Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Στύγιος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 19:00
Έπρεπε μάλλον την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να την πάρουν Κινέζοι , να τους πάνε γ@μιώντας.
Συγνώμη,προ ημερών δεν έγινε ατύχημα στο λιμάνι του Πειραιά και ακολούθησαν απεργίες;
Εργατικά ατυχήματα πάντα θα γίνονται και πάντα μετά τα ατυχήματα θα κάνουν απεργίες τα συνδικάτα στις χώρες φυσικά που αυτό επιτρέπεται.
Στύγιος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 19:00
Έπρεπε μάλλον την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να την πάρουν Κινέζοι , να τους πάνε γ@μιώντας.
Συγνώμη,προ ημερών δεν έγινε ατύχημα στο λιμάνι του Πειραιά και ακολούθησαν απεργίες;
Εργατικά ατυχήματα πάντα θα γίνονται και πάντα μετά τα ατυχήματα θα κάνουν απεργίες τα συνδικάταθα κάνει απεργία το ΠΑΜΕστις χώρες φυσικά που αυτό επιτρέπεται.
Fixed!
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 19:12
από ST48410
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 19:02
Διότι φαίνεται να δέχεσαι ότι τα πράγματα δεν πάνε και πολύ καλά γι' αυτούς και ίσως να έχουν κάνει κάτι λάθος.
Για αυτό λέμε ότι πρόκειται για παιδιά κατώτερου θεού. Είσαι σε μία οικογενειακή επιχείρηση και σου χρωστάει λεφτά. Αν σταματήσεις να εργάζεσαι, σταματά και η ροή χρημάτων και η δυνατότητά της να σε πληρώσει. Αν φύγεις είναι μάλλον η καλύτερή τους αφού δεν θα χρειαστεί να σε αποζημιώσουν. Αν όμως δεν βρίσκεις εύκολα αλλού εργασία (το συνηθέστερο) τότε δεν έχεις καλές εναλλακτικές και η όποια πίεση ασκήσεις θα έχει μεγάλο κόστος και ρίσκο για σένα. Τι ακριβώς ρισκάρει ο εργαζόμενος που θα απεργήσει αύριο;
Το αντίστοιχο θα ήταν να πληρώνονται οι εργαζόμενοι δημόσιας υπηρεσίας μόνο αν ο εργοδότης τους (το κράτος) έχει πλεόνασμα. Αλλά εκεί δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα. Το κράτος θα φορολογήσει ή θα δανειστεί προκειμένου να τους δώσει ό,τι χρωστά. Και παλιότερα θα τους έδινε και αυξήσεις εκτός λογικής προκειμένου να κερδίσει η εκάστοτε κυβέρνηση την ψήφο και την εύνοιά τους. Τι συγκρίνεις λοιπόν; Για αυτούς υπάρχουν πολλαπλά δίχτυα ασφαλείας.
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 19:02
Διότι φαίνεται να δέχεσαι ότι τα πράγματα δεν πάνε και πολύ καλά γι' αυτούς και ίσως να έχουν κάνει κάτι λάθος.
Για αυτό λέμε ότι πρόκειται για παιδιά κατώτερου θεού. Είσαι σε μία οικογενειακή επιχείρηση και σου χρωστάει λεφτά. Αν σταματήσεις να εργάζεσαι, σταματά και η ροή χρημάτων και η δυνατότητά της να σε πληρώσει. Αν φύγεις είναι μάλλον η καλύτερή τους αφού δεν θα χρειαστεί να σε αποζημιώσουν. Αν όμως δεν βρίσκεις εύκολα αλλού εργασία (το συνηθέστερο) τότε δεν έχεις καλές εναλλακτικές και η όποια πίεση ασκήσεις θα έχει μεγάλο κόστος και ρίσκο για σένα. Τι ακριβώς ρισκάρει ο εργαζόμενος που θα απεργήσει αύριο;
Το αντίστοιχο θα ήταν να πληρώνονται οι εργαζόμενοι δημόσιας υπηρεσίας μόνο αν ο εργοδότης τους (το κράτος) έχει πλεόνασμα. Αλλά εκεί δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα. Το κράτος θα φορολογήσει ή θα δανειστεί προκειμένου να τους δώσει ό,τι χρωστά. Και παλιότερα θα τους έδινε και αυξήσεις εκτός λογικής προκειμένου να κερδίσει η εκάστοτε κυβέρνηση την ψήφο και την εύνοιά τους. Τι συγκρίνεις λοιπόν; Για αυτούς υπάρχουν πολλαπλά δίχτυα ασφαλείας.
