!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
vantono
Δημοσιεύσεις: 29074
Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
Phorum.gr user: vantono
Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vantono »

micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:42
foscilis έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:35
vagabondo έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:55 Αν έβγαινε κάποιος σύνταξη στα 65, ναι.
Δεν γίνεται να ανεβάζεις το όριο συνταξιοδότησης και το δίπλωμα να λήγει στα 65, γιατι υπάρχουν και οι επαγγελματίες οδηγοί.
Και επαγγελματίες πιλότοι υπάρχουν αλλά μετά τα 40 έχουν κάθε εξάμηνο ιατρικό έλεγχο και άμα δεν είναι 20/20 σε όλα πρέπει να βρουν άλλη δουλειά.

Και δεύτερον το 99.5% των οδηγών δεν είναι επαγγελματίες οπότε δε θα εκτρέψεις τη συζήτηση.

ΥΓ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορεύεται εντελώς σε άτομα άνω των 60 και σε άντρες κάτω των 30, εκτός από επαγγελματίες με επαγγελματικό δίπλωμα σε επαγγελματικό ρόλο και εφόσον έχουν περάσει αυστηρές ιατρικές εξετάσεις. Αυτά τα δύο θα μείωναν τον αριθμό των ατυχημάτων σχεδόν στο 0.
Σωστό, αλλά να προσθέσω ότι το όριο για τους άντρες πρέπει να γίνει 40, εκτός αν είναι παντρεμένοι. Τότε ναι, μπορεί να πέσει στα 30. Οι μαλακίες που κάνουν 35άρηδες για γκομενιλίκια είναι σοβαρή αιτία ατυχημάτων. Επίσης φυσικά να γίνεται διασταύρωση με τις παθήσεις του καθενός και τα φάρμακα που παίρνει ανά πάσα στιγμή, πχ δεν γίνεται να αφήνουμε να οδηγάνε άτομα στα οποία έχει συνταγογραφηθεί Xanax το οποίο αποδεδειγμένα μειώνει την οδηγική ικανότητα. Άτομα με διαγνωσμένες ψυχικές παθήσεις, εννοείται ότι αποκλείονται αυτόματα.

Και φυσικά, όποιος πιαστεί να οδηγεί χωρίς δίπλωμα σε ισχύ να μπαίνει μέσα. Ένα σωρό άτομα γράφουν στα παπάρια τους την αφαίρεση διπλώματος και συνεχίζουν να οδηγούν, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τους σταματήσουμε πέρα απο την φυλακή.
+100 για ολα τα υπολοιπα που γραφεις και +1000 για το μεγεθυμένο.
Αυτο πρέπει να γινει άμεσα για να αρχισουν να κόβονται καποια κωλαράκια και να λιωνει επιτελους η καραμέλα των "ψυχολογικών παθήσεων" απο άτομα που θεωρουν τον εαυτό τους "ψυχαναγκαστικό με ocd" κτλ επειδη δεν μπορουν να κοιμηθουν σε τσαλακωμένο σεντόνι ξερω 'γω, και το θελουν νορμαλ στρωμένο (οπως ολοι οι φυσιολογικοι ανθρωποι δηλαδη), και για αυτο το λογο πανε σε ψυχιατρους και να σου συνταγές με λαντόζ και πουτσες μπλε οι ψυχιατροι, σαν να ειναι καραμέλες.

Πολυ θα το γουσταρα να αναγκάζονταν να αρχισουν να παιρνουν λεωφορείο για να πανε στη δουλεια τους και να μη μπορουν να ακουμπησουν τιμονι για να πανε για βολτα και ψώνια, να δεις για πότε κοβεται το ντραμακουινιλίκι των δηθεν ψυχολογικων προβληματων που εγιναν μοδα τα τελευταια χρονια, με αποτέλεσμα να υποβαθμίζονται και τα προβληματα οσων ανθρωπων πάσχουν πραγματι απο πολυ σοβαρα ψυχολογικα προβληματα.
Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 18409
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios »

EKPLIKTIKOS έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:58
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:25
axilmar έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:19 Και να γινονταν σωστα οι ελεγχοι των ηλικιωμενων, αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα την εκαναν την βλακεια.

Απλως οσο πιο γερος ειναι καποιος, τοσο περισσοτερο αυξανονται οι πιθανοτητες καποια στιγμη να ρεταρει το μυαλο.

