Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..![]()
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..![]()
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Όταν δανειζόταν το κράτος και χρέωνε τις επόμενες γενιές.Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..![]()
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..![]()
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Τώρα, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει.. Επίσης, η αγορά ενέργειας δεν έχει απελευθερωθεί πλήρως..Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..![]()
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..![]()
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Επειδή έχεις περιγράψει προηγουμένως με πολύ μελανά χρώματα την κατάσταση στους ΙΥ, αναρωτιέμαι σε ποιο σημείο τοποθετείς το σημείο της έσχατης λύσης. Επειδή είπες ότι ακούγεται πχ το "έναντι" νομίζω ότι το σημείο το βάζεις ακόμα χαμηλότερα του "έναντι" και ότι οι τρόποι που οι ΙΥ έχουν χρησιμοποιήσει ως τώρα δεν είναι και πολύ αποτελεσματικοί.ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Θα το κάνεις ως έσχατη λύση. Κάποια πράγματα όμως σίγουρα δεν θα τα κάνεις. Εξάντλησαν οι του ΗΣΑΠ κάθε εναλλακτική;
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Συγγνώμη αλλά η ΔΕΗ ως το 2010 ήταν πάντα κερδοφόρα.ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:43Όταν δανειζόταν το κράτος και χρέωνε τις επόμενες γενιές.Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..![]()
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..![]()
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Ενώ τώρα ο προαστιακός που πέρασε στους Ιταλούς , δεν έχει καθυστερήσεις. Έχει και μάλιστα ,απ' ό,τι μου λένε συνάδελφοι, και 1 και 2 ώρες! Και βλάβες και ακινητοποίηση συρμών κλπ κλπ.Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..![]()
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..![]()
Άντε με το καλό και στα μέσα μαζικής μεταφοράς και καλές απολύσεις..![]()
Και το "γρήγορο" τρένο ,το ΒΕΛΟΣ ντε, ακόμα έρχεται.......
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δηλαδή η αγορά λες απελευθερωθηκε μερικώς, η τιμή αυξήθηκε αλλά αν απελευθερωθει εντελώς η τιμή θα μειωθεί. Μάλιστα...Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:44Τώρα, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει.. Επίσης, η αγορά ενέργειας δεν έχει απελευθερωθεί πλήρως..Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..![]()
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..![]()
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Ήταν κερδοφόρα, αλλά το κράτος δεν μπορούσε να σου εγγυηθεί την αδιάκοπη παροχή των υπηρεσιών που είχε συνυπογράψει στο συμβόλαιο..
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Η Ελλάδα έχει πράγματι κακό σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά ο λόγος που επηρεάζει περισσότερο αυτό έχει να κάνει με την γεωγραφία της χώρας μας η οποία δεν προσφέρεται για ανάπτυξη σιδηροδρομικού δικτύου. Επίσης και η Ιταλία το ίδιο, γι' αυτό δεν έχουν την κατάλληλη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα.Στύγιος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:48Ενώ τώρα ο προαστιακός που πέρασε στους Ιταλούς , δεν έχει καθυστερήσεις. Έχει και μάλιστα ,απ' ό,τι μου λένε συνάδελφοι, και 1 και 2 ώρες! Και βλάβες και ακινητοποίηση συρμών κλπ κλπ.Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..![]()
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..![]()
Άντε με το καλό και στα μέσα μαζικής μεταφοράς και καλές απολύσεις..![]()
Και το "γρήγορο" τρένο ,το ΒΕΛΟΣ ντε, ακόμα έρχεται.......
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Αν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι απεργούσαν για τους λόγους που απεργούν συνήθως οι δημόσιοι, δεν θα λειτουργούσε τίποτα στη χώρα. Η διαφορά σε συνθήκες εργασίας είναι αρκετές φορές χαώδης. Εξαιρώ νοσηλευτικό προσωπικό, ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια και κυρίως αυτούς σε νοσοκομεία με εφημερίες σε μεγάλα αστικά κέντρα.Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:46Επειδή έχεις περιγράψει προηγουμένως με πολύ μελανά χρώματα την κατάσταση στους ΙΥ, αναρωτιέμαι σε ποιο σημείο τοποθετείς το σημείο της έσχατης λύσης. Επειδή είπες ότι ακούγεται πχ το "έναντι" νομίζω ότι το σημείο το βάζεις ακόμα χαμηλότερα του "έναντι" και ότι οι τρόποι που οι ΙΥ έχουν χρησιμοποιήσει ως τώρα δεν είναι και πολύ αποτελεσματικοί.ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Θα το κάνεις ως έσχατη λύση. Κάποια πράγματα όμως σίγουρα δεν θα τα κάνεις. Εξάντλησαν οι του ΗΣΑΠ κάθε εναλλακτική;
Πως θα σου φαινόταν αύριο το πρωί να μην έρθει ο οδηγός του σχολικού να πάρει τα παιδιά επειδή αισθάνεται αδικημένος; Τι θα κάνεις αν δεν έχεις άτομο να τα αφήσεις και πρέπει να φύγεις στη δουλειά σου; Δεν θα λειτουργούσε τίποτα αν μία και μόνη μέρα αποφάσιζαν όλοι να διεκδικήσουν με τον τρόπο που πιστεύεις αποτελεσματικό.
- ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 23695
- Εγγραφή: 28 Ιουν 2018, 23:56
- Phorum.gr user: ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:43Όταν δανειζόταν το κράτος και χρέωνε τις επόμενες γενιές.Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..![]()
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..![]()

"Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι νοοτροπία."
Τζίμης Πανούσης
Τζίμης Πανούσης
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Πτολεμαίος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:32Μπορεί να πέσει καφές στο πληκτρολόγιο του ρε παιδί μου.dtri2020 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 16:43Οι αριστεροί δεν κινδυνεύουν από εργατικά ατυχήματα μάνα μου. Που να το πάθει ο αριστερός το εργατικό ατύχημα;Gewponos90 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 16:36 Πολλα ατυχήματαΣε κάνει να σκεφτείς ότι οι αριστεροί σκοτώνονται επίτηδες για να σας φέρουν σε δύσκολη θέση
Πολύ σωστό και αυτό!
dtrimedia: Σύντομα κοντά σας!
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Μπορείτε να μου αναφέρετε πού έχει εργαστεί ο σημερινός υπουργός Εργασίας;dtri2020 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:56Πτολεμαίος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:32Μπορεί να πέσει καφές στο πληκτρολόγιο του ρε παιδί μου.dtri2020 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 16:43
Οι αριστεροί δεν κινδυνεύουν από εργατικά ατυχήματα μάνα μου. Που να το πάθει ο αριστερός το εργατικό ατύχημα;![]()
Πολύ σωστό και αυτό!
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δε νομίζω,μάλλον οι θκοι μας συνδικαλιστές , εργοδηγοί κλπ "χάλασαν" και τους Ιταλούς. Ούνα φάτσα ,ούνα ράτσα που λένε.Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:53Η Ελλάδα έχει πράγματι κακό σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά ο λόγος που επηρεάζει περισσότερο αυτό έχει να κάνει με την γεωγραφία της χώρας μας η οποία δεν προσφέρεται για ανάπτυξη σιδηροδρομικού δικτύου. Επίσης και η Ιταλία το ίδιο, γι' αυτό δεν έχουν την κατάλληλη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα.Στύγιος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:48Ενώ τώρα ο προαστιακός που πέρασε στους Ιταλούς , δεν έχει καθυστερήσεις. Έχει και μάλιστα ,απ' ό,τι μου λένε συνάδελφοι, και 1 και 2 ώρες! Και βλάβες και ακινητοποίηση συρμών κλπ κλπ.Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..![]()
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..![]()
Άντε με το καλό και στα μέσα μαζικής μεταφοράς και καλές απολύσεις..![]()
Και το "γρήγορο" τρένο ,το ΒΕΛΟΣ ντε, ακόμα έρχεται.......
Έπρεπε μάλλον την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να την πάρουν Κινέζοι , να τους πάνε γ@μιώντας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Στύγιος την 17 Νοέμ 2021, 19:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Μπορείς να μου αναφέρεις για ποιους λόγους έχουν απεργησει οι ΙΥ; Αν έχουν απεργησει. Διότι φαίνεται να δέχεσαι ότι τα πράγματα δεν πάνε και πολύ καλά γι' αυτούς και ίσως να έχουν κάνει κάτι λάθος.ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:55Αν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι απεργούσαν για τους λόγους που απεργούν συνήθως οι δημόσιοι, δεν θα λειτουργούσε τίποτα στη χώρα. Η διαφορά σε συνθήκες εργασίας είναι αρκετές φορές χαώδης. Εξαιρώ νοσηλευτικό προσωπικό, ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια και κυρίως αυτούς σε νοσοκομεία με εφημερίες σε μεγάλα αστικά κέντρα.Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:46Επειδή έχεις περιγράψει προηγουμένως με πολύ μελανά χρώματα την κατάσταση στους ΙΥ, αναρωτιέμαι σε ποιο σημείο τοποθετείς το σημείο της έσχατης λύσης. Επειδή είπες ότι ακούγεται πχ το "έναντι" νομίζω ότι το σημείο το βάζεις ακόμα χαμηλότερα του "έναντι" και ότι οι τρόποι που οι ΙΥ έχουν χρησιμοποιήσει ως τώρα δεν είναι και πολύ αποτελεσματικοί.ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41 Θα το κάνεις ως έσχατη λύση. Κάποια πράγματα όμως σίγουρα δεν θα τα κάνεις. Εξάντλησαν οι του ΗΣΑΠ κάθε εναλλακτική;
Πως θα σου φαινόταν αύριο το πρωί να μην έρθει ο οδηγός του σχολικού να πάρει τα παιδιά επειδή αισθάνεται αδικημένος; Τι θα κάνεις αν δεν έχεις άτομο να τα αφήσεις και πρέπει να φύγεις στη δουλειά σου; Δεν θα λειτουργούσε τίποτα αν μία και μόνη μέρα αποφάσιζαν όλοι να διεκδικήσουν με τον τρόπο που πιστεύεις αποτελεσματικό.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 15 Απαντήσεις
- 567 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Misty_Blue
-
- 62 Απαντήσεις
- 1024 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Νon4me
-
- 2 Απαντήσεις
- 332 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Nandros
-
- 23 Απαντήσεις
- 774 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kokorikos