100 χιλιάδες οχήματα την ημέρα δεν είναι μεγάλο νούμερο; Προφανώς κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου!Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:42100 χιλιάδες οχήματα στην Εγναντία οδό δεν είναι και μεγάλο νούμερο. Προφανώς κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου...dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:10100 χιλιάδες διελεύσεις την ημέρα; Εδώ στις μεγάλες εξόδους που βγαίνουν περίπου 40 χιλιάδες αυτοκίνητα οι δρόμοι κυριολέκτικά "πήζουν".axilmar έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:54 Πως βγαινουν τα 200 εκατομμυρια;
Με 100 χιλιαδες διελευσεις την ημερα και μεσο ορο 20 ευρω, εχουμε 100.000 επι 20 επι 365 = 730.000.000.
'Η ειναι υπερβολικο το νουμερο των 100 χιλιαδων διελευσεων την ημερα; ή το 20 ευρω ειναι μεγαλο;
Η αττικη οδος μπορει να εχει και 500,000 διελευσεις την ημερα για παραδειγμα, αλλα βεβαια αλλες οι συνθηκες εκει.
Πέντε χιλιάδες ίσως, και με το ζόρι!
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
dtrimedia: Σύντομα κοντά σας!
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Ρε γαμημένο μποτ, σκουπίδι, καρκίνωμα της κοινωνίας, πάλι μου απευθύνεις τον λόγο;
Φέρε μου ποστ που βρίζω τον κύριο Κυριάκο Μητσοτάκη ή ψόφα κατουρημενή, βρωμιάρα λεκανατζού.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Όταν έχεις λάσπη να την ρίχνεις, να ξαλαφρώνεις!sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:49Ρε γαμημένο μποτ, σκουπίδι, καρκίνωμα της κοινωνίας, πάλι μου απευθύνεις τον λόγο;
Φέρε μου ποστ που βρίζω τον κύριο Κυριάκο Μητσοτάκη ή ψόφα κατουρημενή, βρωμιάρα λεκανατζού.
Μην την κρατάς γιατί είναι και βαριά!
dtrimedia: Σύντομα κοντά σας!
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Εσύ που νομίζεις ότι ο Μητσοτάκης έχει περίεργους φίλους και κακές παρέες και όχι ότι είναι πολιτικός υπάλληλος των αστών και κάνει τη δουλειά για την οποία τον έβαλαν είσαι εξυπνότερος;sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:45Αυτό ακριβώς σου πρέπει και αυτό ακριβώς θα λαμβάνεις (σύμφωνα πάντα με τα μυαλά που κουβαλάς το οποίο είναι άμεσο συμπέρασμα αυτών που γράφεις), φυσικά εσύ είσαι τόσο ηλίθιος που νομίζεις ότι θα αλλάξει αυτό επειδή δεν θα παίρνει τα γκαφρά ο Μπομπ ο μάστορας από εδώ και πέρα με το νέο ΟΛΟΦΡΕΣΚΟ Μητσοτάκης αντμίν αλλά μία ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗ ιδιώτη σύμπραξη των φίλων του ονόματι γεκ - τερνα. Επιλογές, επιλογές, τι να πει κανείς, βρωμόπουστες ελληνιόλοι που τα ξέρουν όλα, ας καεί ολόκληρο το μπουρδέλο από εδώ και πέρα να το γεμίσει η γυναίκα του Γεραπετρίτη γερμανικές ανεμογεννήτριες και υπερκοστολογημένη πίσσα να έχετε λόγο να συνεχίζετε να το παίζετε έξυπνοι και να κλαίγεστε ταυτόχρονα, βρωμόπουστες, αυτά και πολύ πολύ πολύ χειρότερα σας - μας πρέπουν, γίδγια.foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:19Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.Zelda έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:16 Κυρίως χάρη στους νέους αυτοκινητόδρομους τη δεκαετία 2010-2020 μειώθηκε ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα κατά 54%.
Η μεγαλύτερη μείωση στην ΕΕ.