Γιατι τα αυτοκινητα δεν εχουν καποιο συστημα να φρεναρουν οταν πανε να συγκρουστουν; αυτη ειναι η απορια μου. Δεν νομιζω να μην ειναι υλοποιησιμο κατι τετοιο.
Έχουν τα καινούρια.
Αυτό όμως πάει μαζί με το γεγονός ότι το βρωμερό και τριτοκοσμικό ελληνιάρικο ψευδοκράτος δεν ασχολείται με τη νομιμότητα.
Αν βγεις έξω και δεις πόσα χρέπεια καίνε λάδια, είναι σκουριασμένα από πάνω μέχρι κάτω, χωρίς λάστιχα και παράλληλα τα οδηγούν γερόντια, θα καταλάβεις γιατί.
Το προηγούμενο διάστημα βοηθούσα ενεργά συγγενικό πρόσωπο να αγοράσει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο. Θα έλεγα ότι το 80% των αυτοκινήτων στο car.gr δε θα έπρεπε να είναι στους δρόμους. Λάστιχα δεν είχε σχεδόν κανενα, αρκετά απ όσα είχαν βιβλίο σέρβις που γράφουν και καλά στην αγγελία είχαν να δουν συνεργείο 4 χρόνια κ.α, μου έκανε εντύπωση ότι πολλά από αυτά οι τύποι και τυπισσες τα είχαν όχι απλά να κυκλοφορούν κανονικά αλλά έβαζαν μέσα και τα παιδιά τους
Αυτό συμβαίνει επειδή απλά τα ΚΤΕΟ λειτουργούν όπως όλες οι περισσότερες ελληνικές υπηρεσίες, δηλαδή παράνομα και επίσης επειδή το ελληνιάρκο κράτος απλά για μια ακόμα φορά δεν ενδιαφέρεται για τη νομιμότητα.
Οι νόμοι στο ψευδοκράτος (εδώ είναι όλο το νόημα) δεν εφαρμόζονται βάσει του γραπτού κανόνα, αλλά βάσει κάποιου είδους tribal pact, το οποιό καθορίζεται κάθε φορά αναλόγως το πόσο επηρεάζει ή όχι την εικόνα του τοπικού άρχοντα ή της κυβέρνησης.
Συνήθως αν δεν πεθάνει κάποιος άμεσα, ή αν δεν ενοχλείται-παραπονιέται κάποιος σε αριθμό άνω των 50000 ατόμων, δεν εφαρμόζονται, άσχετα αν έχουν καταστροφικές συνέπειες αθροιστικά στο μέλλον.

Δηλαδή, αν με κάποιο μαγικό τρόπο αύριο σκοτωθούν ταυτόχρονα σε καραμπόλα 1000 άτομα από γέρους ή χρέπια αυτοκίνητα και γίνει ντόρος, μπορεί κάτι να γίνει.
Αν σκοτώνονται ένας ένας, κανείς δε νοίαζεται.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nyxtovios την 06 Φεβ 2025, 12:21, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 23372
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής »

nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:29
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:25
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:06 Το βρωμερό ελληνιάρικο κράτος μόνο να εφαρμόσει τον έλεγχο ΚΤΕΟ αυτόματα θα έχουμε ένα 30-40% μείωση σε κυκλοφορία αυτοκινήτων και ατυχήματα.
Αλλά φυσικά δεν πρόκεται να το κάνουν ποτέ, γιατί θα χάσουν ψήφους.
Οι ψήφοι τους και οι ζωές μας μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά.
Και να το εφαρμόσει, νομίζεις ότι γύφτος θα σταματήσει να οδηγά ή θα πληρώσει πρόστιμο;
Τους γύφτους ξέρουμε ότι το ψευδοκράτος δεν έχει σκοπό να ασχοληθεί μαζί τους.
Τους αφήνω στην άκρη προς το παρόν.
Ας πιάσουμε τους μη γύφτους για αρχή.
Βγες έξω και δες,
5 στους 10 είναι φτψχομπινέδες που οδηγάν σεατ του 2003 με φιμέ τζάμια και εξάτμιση και τρέχουν σαν ηλίθιοι ή οδηγάν κάποιο βρωμοπελ που καίει λάδια και βρωμίζει τον τόπο.

Τα μισά αυτοκίνητα είναι για να κοπούν από ΚΤΕΟ.
Αυτό δεν γίνεται πουθενά στην υπόλοιπη ΕΕ και το έχω διαπιστώσει με τα μάτια μου, εκτός ίσως από την επίσης τριτοκοσμική Βουλγαρία.

Η κυκλοφορία θα μειωθεί στο μισό μόνο και μόνο αν εφαρμοστεί ο έλεγχος ΚΤΕΟ.
Τον γηραιότερο στόλο αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη εξακολουθεί να διαθέτει η Ελλάδα, με τον μέσο όρο των επιβατικών οχημάτων να φτάνει πλέον τα 17,5 έτη, χαρίζοντας στη χώρα μας την όχι ιδιαίτερα τιμητική θέση του ουραγού.