Αυτό που περιγράφεις είναι οι κοινωνικοπολιτικές ισορροπίες της μεταπολίτευσης.Εγράφη προηγουμένως ότι στις καλές εποχές πολλοί περιφρονούσαν το δημόσιο για να πάρουν περισσότερα λεφτά στον ιδιωτικό τομέα.
Μόνο που αυτές οι ¨καλές εποχές" ήσαν οι εποχές εναντίον των οποίων εξεγέρθηκαν αυτοί που εορτάζουμε σήμερα. Μόνο τότε γίνονταν διαγωνισμοί για προσλήψεις στον δημόσιο τομέα και έμεναν κενές θέσεις.
Ούτε μπορεί να αλλάξει αυτό αφού δεν άλλαξε με το μνημόνιο.Έτσι θα πάμε με καθεστώς δύο τύπων εργαζομένων μέχρι το επόμενο μεγάλο γεγονός της ιστορίας (κρίση,πόλεμος ή δεν ξέρω τι άλλο) μετά το οποίο κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη.
Gewponos90 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 17:45
Τα προνόμια φαντάζομαι ότι είναι το πενθημερο, οκτάωρο. Αυτό που έπρεπε να έχουμε όλοι δηλαδή και δεν είναι ευθύνη των ΔΥ. Τα υπόλοιπα δεν ξέρω που τα βρήκες. Ειδικά τα μισθολογικά. Τις καλές εποχές μόνο οι τεμπέληδες προσπαθούσαν να μπουν γιατί ακριβώς στον ΙΤ έβγαζαν πολύ περισσότερα. Με τον καιρό αυτό άλλαξε,όχι γιατί αυξήθηκε κάτι τρομερό στον μισθό, αλλά γιατί τα πράγματα στο ΙΤ έγιναν ζούγκλα ( σε αντίθεση με το πως προσπαθούν να μας τα παρουσιάσουν).
Αλλά τέλος πάντων. Αυτά είναι άσχετα. Πάμε σε αυτά που συζητάμε. Ποιος είναι οι ευκαιρίες που προσφέρονται σήμερα;
Τα προνόμια είναι πάρα πολλά εκτός του μισθολογικού. Από μόνη της η σταθερή θέση που δύσκολα σε κουνάει κάποιος είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Η πληρωμή στην ώρα σου κάτι σχεδόν άγνωστο για όποιον εργάζεται σε μικρές εταιρείες πλέον. Για άδειες και διευκολύνσεις άσε, μην το συζητάς. Αν βάλεις μέσα και λεφτά για παιδικούς σταθμούς και διαφόρων ειδών έξτρα, καταλαβαίνεις. Συζητούσα για μια θέση προ μηνός και σχεδόν το θεωρούσαν αυτονόητο ότι δεν θα έχω διάλειμμα για φαγητό και σταθερή ώρα αποχώρησης.
Η γενική αίσθηση αυτού που λέω είναι η εξής. Ότι η πίτα μίκρυνε πολύ τα τελευταία χρόνια (για τον απλό εργαζόμενο) και από αυτή την μικρή πίτα ο ΔΥ θέλει να διατηρήσει το ίδιο κομμάτι που είχε και πριν. Αυτό δεν μπορεί να σημαίνει κάτι άλλο από το ότι καταναλώνει περισσότερους πόρους από όσους του αναλογούν. Και για να συνεχίσει να το κάνει αυτό πιέζει τακτικά την υπόλοιπη κοινωνία.
Επειδή ακριβώς οι ευκαιρίες είναι πολύ περιορισμένες, θα ήταν καλό να επιδεικνύεται λίγη παραπάνω σύνεση όταν πρόκειται να ταλαιπωρηθούν άνθρωποι που δεν φταίνε και δεν έχουν εναλλακτικές.
Ώπα μπαστα. Για λεφτά για παιδικούς δεν ξερω αλλά γενικά τα μισά από όσα είπες θα έπρεπε να είναι αυτονόητα. Το ότι δεν είναι, δεν είναι θέμα των ΔΥ.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 20:07
από ST48410
Gewponos90 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 19:56
Ώπα μπαστα. Για λεφτά για παιδικούς δεν ξερω αλλά γενικά τα μισά από όσα είπες θα έπρεπε να είναι αυτονόητα. Το ότι δεν είναι, δεν είναι θέμα των ΔΥ.
Ναι. Υπήρχε μια λεξούλα ως σύνοψη όλων αυτών των πραγμάτων που ζήσαμε οι κάπως μεγαλύτεροι: κεκτημένα
Ό,τι είχε υποσχεθεί η εκάστοτε κυβέρνηση ή είχε παραχωρήσει σε ΔΥ απαγορευόταν να μεταβληθεί προς το χειρότερο ακόμα κι αν η γενικότερη κατάσταση της οικονομίας δεν μπορούσε να το αντέξει. Οι άλλοι να πάνε να πνιγούν, να μείνουν άνεργοι, να πάρουν βασικό πολύ παρακάτω, αλλά το κράτος έπρεπε να δανειστεί και να φορολογήσει τόσο όσο χρειαζόταν για να διατηρηθούν τα κεκτημένα.
Εν τέλει οι τάξεις στην Ελλάδα δεν διακρίνονταν από το αν κάποιος είχε στη διάθεσή του μέσα παραγωγής, πουλούσε την εργασία του ή ανήκε σε τζάκι αλλά από το πόσο τρεφόταν ή όχι απευθείας από το δημόσιο.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 20:23
από Parrot
Για να πληρωθεί ένας υπάλληλος του δημοσίου και να έχει όλα τα κεκτημένα στην ώρα του.. ένας ιδιωτικός υπάλληλος των 500 ευρώ πρέπει να κάνει το σκ@το του παξιμάδι, γιατί αν το κράτος δεν έχει λεφτά (ή αν δεν έχει καλή οργάνωση και απλά τα κακοδιαχειρίζεται) θα επιβάλλει επιπλέον φόρους στις επιχειρήσεις, που είναι το εύκολο οπότε το κόστος θα μετακυλιθεί στον μισθό του ιδιωτικού υπαλλήλου, ώστε να πληρωθούν τα όποια κεκτημένα του δημοσίου υπαλλήλου. O ίδιος υπάλληλος (όχι σε όλες τις περιπτώσεις εννοείται, για να μην είμαστε και άδικοι) που όταν θα πάει ο φουκαράς του ιδιωτικού να εξυπηρετηθεί θα του το παίξει εξουσία..
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 20:24
από Dwarven Blacksmith
Όχι άλλα φλασμπακς στη μνημονιακή μυθολογία τύποι, τα θυμόμαστε τα επισόδεια.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 21:53
από Gewponos90
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 20:23
Για να πληρωθεί ένας υπάλληλος του δημοσίου και να έχει όλα τα κεκτημένα στην ώρα του.. ένας ιδιωτικός υπάλληλος των 500 ευρώ πρέπει να κάνει το σκ@το του παξιμάδι, γιατί αν το κράτος δεν έχει λεφτά (ή αν δεν έχει καλή οργάνωση και απλά τα κακοδιαχειρίζεται) θα επιβάλλει επιπλέον φόρους στις επιχειρήσεις, που είναι το εύκολο οπότε το κόστος θα μετακυλιθεί στον μισθό του ιδιωτικού υπαλλήλου, ώστε να πληρωθούν τα όποια κεκτημένα του δημοσίου υπαλλήλου. O ίδιος υπάλληλος (όχι σε όλες τις περιπτώσεις εννοείται, για να μην είμαστε και άδικοι) που όταν θα πάει ο φουκαράς του ιδιωτικού να εξυπηρετηθεί θα του το παίξει εξουσία..
Ναι έχουν γαμηθει οι επιχειρήσεις να πληρώνουν φόρους. Και επιχείρηση, επειδή τα έχουμε μπλέξει, δεν εννοούμε τον αυτοαπασχολουμενο που έχει ένα μαγαζί και 3 εργαζόμενους.
Gewponos90 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 19:56
Ώπα μπαστα. Για λεφτά για παιδικούς δεν ξερω αλλά γενικά τα μισά από όσα είπες θα έπρεπε να είναι αυτονόητα. Το ότι δεν είναι, δεν είναι θέμα των ΔΥ.
Ναι. Υπήρχε μια λεξούλα ως σύνοψη όλων αυτών των πραγμάτων που ζήσαμε οι κάπως μεγαλύτεροι: κεκτημένα
Ό,τι είχε υποσχεθεί η εκάστοτε κυβέρνηση ή είχε παραχωρήσει σε ΔΥ απαγορευόταν να μεταβληθεί προς το χειρότερο ακόμα κι αν η γενικότερη κατάσταση της οικονομίας δεν μπορούσε να το αντέξει. Οι άλλοι να πάνε να πνιγούν, να μείνουν άνεργοι, να πάρουν βασικό πολύ παρακάτω, αλλά το κράτος έπρεπε να δανειστεί και να φορολογήσει τόσο όσο χρειαζόταν για να διατηρηθούν τα κεκτημένα.
Εν τέλει οι τάξεις στην Ελλάδα δεν διακρίνονταν από το αν κάποιος είχε στη διάθεσή του μέσα παραγωγής, πουλούσε την εργασία του ή ανήκε σε τζάκι αλλά από το πόσο τρεφόταν ή όχι απευθείας από το δημόσιο.
Και σήμερα έτσι διακρίνονται. Βλέπε τον συμπαθεστατο βουλευτή Πειραιά. Απλά δεν τους διόρισε στο Δημόσιο. Τους διόρισε στον Ιδιωτικό τομέα.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 22:02
από Frappezitis
Στο ατύχημα στον σταθμό ΗΣΑΠ στον Αγ Νικόλαο, σκοτώθηκε ένας εργαζόμενος.
Και διαβάζουμε το εξής εξωφρενικό:
"«Ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν», "
(από τον εκπρόσωπο των εργαζομένων του ΗΣΑΠ-πηγή in.gr)
Δηλαδή εργολάβος-ιδιωτης ανέλαβε εργασίες με εξοπλισμό που ΔΕΝ - τονίζω ΔΕΝ- είχε σύστημα έκτακτης ανάγκης, είχε αναπτύξει ταχύτητα -ανεξέλεγκτα- 50χιλ και ΑΝ δεν είχε μπει συρμός να πέσει πάνω του, θα έφτανε που; στον τερματικό σταθμό στον Πειραιά; Με τι αποτελέσματα;
Ο δε εργοδηγός έμεινε στην θέση του μέχρι τέλους.
Το διαβάζω και προσπαθώ να καταλάβω στον διαγωνισμό ή στην διαδικασία ανάθεσης δεν βρέθηκε ΕΝΑΣ στην διοικηση να ρωτήσει: ρε σεις τι θα γίνει σε περίπτωση ατυχήματος; έχει εξοπλισμό να προλάβει τα χειρότερα; ,
Μπορεί να πέσει καφές στο πληκτρολόγιο του ρε παιδί μου.
Πολύ σωστό και αυτό!
Μπορείτε να μου αναφέρετε πού έχει εργαστεί ο σημερινός υπουργός Εργασίας;
Γιατί, ξέρεις κανέναν υπουργό υγείας (σημερινό, χτεσινό, προηγούμενο, υποπροηγουνενο, μελλοντικό) να έχει εργαστεί ποτέ του;
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 22:12
από Γαληνός
Από μια παρουσίαση, που έβλεπα, εδώ
Spoiler
Οταν φτάχτηκε το αντίστοιχο σώμα επιθεώρησης στην Αμερική (1970),
το λεγόμενο OSHA (ανήκει στο υπουργείο εργασίας) και δημιουργήθηκε η νομοθεσία προστασίας της υγείας των εργαζομένων
από wiki The Occupational Safety and Health Act of 1970 is a US labor law governing the federal law of occupational health and safety in the private sector and federal government in the United States. It was enacted by Congress in 1970 and was signed by President Richard Nixon on December 29, 1970.[1] Its main goal is to ensure that employers provide employees with an environment free from recognized hazards, such as exposure to toxic chemicals, excessive noise levels, mechanical dangers, heat or cold stress, or unsanitary conditions. The Act created the Occupational Safety and Health Administration (OSHA) and the National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH).[
το αντίστοιχο γράμμα περιγράφει τις αντιδράσεις που λάμβανε ο λευκός οίκος ( παραλήπτης John Ehrlichman, καταδικάστηκε στο watergate)
Ο αποστολέας μιλά για σωρεία αντιδράσεων για την νομοθεσία προστασίας της υγείας των εργαζομένων:
1. απορεί πως ένας ρεπουμπλικάνος έφτιαξε έναν τέτοιο νόμο
2. τον χαρακτιρίζει αντιαμερικανικό...
3. και σοσιαλιστικό...
4. και σπατάλη χρημάτων
και καταλήγει,
απογοητευμένος, πόσο γελοία πράγματα καλείται να κάνει η κεντρική κυβέρνηση για την προστασία των εργαζομένων...
Έτσι αντιμετωπίζεται από πολλούς, ειδικά στην χώρα μας, η προστασία των εργαζομένων: