Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
enterprise-psi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:25
Εγώ όταν έδωσα για δίπλωμα, πλήρωσα τα παράβολα, οφθαλμίατρου και παθολόγου , αλλά ποτέ δεν με εξέτασαν , δεν καταλαβαίνω πως πέφτετε από τα σύννεφα μερικοί , η χώρα πηγαίνει στον αυτόματο δεκαετίες τώρα , τα πάντα είναι στην τύχη.
κατα τη δικη μου γνωμη, θα επρεπε να επιτρεπεται η οδηγηση σε οποιονδηποτε απο 1-120 χρονων, με μονο 2 περιορισμους.
1. να εχουν περασει ΑΛΗΘΙΝΕΣ εξετασεις ικανοτητας οδηγησης, καθως και ιατρικες καθε 2 χρονια.
2. να μην εχουν συλληφθει για παραβασεις κ.ο.κ.
Πες μου σε παρακαλώ οτι τρολλάρεις. Αυτές δεν είναι κουβέντες ανθρώπου που γνωρίζει καλά τις επιπτώσεις στις ζωές ανθρώπων που πάνε στις δουλειές τους και πετάγονται ανοϊκά χούφταλα, απο δω κι απο κει. Και κλείνουν σπίτια. Κάπου λίγο κάλμα με τη μαλακία εδώ μέσα.
δες σε τι απαντω,και θα καταλαβεις αν τρολλαρω.
ο ενας λεει τα σουβ να τα οδηγεις με διπλωμα νταλικας. ο αλλος να μην οδηγουν πανω απο 65, ολοι. θες δηλαδη να κατσω να τους απαντησω σοβαρα;
εναλλακτικα, προτεινω να απαγορευτει η οδηγηση αυτοκινητων, να γινει υποχρεωτικο να κυκλοφορουμε μονο με αρματα μαχης, κομπλε με πυρομαχικα.
και οποιος μεινει.
Άρα τρολλάρεις.
Πάντως η αλήθεια είναι πως θα πρέπει να θεσπιστεί νόμος να λήγει η γαμωάδεια οδήγησης στα 70 . Καμία ανανέωση. Σπίτια τους οι χάροι.
Αν το καμάρι μου γουστάρει στα 70 του να πηγαίνει για εντουραδες στο βουνό, με τρέϊλερ το μεκανάκι πάνω, που θα τον πηγαίνει ο μεγάλος, (διότι εγώ χέστηκα..) και να τον αφήνει να αλωνιζει στα χώματα και στις λασπουριες.. Και να τονε φάνε τα τσακάλια..
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
1ον, Δεν μας ενδιαφέρει αν σχετίζεται με τη συχνότητα οδήγησης. Το θέμα είναι ότι είναι πιο ασφαλείς στατιστικά.
2ον, Δεν σχετίζεται καν με την συχνότητα οδήγησης. Έβαλα και στατιστικά από Αμερική ΑΝΑ ΜΙΛΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ παραπάνω. Πάμε στη Γερμανία τώρα:
18-24 ετών: 47810 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
65+: 16232 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
Δεν θα βρεις χώρα παγκοσμίως που να μην ισχύουν ανάλογα νούμερα. Άρα αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ασφάλεια, πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση κυρίως στους κάτω των 25.
Τί να κάνουμε τώρα, αυτά λέει η στατιστική. Τα υπόλοιπα είναι για τα πρωινάδικα.
Υποψιάζομαι ότι άμα συγκρίνουμε καταστροφές σε ξένη περιουσία και τραυματισμούς σε τρίτους αυτό θα αλλάξει. Ο 22 άμα θέλει να φάει το κεφάλι του ας το φάει, η οργή είναι όταν η 88χρονη τρώει το κεφάλι άλλων.
ενω ο 22 ειναι δεδομενο οτι δε θα φαει αλλον, μονο τον εαυτο του.
Δεν μίλησα για δεδομένο, αλλά στατιστικά ο 22 χρόνος είναι πιο πιθανό να στουκάρει μόνος του χωρίς παράπλευρες απώλειες από την 88χρονη. Έτσι πιστεύω δηλαδή, αν υπάρχουν στατιστικά θα δούμε αν ισχύει
enterprise-psi έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:25
Εγώ όταν έδωσα για δίπλωμα, πλήρωσα τα παράβολα, οφθαλμίατρου και παθολόγου , αλλά ποτέ δεν με εξέτασαν , δεν καταλαβαίνω πως πέφτετε από τα σύννεφα μερικοί , η χώρα πηγαίνει στον αυτόματο δεκαετίες τώρα , τα πάντα είναι στην τύχη.
παρομοίως. Μάλιστα ο δάσκαλος της οδήγησης μου είπε και τις διευθύνσεις των ιατρών και μου έδωσε και τις κάρτες τους.
Στην Αγγλία όταν δίνεις για δίπλωμα, ο εξεταστής πριν μπεις στο αυτοκίνητο σoυ ζητάει να διαβάσεις την πινακίδα ενός αυτοκινήτου σε απόσταση 20 μέτρων. Αν μπορείς είσαι οκ, αν όχι ή αν κάνεις λάθος βγάζει μεζούρα, σε βάζει ακριβώς σε 20 με΄τρα απόσταση και αν και πάλι δεν μπορείς τέλος. Ούτε παράβολα, ούτε γιατροί ούτε τίποτα.
Stinger έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:36
Έχω μια καλύτερη ιδέα. Να οδηγούν ΜΌΝΟ οι επαγγελματίες και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος. Εγγυημένα μηδενικά ατυχήματα.
Δεν υπάρχει λόγος για αυτό.
Από την άλλη οι άντρες κάτω των 30 στον ελεύθερο χρόνο τους είναι πραγματικά επικίνδυνοι. Όπως και οι άντρες-γυναίκες άνω των 60. Για διαφορετικούς βιολογικούς λόγους.
Αν προσπαθείς να επιχειρηματολογήσεις σε στυλ "αφού απαγορεύεται στον Αγάμητο Καγκούρογλου με την τεστοστερόνη να τρέχει από τα αυτιά, λογικό επόμενο βήμα είναι να απαγορευτεί σε όλους", προσπαθείς μάταια.
Επίσης έχω και νόμιμο προηγούμενο, ενώ δίπλωμα για μηχανή μπορείς να πάρεις από τα 18, δίπλωμα για μηχανή μεγάλου κυβισμού μπορείς να πάρεις από τα 21. Είναι βέβαια τελείως για τον πούτσο αυτά τα όρια αλλά δείχνουν ότι ο νόμος δεν αγνοεί τη διάσταση της βιολογικής ανωριμότητας.
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:36
Όχι. Γιατί σχετίζεται και με την συχνότητα της οδήγησης και με άλλες παραμέτρους. Προσωπικά δεν έχω δει ηλικιωμένο, άνω των 75 τέλος πάντων, να οδηγεί και να μην είναι κίνδυνος-θάνατος.
Τι να λέμε τώρα ρε φίλε, εδώ δεν αφήνεις τη γιαγιά 88 χρονών ν' ανάψει μόνη της την κουζίνα στο σπίτι, όχι να της δώσεις και δίπλωμα για να σοφάρει. Ταξάκι, μια χαρά.
1ον, Δεν μας ενδιαφέρει αν σχετίζεται με τη συχνότητα οδήγησης. Το θέμα είναι ότι είναι πιο ασφαλείς στατιστικά.
2ον, Δεν σχετίζεται καν με την συχνότητα οδήγησης. Έβαλα και στατιστικά από Αμερική ΑΝΑ ΜΙΛΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ παραπάνω. Πάμε στη Γερμανία τώρα:
18-24 ετών: 47810 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
65+: 16232 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
Δεν θα βρεις χώρα παγκοσμίως που να μην ισχύουν ανάλογα νούμερα. Άρα αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ασφάλεια, πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση κυρίως στους κάτω των 25.
Τί να κάνουμε τώρα, αυτά λέει η στατιστική. Τα υπόλοιπα είναι για τα πρωινάδικα.
Υποψιάζομαι ότι άμα συγκρίνουμε καταστροφές σε ξένη περιουσία και τραυματισμούς σε τρίτους αυτό θα αλλάξει. Ο 22 άμα θέλει να φάει το κεφάλι του ας το φάει, η οργή είναι όταν η 88χρονη τρώει το κεφάλι άλλων.
Από το DeepSeek τώρα, βλέπω τα εξής:
Pedestrian Fatalities by Driver Age:
18-24 years old: ~15-20% of pedestrian fatalities.
Young drivers are more likely to speed or lose control, leading to collisions with pedestrians.
25-64 years old: ~60-70% of pedestrian fatalities.
This reflects the larger number of middle-aged drivers on the road.
65+ years old: ~10-15% of pedestrian fatalities.
Elderly drivers are more likely to be involved in low-speed collisions, but their accidents often occur in areas with high pedestrian activity.
Cyclist Fatalities by Driver Age:
18-24 years old: ~10-15% of cyclist fatalities.
Young drivers may fail to notice cyclists or misjudge their speed.
25-64 years old: ~70-80% of cyclist fatalities.
Middle-aged drivers are the most common group involved in collisions with cyclists.
65+ years old: ~5-10% of cyclist fatalities.
Elderly drivers are more likely to be involved in accidents at intersections or while turning.
Passenger Fatalities by Driver Age:
18-24 years old: ~20-25% of passenger fatalities.
Young drivers are more likely to be involved in severe collisions, putting their passengers at risk.
25-64 years old: ~60-70% of passenger fatalities.
Middle-aged drivers account for the majority of passenger fatalities due to their higher driving exposure.
65+ years old: ~5-10% of passenger fatalities.
Elderly drivers are less likely to be involved in high-speed collisions, reducing passenger fatalities.
Από αυτά συμπεραίνω ότι πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση σ'αυτήν την μάστιγα, τους νέους έως 24 ετών, οι οποίοι είναι οι πιο επικίνδυνοι οδηγοί όχι μόνο για τον εαυτό τους αλλά και για το κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Μετά ας ακολουθήσουν οι άνω των 65.
"Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that" - George Carlin
Crimson_2 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:15
Δεν μίλησα για δεδομένο, αλλά στατιστικά ο 22 χρόνος είναι πιο πιθανό να στουκάρει μόνος του χωρίς παράπλευρες απώλειες από την 88χρονη.
Στατιστικά ο 22χρονος είναι ακραία πιο πιθανό να πάρει άσχετους μαζί του. Η 88χρονη δε 2 μουνίτσες στο αμάξι ούτε θα γυρίζουν από διασκέδαση ούτε θα θέλει να τις εντυπωσιάσει.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε τόσο αναλυτικά στοιχεία αλλά στις ΗΠΑ οι ηλικίες 16-25 ευθύνονται για το 1/6 των σοβαρών τροχαίων ενώ είναι 1/10 των οδηγών (50% υπερεκπροσώπηση). Και από αυτό το 1/6 τα 0.75/6 είναι άντρες (200% υπερεκπροσώπηση)
Στο σχολείο έχουμε μια δασκάλα που ο γιος της (33) σκοτώθηκε το Σεπτέμβρη. Περίμενε στο φανάρι με τη μηχανή του και τον στούκαρε ένα καυλωμένο 22χρονο. Το 22χρονο δεν έπαθε τίποτα. Απλά έτρεχε γιατί είχε αγαμίες. Όλοι έχουμε υπάρξει 22χρονα. Ξέρουμε ότι είναι αλήθεια πόσο μαλακισμένα οδηγάς σε αυτήν την ηλικία και για πόσο μαλακισμένους λόγους.
Crimson_2 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:15
Δεν μίλησα για δεδομένο, αλλά στατιστικά ο 22 χρόνος είναι πιο πιθανό να στουκάρει μόνος του χωρίς παράπλευρες απώλειες από την 88χρονη.
Στατιστικά ο 22χρονος είναι ακραία πιο πιθανό να πάρει άσχετους μαζί του. Η 88χρονη δε 2 μουνίτσες στο αμάξι ούτε θα γυρίζουν από διασκέδαση ούτε θα θέλει να τις εντυπωσιάσει.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε τόσο αναλυτικά στοιχεία αλλά στις ΗΠΑ οι ηλικίες 16-25 ευθύνονται για το 1/6 των σοβαρών τροχαίων ενώ είναι 1/10 των οδηγών (50% υπερεκπροσώπηση). Και από αυτό το 1/6 τα 0.75/6 είναι άντρες (200% υπερεκπροσώπηση)
Στο σχολείο έχουμε μια δασκάλα που ο γιος της (33) σκοτώθηκε το Σεπτέμβρη. Περίμενε στο φανάρι με τη μηχανή του και τον στούκαρε ένα καυλωμένο 22χρονο. Το 22χρονο δεν έπαθε τίποτα. Απλά έτρεχε γιατί είχε αγαμίες. Όλοι έχουμε υπάρξει 22χρονα. Ξέρουμε ότι είναι αλήθεια πόσο μαλακισμένα οδηγάς σε αυτήν την ηλικία και για πόσο μαλακισμένους λόγους.
Ίσως πρέπει να θεραπεύσουμε την αγαμία τότε.
Κερδίζουμε και σε άλλους τομείς, π.χ. υπογεννητικότητα
Πασιφάη έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:15
Αν το καμάρι μου γουστάρει στα 70 του να πηγαίνει για εντουραδες στο βουνό, με τρέϊλερ το μεκανάκι πάνω, που θα τον πηγαίνει ο μεγάλος, (διότι εγώ χέστηκα..) και να τον αφήνει να αλωνιζει στα χώματα και στις λασπουριες.. Και να τονε φάνε τα τσακάλια..
Ωραία είσαι ρε
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Πασιφάη έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:15
Αν το καμάρι μου γουστάρει στα 70 του να πηγαίνει για εντουραδες στο βουνό, με τρέϊλερ το μεκανάκι πάνω, που θα τον πηγαίνει ο μεγάλος, (διότι εγώ χέστηκα..) και να τον αφήνει να αλωνιζει στα χώματα και στις λασπουριες.. Και να τονε φάνε τα τσακάλια..
Ωραία είσαι ρε
Είμαι. Θεάρα.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
1ον, Δεν μας ενδιαφέρει αν σχετίζεται με τη συχνότητα οδήγησης. Το θέμα είναι ότι είναι πιο ασφαλείς στατιστικά.
2ον, Δεν σχετίζεται καν με την συχνότητα οδήγησης. Έβαλα και στατιστικά από Αμερική ΑΝΑ ΜΙΛΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ παραπάνω. Πάμε στη Γερμανία τώρα:
18-24 ετών: 47810 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
65+: 16232 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
Δεν θα βρεις χώρα παγκοσμίως που να μην ισχύουν ανάλογα νούμερα. Άρα αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ασφάλεια, πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση κυρίως στους κάτω των 25.
Τί να κάνουμε τώρα, αυτά λέει η στατιστική. Τα υπόλοιπα είναι για τα πρωινάδικα.
Υποψιάζομαι ότι άμα συγκρίνουμε καταστροφές σε ξένη περιουσία και τραυματισμούς σε τρίτους αυτό θα αλλάξει. Ο 22 άμα θέλει να φάει το κεφάλι του ας το φάει, η οργή είναι όταν η 88χρονη τρώει το κεφάλι άλλων.
Από το DeepSeek τώρα, βλέπω τα εξής:
Pedestrian Fatalities by Driver Age:
18-24 years old: ~15-20% of pedestrian fatalities.
Young drivers are more likely to speed or lose control, leading to collisions with pedestrians.
25-64 years old: ~60-70% of pedestrian fatalities.
This reflects the larger number of middle-aged drivers on the road.
65+ years old: ~10-15% of pedestrian fatalities.
Elderly drivers are more likely to be involved in low-speed collisions, but their accidents often occur in areas with high pedestrian activity.
Cyclist Fatalities by Driver Age:
18-24 years old: ~10-15% of cyclist fatalities.
Young drivers may fail to notice cyclists or misjudge their speed.
25-64 years old: ~70-80% of cyclist fatalities.
Middle-aged drivers are the most common group involved in collisions with cyclists.
65+ years old: ~5-10% of cyclist fatalities.
Elderly drivers are more likely to be involved in accidents at intersections or while turning.
Passenger Fatalities by Driver Age:
18-24 years old: ~20-25% of passenger fatalities.
Young drivers are more likely to be involved in severe collisions, putting their passengers at risk.
25-64 years old: ~60-70% of passenger fatalities.
Middle-aged drivers account for the majority of passenger fatalities due to their higher driving exposure.
65+ years old: ~5-10% of passenger fatalities.
Elderly drivers are less likely to be involved in high-speed collisions, reducing passenger fatalities.
Από αυτά συμπεραίνω ότι πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση σ'αυτήν την μάστιγα, τους νέους έως 24 ετών, οι οποίοι είναι οι πιο επικίνδυνοι οδηγοί όχι μόνο για τον εαυτό τους αλλά και για το κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Μετά ας ακολουθήσουν οι άνω των 65.
Χθες μου φτιάξε ένα bash script όνειρο το DeepSeek, αλλά εδώ που κολλάει ένα LLM ρε μαν; Το μαξ που μπορεί να σε βοηθήσει είναι να το ρωτήσεις ποια είναι μια έγκυρη έρευνα που να δείχνει τέτοια στοιχεία. Εδώ έχει φτύσει κάτι ραντομ ποσοστά χωρίς πηγές.
Crimson_2 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 13:15
Δεν μίλησα για δεδομένο, αλλά στατιστικά ο 22 χρόνος είναι πιο πιθανό να στουκάρει μόνος του χωρίς παράπλευρες απώλειες από την 88χρονη.
Στατιστικά ο 22χρονος είναι ακραία πιο πιθανό να πάρει άσχετους μαζί του. Η 88χρονη δε 2 μουνίτσες στο αμάξι ούτε θα γυρίζουν από διασκέδαση ούτε θα θέλει να τις εντυπωσιάσει.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε τόσο αναλυτικά στοιχεία αλλά στις ΗΠΑ οι ηλικίες 16-25 ευθύνονται για το 1/6 των σοβαρών τροχαίων ενώ είναι 1/10 των οδηγών (50% υπερεκπροσώπηση). Και από αυτό το 1/6 τα 0.75/6 είναι άντρες (200% υπερεκπροσώπηση)
Στο σχολείο έχουμε μια δασκάλα που ο γιος της (33) σκοτώθηκε το Σεπτέμβρη. Περίμενε στο φανάρι με τη μηχανή του και τον στούκαρε ένα καυλωμένο 22χρονο. Το 22χρονο δεν έπαθε τίποτα. Απλά έτρεχε γιατί είχε αγαμίες. Όλοι έχουμε υπάρξει 22χρονα. Ξέρουμε ότι είναι αλήθεια πόσο μαλακισμένα οδηγάς σε αυτήν την ηλικία και για πόσο μαλακισμένους λόγους.
Την διαφωνία σου πως την τεκμηριώνεις στατιστικά όμως; Το ανεκδοτικό περιστατικό προφανώς δεν αρκεί, ειδικά αφού γράφουμε σε νήμα για 88χρονη που σκότωσε κάποιον το πολύ να πούμε ότι αλληλοακυρωνονται.
Ωραία αυτά τα στοιχεία για ΗΠΑ, αλλά γράφουν για τραυματισμούς τρίτων στο τροχαίο;
Ίσως δεν το έγραψα καλά, προφανώς συμφωνώ ότι ο νέος θα τρακάρει σοβαρά πολύ συχνότερα από τον γέρο, μίλησα για το ποιος θα τραυματίσει τρίτους (και βασικά εννοούσα εκτός του οχήματος, όχι τις 2! μουνιτσες που ο Giga Chad 22χρονος έχει φορτώσει)
Στον πατέρα ,επίσης 88 χρονών-με κινητικά προβλήματα-αφαιρέσαμε (κι ας φώναζε) τα κλειδιά του αμαξιού εδώ και 3 χρόνια.Πλέον τον πάμε γω κι η αδερφή ή με ταξί.
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:50
ποιοι γιατροί υπέγραψαν για να ανανεώσει το δίπλωμα μια 88χρονη;
Γιατροί; τι ειναι αυτό.
Εχω υπάρξει μάρτυρας σε σχολή οδηγών που ήρθε παππους πάνω απο 80 να αφήσει το δίπλωμα του για ανανέωση. Απλά το άφησε.
Η απάντηση του "δασκαλου" ΄στην ερώτηση μου γιατί να του το ανανεώσει ήταν
"Θα χάσω το πενηντάρικο; Αν δε το κάνω εγώ θα το κάνει ο άλλος"
vagabondo έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:55
Αν έβγαινε κάποιος σύνταξη στα 65, ναι.
Δεν γίνεται να ανεβάζεις το όριο συνταξιοδότησης και το δίπλωμα να λήγει στα 65, γιατι υπάρχουν και οι επαγγελματίες οδηγοί.
Και επαγγελματίες πιλότοι υπάρχουν αλλά μετά τα 40 έχουν κάθε εξάμηνο ιατρικό έλεγχο και άμα δεν είναι 20/20 σε όλα πρέπει να βρουν άλλη δουλειά.
Και δεύτερον το 99.5% των οδηγών δεν είναι επαγγελματίες οπότε δε θα εκτρέψεις τη συζήτηση.
ΥΓ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορεύεται εντελώς σε άτομα άνω των 60 και σε άντρες κάτω των 30, εκτός από επαγγελματίες με επαγγελματικό δίπλωμα σε επαγγελματικό ρόλο και εφόσον έχουν περάσει αυστηρές ιατρικές εξετάσεις. Αυτά τα δύο θα μείωναν τον αριθμό των ατυχημάτων σχεδόν στο 0.
Σωστό, αλλά να προσθέσω ότι το όριο για τους άντρες πρέπει να γίνει 40, εκτός αν είναι παντρεμένοι. Τότε ναι, μπορεί να πέσει στα 30. Οι μαλακίες που κάνουν 35άρηδες για γκομενιλίκια είναι σοβαρή αιτία ατυχημάτων.
Ορθό και επιβεβαιώνω, τις χειρότερες μλκιες με το αμάξι τις έχω κάνει 25-35
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"