Μόνο προβληματισμό μπορούν να προκαλέσουν τα νέα στοιχεία που έδωσε στο φως της δημοσιότητας o Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), αναδεικνύοντας το πολυδιάστατο πρόβλημα του γερασμένου στόλου οχημάτων της χώρας μας.

Τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο ACEA αφορούν το 2023 και είναι αποκαλυπτικά για την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους της Ελλάδας, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα την αναγκαιότητα δημιουργίας κινήτρων για την άμεση αντικατάσταση των παλαιών, ρυπογόνων και αναμφίβολα επικίνδυνων οχημάτων.

Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Σύνδεσμο Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, το 2023 κυκλοφορούσαν στη χώρα μας 5.613.164 επιβατικά οχήματα, αριθμός αυξημένος κατά 2,1% σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά.

Η μέση ηλικία των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα ανήλθε το 2023 στα 17,5 έτη, επίδοση που είναι με διαφορά η χειρότερη σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι τα 12,5 έτη, ενώ η χώρα με τα νεότερα επιβατικά αυτοκίνητα είναι το Λουξεμβούργο με μέση ηλικία τα 8 έτη.

Η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη στις κατηγορίες των επαγγελματικών οχημάτων, καθώς τα 879.487 van που κυκλοφορούσαν στη χώρα μας το 2023 είχαν μέση ηλικία 21,1 έτη, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος δεν υπερβαίνει τα 12,7 έτη.

Ανάλογη είναι η εικόνα και στα βαριά φορτηγά, όπου η Ελλάδα καταλαμβάνει την τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση με ηλικιακό μέσο όρο 22,6 ετών, απέχοντας και μάλιστα σημαντικά από τον μέσο όρο της Ευρώπης, ο οποίος ανέρχεται στα 14,1 έτη.


Η μέση ηλικία των 17,6 ετών για τα 27.410 λεωφορεία των ελληνικών δρόμων χαρίζει στη χώρα μας την τελευταία θέση σε μια ακόμα κρίσιμη κατηγορία οχημάτων, η οποία ως γνωστό σχετίζεται με τη «βαριά βιομηχανία» του τουρισμού.

Ο ευρωπαϊκός στόλος των επιβατικών οχημάτων ανήλθε το 2023 σε 249 εκατομμύρια, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 1,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το μεγαλύτερο ποσοστό αύξηση σημειώθηκε από την Κροατία, ο στόλος επιβατικών οχημάτων της οποίας επεκτάθηκε κατά 4,3%.
Και αυτά λόγω ηλικίας, γιατί και στο αυτοκίνητο της γριάς βλέπω τα πίσω λάστιχα ελαφρώς slick.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Eθνικοκοινωνιστης
Δημοσιεύσεις: 46396
Εγγραφή: 05 Μάιος 2018, 12:13

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eθνικοκοινωνιστης »

nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:15
EKPLIKTIKOS έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:58
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:25

Έχουν τα καινούρια.
Αυτό όμως πάει μαζί με το γεγονός ότι το βρωμερό και τριτοκοσμικό ελληνιάρικο ψευδοκράτος δεν ασχολείται με τη νομιμότητα.
Αν βγεις έξω και δεις πόσα χρέπεια καίνε λάδια, είναι σκουριασμένα από πάνω μέχρι κάτω, χωρίς λάστιχα και παράλληλα τα οδηγούν γερόντια, θα καταλάβεις γιατί.
Το προηγούμενο διάστημα βοηθούσα ενεργά συγγενικό πρόσωπο να αγοράσει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο. Θα έλεγα ότι το 80% των αυτοκινήτων στο car.gr δε θα έπρεπε να είναι στους δρόμους. Λάστιχα δεν είχε σχεδόν κανενα, αρκετά απ όσα είχαν βιβλίο σέρβις που γράφουν και καλά στην αγγελία είχαν να δουν συνεργείο 4 χρόνια κ.α, μου έκανε εντύπωση ότι πολλά από αυτά οι τύποι και τυπισσες τα είχαν όχι απλά να κυκλοφορούν κανονικά αλλά έβαζαν μέσα και τα παιδιά τους
Αυτό συμβαίνει επειδή απλά τα ΚΤΕΟ λειτουργούν όπως όλες οι περισσότερες ελληνικές υπηρεσίες, δηλαδή παράνομα και επίσης επειδή το ελληνιάρκο κράτος απλά για μια ακόμα φορά δεν ενδιαφέρεται για τη νομιμότητα.
Οι νόμοι στο ψευδοκράτος (εδώ είναι όλο το νόημα) δεν εφαρμόζονται βάσει του γραπτού κανόνα, αλλά βάσει κάποιου είδους tribal pact, το οποιό καθορίζεται κάθε φορά αναλόγως το πόσο επηρεάζει ή όχι την εικόνα του τοπικού άρχοντα ή της κυβέρνησης.
Συνήθως αν δεν πεθάνει κάποιος άμεσα, ή αν δεν ενοχλείται-παραπονιέται κάποιος σε αριθμό άνω των 50000 ατόμων, δεν εφαρμόζονται, άσχετα αν έχουν καταστροφικές συνέπειες αθροιστικά στο μέλλον.

Δηλαδή, αν με κάποιο μαγικό τρόπο αύριο σκοτωθούν ταυτόχρονα σε καραμπόλα 1000 άτομα από γέρους ή χρέπια αυτοκίνητα και γίνει ντόρος, μπορεί κάτι να γίνει.
Αν σκοτώνονται ένας ένας, κανείς δε νοίαζεται.
ναι αλλα ο Ανδρεας :102:
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"

Αλαιν ντε Μπενουα
Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 13233
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi »

Εγώ όταν έδωσα για δίπλωμα, πλήρωσα τα παράβολα, οφθαλμίατρου και παθολόγου , αλλά ποτέ δεν με εξέτασαν , δεν καταλαβαίνω πως πέφτετε από τα σύννεφα μερικοί , η χώρα πηγαίνει στον αυτόματο δεκαετίες τώρα , τα πάντα είναι στην τύχη.
The business man whose master plan controls the world each day,
Is blind to indications of his species slow decay.
Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 18409
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios »

Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:21
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:15
EKPLIKTIKOS έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:58

Το προηγούμενο διάστημα βοηθούσα ενεργά συγγενικό πρόσωπο να αγοράσει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο. Θα έλεγα ότι το 80% των αυτοκινήτων στο car.gr δε θα έπρεπε να είναι στους δρόμους. Λάστιχα δεν είχε σχεδόν κανενα, αρκετά απ όσα είχαν βιβλίο σέρβις που γράφουν και καλά στην αγγελία είχαν να δουν συνεργείο 4 χρόνια κ.α, μου έκανε εντύπωση ότι πολλά από αυτά οι τύποι και τυπισσες τα είχαν όχι απλά να κυκλοφορούν κανονικά αλλά έβαζαν μέσα και τα παιδιά τους
Αυτό συμβαίνει επειδή απλά τα ΚΤΕΟ λειτουργούν όπως όλες οι περισσότερες ελληνικές υπηρεσίες, δηλαδή παράνομα και επίσης επειδή το ελληνιάρκο κράτος απλά για μια ακόμα φορά δεν ενδιαφέρεται για τη νομιμότητα.
Οι νόμοι στο ψευδοκράτος (εδώ είναι όλο το νόημα) δεν εφαρμόζονται βάσει του γραπτού κανόνα, αλλά βάσει κάποιου είδους tribal pact, το οποιό καθορίζεται κάθε φορά αναλόγως το πόσο επηρεάζει ή όχι την εικόνα του τοπικού άρχοντα ή της κυβέρνησης.
Συνήθως αν δεν πεθάνει κάποιος άμεσα, ή αν δεν ενοχλείται-παραπονιέται κάποιος σε αριθμό άνω των 50000 ατόμων, δεν εφαρμόζονται, άσχετα αν έχουν καταστροφικές συνέπειες αθροιστικά στο μέλλον.

Δηλαδή, αν με κάποιο μαγικό τρόπο αύριο σκοτωθούν ταυτόχρονα σε καραμπόλα 1000 άτομα από γέρους ή χρέπια αυτοκίνητα και γίνει ντόρος, μπορεί κάτι να γίνει.
Αν σκοτώνονται ένας ένας, κανείς δε νοίαζεται.
ναι αλλα ο Ανδρεας :102:
Οι γαλαζιάρηδες εκπροσωπούν αυτή τη στιγμή στο 100% τον πυρήνα αυτού του Οθωμανικού, Τουρκοαλβανικού και Αραβοτουρκικού χαλιφάτου, από το οποίο θρέφονται σαν βαμπίρ.
Crimson_2
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 01 Φεβ 2025, 03:08

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Crimson_2 »

micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:51
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:36
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:23

Ειδικά μετά τα 60-70 οι διαφορές στα αντανακλαστικά μεταξύ δύο συνομήλικων είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ. Υπάρχουν 80άρηδες με καλύτερα αντανακλαστικά από 40ρηδες. Αλλά οκ, αυτό λέω: Ας γινόντουσαν τεστ αντανακλαστικών. Νομίζεις ότι λίγοι 30άρηδες και 40άρηδες θα κοβόντουσαν;

