομματάκι ως το 1/8 της μπαρας.
Έχεις δίκιο. Πρέπει να τη δεχθούν με χαρά και να δώσουν έπαινο στο παιδί. Πολύ σημαντικό αυτό.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 22:57
από Casp
Λοιπόν! Θα γράψω για μία τελευταία φορά κι’ αυτό επειδή διάβασα το νικ μου στο νήμα πάνω από 20 φορές.

Εικόνα

^αυτό από σελίδα της Κύπρου (αν δείτε το .cy), δεν γράφει 3/12 των ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ (και των 3ων μαζί), που είναι σωστό, αλλά γράφει 3/4 ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ. Της ΜΙΑΣ σοκολάτας το κέρατό μου. Αυτό ήταν το πρόβλημα στην εκφώνηση της άσκησης και γι’ αυτό αντιδρούσαμε. (Κοιτάξτε ακόμα και στην λύση της εικόνας, που για να δείξει ότι το 3 : 4 είναι ισοδύναμο με το κλάσμα 3/4, βάζει στο παιχνίδι το 12, που είναι τα ΚΟΜΜΑΤΙΑ των 3 σοκολατών. Ουρανοκατέβατο κι’ αυτό όμως… ποιός το σκέφτηκε… και κυρίως ΓΙΑΤΙ. :102:

Αν έγραφε τα 3/8 της σοκολάτας, η αντίστοιχη άσκηση η δική μας (με τα 8 παιδιά αντί για 4), κανένας δεν θα διαφωνούσε. Και τα 3/24 των σοκολάτων θα ήτανε σωστή απάντηση (αυτή που έγραψα εγώ, και άλλοι, ότι είναι) και τα 3/8 της σοκολάτας (που δεν έχει γραφτεί ποτέ αυτή η απάντηση στο βιβλίο). Γιατί το ότι το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες που γράφει η εκφώνηση, είναι ΛΑΘΟΣ, που να χτυπιέστε κάτω. Αν έχεις 8 παιδιά και μου λες ότι από τις 3 σοκολάτες, ο ένας θα πάρει τα 3/8, ε τι θα περισσέψει για τους υπόλοιπους, ώστε να πάρει ο καθένας την ίδια ποσότητα; Μόνο με τα 3/24 βγαίνει η σωστή απάντηση ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 3 ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ.
3/24 και για τις 3 σοκολάτες, ίση ποσότητα και για τα 8 παιδιά (3/24 επί 8 θα έχουμε 24/24, δηλαδή για όλες τις σοκολάτες).



3/4 των σοκολάτων του πάνω παραδείγματος σημαίνει ότι ο πρώτος θα έπαιρνε μόνος του το 0.75 των σοκολάτων! Οι υπόλοιποι 3 θα είχαν να μοιραστούν το 0.25! Ε δεν είναι ΙΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ για τον καθένα, εξού και το ΛΑΘΟΣ στην διατύπωση. Αντίστοιχη και για τα 3/8.

Κατά τα άλλα, δεν ξέρω να προσθέτω ομώνυμα κλάσματα, ψώνισα το πτυχίο μου, χρειάζομαι φυλλάδια για εξάσκηση, πετάω ουρανοκατέβατους αριθμούς (πχ το 24), α, και για να μην ξεχνάμε και τα παλιά, αν έβρισκα γκόμενο, δεν θα με ανεχόταν λόγω της γκρίνιας μου. Αν αυτά δεν είναι χολή και προσωπική επίθεση από συντονίστρια κιόλας, δεν ξέρω τι είναι.

Ακόμα και αν σβήσεις το μήνυμα, θα κρατήσω σκρινσοτ.

Α ναι ξέχασα. Ευχαριστώ και τον εθέριαλ, που με χαρακτηρίζει περιπτωσάρα. Τι να κάνουμε. Δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι σαΐνια και συγκροτημένοι.







Bill Hicks έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:42 δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά σαν να με φαίνεται τα μαθαίνεις τυφλοσούρτη και δεν καταλαβαίνεις τι γίνεται. :P

το πρώτο 3 είναι ο συνολικός αριθμός σοκολατών.

το 24 είναι ο συνολικός αριθμός κομματιών που σπάσανε τις τρεις σοκολάτες για να εξηγήσουν στα παιδάκια και σε μπέρδεψε. ξέχνα το, γι'αυτό πήγαμε στα γραμμάρια μπας και καταλάβεις.

συμφωνούμε ότι για να μοιράσεις οτιδήποτε ίσα σε 8 άτομα το διαιρείς με το 8.
είναι επίσης προφανές ότι αν μοιράσεις οτιδήποτε ίσα σε 8 άτομα ο καθένας θα πάρει το 1/8.
δλδ, όπως άλλοι εξήγησαν, χ/8 = 1/8*χ. είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά βοηθάει για να ξεχωρίσεις τις μονάδες.

ας το κάνουμε με τα ίδια νούμερα, αλλά 10Χ για να είναι πιο ρεαλιστικό:

1 σοκολάτα = 80γρ
3 σοκολάτες = 3*80γρ = 240γρ

πόση σοκολάτα θα πάρει κάθε παιδί; 1/8 *240γρ = 30γρ

τι μέρος/κλάσμα τής μίας σοκολάτας είναι τα 30γρ; 30γρ/80γρ = 30γρ/80γρ = 3/8
τι μέρος/κλάσμα τών τριών σοκολατών είναι τα 30γρ; 30γρ/240γρ = 30γρ/240γρ = 3/24 = 1/8

τώρα βάλε μονάδα μέτρησης το κομμάτι (κμτ):

1 σοκολάτα = 8κμτ
3 σοκολάτες = 3*8κμτ = 24κμτ

πόση σοκολάτα θα πάρει κάθε παιδί; 1/8 *24κμτ = 3κμτ

τι μέρος/κλάσμα τής μίας σοκολάτας είναι τα 3κμτ; 3κμτ/8κμτ = 3κμτ/8κμτ = 3/8
τι μέρος/κλάσμα τών τριών σοκολατών είναι τα 3κμτ; 3κμτ/24κμτ = 3κμτ/24κμτ = 3/24 = 1/8

τέλος βάλε μονάδα μέτρησης την σοκολάτα (σοκ):

1 σοκολάτα = 1σοκ
3 σοκολάτες = 3σοκ

πόση σοκολάτα θα πάρει κάθε παιδί; 1/8 *3σοκ = [3/8]σοκ

τι μέρος/κλάσμα τής μίας σοκολάτας είναι τα [3/8]σοκ; [3/8]σοκ/1σοκ = [3/8]σοκ/1σοκ = [3/8]/1 = 3/8
τι μέρος/κλάσμα τών τριών σοκολατών είναι τα [3/8]σοκ; [3/8]σοκ/3σοκ = [3/8]σοκ/3σοκ = [3/8]/3 = 1/8

συμπέρασμα:

στην ερώτηση «πόση σοκολάτα θα πάρει κάθε παιδί;»:
η απάντηση «κάθε παιδί θα πάρει 3/8 σοκολάτας/τής σοκολάτας» είναι σωστή.
η απάντηση «κάθε παιδί θα πάρει 3/8 από τις σοκολάτες/τών σοκολατών» είναι λάθος.

στην ερώτηση «τι μέρος τών σοκολατών θα πάρει κάθε παιδί;»:
η απάντηση «κάθε παιδί θα πάρει 1/8 από τις σοκολάτες/τών σοκολατών» είναι σωστή.
η απάντηση «κάθε παιδί θα πάρει 3/8 από τις σοκολάτες/τών σοκολατών» είναι λάθος.

κι έτσι περνάμε στην εισαγωγή σε μονάδες μέτρησης και απλοποίηση, καθώς και σημασία αυτών (και γιατί δεν πρέπει να πετάμε νούμερα στον αέρα), που θα σε βοηθήσει όταν με το καλό φτάσετε στο γυμνάσιο. :e045:
Η πιο σωστή απάντηση στο νήμα.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:11
από Puma
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:45 ...
Σε κάθε περίπτωση, εδώ φαίνεται η μοναδικότητα του καθένα. Καθένας μας αντλεί την ίδια πληροφορία αλλά την επεξεργάζεται με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε και όχι να αλληλοχαρακτηριζόμαστε άσχημα.
Αφήνω πάλι αυτό εδώ.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:20
από ethereal
Ας δούμε και τι γράφουν τα ολλανδικά, τα λευκορωσικά και τα νεπαλέζικα βιβλία επί του θέματος.
Ίσως και αυτά όταν θέλουν να μας πουν ότι το 3:4 γράφεται και 3/4, περνούν πρώτα από το: 12/4 : 4.
Όλα φαίνονται μια χαρά, ακόμα και το ότι σε ένα ελληνόπουλο που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΜΑ, το 3 ξαφνικά του το γράφεις 12/4.
Υπέροχα!

Όσο για τα υπόλοιπα, βαρέθηκα να γράφω ότι στο θέμα συμμετέχω μόνο και μόνο για να καταδείξω την αχαρακτήριστη πρόθεση ενός γονιού έναντι ενός δασκάλου που έχει δίκιο στον τρόπο που διδάσκει τη συγκεκριμένη σελίδα του βιβλίου.
Το αν θέλετε κάποιοι να κάνετε διατριβή στο θέμα παρουσιάζοντάς μας και εναλλακτικούς τρόπους "επίλυσης" ενός "προβλήματος" δικαίωμά σας, αλλά και μόνη μια τέτοια προσπάθεια μόνο γέλιο προκαλεί.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:20
από kongrosian
Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 22:57 Λοιπόν! Θα γράψω για μία τελευταία φορά κι’ αυτό επειδή διάβασα το νικ μου στο νήμα πάνω από 20 φορές.

Εικόνα

^αυτό από σελίδα της Κύπρου (αν δείτε το .cy), δεν γράφει 3/12 των ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ (και των 3ων μαζί), που είναι σωστό, αλλά γράφει 3/4 ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ. Της ΜΙΑΣ σοκολάτας το κέρατό μου. Αυτό ήταν το πρόβλημα στην εκφώνηση της άσκησης και γι’ αυτό αντιδρούσαμε. (Κοιτάξτε ακόμα και στην λύση της εικόνας, που για να δείξει ότι το 3 : 4 είναι ισοδύναμο με το κλάσμα 3/4, βάζει στο παιχνίδι το 12, που είναι τα ΚΟΜΜΑΤΙΑ των 3 σοκολατών. Ουρανοκατέβατο κι’ αυτό όμως… ποιός το σκέφτηκε… και κυρίως ΓΙΑΤΙ. :102:

Αν έγραφε τα 3/8 της σοκολάτας, η αντίστοιχη άσκηση η δική μας (με τα 8 παιδιά αντί για 4), κανένας δεν θα διαφωνούσε. Και τα 3/24 των σοκολάτων θα ήτανε σωστή απάντηση (αυτή που έγραψα εγώ, και άλλοι, ότι είναι) και τα 3/8 της σοκολάτας (που δεν έχει γραφτεί ποτέ αυτή η απάντηση στο βιβλίο). Γιατί το ότι το κάθε παιδί θα πάρει τα 3/8 από τις 3 σοκολάτες που γράφει η εκφώνηση, είναι ΛΑΘΟΣ, που να χτυπιέστε κάτω. Αν έχεις 8 παιδιά και μου λες ότι από τις 3 σοκολάτες, ο ένας θα πάρει τα 3/8, ε τι θα περισσέψει για τους υπόλοιπους, ώστε να πάρει ο καθένας την ίδια ποσότητα; Μόνο με τα 3/24 βγαίνει η σωστή απάντηση ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 3 ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ.
3/24 και για τις 3 σοκολάτες, ίση ποσότητα και για τα 8 παιδιά (3/24 επί 8 θα έχουμε 24/24, δηλαδή για όλες τις σοκολάτες).



3/4 των σοκολάτων του πάνω παραδείγματος σημαίνει ότι ο πρώτος θα έπαιρνε μόνος του το 0.75 των σοκολάτων! Οι υπόλοιποι 3 θα είχαν να μοιραστούν το 0.25! Ε δεν είναι ΙΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ για τον καθένα, εξού και το ΛΑΘΟΣ στην διατύπωση. Αντίστοιχη και για τα 3/8.

Κατά τα άλλα, δεν ξέρω να προσθέτω ομώνυμα κλάσματα, ψώνισα το πτυχίο μου, χρειάζομαι φυλλάδια για εξάσκηση, πετάω ουρανοκατέβατους αριθμούς (πχ το 24), α, και για να μην ξεχνάμε και τα παλιά, αν έβρισκα γκόμενο, δεν θα με ανεχόταν λόγω της γκρίνιας μου. Αν αυτά δεν είναι χολή και προσωπική επίθεση από συντονίστρια κιόλας, δεν ξέρω τι είναι.

Ακόμα και αν σβήσεις το μήνυμα, θα κρατήσω σκρινσοτ.

Α ναι ξέχασα. Ευχαριστώ και τον εθέριαλ, που με χαρακτηρίζει περιπτωσάρα. Τι να κάνουμε. Δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι σαΐνια και συγκροτημένοι.







Bill Hicks έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:42 δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά σαν να με φαίνεται τα μαθαίνεις τυφλοσούρτη και δεν καταλαβαίνεις τι γίνεται. :P

το πρώτο 3 είναι ο συνολικός αριθμός σοκολατών.

το 24 είναι ο συνολικός αριθμός κομματιών που σπάσανε τις τρεις σοκολάτες για να εξηγήσουν στα παιδάκια και σε μπέρδεψε. ξέχνα το, γι'αυτό πήγαμε στα γραμμάρια μπας και καταλάβεις.

συμφωνούμε ότι για να μοιράσεις οτιδήποτε ίσα σε 8 άτομα το διαιρείς με το 8.
είναι επίσης προφανές ότι αν μοιράσεις οτιδήποτε ίσα σε 8 άτομα ο καθένας θα πάρει το 1/8.
δλδ, όπως άλλοι εξήγησαν, χ/8 = 1/8*χ. είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά βοηθάει για να ξεχωρίσεις τις μονάδες.

ας το κάνουμε με τα ίδια νούμερα, αλλά 10Χ για να είναι πιο ρεαλιστικό:

1 σοκολάτα = 80γρ
3 σοκολάτες = 3*80γρ = 240γρ

πόση σοκολάτα θα πάρει κάθε παιδί; 1/8 *240γρ = 30γρ

τι μέρος/κλάσμα τής μίας σοκολάτας είναι τα 30γρ; 30γρ/80γρ = 30γρ/80γρ = 3/8
τι μέρος/κλάσμα τών τριών σοκολατών είναι τα 30γρ; 30γρ/240γρ = 30γρ/240γρ = 3/24 = 1/8

τώρα βάλε μονάδα μέτρησης το κομμάτι (κμτ):

1 σοκολάτα = 8κμτ
3 σοκολάτες = 3*8κμτ = 24κμτ

πόση σοκολάτα θα πάρει κάθε παιδί; 1/8 *24κμτ = 3κμτ

τι μέρος/κλάσμα τής μίας σοκολάτας είναι τα 3κμτ; 3κμτ/8κμτ = 3κμτ/8κμτ = 3/8
τι μέρος/κλάσμα τών τριών σοκολατών είναι τα 3κμτ; 3κμτ/24κμτ = 3κμτ/24κμτ = 3/24 = 1/8

τέλος βάλε μονάδα μέτρησης την σοκολάτα (σοκ):

1 σοκολάτα = 1σοκ
3 σοκολάτες = 3σοκ

πόση σοκολάτα θα πάρει κάθε παιδί; 1/8 *3σοκ = [3/8]σοκ

τι μέρος/κλάσμα τής μίας σοκολάτας είναι τα [3/8]σοκ; [3/8]σοκ/1σοκ = [3/8]σοκ/1σοκ = [3/8]/1 = 3/8
τι μέρος/κλάσμα τών τριών σοκολατών είναι τα [3/8]σοκ; [3/8]σοκ/3σοκ = [3/8]σοκ/3σοκ = [3/8]/3 = 1/8

συμπέρασμα:

στην ερώτηση «πόση σοκολάτα θα πάρει κάθε παιδί;»:
η απάντηση «κάθε παιδί θα πάρει 3/8 σοκολάτας/τής σοκολάτας» είναι σωστή.
η απάντηση «κάθε παιδί θα πάρει 3/8 από τις σοκολάτες/τών σοκολατών» είναι λάθος.

στην ερώτηση «τι μέρος τών σοκολατών θα πάρει κάθε παιδί;»:
η απάντηση «κάθε παιδί θα πάρει 1/8 από τις σοκολάτες/τών σοκολατών» είναι σωστή.
η απάντηση «κάθε παιδί θα πάρει 3/8 από τις σοκολάτες/τών σοκολατών» είναι λάθος.

κι έτσι περνάμε στην εισαγωγή σε μονάδες μέτρησης και απλοποίηση, καθώς και σημασία αυτών (και γιατί δεν πρέπει να πετάμε νούμερα στον αέρα), που θα σε βοηθήσει όταν με το καλό φτάσετε στο γυμνάσιο. :e045:
Η πιο σωστή απάντηση στο νήμα.
:+1: :goodpost: :bravo:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:23
από kongrosian
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:21
:+1: :goodpost: :bravo:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:34
από Casp
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:20 Ας δούμε και τι γράφουν τα ολλανδικά, τα λευκορωσικά και τα νεπαλέζικα βιβλία επί του θέματος.
Ίσως και αυτά όταν θέλουν να μας πουν ότι το 3:4 γράφεται και 3/4, περνούν πρώτα από το: 12/4 : 4.
Όλα φαίνονται μια χαρά, ακόμα και το ότι σε ένα ελληνόπουλο που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΜΑ, το 3 ξαφνικά του το γράφεις 12/4.
Υπέροχα!

Όσο για τα υπόλοιπα, βαρέθηκα να γράφω ότι στο θέμα συμμετέχω μόνο και μόνο για να καταδείξω την αχαρακτήριστη πρόθεση ενός γονιού έναντι ενός δασκάλου που έχει δίκιο στον τρόπο που διδάσκει τη συγκεκριμένη σελίδα του βιβλίου.
Το αν θέλετε κάποιοι να κάνετε διατριβή στο θέμα παρουσιάζοντάς μας και εναλλακτικούς τρόπους "επίλυσης" ενός "προβλήματος" δικαίωμά σας, αλλά και μόνη μια τέτοια προσπάθεια μόνο γέλιο προκαλεί.
Εσύ πάρε να δεις ό,τι θες. Αν δεν βλέπεις ότι η απάντηση «3/4 ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ» είναι διαφορετική από την απάντηση τα «3/4 των σοκολάτων», δηλαδή Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ε δεν ξέρω τι άλλο να σου πω. Το θεωρείς λογικό δηλαδή, ένα βιβλίο να γράφει αυτό που είπαμε ήδη αρκετοί, ενώ η άσκηση του δικού σας βιβλίου να λέει κάτι άλλο. Και αυτό το άλλο να σηκώνει συζητήσεις σελίδων επί μέρες, όπου ενήλικες άνθρωποι ακόμη δεν καταλαβαίνουν ότι δεν προσθέτεις λανθασμένα ομώνυμα κλάσματα και σου βγάζουν άχρηστο το πτυχίο σου, επειδή έτσι. Ή όταν κατά τα άλλα συμμετέχουν για να δείξουν κάτι συγκεκριμένο αλλά καταφεύγουν και σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς όπως περιπτωσάρα, αλλά όταν τους το λες στην μούρη σφυρίζουν κλέφτικα.

Εναλλακτική απάντηση μπορεί να έχω γράψει, αλλά το ότι η απάντηση «τα 3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ» του βιβλίου είναι λάθος, όπως έχουμε δείξει πολλοί, ΔΕΝ αλλάζει, όσο κι’ αν δεν το καταλαβαίνουν ή έχουν πεισμώσει κάποιοι για να μην το καταλάβουν.



Και ακόμα και το ότι εσύ νομίζεις, ακόμα και τώρα, ότι το 12/4 (δηλαδή ο αριθμός 3) νομίζεις πως μπήκε για να ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ τα ελληνόπουλα, και όχι για να δείξει πως βλέπουν 12 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΣΕ 4 ΠΑΙΔΙΑ, δείχνει το πόσο κολλημένος είσαι.


:wave:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:38
από ethereal
Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:34
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:20 Ας δούμε και τι γράφουν τα ολλανδικά, τα λευκορωσικά και τα νεπαλέζικα βιβλία επί του θέματος.
Ίσως και αυτά όταν θέλουν να μας πουν ότι το 3:4 γράφεται και 3/4, περνούν πρώτα από το: 12/4 : 4.
Όλα φαίνονται μια χαρά, ακόμα και το ότι σε ένα ελληνόπουλο που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΜΑ, το 3 ξαφνικά του το γράφεις 12/4.
Υπέροχα!

Όσο για τα υπόλοιπα, βαρέθηκα να γράφω ότι στο θέμα συμμετέχω μόνο και μόνο για να καταδείξω την αχαρακτήριστη πρόθεση ενός γονιού έναντι ενός δασκάλου που έχει δίκιο στον τρόπο που διδάσκει τη συγκεκριμένη σελίδα του βιβλίου.
Το αν θέλετε κάποιοι να κάνετε διατριβή στο θέμα παρουσιάζοντάς μας και εναλλακτικούς τρόπους "επίλυσης" ενός "προβλήματος" δικαίωμά σας, αλλά και μόνη μια τέτοια προσπάθεια μόνο γέλιο προκαλεί.
Εσύ πάρε να δεις ό,τι θες. Αν δεν βλέπεις ότι η απάντηση «3/4 ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ» είναι διαφορετική από την απάντηση τα «3/4 των σοκολάτων», δηλαδή Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ε δεν ξέρω τι άλλο να σου πω. Το θεωρείς λογικό δηλαδή, ένα βιβλίο να γράφει αυτό που είπαμε ήδη αρκετοί, ενώ η άσκηση του δικού σας βιβλίου να λέει κάτι άλλο. Και αυτό το άλλο να σηκώνει συζητήσεις σελίδων επί μέρες, όπου ενήλικες άνθρωποι ακόμη δεν καταλαβαίνουν ότι δεν προσθέτεις λανθασμένα ομώνυμα κλάσματα και σου βγάζουν άχρηστο το πτυχίο σου, επειδή έτσι. Ή όταν κατά τα άλλα συμμετέχουν για να δείξουν κάτι συγκεκριμένο αλλά καταφεύγουν και σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς όπως περιπτωσάρα, αλλά όταν τους το λες στην μούρη σφυρίζουν κλέφτικα.

Εναλλακτική απάντηση μπορεί να έχω γράψει, αλλά το ότι η απάντηση «τα 3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ» του βιβλίου είναι λάθος, όπως έχουμε δείξει πολλοί, ΔΕΝ αλλάζει, όσο κι’ αν δεν το καταλαβαίνουν ή έχουν πεισμώσει κάποιοι για να μην το καταλάβουν.



Και ακόμα και το ότι εσύ νομίζεις, ακόμα και τώρα, ότι το 12/4 (δηλαδή ο αριθμός 3) νομίζεις πως μπήκε για να ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ τα ελληνόπουλα, και όχι για να δείξει πως βλέπουν 12 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΣΕ 4 ΠΑΙΔΙΑ, δείχνει το πόσο κολλημένος είσαι.


:wave:
Αυτό που "το δείχνουν πολλοί" είναι ένα ατράνταχτο και άκρως εμπεριστατωμένο επιχείρημα.
Άλλωστε, στο παρόν φόρουμ πάντοτε η πλεύση των πολλών είναι και η ολόσωστη.
Εξακολουθείστε να μιλάτε για "πρόβλημα", "λύσεις", "ποσοστά", "ποσότητες" και ό,τι άλλο σας κατέβει για να σας βολέψει στις αντιπαραθέσεις σας.
Μικρότεροι και από εκείνους στους οποίους απευθύνεται η σελίδα του βιβλίου.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:39
από ethereal
Α...στο ελληνικό βιβλίο δεν βλέπουν 24 κομμάτια πάντως.
Καλούνται να τα φανταστούν; Ίσως.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:45
από Casp
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:38
Casp έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:34
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:20 Ας δούμε και τι γράφουν τα ολλανδικά, τα λευκορωσικά και τα νεπαλέζικα βιβλία επί του θέματος.
Ίσως και αυτά όταν θέλουν να μας πουν ότι το 3:4 γράφεται και 3/4, περνούν πρώτα από το: 12/4 : 4.
Όλα φαίνονται μια χαρά, ακόμα και το ότι σε ένα ελληνόπουλο που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΜΑ, το 3 ξαφνικά του το γράφεις 12/4.
Υπέροχα!

Όσο για τα υπόλοιπα, βαρέθηκα να γράφω ότι στο θέμα συμμετέχω μόνο και μόνο για να καταδείξω την αχαρακτήριστη πρόθεση ενός γονιού έναντι ενός δασκάλου που έχει δίκιο στον τρόπο που διδάσκει τη συγκεκριμένη σελίδα του βιβλίου.
Το αν θέλετε κάποιοι να κάνετε διατριβή στο θέμα παρουσιάζοντάς μας και εναλλακτικούς τρόπους "επίλυσης" ενός "προβλήματος" δικαίωμά σας, αλλά και μόνη μια τέτοια προσπάθεια μόνο γέλιο προκαλεί.
Εσύ πάρε να δεις ό,τι θες. Αν δεν βλέπεις ότι η απάντηση «3/4 ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ» είναι διαφορετική από την απάντηση τα «3/4 των σοκολάτων», δηλαδή Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ε δεν ξέρω τι άλλο να σου πω. Το θεωρείς λογικό δηλαδή, ένα βιβλίο να γράφει αυτό που είπαμε ήδη αρκετοί, ενώ η άσκηση του δικού σας βιβλίου να λέει κάτι άλλο. Και αυτό το άλλο να σηκώνει συζητήσεις σελίδων επί μέρες, όπου ενήλικες άνθρωποι ακόμη δεν καταλαβαίνουν ότι δεν προσθέτεις λανθασμένα ομώνυμα κλάσματα και σου βγάζουν άχρηστο το πτυχίο σου, επειδή έτσι. Ή όταν κατά τα άλλα συμμετέχουν για να δείξουν κάτι συγκεκριμένο αλλά καταφεύγουν και σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς όπως περιπτωσάρα, αλλά όταν τους το λες στην μούρη σφυρίζουν κλέφτικα.

Εναλλακτική απάντηση μπορεί να έχω γράψει, αλλά το ότι η απάντηση «τα 3/8 ΤΩΝ ΣΟΚΟΛΑΤΩΝ» του βιβλίου είναι λάθος, όπως έχουμε δείξει πολλοί, ΔΕΝ αλλάζει, όσο κι’ αν δεν το καταλαβαίνουν ή έχουν πεισμώσει κάποιοι για να μην το καταλάβουν.



Και ακόμα και το ότι εσύ νομίζεις, ακόμα και τώρα, ότι το 12/4 (δηλαδή ο αριθμός 3) νομίζεις πως μπήκε για να ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ τα ελληνόπουλα, και όχι για να δείξει πως βλέπουν 12 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΣΕ 4 ΠΑΙΔΙΑ, δείχνει το πόσο κολλημένος είσαι.


:wave:
Αυτό που "το δείχνουν πολλοί" είναι ένα ατράνταχτο και άκρως εμπεριστατωμένο επιχείρημα.
Άλλωστε, στο παρόν φόρουμ πάντοτε η πλεύση των πολλών είναι και η ολόσωστη.
Εξακολουθείστε να μιλάτε για "πρόβλημα", "λύσεις", "ποσοστά", "ποσότητες" και ό,τι άλλο σας κατέβει για να σας βολέψει στις αντιπαραθέσεις σας.
Μικρότεροι και από εκείνους στους οποίους απευθύνεται η σελίδα του βιβλίου.
https://archeia.moec.gov.cy/sd/748/odigos_enotita_7.pdf

Σελίδα 12-13. Τράβα πες το και σε αυτούς, ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Είναι οι πολλοί, αλλά δεν σημαίνει πως έχουν δίκαιο.

Ούτως ή άλλως, εγώ πάντα εμπιστεύομαι την κριτική μου σκέψη. Δεν χρειάζεται να δω τι λέει κάποιος άλλος. Αλλά όταν η ίδια άσκηση με την οποία έχω διαφωνήσει με τον τρόπο που διατυπώνεται η απάντηση, την βρίσκω σε σελίδα οδηγιών αξιολόγησης ΠΡΟΣ εκπαιδευτικούς για να γίνεται καλύτερη η δουλειά τους, συγγνώμη που δεν μπορούσα να το αγνοήσω και να εμπιστευτώ ακόμη περισσότερο την κρίση μου ε… επειδή μόνο εσείς έχετε αυτή την δυνατότητα!

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:49
από ethereal
Πλάκα κάνεις !!
Τι σχέση η σελίδα του βιβλίου με τα παραδείγματα που εμφανίστηκαν εδώ με αυτή που φέρνεις εσύ με ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΙΓΑΔΙΚΟΥΣ και δεν συμμαζεύεται !!
Ξεκολλήστε και δείτε για τι συζητάμε.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 23:58
από Casp
ethereal έγραψε: 09 Δεκ 2022, 23:49 Πλάκα κάνεις !!
Τι σχέση η σελίδα του βιβλίου με τα παραδείγματα που εμφανίστηκαν εδώ με αυτή που φέρνεις εσύ με ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΙΓΑΔΙΚΟΥΣ και δεν συμμαζεύεται !!
Ξεκολλήστε και δείτε για τι συζητάμε.
Πραγματικά τώρα; Η ΙΔΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ. ΑΝΤΙ ΣΕ 8 ΠΑΙΔΙΑ, ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΣΕ 4. Αντί 3/8, έχει 3/4. Όχι των σοκολάτων όμως. ΤΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ.

Αλλά ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ. ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ. Ουτε καν την δική μου απάντηση.

Με κολλημένους δεν ξανα συζητάω.

Πετάει ο γάιδαρος; Πετάααααει. :wave: