Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
AlienWay έγραψε: 08 Μαρ 2024, 11:50
Αυτό που μου αρέσει στο τραγούδι της Σαττι είναι ότι αποτελεί πραγματικό έθνικ και όχι να χρησιμοποιεί την ταμπέλα του έθνικ ως δικαιολογία για να τσιφτετελίσει.
Από εκεί και πέρα, και η Σαττι έχει βγάλει κακά τραγούδια, το συγκεκριμένο όμως είναι αρκετά άνω του μετρίου.
Το χρησιμοποιεί όμως για να τραπάρει. Οπότε, ουσιαστικώς είναι ακριβώς το ίδιο.
Κάθε τσιφτετελοειδές ή τραποειδές έθνικ, καταλήγει στο πλαίσιο της μαζικότητας των έθνικ, δηλαδή στον ίδιο πολυπολιτισμικό αχταρμά, που ουσιαστικώς καταλύει τον προσδιορισμό "έθνικ".
Εσύ το κρίνεις ως ελληνίδα που έχει βομβαρδιστεί με κακή ελληνική μουσική και γνωρίζει τα κακώς κείμενα του ελληνικού τραγουδιού.
Ο ευρωπαίος δεν το βλέπει έτσι. Αυτή τη στιγμή τα αφτιά του μέσου ευρωπαίου θεατή της eurovision, αποζητούν ένα πράγμα: Να ΜΗΝ είναι τα υποψήφια τραγούδια ποπ με μπίτια τύπου "shake it" ή σαν αυτό που έλεγε η ντέμι ένα καιρό και πάτωσε.
Αυτό το στοιχείο θεωρείται πλέον ξεπερασμένο και από αυτή την άποψη, την Κύπρο δεν τη βλέπω καλά.
Οτιδήποτε γίνεται προς την κατεύθυνση της απαγκίστρωσης από το "γιουροβιζιονικό κλισέ" , το λες βελτίωση.
Επομένως η ελληνική συμμετοχή έχει τουλάχιστον διαχωριστεί από τα παλιά γιουροβιζιονικά κλισέ του "μπιτατου ποπ".
Αυτό εμένα μου αρκεί, για να μη ντρέπομαι τουλάχιστον για τη συμμετοχή. Δηλαδή όταν πήγε η ντέμι και τραγούδησε εκείνη την ξεπερασμένη πατάτα, προσωπικώς ντράπηκα.
Re: Eurovision 2024
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2024, 13:06
από zteo
Sid Vicious έγραψε: 08 Μαρ 2024, 12:28
Γενικά οι Ελληνικές συμμετοχές είναι άτολμες, για παράδειγμα έχουμε μια διεθνώς καταξιωμένη Ελληνική μουσική σκηνή μαύρου μετάλου και ακόμα δεν στείλαμε κάτι στην γιουροβίζιον
Καλά εσύ φαντασιωνεσαι μια Eurovision όπου θα διαγωνίζεται In flames,Dimmu Borgir,Nightwish,Rammstein,Rotting Christ
Sid Vicious έγραψε: 08 Μαρ 2024, 12:28
Γενικά οι Ελληνικές συμμετοχές είναι άτολμες, για παράδειγμα έχουμε μια διεθνώς καταξιωμένη Ελληνική μουσική σκηνή μαύρου μετάλου και ακόμα δεν στείλαμε κάτι στην γιουροβίζιον
Καλά εσύ φαντασιωνεσαι μια Eurovision όπου θα διαγωνίζεται In flames,Dimmu Borgir,Nightwish,Rammstein,Rotting Christ
Γιατί, αυτό δεν θα πήγαινε καλά; Μια χαρά θα πήγαινε Και ελληνικότατος στίχος!
Dwarven Blacksmith έγραψε: 08 Μαρ 2024, 12:27
Μόνο εγώ νομίζω ότι η φωνή της Μαρινα Σαττι στην αρχή του βίντεο είναι για να διώχνει τις νυχτερίδες;
Δεν γίνεται τόσο ψηλές νότες να είναι ευχάριστες.
Αυτή η εισαγωγή είναι όντως χάλια και δεν κουμπώνει καλά με το υπόλοιπο τραγούδι.
Όλο το τραγουδι δεν κουμπώνει καν με το υπολοιπο τραγουδι, σαν συζευξη πολλων τραγουδιων μαζι ειναι (οπως ανέφερα και στο πρωτο σχολιο που εγραψα) αλλά αυτό ειναι που εχει τη νοστιμιά του.
Και η εισαγωγη ειναι πολυ καλη, αλλα δεν χρειάζονται τόσο ψιλές, ειναι κριντζια, σου 'ρχεται να καθαρίσεις τα αυτιά σου με μπατονέτα με αλουμινόχαρτο.
Λείπει όμως ένα πολύ ουσιαστικό στοιχείο: Δεν "μένει" τίποτα στον ακροατή. Ακριβώς γιατί είναι συρραφή πολλών στοιχείων.
Ισως το λέω γιατί το άκουσα μόνο μία φορά και γενικά δεν ακούω το στυλ της σαττι, αλλά δεν μου έμεινε τίποτα. Δεν ξέρω "πώς πάει" η μελωδία του.
Sid Vicious έγραψε: 08 Μαρ 2024, 12:28
Γενικά οι Ελληνικές συμμετοχές είναι άτολμες, για παράδειγμα έχουμε μια διεθνώς καταξιωμένη Ελληνική μουσική σκηνή μαύρου μετάλου και ακόμα δεν στείλαμε κάτι στην γιουροβίζιον
Καλά εσύ φαντασιωνεσαι μια Eurovision όπου θα διαγωνίζεται In flames,Dimmu Borgir,Nightwish,Rammstein,Rotting Christ
Γιατί, αυτό δεν θα πήγαινε καλά; Μια χαρά θα πήγαινε Και ελληνικότατος στίχος!
Δεν θα τα πήγαινε καλά διότι και το κοινό της Eurovision δεν είναι ανεκτικό σε τέτοια ακούσματα και είναι μεγάλο σε διάρκεια.
Γενικά στην Eurovision θέλουν κομμάτια 3.00-3.30 λεπτά ώστε να γίνουν χιτακια μετά.
Η Εύη Δρούτσα φάνηκε να ενοχλείται με έναν στίχο του τραγουδιού της Σαττι.
Η Εύη Δρούτσα, είναι η στιχουργός του τραγουδιού «Δυνατά» του Στέφανου Πιτσίνιαγκα, το οποίο περιέχει την κοινή φράση με το τραγούδι της Μαρίνας Σάτι, το «Τα – τα – τα»
''Αυτό που έκανε η ΕΡΤ αλλά και αυτή (η Μαρίνα Σάττι), είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχουν κάνει και θα το αλλάξουν αμέσως διότι το “τα τα τα” και ο Ραμαντάν αυτή τη στιγμή με τον Πιτσίνιαγκα χαλάνε κόσμο σε όλα τα κράτη του κόσμου με αυτόν τον στίχο.
Ας πάει η κυρία Σάττι με το “τα τα τα”… Να ενημερώνονται όταν γράφουν στίχο! Δεν τους ανήκει αυτή τη στιγμή διότι κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο και δεν είναι σωστό για την ΕΡΤ. Το αν θα κινηθώ νομικά είναι κάτι που θα το αποφασίσει η εταιρεία η οποία και έχει νευριάσει.
Εμείς κυκλοφορούμε αυτό το τραγούδι, πάει πολύ καλά και το κυκλοφορούμε στο εξωτερικό και έρχεται κάποιος και γράφει “τα τα τα”; Να αλλάξει το στίχο, να βάλει κάτι άλλο
''
Η Εύη Δρούτσα φάνηκε να ενοχλείται με έναν στίχο του τραγουδιού της Σαττι.
Η Εύη Δρούτσα, είναι η στιχουργός του τραγουδιού «Δυνατά» του Στέφανου Πιτσίνιαγκα, το οποίο περιέχει την κοινή φράση με το τραγούδι της Μαρίνας Σάτι, το «Τα – τα – τα»
''Αυτό που έκανε η ΕΡΤ αλλά και αυτή (η Μαρίνα Σάττι), είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχουν κάνει και θα το αλλάξουν αμέσως διότι το “τα τα τα” και ο Ραμαντάν αυτή τη στιγμή με τον Πιτσίνιαγκα χαλάνε κόσμο σε όλα τα κράτη του κόσμου με αυτόν τον στίχο.
Ας πάει η κυρία Σάττι με το “τα τα τα”… Να ενημερώνονται όταν γράφουν στίχο! Δεν τους ανήκει αυτή τη στιγμή διότι κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο και δεν είναι σωστό για την ΕΡΤ. Το αν θα κινηθώ νομικά είναι κάτι που θα το αποφασίσει η εταιρεία η οποία και έχει νευριάσει.
Εμείς κυκλοφορούμε αυτό το τραγούδι, πάει πολύ καλά και το κυκλοφορούμε στο εξωτερικό και έρχεται κάποιος και γράφει “τα τα τα”; Να αλλάξει το στίχο, να βάλει κάτι άλλο
''
Χμμμμμ.... ξεκάθαρη η λογοκλοπή
Δηλαδή αυτή η Εύα Δρούτσα θεωρεί ότι τα τα-τα-τα είναι στιχουργική και περήφανη πολιτισμική της δημιουργία;
AlienWay έγραψε: 08 Μαρ 2024, 11:50
Αυτό που μου αρέσει στο τραγούδι της Σαττι είναι ότι αποτελεί πραγματικό έθνικ και όχι να χρησιμοποιεί την ταμπέλα του έθνικ ως δικαιολογία για να τσιφτετελίσει.
Από εκεί και πέρα, και η Σαττι έχει βγάλει κακά τραγούδια, το συγκεκριμένο όμως είναι αρκετά άνω του μετρίου.
Το χρησιμοποιεί όμως για να τραπάρει. Οπότε, ουσιαστικώς είναι ακριβώς το ίδιο.
Κάθε τσιφτετελοειδές ή τραποειδές έθνικ, καταλήγει στο πλαίσιο της μαζικότητας των έθνικ, δηλαδή στον ίδιο πολυπολιτισμικό αχταρμά, που ουσιαστικώς καταλύει τον προσδιορισμό "έθνικ".
Εσύ το κρίνεις ως ελληνίδα που έχει βομβαρδιστεί με κακή ελληνική μουσική και γνωρίζει τα κακώς κείμενα του ελληνικού τραγουδιού.
Ο ευρωπαίος δεν το βλέπει έτσι. Αυτή τη στιγμή τα αφτιά του μέσου ευρωπαίου θεατή της eurovision, αποζητούν ένα πράγμα: Να ΜΗΝ είναι τα υποψήφια τραγούδια ποπ με μπίτια τύπου "shake it" ή σαν αυτό που έλεγε η ντέμι ένα καιρό και πάτωσε.
Αυτό το στοιχείο θεωρείται πλέον ξεπερασμένο και από αυτή την άποψη, την Κύπρο δεν τη βλέπω καλά.
Οτιδήποτε γίνεται προς την κατεύθυνση της απαγκίστρωσης από το "γιουροβιζιονικό κλισέ" , το λες βελτίωση.
Επομένως η ελληνική συμμετοχή έχει τουλάχιστον διαχωριστεί από τα παλιά γιουροβιζιονικά κλισέ του "μπιτατου ποπ".
Αυτό εμένα μου αρκεί, για να μη ντρέπομαι τουλάχιστον για τη συμμετοχή. Δηλαδή όταν πήγε η ντέμι και τραγούδησε εκείνη την ξεπερασμένη πατάτα, προσωπικώς ντράπηκα.
Eγώ το κρίνω ως κάποια άνευ εθνικής ταυτότητας, που βλέπει τη γιουροβίζιον ως ένα ακόμη ριάλιτυ.
Έβαλα το "βλέπει" σε πλάγια, γιατί έχω σταματήσει εδώ και χρόνια να τα βλέπω. Στηρίζω μόνον τις αναλύσεις του επίτιμου πχορουμικού ρεπόρτερ στα σχετικά.
Του αγαπημένου vantono.
Re: Eurovision 2024
Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2024, 14:52
από Λοξίας
AlienWay έγραψε: 08 Μαρ 2024, 12:49
Αυτό που μου αρέσει στο τραγούδι της Σαττι είναι ότι αποτελεί πραγματικό έθνικ και όχι να χρησιμοποιεί την ταμπέλα του έθνικ ως δικαιολογία για να τσιφτετελίσει.
Από εκεί και πέρα, και η Σαττι έχει βγάλει κακά τραγούδια, το συγκεκριμένο όμως είναι αρκετά άνω του μετρίου.
Το ότι η μουσική ξεπήδησε από μία ινδική ταινία του 1960, δεν θα σου (σας) λέει κάτι, αφού δεν έχετε καν γνώση της εποχής εκείνης...
Βάλε να δεις (στο Youtube) λίγο από το Mother India ("Γη ποτισμένη με ιδρώτα" -ελληνικός τίτλος) και θα καταλάβεις τι λέω...
Ακόμα και το κούνημα της Σάττι, είναι ίδιο σαν και αυτό των Ινδών χορευτριών...
Το χρησιμοποιεί όμως για να τραπάρει. Οπότε, ουσιαστικώς είναι ακριβώς το ίδιο.
Κάθε τσιφτετελοειδές ή τραποειδές έθνικ, καταλήγει στο πλαίσιο της μαζικότητας των έθνικ, δηλαδή στον ίδιο πολυπολιτισμικό αχταρμά, που ουσιαστικώς καταλύει τον προσδιορισμό "έθνικ".
Εσύ το κρίνεις ως ελληνίδα που έχει βομβαρδιστεί με κακή ελληνική μουσική και γνωρίζει τα κακώς κείμενα του ελληνικού τραγουδιού.
Ο ευρωπαίος δεν το βλέπει έτσι. Αυτή τη στιγμή τα αφτιά του μέσου ευρωπαίου θεατή της eurovision, αποζητούν ένα πράγμα: Να ΜΗΝ είναι τα υποψήφια τραγούδια ποπ με μπίτια τύπου "shake it" ή σαν αυτό που έλεγε η ντέμι ένα καιρό και πάτωσε.
Αυτό το στοιχείο θεωρείται πλέον ξεπερασμένο και από αυτή την άποψη, την Κύπρο δεν τη βλέπω καλά.
Οτιδήποτε γίνεται προς την κατεύθυνση της απαγκίστρωσης από το "γιουροβιζιονικό κλισέ" , το λες βελτίωση.
Επομένως η ελληνική συμμετοχή έχει τουλάχιστον διαχωριστεί από τα παλιά γιουροβιζιονικά κλισέ του "μπιτατου ποπ".
Αυτό εμένα μου αρκεί, για να μη ντρέπομαι τουλάχιστον για τη συμμετοχή. Δηλαδή όταν πήγε η ντέμι και τραγούδησε εκείνη την ξεπερασμένη πατάτα, προσωπικώς ντράπηκα.
Eγώ το κρίνω ως κάποια άνευ εθνικής ταυτότητας, που βλέπει τη γιουροβίζιον ως ένα ακόμη ριάλιτυ.
Έβαλα το "βλέπει" σε πλάγια, γιατί έχω σταματήσει εδώ και χρόνια να τα βλέπω. Στηρίζω μόνον τις αναλύσεις του επίτιμου πχορουμικού ρεπόρτερ στα σχετικά.
Του αγαπημένου vantono.
Ουτε εγώ βλέπω eurovision γιατί βαριέμαι.
Εσύ όμως είσαι μιας κάποιας ηλικίας και είναι λογικό να σου φαίνονται όλοι οι ηχητικοί νεοτερισμοί ως παράγωγα της τραπ.
AlienWay έγραψε: 08 Μαρ 2024, 12:49
Αυτό που μου αρέσει στο τραγούδι της Σαττι είναι ότι αποτελεί πραγματικό έθνικ και όχι να χρησιμοποιεί την ταμπέλα του έθνικ ως δικαιολογία για να τσιφτετελίσει.
Από εκεί και πέρα, και η Σαττι έχει βγάλει κακά τραγούδια, το συγκεκριμένο όμως είναι αρκετά άνω του μετρίου.
Το ότι η μουσική ξεπήδησε από μία ινδική ταινία του 1960, δεν θα σου (σας) λέει κάτι, αφού δεν έχετε καν γνώση της εποχής εκείνης...
Βάλε να δεις (στο Youtube) λίγο από το Mother India ("Γη ποτισμένη με ιδρώτα" -ελληνικός τίτλος) και θα καταλάβεις τι λέω...
Ακόμα και το κούνημα της Σάττι, είναι ίδιο σαν και αυτό των Ινδών χορευτριών...
Κάτι τέτοιες διασκευές είχαν γίνει με λαϊκά τραγούδια του απότερου παρελθόντος. Το περίμενα ότι εμπνμευσμένοι αποπ αυτά δανείστικαν τον ινδικό ρυθμό.
AlienWay έγραψε: 08 Μαρ 2024, 12:49
Αυτό που μου αρέσει στο τραγούδι της Σαττι είναι ότι αποτελεί πραγματικό έθνικ και όχι να χρησιμοποιεί την ταμπέλα του έθνικ ως δικαιολογία για να τσιφτετελίσει.
Από εκεί και πέρα, και η Σαττι έχει βγάλει κακά τραγούδια, το συγκεκριμένο όμως είναι αρκετά άνω του μετρίου.
Το ότι η μουσική ξεπήδησε από μία ινδική ταινία του 1960, δεν θα σου (σας) λέει κάτι, αφού δεν έχετε καν γνώση της εποχής εκείνης...
Βάλε να δεις (στο Youtube) λίγο από το Mother India ("Γη ποτισμένη με ιδρώτα" -ελληνικός τίτλος) και θα καταλάβεις τι λέω...
Ακόμα και το κούνημα της Σάττι, είναι ίδιο σαν και αυτό των Ινδών χορευτριών...
Η Εύη Δρούτσα φάνηκε να ενοχλείται με έναν στίχο του τραγουδιού της Σαττι.
Η Εύη Δρούτσα, είναι η στιχουργός του τραγουδιού «Δυνατά» του Στέφανου Πιτσίνιαγκα, το οποίο περιέχει την κοινή φράση με το τραγούδι της Μαρίνας Σάτι, το «Τα – τα – τα»
''Αυτό που έκανε η ΕΡΤ αλλά και αυτή (η Μαρίνα Σάττι), είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχουν κάνει και θα το αλλάξουν αμέσως διότι το “τα τα τα” και ο Ραμαντάν αυτή τη στιγμή με τον Πιτσίνιαγκα χαλάνε κόσμο σε όλα τα κράτη του κόσμου με αυτόν τον στίχο.
Ας πάει η κυρία Σάττι με το “τα τα τα”… Να ενημερώνονται όταν γράφουν στίχο! Δεν τους ανήκει αυτή τη στιγμή διότι κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο και δεν είναι σωστό για την ΕΡΤ. Το αν θα κινηθώ νομικά είναι κάτι που θα το αποφασίσει η εταιρεία η οποία και έχει νευριάσει.
Εμείς κυκλοφορούμε αυτό το τραγούδι, πάει πολύ καλά και το κυκλοφορούμε στο εξωτερικό και έρχεται κάποιος και γράφει “τα τα τα”; Να αλλάξει το στίχο, να βάλει κάτι άλλο
''
Χμμμμμ.... ξεκάθαρη η λογοκλοπή
Όταν τα έκανε ο Τσουλφας αυτά όμως, η Δρούτσα δεν μίλησε! Να τα λέμε όλα.