Και στο τέλος-τέλος μιλάει η στατιστική. Από την Αγγλία: οι άνω των 70 εμπλέκονται στο 8-10% των ατυχημάτων ενώ αποτελούν to 15% των οδηγών. Είναι πιο ασφαλείς ως οδηγοί, ναι ή όχι;
Όχι. Γιατί σχετίζεται και με την συχνότητα της οδήγησης και με άλλες παραμέτρους. Προσωπικά δεν έχω δει ηλικιωμένο, άνω των 75 τέλος πάντων, να οδηγεί και να μην είναι κίνδυνος-θάνατος.
Τι να λέμε τώρα ρε φίλε, εδώ δεν αφήνεις τη γιαγιά 88 χρονών ν' ανάψει μόνη της την κουζίνα στο σπίτι, όχι να της δώσεις και δίπλωμα για να σοφάρει. Ταξάκι, μια χαρά.
1ον, Δεν μας ενδιαφέρει αν σχετίζεται με τη συχνότητα οδήγησης. Το θέμα είναι ότι είναι πιο ασφαλείς στατιστικά.
2ον, Δεν σχετίζεται καν με την συχνότητα οδήγησης. Έβαλα και στατιστικά από Αμερική ΑΝΑ ΜΙΛΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ παραπάνω. Πάμε στη Γερμανία τώρα:
18-24 ετών: 47810 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
65+: 16232 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.

Δεν θα βρεις χώρα παγκοσμίως που να μην ισχύουν ανάλογα νούμερα. Άρα αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ασφάλεια, πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση κυρίως στους κάτω των 25.

Τί να κάνουμε τώρα, αυτά λέει η στατιστική. Τα υπόλοιπα είναι για τα πρωινάδικα.
Υποψιάζομαι ότι άμα συγκρίνουμε καταστροφές σε ξένη περιουσία και τραυματισμούς σε τρίτους αυτό θα αλλάξει. Ο 22 άμα θέλει να φάει το κεφάλι του ας το φάει, η οργή είναι όταν η 88χρονη τρώει το κεφάλι άλλων.
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

foscilis έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:35
vagabondo έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:55 Αν έβγαινε κάποιος σύνταξη στα 65, ναι.
Δεν γίνεται να ανεβάζεις το όριο συνταξιοδότησης και το δίπλωμα να λήγει στα 65, γιατι υπάρχουν και οι επαγγελματίες οδηγοί.
Και επαγγελματίες πιλότοι υπάρχουν αλλά μετά τα 40 έχουν κάθε εξάμηνο ιατρικό έλεγχο και άμα δεν είναι 20/20 σε όλα πρέπει να βρουν άλλη δουλειά.

Και δεύτερον το 99.5% των οδηγών δεν είναι επαγγελματίες οπότε δε θα εκτρέψεις τη συζήτηση.

ΥΓ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απαγορεύεται εντελώς σε άτομα άνω των 60 και σε άντρες κάτω των 30, εκτός από επαγγελματίες με επαγγελματικό δίπλωμα σε επαγγελματικό ρόλο και εφόσον έχουν περάσει αυστηρές ιατρικές εξετάσεις. Αυτά τα δύο θα μείωναν τον αριθμό των ατυχημάτων σχεδόν στο 0.

Επίσης τα SUV θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται όπως ακριβώς τα φορτηγά σε όλα (δίπλωμα, φορολογία, διόδια).
κατα τη δικη μου γνωμη, θα επρεπε να επιτρεπεται η οδηγηση σε οποιονδηποτε απο 1-120 χρονων, με μονο 2 περιορισμους.
1. να εχουν περασει ΑΛΗΘΙΝΕΣ εξετασεις ικανοτητας οδηγησης, καθως και ιατρικες καθε 2 χρονια.
2. να μην εχουν συλληφθει για παραβασεις κ.ο.κ.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 23695
Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ »

nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:15
EKPLIKTIKOS έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:58
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:25

Έχουν τα καινούρια.
Αυτό όμως πάει μαζί με το γεγονός ότι το βρωμερό και τριτοκοσμικό ελληνιάρικο ψευδοκράτος δεν ασχολείται με τη νομιμότητα.
Αν βγεις έξω και δεις πόσα χρέπεια καίνε λάδια, είναι σκουριασμένα από πάνω μέχρι κάτω, χωρίς λάστιχα και παράλληλα τα οδηγούν γερόντια, θα καταλάβεις γιατί.
Το προηγούμενο διάστημα βοηθούσα ενεργά συγγενικό πρόσωπο να αγοράσει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο. Θα έλεγα ότι το 80% των αυτοκινήτων στο car.gr δε θα έπρεπε να είναι στους δρόμους. Λάστιχα δεν είχε σχεδόν κανενα, αρκετά απ όσα είχαν βιβλίο σέρβις που γράφουν και καλά στην αγγελία είχαν να δουν συνεργείο 4 χρόνια κ.α, μου έκανε εντύπωση ότι πολλά από αυτά οι τύποι και τυπισσες τα είχαν όχι απλά να κυκλοφορούν κανονικά αλλά έβαζαν μέσα και τα παιδιά τους
Αυτό συμβαίνει επειδή απλά τα ΚΤΕΟ λειτουργούν όπως όλες οι περισσότερες ελληνικές υπηρεσίες, δηλαδή παράνομα και επίσης επειδή το ελληνιάρκο κράτος απλά για μια ακόμα φορά δεν ενδιαφέρεται για τη νομιμότητα.
Οι νόμοι στο ψευδοκράτος (εδώ είναι όλο το νόημα) δεν εφαρμόζονται βάσει του γραπτού κανόνα, αλλά βάσει κάποιου είδους tribal pact, το οποιό καθορίζεται κάθε φορά αναλόγως το πόσο επηρεάζει ή όχι την εικόνα του τοπικού άρχοντα ή της κυβέρνησης.
Συνήθως αν δεν πεθάνει κάποιος άμεσα, ή αν δεν ενοχλείται-παραπονιέται κάποιος σε αριθμό άνω των 50000 ατόμων, δεν εφαρμόζονται, άσχετα αν έχουν καταστροφικές συνέπειες αθροιστικά στο μέλλον.
ισχύει 100% αυτό που γράφεις
ένα παράδειγμα αυτού είναι ένα φαινόμενο που έχω παρατηρήσει εδώ και 2-3 χρόνια πολύ έντονα και έχω ανοίξει και νήμα: παπάκια στο κέντρο φορτωμένα με φυάλες υγραερίου (3-5, στη πλάτη και στα πόδια) και όχι μόνο αυτό ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΑΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. όλοι το αγνοούν, είναι αυτό που λες δεν παραπονιέται κανείς. όταν κάποια στιγμή θα γίνει το ατύχημα και θα σκάσουν και θα θρηνήσουμε νεκρούς τότε θα πέφτουν όλοι από τα σύννεφα και θα αναρωτιόμαστε ποιος ευθύνεται

η ελλάδα δεν λειτουργεί με όρους κράτους δικαίου
επί της ουσίας είναι μια κοινοβουλευτική φεουδαρχία που λειτουργεί μέσω διαπροσωπικών σχέσεων εξάρτησης των τοπικών αρχόντων προς τους βασάλους τους και προς τον βασιλιά
όλες οι νόρμες πηγάζουν από αυτές τις σχέσεις
το δίκαιο είναι τυπικό και εφαρμόζεται μόνο στις περιπτώσεις που ανέφερες
"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Άβαταρ μέλους
Πασιφάη
Δημοσιεύσεις: 17045
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:32

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πασιφάη »

Ασέβαστος έγραψε: 06 Φεβ 2025, 08:50
Mike Bassett έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:45 Κανονικά θα πρέπει να γίνεται αυτόματη ακύρωση διπλώματος μόλις κάποιο άτομο κλείνει τα 65, και χωρίς κανένα δικαίωμα επανεξέτασης/έφεσης κλπ.
γω θα οδηγω μεχρι να μην μπορω να περπατησω,και το διπλωμα you re gonna have to pry it from my cold dead hands.
Ασέβαστος έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:48

κατα τη δικη μου γνωμη, θα επρεπε να επιτρεπεται η οδηγηση σε οποιονδηποτε απο 1-120 χρονων, με μονο 2 περιορισμους.
1. να εχουν περασει ΑΛΗΘΙΝΕΣ εξετασεις ικανοτητας οδηγησης, καθως και ιατρικες καθε 2 χρονια.
2. να μην εχουν συλληφθει για παραβασεις κ.ο.κ.
Πες μου σε παρακαλώ οτι τρολλάρεις. Αυτές δεν είναι κουβέντες ανθρώπου που γνωρίζει καλά τις επιπτώσεις στις ζωές ανθρώπων που πάνε στις δουλειές τους και πετάγονται ανοϊκά χούφταλα, απο δω κι απο κει. Και κλείνουν σπίτια. Κάπου λίγο κάλμα με τη μαλακία εδώ μέσα.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Crimson_2 έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:33
micmic έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:51
Ναύτης έγραψε: 06 Φεβ 2025, 10:36
Όχι. Γιατί σχετίζεται και με την συχνότητα της οδήγησης και με άλλες παραμέτρους. Προσωπικά δεν έχω δει ηλικιωμένο, άνω των 75 τέλος πάντων, να οδηγεί και να μην είναι κίνδυνος-θάνατος.
Τι να λέμε τώρα ρε φίλε, εδώ δεν αφήνεις τη γιαγιά 88 χρονών ν' ανάψει μόνη της την κουζίνα στο σπίτι, όχι να της δώσεις και δίπλωμα για να σοφάρει. Ταξάκι, μια χαρά.
1ον, Δεν μας ενδιαφέρει αν σχετίζεται με τη συχνότητα οδήγησης. Το θέμα είναι ότι είναι πιο ασφαλείς στατιστικά.
2ον, Δεν σχετίζεται καν με την συχνότητα οδήγησης. Έβαλα και στατιστικά από Αμερική ΑΝΑ ΜΙΛΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ παραπάνω. Πάμε στη Γερμανία τώρα:
18-24 ετών: 47810 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.
65+: 16232 ατυχήματα ανά εκατομμύριο οδηγηθέντων χιλιομέτρων.

Δεν θα βρεις χώρα παγκοσμίως που να μην ισχύουν ανάλογα νούμερα. Άρα αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ασφάλεια, πρέπει να απαγορευτεί η οδήγηση κυρίως στους κάτω των 25.

Τί να κάνουμε τώρα, αυτά λέει η στατιστική. Τα υπόλοιπα είναι για τα πρωινάδικα.
Υποψιάζομαι ότι άμα συγκρίνουμε καταστροφές σε ξένη περιουσία και τραυματισμούς σε τρίτους αυτό θα αλλάξει. Ο 22 άμα θέλει να φάει το κεφάλι του ας το φάει, η οργή είναι όταν η 88χρονη τρώει το κεφάλι άλλων.
ενω ο 22 ειναι δεδομενο οτι δε θα φαει αλλον, μονο τον εαυτο του. :fp:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
nyxtovios
Δημοσιεύσεις: 18409
Εγγραφή: 15 Ιουν 2018, 19:14

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nyxtovios »

ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:53
nyxtovios έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:15
EKPLIKTIKOS έγραψε: 06 Φεβ 2025, 11:58

Το προηγούμενο διάστημα βοηθούσα ενεργά συγγενικό πρόσωπο να αγοράσει αυτοκίνητο μεταχειρισμένο. Θα έλεγα ότι το 80% των αυτοκινήτων στο car.gr δε θα έπρεπε να είναι στους δρόμους. Λάστιχα δεν είχε σχεδόν κανενα, αρκετά απ όσα είχαν βιβλίο σέρβις που γράφουν και καλά στην αγγελία είχαν να δουν συνεργείο 4 χρόνια κ.α, μου έκανε εντύπωση ότι πολλά από αυτά οι τύποι και τυπισσες τα είχαν όχι απλά να κυκλοφορούν κανονικά αλλά έβαζαν μέσα και τα παιδιά τους
Αυτό συμβαίνει επειδή απλά τα ΚΤΕΟ λειτουργούν όπως όλες οι περισσότερες ελληνικές υπηρεσίες, δηλαδή παράνομα και επίσης επειδή το ελληνιάρκο κράτος απλά για μια ακόμα φορά δεν ενδιαφέρεται για τη νομιμότητα.
Οι νόμοι στο ψευδοκράτος (εδώ είναι όλο το νόημα) δεν εφαρμόζονται βάσει του γραπτού κανόνα, αλλά βάσει κάποιου είδους tribal pact, το οποιό καθορίζεται κάθε φορά αναλόγως το πόσο επηρεάζει ή όχι την εικόνα του τοπικού άρχοντα ή της κυβέρνησης.
Συνήθως αν δεν πεθάνει κάποιος άμεσα, ή αν δεν ενοχλείται-παραπονιέται κάποιος σε αριθμό άνω των 50000 ατόμων, δεν εφαρμόζονται, άσχετα αν έχουν καταστροφικές συνέπειες αθροιστικά στο μέλλον.
ισχύει 100% αυτό που γράφεις
ένα παράδειγμα αυτού είναι ένα φαινόμενο που έχω παρατηρήσει εδώ και 2-3 χρόνια πολύ έντονα και έχω ανοίξει και νήμα: παπάκια στο κέντρο φορτωμένα με φυάλες υγραερίου (3-5, στη πλάτη και στα πόδια) και όχι μόνο αυτό ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΑΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. όλοι το αγνοούν, είναι αυτό που λες δεν παραπονιέται κανείς. όταν κάποια στιγμή θα γίνει το ατύχημα και θα σκάσουν και θα θρηνήσουμε νεκρούς τότε θα πέφτουν όλοι από τα σύννεφα και θα αναρωτιόμαστε ποιος ευθύνεται

η ελλάδα δεν λειτουργεί με όρους κράτους δικαίου
επί της ουσίας είναι μια κοινοβουλευτική φεουδαρχία που λειτουργεί μέσω διαπροσωπικών σχέσεων εξάρτησης των τοπικών αρχόντων προς τους βασάλους τους και προς τον βασιλιά
όλες οι νόρμες πηγάζουν από αυτές τις σχέσεις
το δίκαιο είναι τυπικό και εφαρμόζεται μόνο στις περιπτώσεις που ανέφερες
Δυστυχώς έτσι είναι.
Ακόμα ζούμε στην Οθωμανική εποχή.
Αν δεις τίποτα κείμενα εποχής και φιρμάνια του Σουλτάνου, είναι το ακριβώς ίδιο πράμα και σήμερα
π.χ. είχε τύχει να δω ένα κείμενο της εποχής που οι Τούρκοι παραπονιούνταν στον τοπικό άρχοντα ότι τους ενοχλούσαν κάτι καινούριες καμπάνες Χριστιανών μερικά χιλιόμετρα μακριά (τους έριξε άκυρο βέβαια λέγοντας ότι δεν γίνεται αυτό το πράμα)
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

Πασιφάη έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:58
Ασέβαστος έγραψε: 06 Φεβ 2025, 08:50
Mike Bassett έγραψε: 05 Φεβ 2025, 20:45 Κανονικά θα πρέπει να γίνεται αυτόματη ακύρωση διπλώματος μόλις κάποιο άτομο κλείνει τα 65, και χωρίς κανένα δικαίωμα επανεξέτασης/έφεσης κλπ.
γω θα οδηγω μεχρι να μην μπορω να περπατησω,και το διπλωμα you re gonna have to pry it from my cold dead hands.
Ασέβαστος έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:48

κατα τη δικη μου γνωμη, θα επρεπε να επιτρεπεται η οδηγηση σε οποιονδηποτε απο 1-120 χρονων, με μονο 2 περιορισμους.
1. να εχουν περασει ΑΛΗΘΙΝΕΣ εξετασεις ικανοτητας οδηγησης, καθως και ιατρικες καθε 2 χρονια.
2. να μην εχουν συλληφθει για παραβασεις κ.ο.κ.
Πες μου σε παρακαλώ οτι τρολλάρεις. Αυτές δεν είναι κουβέντες ανθρώπου που γνωρίζει καλά τις επιπτώσεις στις ζωές ανθρώπων που πάνε στις δουλειές τους και πετάγονται ανοϊκά χούφταλα, απο δω κι απο κει. Και κλείνουν σπίτια. Κάπου λίγο κάλμα με τη μαλακία εδώ μέσα.
δες σε τι απαντω,και θα καταλαβεις αν τρολλαρω. :102:

ο ενας λεει τα σουβ να τα οδηγεις με διπλωμα νταλικας. ο αλλος να μην οδηγουν πανω απο 65, ολοι. θες δηλαδη να κατσω να τους απαντησω σοβαρα;

εναλλακτικα, προτεινω να απαγορευτει η οδηγηση αυτοκινητων, να γινει υποχρεωτικο να κυκλοφορουμε μονο με αρματα μαχης, κομπλε με πυρομαχικα.

και οποιος μεινει. :102:
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
Πασιφάη
Δημοσιεύσεις: 17045
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:32

Re: Νέο Ψυχικό - 88χρονη οδηγός θέρισε κόσμο, πάτησε γκάζι αντί για φρένο

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πασιφάη »

Naranjita έγραψε: 06 Φεβ 2025, 09:16 για το γκάζι-φρένο δεν είναι θέμα ηλικίας, αλλά μλκιας του εγκεφάλου.
Απ'την προσωπική μου εμπειρία θα σου πω, οτι οι περιπτώσεις νέων οδηγών που δεν μπορούν να διαχωρίσουν το φρένο απ'το γκάζι και προσπαθούν να τα κάνουν όλα by the book στην εκπαίδευσή τους, είναι ελάχιστες. Δίχως δλδ να αφομοιώνουν τα βασικά. Εκεί όντως τίθεται θέμα απώλειας εγκεφαλικών κυττάρων εκ γενετης Είναι όντως βλαμμένοι ρε παιδί μου.

Απ'την άλλη, όταν έχεις έναν/ μια 88 ετων που κυκλοφορει γύρευε πως και με ποιές συνθήκες, κατά πάσα πιθανότητα, έχει μύρια θέματα, αλλά κυρίως παίζει η άνοια σε κάποια αρχικα στάδια. Δεν μπορεί δλδ ούτε μηχανικά να κάνει κάποιες κινήσεις.

Τα είπα εκτενώς στο αρχικό μου ποστ. Είναι πολλοί αυτοί που συμβάλλουν στα εγκλήματα που συμβαίνουν στους δρόμους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Πασιφάη την 06 Φεβ 2025, 13:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”