Awesomatic έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:28
Τα χρησιμοποιεί και για να υπολογίζει την κίνηση στους δρόμους. Δεν κρατάει κάτι προσωπικά αναγνωρίσιμο ...
ναι φίλε, ετσι είναι μην ανησυχείς...
Awesomatic έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:28
Τα χρησιμοποιεί και για να υπολογίζει την κίνηση στους δρόμους. Δεν κρατάει κάτι προσωπικά αναγνωρίσιμο ...
Δεν ανησυχώ, αν ανησυχούσα δεν θα ενεργοποιούσα μόνος μου να κρατάει ακόμα πιο λεπτομερές ιστορικόLOUROS έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:33Awesomatic έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:28
Τα χρησιμοποιεί και για να υπολογίζει την κίνηση στους δρόμους. Δεν κρατάει κάτι προσωπικά αναγνωρίσιμο ...
ναι φίλε, ετσι είναι μην ανησυχείς...![]()
Και να το έλεγες τώρα... ποιος θα σε πίστευε;Κόκκορας έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:33 προσοχη παντως μην παρεξηγηθω δεν λεω πως αυτη η ιστορια ειναι μια "γριπουλα"
Ναι, γιατι νομίζεις οτι κατι κουμπιά που πάτησες αλλάζουν κάτι. Παίζει να ξέρουν και τη τελευταία μαλακία που τράβηξες απο την κάμερα που νομίζεις οτι ενεργοποιείς μονος σου. Ε ρε γλέντια.Awesomatic έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:35Δεν ανησυχώ, αν ανησυχούσα δεν θα ενεργοποιούσα μόνος μου να κρατάει ακόμα πιο λεπτομερές ιστορικόLOUROS έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:33Awesomatic έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:28
Τα χρησιμοποιεί και για να υπολογίζει την κίνηση στους δρόμους. Δεν κρατάει κάτι προσωπικά αναγνωρίσιμο ...
ναι φίλε, ετσι είναι μην ανησυχείς...![]()
![]()
Ντάξει, σίγουρα θα πρέπει να έχεις και ενδιαφέρον για κάποιους ε;Awesomatic έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:35Δεν ανησυχώ, αν ανησυχούσα δεν θα ενεργοποιούσα μόνος μου να κρατάει ακόμα πιο λεπτομερές ιστορικόLOUROS έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:33Awesomatic έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:28
Τα χρησιμοποιεί και για να υπολογίζει την κίνηση στους δρόμους. Δεν κρατάει κάτι προσωπικά αναγνωρίσιμο ...
ναι φίλε, ετσι είναι μην ανησυχείς...![]()
![]()
Συμβαινει το ιδιο με την περιπτωση Πορτογαλιας-Ισπανιας που ειχαμε αναλυσει. Καθημερινα περνανε τα ιταλο-σλοβενικα συνορα χιλιαδες αυτοκινητα, κυριως για ψωνια οι Ιταλοι και για εργασια οι σλοβενοι. Δεν υπαρχουν συνορα, πρεπει να το καταλαβεις αυτο, ειναι σαν να βρισκεσαι στην Κορινθο και να συνεχιζεις με προορισμο την Αθηνα, εχει διαρκη κινηση, σαν να ειναι συνεχεια η μια χωρα με την άλλη, χωρις ελεγχους, ταυτοτητες, διαβατηρια, ακομη και διοδια πληρωνεις αφου εχεις μπει αρκετα χιλιομετρα μεσα στην μια ή την άλλη χωρα. Οπως πας ανετα απο την Βενετια στην Τεργεστη, ετσι μπορεις να συνεχισεις μεχρι το Καποντιστρια της Σλοβενιας, δεν σε σταματαει κανενας. Χρυσες δουλειες κανουν οι σλοβενοι με τους ιταλους, καθημερινα.hellegennes έγραψε: 06 Απρ 2020, 01:18Στην Ελλάδα είναι πάνω από διπλάσιοι στο σύνολο του έτους. Επειδή δεν έχουμε στατιστικά ανά μήνα για τον παραπάνω αριθμό, το εύλογο είναι να υποτεθεί ότι μιλάμε για το καλοκαίρι.Lestat έγραψε: 06 Απρ 2020, 00:33 600.000 ιταλοι τουριστες πανε καθε χρονο στη Σλοβενια, κυριως με αυτοκινητο.
http://www.infomercatiesteri.it/turismo ... d_paesi=91
https://www.linkiesta.it/2014/02/litali ... ri-croati/Non si sa esattamente quanti lavoratori facciano avanti e indietro lungo l’Adriatico. La Uil friulana ipotizza che quelli provenienti da Slovenia e Croazia siano almeno 10mila
Τα δηλώνεις κι αυτά μόνος σου, ώστε να σου δίνει notifications πριν φύγεις από το σπίτι τι ώρα θα φτάσεις και αντίστροφα όταν σχολας.Σπανοβαγγελοδημήτρης έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:43 Από την άλλη η γκούγκλε γνωρίζει και πόσοι είναι σπίτι τους, στην δουλειά τους, όχι μόνο σε ποια περιοχή κινούνται, τα δεδομένα είναι στο λινκ, διαβάστε τα
ΔΙΑΔΩΣΤΕ![]()
ρε φιλε τι να παρεξηγηθεις, μια χαρα τα λες, στο ιντερνετ γραφονται απιστευτες μπουρδες, μην τις αναπαραγουμε για κατι τοσο σοβαροΚόκκορας έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:33 προσοχη παντως μην παρεξηγηθω δεν λεω πως αυτη η ιστορια ειναι μια "γριπουλα"
Δεν καταλαβαίνεις τι λέω, εγώ και εσύ έχουμε μόνο στατιστική σημασία, μερικοί έχουν πολύ μεγαλύτερη και το κουμπάκι της συγκατάθεσης είτε υπάρχει είτε όχι είναι το ίδιοDwarven Blacksmith έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:49Τα δηλώνεις κι αυτά μόνος σου, ώστε να σου δίνει notifications πριν φύγεις από το σπίτι τι ώρα θα φτάσεις και αντίστροφα όταν σχολας.Σπανοβαγγελοδημήτρης έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:43 Από την άλλη η γκούγκλε γνωρίζει και πόσοι είναι σπίτι τους, στην δουλειά τους, όχι μόνο σε ποια περιοχή κινούνται, τα δεδομένα είναι στο λινκ, διαβάστε τα
ΔΙΑΔΩΣΤΕ![]()
Α ναι, ξέρει και το ωράριο. Επίσης μόλις άρχισε η καραντίνα σταμάτησε να στέλνει notifications.
Έτσι όμως δεν συγκρίνεις παρόμοια πράγματα. Οι αριθμοί που έχω για την Ελλάδα είναι ο μεταξύ των χωρών τουρισμός (1.7 εκ. περίπου) και οι μεταξύ των χωρών αερομετακινήσεις. Δεν υπάρχουν καθόλου στοιχεία για εμπορικές και λοιπές μετακινήσεις με άλλα μέσα.Lestat έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:46Συμβαινει το ιδιο με την περιπτωση Πορτογαλιας-Ισπανιας που ειχαμε αναλυσει. Καθημερινα περνανε τα ιταλο-σλοβενικα συνορα χιλιαδες αυτοκινητα, κυριως για ψωνια οι Ιταλοι και για εργασια οι σλοβενοι. Δεν υπαρχουν συνορα, πρεπει να το καταλαβεις αυτο, ειναι σαν να βρισκεσαι στην Κορινθο και να συνεχιζεις με προορισμο την Αθηνα, εχει διαρκη κινηση, σαν να ειναι συνεχεια η μια χωρα με την άλλη, χωρις ελεγχους, ταυτοτητες, διαβατηρια, ακομη και διοδια πληρωνεις αφου εχεις μπει αρκετα χιλιομετρα μεσα στην μια ή την άλλη χωρα. Οπως πας ανετα απο την Βενετια στην Τεργεστη, ετσι μπορεις να συνεχισεις μεχρι το Καποντιστρια της Σλοβενιας, δεν σε σταματαει κανενας. Χρυσες δουλειες κανουν οι σλοβενοι με τους ιταλους, καθημερινα.hellegennes έγραψε: 06 Απρ 2020, 01:18Στην Ελλάδα είναι πάνω από διπλάσιοι στο σύνολο του έτους. Επειδή δεν έχουμε στατιστικά ανά μήνα για τον παραπάνω αριθμό, το εύλογο είναι να υποτεθεί ότι μιλάμε για το καλοκαίρι.Lestat έγραψε: 06 Απρ 2020, 00:33 600.000 ιταλοι τουριστες πανε καθε χρονο στη Σλοβενια, κυριως με αυτοκινητο.
http://www.infomercatiesteri.it/turismo ... d_paesi=91
Λινκ δεν υπαρχει (ή τελος παντων δεν βρηκα πόσα αυτοκινητα περνανε τα συνορα καθημερινά), ομως βρηκα πόσοι ειναι μεικτά οι εργαζομενοι απο την Σλοβενια και την Κροατια που μπαινουν στην Ιταλια για να δουλεψουν, καθημερινά και εννοειται επιστρεφουν στην χωρα τους το απογευμα της ιδιας ημερας. Ειναι τουλαχιστον 10.000 ατομα και αν το πολλαπλασιασεις επι της εργασιμες ημερες βγαζει περιπου 2.400.000 (κανοντας δια 2, ειναι 1.200.000 σλοβενοι ολο το χρονο).https://www.linkiesta.it/2014/02/litali ... ri-croati/Non si sa esattamente quanti lavoratori facciano avanti e indietro lungo l’Adriatico. La Uil friulana ipotizza che quelli provenienti da Slovenia e Croazia siano almeno 10mila
Επομενως, πρεπει να ειναι πολλαπλασιος των 1,2 εκατ. ο αριθμος που περνανε καθε χρονο τα ιταλο-σλοβενικα συνορα, αν σε αυτον τον αριθμο προσθεσουμε τις 600.000 ιταλους που πανε αποκλειστικά για τουρισμο, με κλεισμενα ξενοδοχεια, τους ιταλους εργαζομενους στην Σλοβενια, τους σλοβενους τουριστες στην Ιταλια και τους Ιταλους καταναλωτες που πανε καθημερινα στα σλοβενικα σουπερ μαρκετ, βενζιναδικα, εστιατορια, μαγαζια και επιστρεφουν το βραδυ σπιτι τους, στην Ιταλια.
Κατσε να τα βαλουμε σε μια σειρα:hellegennes έγραψε: 06 Απρ 2020, 03:11Έτσι όμως δεν συγκρίνεις παρόμοια πράγματα. Οι αριθμοί που έχω για την Ελλάδα είναι ο μεταξύ των χωρών τουρισμός (1.7 εκ. περίπου) και οι μεταξύ των χωρών αερομετακινήσεις. Δεν υπάρχουν καθόλου στοιχεία για εμπορικές και λοιπές μετακινήσεις με άλλα μέσα.Lestat έγραψε: 06 Απρ 2020, 02:46Συμβαινει το ιδιο με την περιπτωση Πορτογαλιας-Ισπανιας που ειχαμε αναλυσει. Καθημερινα περνανε τα ιταλο-σλοβενικα συνορα χιλιαδες αυτοκινητα, κυριως για ψωνια οι Ιταλοι και για εργασια οι σλοβενοι. Δεν υπαρχουν συνορα, πρεπει να το καταλαβεις αυτο, ειναι σαν να βρισκεσαι στην Κορινθο και να συνεχιζεις με προορισμο την Αθηνα, εχει διαρκη κινηση, σαν να ειναι συνεχεια η μια χωρα με την άλλη, χωρις ελεγχους, ταυτοτητες, διαβατηρια, ακομη και διοδια πληρωνεις αφου εχεις μπει αρκετα χιλιομετρα μεσα στην μια ή την άλλη χωρα. Οπως πας ανετα απο την Βενετια στην Τεργεστη, ετσι μπορεις να συνεχισεις μεχρι το Καποντιστρια της Σλοβενιας, δεν σε σταματαει κανενας. Χρυσες δουλειες κανουν οι σλοβενοι με τους ιταλους, καθημερινα.hellegennes έγραψε: 06 Απρ 2020, 01:18
Στην Ελλάδα είναι πάνω από διπλάσιοι στο σύνολο του έτους. Επειδή δεν έχουμε στατιστικά ανά μήνα για τον παραπάνω αριθμό, το εύλογο είναι να υποτεθεί ότι μιλάμε για το καλοκαίρι.
Λινκ δεν υπαρχει (ή τελος παντων δεν βρηκα πόσα αυτοκινητα περνανε τα συνορα καθημερινά), ομως βρηκα πόσοι ειναι μεικτά οι εργαζομενοι απο την Σλοβενια και την Κροατια που μπαινουν στην Ιταλια για να δουλεψουν, καθημερινά και εννοειται επιστρεφουν στην χωρα τους το απογευμα της ιδιας ημερας. Ειναι τουλαχιστον 10.000 ατομα και αν το πολλαπλασιασεις επι της εργασιμες ημερες βγαζει περιπου 2.400.000 (κανοντας δια 2, ειναι 1.200.000 σλοβενοι ολο το χρονο).https://www.linkiesta.it/2014/02/litali ... ri-croati/Non si sa esattamente quanti lavoratori facciano avanti e indietro lungo l’Adriatico. La Uil friulana ipotizza che quelli provenienti da Slovenia e Croazia siano almeno 10mila
Επομενως, πρεπει να ειναι πολλαπλασιος των 1,2 εκατ. ο αριθμος που περνανε καθε χρονο τα ιταλο-σλοβενικα συνορα, αν σε αυτον τον αριθμο προσθεσουμε τις 600.000 ιταλους που πανε αποκλειστικά για τουρισμο, με κλεισμενα ξενοδοχεια, τους ιταλους εργαζομενους στην Σλοβενια, τους σλοβενους τουριστες στην Ιταλια και τους Ιταλους καταναλωτες που πανε καθημερινα στα σλοβενικα σουπερ μαρκετ, βενζιναδικα, εστιατορια, μαγαζια και επιστρεφουν το βραδυ σπιτι τους, στην Ιταλια.
Ούτε είναι το ίδιο πράγμα οι μετακινήσεις μεταξύ χωρών με τις μετακινήσεις πέριξ των συνόρων. Αυτές οι μετακινήσεις που αναφέρεις αφορούν προφανώς μικρές αποστάσεις στα σύνορα των χωρών.
Ο δε μοναδικός αριθμός ατόμων έχει σημασία στην βάση αυτού που συζητάμε. Αν λέγαμε γενικά κι αόριστα για μετακινήσεις δεν θα είχε σημασία. Αλλά σαφώς έχει σημασία ας πούμε ότι μιλάμε στην πραγματικότητα για 10.000 άτομα και όχι για 2.400.000 άτομα που περνάνε τα σύνορα ετησίως.