Και μολις γινει το Πατρα-Πυργος και ο ΒΟΑΚ θα μειωθουν κι αλλο.
Απο το να σκοτωνεται ο κοσμος, καλύτερα διόδια.
Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.
Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
- EKPLIKTIKOS
- Δημοσιεύσεις: 13077
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2019, 00:15
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Όλοι ξέρουμε ποιος κυβερnoorάει τη χώραDwarven Blacksmith έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:54
Εσύ που νομίζεις ότι ο Μητσοτάκης έχει περίεργους φίλους και κακές παρέες και όχι ότι είναι πολιτικός υπάλληλος των αστών και κάνει τη δουλειά για την οποία τον έβαλαν είσαι εξυπνότερος;
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Ποιος είπε ότι δεν είναι πολιτικός υπάλληλος των αστών φιλόλογε; εγώ;Dwarven Blacksmith έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:54Εσύ που νομίζεις ότι ο Μητσοτάκης έχει περίεργους φίλους και κακές παρέες και όχι ότι είναι πολιτικός υπάλληλος των αστών και κάνει τη δουλειά για την οποία τον έβαλαν είσαι εξυπνότερος;sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:45Αυτό ακριβώς σου πρέπει και αυτό ακριβώς θα λαμβάνεις (σύμφωνα πάντα με τα μυαλά που κουβαλάς το οποίο είναι άμεσο συμπέρασμα αυτών που γράφεις), φυσικά εσύ είσαι τόσο ηλίθιος που νομίζεις ότι θα αλλάξει αυτό επειδή δεν θα παίρνει τα γκαφρά ο Μπομπ ο μάστορας από εδώ και πέρα με το νέο ΟΛΟΦΡΕΣΚΟ Μητσοτάκης αντμίν αλλά μία ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗ ιδιώτη σύμπραξη των φίλων του ονόματι γεκ - τερνα. Επιλογές, επιλογές, τι να πει κανείς, βρωμόπουστες ελληνιόλοι που τα ξέρουν όλα, ας καεί ολόκληρο το μπουρδέλο από εδώ και πέρα να το γεμίσει η γυναίκα του Γεραπετρίτη γερμανικές ανεμογεννήτριες και υπερκοστολογημένη πίσσα να έχετε λόγο να συνεχίζετε να το παίζετε έξυπνοι και να κλαίγεστε ταυτόχρονα, βρωμόπουστες, αυτά και πολύ πολύ πολύ χειρότερα σας - μας πρέπουν, γίδγια.foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:19
Συμφωνώ, είναι ο καλύτερος τρόπος να εξουδετερώνεις τον Έλληνα οδηγό.
Και πάλι βέβαια προσπερνώντας με 130 στην νέα Κορίνθου - Πατρών, έρχεται από πίσω με τουλάχιστον 160 ένα SUV το οποίο μου κολλάει στα 2 μέτρα παίζοντας τα φώτα και κορνάρντας.
Δεν παύει δηλαδή να είναι αναγκαία η γενοκτονία, ο ισοπεδωτικός βομβαρδισμός και η σπορά με αλάτι.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Αυτό είναι δυσάρεστο για τον χρήστη της οδού αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να δω τη μεγάλη εικόνα όπου το κρατικό ταμείο εισπράττει άμεσα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μετρητά = την αύξηση που αντιστοιχεί σε 60 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν πάρουμε 100 χιλιόμετρα μια μέση διαδρομή, μιλάμε για 600 εκατομμύρια διαδρομές.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:31Σου λέει το κόστος ανά χλμ είναι 3.5 τώρα. Και θα παει 6.5.foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:21Ναι είμαι εκτός πραγματικότητας, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Ιαπωνίας 40.000 δολλάρια, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Αϊτής 1300 δολλάρια, κόστος εβδομαδιαίας κάρτας maglev στην Ιαπωνία 290 δολλάρια άρα στην Αϊτή θα έπρεπε η εβδομαδιαία κάρτα για maglev να κάνει 8 ευρώ ε; Αυτή είναι η πραγματικότητα; Γι' αυτό εδώ και μια δεκαετία ρίχνει αδιάκοπα πουτσοσκάμπιλα στους Έλληνες;
Θεωρείς ότι έπρεπε όλη η υπόλοιπη χώρα να φορολογηθεί 2 δισεκατομμύρια ευρώ παραπάνω (ή να τα χάσει από μισθούς σαν ΔΥ ή από συντάξεις σαν όλοι) αντί οι επόμενες 600 εκατομμμύρια διαδρομές στην Εγνατία να γίνουν ακριβότερες κατά 3 σεντς το χιλιόμετρο; Σε καλωσορίζω τότε στην πλευρά των μνημονιακών. Κρίμα όμως που δεν έχουμε πια 2010-2015.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Ωραία, σου δόθηκε η επιλογή που σου έπρεπε και δικαιούσαι, τραβά ψόφα τώρα γαμημένο εξηντάλεπτο μποτ, πατημένο σκατό που μιλάς και για λάσπη, εσύ που πετάς λάσπη με τον τόνο, μέχρι να φέρεις δημοσίευση μου που βρίζω χυδαία τον κύριο Κυριάκο Μητσοτάκη έτσι θα πηγαίνει βρωμιάρα λεκανατζού.dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:53Όταν έχεις λάσπη να την ρίχνεις, να ξαλαφρώνεις!sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:49Ρε γαμημένο μποτ, σκουπίδι, καρκίνωμα της κοινωνίας, πάλι μου απευθύνεις τον λόγο;
Φέρε μου ποστ που βρίζω τον κύριο Κυριάκο Μητσοτάκη ή ψόφα κατουρημενή, βρωμιάρα λεκανατζού.
Μην την κρατάς γιατί είναι και βαριά!
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Α, μπράβο! Βγάλε την λάσπη που κρύβεις μέσα σου! Μην την κρατάς και σε βαραίνει!sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:01 Ωραία, σου δόθηκε η επιλογή που σου έπρεπε και δικαιούσαι, τραβά ψόφα τώρα γαμημένο εξηντάλεπτο μποτ, πατημένο σκατό που μιλάς και για λάσπη, εσύ που πετάς λάσπη με τον τόνο, μέχρι να φέρεις δημοσίευση μου που βρίζω χυδαία τον κύριο Κυριάκο Μητσοτάκη έτσι θα πηγαίνει βρωμιάρα λεκανατζού.
Είσαι ο αισχρότερος από τους αισχρούς άλλωστε! Πραγματικός πρωταθλητής!
dtrimedia: Σύντομα κοντά σας!
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Αντί να κάνεις clopy paste τις απαντήσεις μου καλό θα ήταν να μελετήσεις λίγο παραπάνω για την Εγναντία οδό, ένα δρόμο που ξεκινά από την Ηγουμενίτσα και καταλήγει στους Κήπους του Έβρου. Είναι ένας δρόμος περί τα 670 χμλ που περνά από τρεις περιφέρειες και κάμποσους νομούς και εσύ ισχυρίζεσαι ότι χρησιμοποιείται καθημερινά από 5000 οχήματα. Ακόμη και αν τα 5.000 κινούνταν ταυτόχρονα στο δρόμο το ίδιο λεπτό λογικά θα έπρεπε να υπάρχει ένα όχημα ανά ~250 μέτρα ανά ρεύμα κυκλοφορίας.dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:46100 χιλιάδες οχήματα την ημέρα δεν είναι μεγάλο νούμερο; Προφανώς κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου!Εμπεδοκλής έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:42100 χιλιάδες οχήματα στην Εγναντία οδό δεν είναι και μεγάλο νούμερο. Προφανώς κάτι άλλο έχεις στο μυαλό σου...dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:10
100 χιλιάδες διελεύσεις την ημέρα; Εδώ στις μεγάλες εξόδους που βγαίνουν περίπου 40 χιλιάδες αυτοκίνητα οι δρόμοι κυριολέκτικά "πήζουν".
Πέντε χιλιάδες ίσως, και με το ζόρι!
Είναι εύκολο να το παίζεις ξύπνιος, αλλά δύσκολο να είσαι αγαπητό μου τρολ...
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Και ταυτόχρονα δεν θα αλλάξει στο ελάχιστο ο μαλάκας που σε κολλάει με 160 από πίσω (ίσα ίσα, θα γίνει ακόμη πιο έντονο το φαινόμενο γιατί αυτός θα πλερώνει για να συνεχίζει να κάνει αυτό ακριβώς το πράμα) , και οι μισθοί και οι συντάξεις θα ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ να μειώνονται και η φορολογία θα αυξάνετε και εσύ θα συνεχίζεις να νομίζεις ότι είσαι έξυπνος αλλά στην πραγματικότητα είσαι ο πιο χρήσιμος από όλους τους ηλίθιους γιατί θα κάνεις ακόμη πιο ευτυχή τον Μπομπ τον μάστορα που άλλαξε όνομα.foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:58Αυτό είναι δυσάρεστο για τον χρήστη της οδού αλλά εγώ είμαι υποχρεωμένος να δω τη μεγάλη εικόνα όπου το κρατικό ταμείο εισπράττει άμεσα 2 δισεκατομμύρια ευρώ μετρητά = την αύξηση που αντιστοιχεί σε 60 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν πάρουμε 100 χιλιόμετρα μια μέση διαδρομή, μιλάμε για 600 εκατομμύρια διαδρομές.Τζιτζιμιτζιχότζιρας έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:31Σου λέει το κόστος ανά χλμ είναι 3.5 τώρα. Και θα παει 6.5.foscilis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:21
Ναι είμαι εκτός πραγματικότητας, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Ιαπωνίας 40.000 δολλάρια, κατά κεφαλήν ΑΕΠ Αϊτής 1300 δολλάρια, κόστος εβδομαδιαίας κάρτας maglev στην Ιαπωνία 290 δολλάρια άρα στην Αϊτή θα έπρεπε η εβδομαδιαία κάρτα για maglev να κάνει 8 ευρώ ε; Αυτή είναι η πραγματικότητα; Γι' αυτό εδώ και μια δεκαετία ρίχνει αδιάκοπα πουτσοσκάμπιλα στους Έλληνες;
Θεωρείς ότι έπρεπε όλη η υπόλοιπη χώρα να φορολογηθεί 2 δισεκατομμύρια ευρώ παραπάνω (ή να τα χάσει από μισθούς σαν ΔΥ ή από συντάξεις σαν όλοι) αντί οι επόμενες 600 εκατομμμύρια διαδρομές στην Εγνατία να γίνουν ακριβότερες κατά 3 σεντς το χιλιόμετρο; Σε καλωσορίζω τότε στην πλευρά των μνημονιακών. Κρίμα όμως που δεν έχουμε πια 2010-2015.
Μπράβο βλάκα.
Εύχομαι να κυβερνάει για πάντα η οικογένεια Μητσοτάκη αυτόν τον τόπο ακόμη και αν συνεχίζει να υπάρχει αυτό το μπουρδέλο μέχρι να αναλάβουν τα τρισέγγονα.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
΄EKPLIKTIKOS έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:40 Δεύτερον, αυτή η απαγόρευση σε ανταγωνιστικο έργο δεν προκύπτει στην ιδεολογία που υποτίθεται πρεσβεύει το κόμμα της ΝΔ. Μιλάμε για εξυπηρέτηση σε ημετερους ξεκάθαρα.
Ή είναι τμήμα του πακέτου για να αναλάβουν τη συντήρηση και τα πρόσθετα έργα.Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά θυμάμαι την περίπτωση του αεροδρομίου Σπάτων.
Ήταν το πρώτο ιδιωτικό ελληνικό αεροδρόμιο και στον διαγωνισμό προέβλεπε ότι θα κλείσει το αεροδρόμιο του Ελληνικού και θα απαγορευθεί η λειτουργία άλλου αεροδρομίου σε περίμετρο 150 χλμ από τα Σπάτα.
Το ΠΑΣΟΚ έκανε μεγάλη φασαρία για τον όρο αυτό,απαγορεύεται ο ανταγωνισμός κλπ.Την ημέρα που ήταν να υπογραφεί η σύμβαση χτύπησε ο Σαμαράς και έριξε την κυβέρνηση.Κυκλοφόρησε τότε και ένα ανέκδοτο : πως θα είναι το όνομα του νέου αεροδρομίου;Γεώργιος Συμπιλίδης από το όνομα του βουλευτή που έριξε την κυβέρνηση.
Γίνονται εκλογές,κερδίζει το κόμμα του λαού ΠΑΣΟΚ και αναλαμβάνει ο Λαλιώτης να διαπραγματευθεί τη νέα σύμβαση - φυσικά οι υποσχέσεις στους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο Ελληνικού ότι δεν θα γίνουν τα Σπάτα πετάχθηκαν στον κάλαθο των αχρήστων αμέσως.
Μετά από πολλά υπογράφεται η σύμβαση και περιλαμβάνει πάλι τον όρο κλείνει το Ελληνικό και απαγορεύεται αεροδρόμιο σε περίμετρο 150 χλμ από τα Σπάτα.
Ρωτάνε τον Λαλιώτη και εξηγεί : εάν έμενε το Ελληνικό και δεν έμπαινε η απαγόρευση καμμία εταιρία δεν αναλάμβανε να φτιάξει νέο αεροδρόμιο στην Αττική με άλλο στην ίδια περιοχή.Επομένως εάν δεν υπήρχε ο όρος μένεις με το Ελληνικό ή ΒΑΖΕΙΣ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΑΤΑ που πλέον δεν έχεις.
Μια ζωή τα ίδια.Ξαναλέω ότι η Εγνατία ανήκει στο ΤΑΙΠΕΔ,ο Τσίπρας υπέγραψε ότι τα περιουσιακά στοιχεία του ΤΑΙΠΕΔ είναι προς πώληση και είχε 4 χρόνια να κάνει τίμιο διαγωνισμό με σωστούς όρους και σωστό τίμημα.
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Η ανορθογραφία είναι δείγμα ευφυΐας.Cavaliere έγραψε: 10 Σεπ 2021, 12:20Κοιμάσαι, γράφεται. Μάθε ελληνικά.lafkiotis έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:43Γιατι μετα θα κοιμασε αγκαλια με τους Muhammad, Yusuf, Bilal and Hamza.Cavaliere έγραψε: 10 Σεπ 2021, 11:40
Κι εγώ γιατί να ερχομαι να κάνω θητεια για να φυλάω το κωλόνησό σου;Στην Αθήνα είναι το σπίτι μου.
Eκτος και αν γουσταρεις τετοιες καταστασεις, οποτε παω πασο.
Σκεψου ομως να γραφεις Ελληνικα αλλα να γραφεις κοκοεδικες κλαπαρχιδιες σαν του Sys3x
"Να πάτε να πνιγείτε. Δεν κάνετε ούτε για χαρτιά υγείας στον Ρέντη."
"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"
"Με τη Ντιναμό σαν κότες, με τη Λαμία με έπαρση, πλέον θα μας βρείτε μπροστά σας"
-
Εμπεδοκλής
- Δημοσιεύσεις: 23372
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Απαντάς συνεχώς με τεράστιους μονολόγους που φτάνουν για να ξεχάσεις τι σχολιάζει ο άλλος, καταλήγοντας ότι η οποιαδήποτε κυβέρνηση δεν έχει ευθύνη ούτε για τους όρους των συμβάσεων ούτε για το κόστος τους.πατησιωτης έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:17΄EKPLIKTIKOS έγραψε: 10 Σεπ 2021, 13:40 Δεύτερον, αυτή η απαγόρευση σε ανταγωνιστικο έργο δεν προκύπτει στην ιδεολογία που υποτίθεται πρεσβεύει το κόμμα της ΝΔ. Μιλάμε για εξυπηρέτηση σε ημετερους ξεκάθαρα.
Ή είναι τμήμα του πακέτου για να αναλάβουν τη συντήρηση και τα πρόσθετα έργα.Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά θυμάμαι την περίπτωση του αεροδρομίου Σπάτων.
Ήταν το πρώτο ιδιωτικό ελληνικό αεροδρόμιο και στον διαγωνισμό προέβλεπε ότι θα κλείσει το αεροδρόμιο του Ελληνικού και θα απαγορευθεί η λειτουργία άλλου αεροδρομίου σε περίμετρο 150 χλμ από τα Σπάτα.
Το ΠΑΣΟΚ έκανε μεγάλη φασαρία για τον όρο αυτό,απαγορεύεται ο ανταγωνισμός κλπ.Την ημέρα που ήταν να υπογραφεί η σύμβαση χτύπησε ο Σαμαράς και έριξε την κυβέρνηση.Κυκλοφόρησε τότε και ένα ανέκδοτο : πως θα είναι το όνομα του νέου αεροδρομίου;Γεώργιος Συμπιλίδης από το όνομα του βουλευτή που έριξε την κυβέρνηση.![]()
Γίνονται εκλογές,κερδίζει το κόμμα του λαού ΠΑΣΟΚ και αναλαμβάνει ο Λαλιώτης να διαπραγματευθεί τη νέα σύμβαση - φυσικά οι υποσχέσεις στους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο Ελληνικού ότι δεν θα γίνουν τα Σπάτα πετάχθηκαν στον κάλαθο των αχρήστων αμέσως.
Μετά από πολλά υπογράφεται η σύμβαση και περιλαμβάνει πάλι τον όρο κλείνει το Ελληνικό και απαγορεύεται αεροδρόμιο σε περίμετρο 150 χλμ από τα Σπάτα.
Ρωτάνε τον Λαλιώτη και εξηγεί : εάν έμενε το Ελληνικό και δεν έμπαινε η απαγόρευση καμμία εταιρία δεν αναλάμβανε να φτιάξει νέο αεροδρόμιο στην Αττική με άλλο στην ίδια περιοχή.Επομένως εάν δεν υπήρχε ο όρος μένεις με το Ελληνικό ή ΒΑΖΕΙΣ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΑΤΑ που πλέον δεν έχεις.
Μια ζωή τα ίδια.Ξαναλέω ότι η Εγνατία ανήκει στο ΤΑΙΠΕΔ,ο Τσίπρας υπέγραψε ότι τα περιουσιακά στοιχεία του ΤΑΙΠΕΔ είναι προς πώληση και είχε 4 χρόνια να κάνει τίμιο διαγωνισμό με σωστούς όρους και σωστό τίμημα.
Ε, κάτι δεν πάει καλά...
Re: Τα κοπρόσκυλα πούλησαν την Εγνατία
Βρε δε γαμιέσαι να ασπρίσεις.dtri2020 έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:05Α, μπράβο! Βγάλε την λάσπη που κρύβεις μέσα σου! Μην την κρατάς και σε βαραίνει!sys3x έγραψε: 10 Σεπ 2021, 14:01 Ωραία, σου δόθηκε η επιλογή που σου έπρεπε και δικαιούσαι, τραβά ψόφα τώρα γαμημένο εξηντάλεπτο μποτ, πατημένο σκατό που μιλάς και για λάσπη, εσύ που πετάς λάσπη με τον τόνο, μέχρι να φέρεις δημοσίευση μου που βρίζω χυδαία τον κύριο Κυριάκο Μητσοτάκη έτσι θα πηγαίνει βρωμιάρα λεκανατζού.
Είσαι ο αισχρότερος από τους αισχρούς άλλωστε! Πραγματικός πρωταθλητής!
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1 Απαντήσεις
- 227 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος