!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Ιάννης Ξενάκης

Νέες κυκλοφορίες, προτάσεις για νέα ακούσματα, κριτικές
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 29126
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria »

ΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:26
Δημοκρατικός έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:18 Τι σημαίνει "εγκεφαλικός" Κύριε;
Εσύ τι καταλαβαίνεις;
Κι εγώ νόμιζα ότι ο όρος είναι προφανής, αλλά φαίνεται θέλει διευκρίνιση
gassim έγραψε: 07 Σεπ 2021, 14:12 Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.
Άβαταρ μέλους
νύχτα
Δημοσιεύσεις: 9592
Εγγραφή: 03 Μαρ 2019, 12:18

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από νύχτα »

ΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2021, 17:07 Οκ, θα πω κάτι που πιστεύω ότι εσύ θα το καταλάβεις.

Επειδή -κατά τη γνώμη μου- τα έργα τέχνης δεν είναι κάτι στατικό που αφορά σε μία αίσθηση, στις συνθέσεις του Ξενάκη, ακούω αυτά που δεν είχα μάθει να ακούω. Και αυτό γεννά και οπτικές εικόνες, που έχουν ένα νόημα, ροή και το αποτέλεσμα είναι δομημένο. Δεν είναι οξείς, αυθαίρετοι ήχοι, είναι ένα κομμάτι της φύσης, που λειτουργεί παράλληλα με τον δικό μας οικείο κόσμο.

Σαφώς και δεν είναι για όλες τις ώρες αλλά αν είσαι χαλαρός, λέει. Πολλά.
ναι, σε νιώθω, όμορφα το περιγράφεις
(ήρθε και η τίπιτίμας και ξάφνου όλα μπήκαν σε σειρά)





ένας φίλος μου εδώ και καιρό επέμενε να μου στέλνει ιαπωνικές
μουσικές, λέγοντάς μου πόσο θα μου άρεσαν και πόσο θα μπορούσαν
να αποτελέσουν έμπνευση για μένα
για κάποιο λόγο είχα πεισμώσει και δεν άκουγα κανένα δείγμα
παρότι εκτιμώ πολύ την αισθητική του, διότι ήμουν σίγουρη ότι δεν
θα μου προκαλούσαν συγκίνηση, καθώς δε γνωρίζω τη γλώσσα, ούτε τα όργανα

έπεσε στ αυτίμου ένα κομμάτι τελευταία, συγκλονίστηκα κι έβαλα να ακούσω
τον δίσκο, κι έχω βαλθεί ν ακούω αποκλειστικά ιαπωνικούς δίσκους έκτοτε (και σουάνζ)

δεν έχουν αλλάξει πολλά από την τελευταία φορά που μου έστελνε
δείγματα ο φίλοςμου, ούτε ιαπωνικά έμαθα στο μεταξύ, απλά για
κάποιο αδιευκρίνηστο λόγο ήρθε η ώρα τους για μένα

ST48410 έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:20 Τι να σημαίνει αυτό άραγε. Γιατί μπορεί να σημαίνει πολλά
εγώ το είπα εννοώντας αυτού του είδους τη μουσική που μπορεί να υπάρξει
παρασκηνιακά κατά κάποιο τρόπο, που δεν της δίνεις και πολύ σημασία (εγώ)
και δεν "κλέβει" από την σημαντικότητα της στιγμής

έχοντάς στον νου μου κάποια πιο μίνιμαλ κομμάτια του, όμως
δώστε μου να πεθάνω όλους τους θανάτους
Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 85273
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ »

ST48410 έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:25 Στον Ξενάκη ο μέσος ακροατής έχει πολύ λιγότερες προσλαμβάνουσες. Οι μόνες σχετικές εμπειρίες είναι από μουσική υπόκρουση από θρίλερ, οπότε τελικά εισπράττει κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που πιθανόν δίνει ο συνθέτης.
Ναι, γιατί στις ταινίες θρίλερ η ένταση/οξύτητα της μουσικής ανεβαίνει συγχρόνως με την κορύφωση της δράσης και το ζητούμενο είναι η κορύφωση της αγωνίας. Στον Ξενάκη, δεν υπάρχει το οπτικό βοήθημα, η μουσική εκφράζει τις δικές του προσλαμβάνουσες, το δικό του σκεπτογράφημα (;), σκεπτομορφή(;)... δεν βρίσκω την κατάλληλη λέξη.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Αγαπητέ sharp όλα λάθος
sharp έγραψε: 06 Φεβ 2021, 16:29 Η γαλλογερμανική κλίκα των 50/60 και λίγο 70 αποτελείτο από βαρώνους που εκμεταλλεύτηκαν το μεταπολεμικό τραύμα της Ευρωπαϊκής κοινωνίας, την αμφισβήτηση σε κάθε τι παλαιό και σε συνδυασμό με την ανοικοδόμηση (κρατικό χρήμα) και την τεχνολογική εξέλιξη έφτιαξαν όλα αυτά τα ηχητικά κομμάτια που παιζόντουσαν ανάμεσα στις κλίκες του Ιρκαμ και των φεστιβάλ σε Darmstadt και Donaueschingen.
Μέχρι ένα σημείο θα μπορούσε να συμφωνήσει κάποιος μαζί σου. Ωστόσο ο Ξενάκης ήταν από τους πιο ειλικρινής δημιουργούς εκείνης της εποχής. Συνέχισε να συνθέτει ηχητικές επιφάνειες ακόμα και όταν κόπηκαν τα λεφτά. Αρκετοί άλλοι (ονόματα δεν λέμε, καριέρες δεν θίγουμε) το γύρισαν στο Καλαματιανό και στο Τσάμικο.
sharp έγραψε: 06 Φεβ 2021, 16:29 Το ότι κάποιοι δηλώνουν σήμερα ότι μού αρέσει η τάδε μουσική δεν λέει τίποτε, είναι σαν τους νοσταλγούς της ΕΣΣΔ. Αυτή η μουσική έχει τελειώσει για πάντα και φαίνεται από το ότι δεν έχει συνέχεια στα σημερινά φεστιβάλ σύγχρονης μουσικής, όπου όλες οι συνθέσεις κοιτάζουν ακόμη πιο πίσω. Δεν προσέφερε τίποτε και αυτό το έχει καταγράψει η ιστορία.
Είπα στα αρχικά ποστς ότι τον θεωρώ τον πιο επιδραστικό συνθέτη του προηγούμενου αιώνα. Δες προσεκτικά κάθε σύγχρονη σύνθεση που θα ακούσεις (μιλάω μόνο για σοβαρή μουσική) και θα βρεις στοιχεία είτε χρήσης ηχητικών επιφανειών, είτε τεχνικών ηλεκτροακουστικής σύνθεσης που χρησιμοποίησε από τους πρώτους, είτε εκτεταμένων τεχνικών στα όργανα, είτε εκτεταμένης χρήσης glissandi, είτε οργάνωσης μουσικού υλικού με κάποια μέθοδο που ανταποκρίνεται στο χειρισμό πολλών (πάρα πολλών) φθόγγων.
sharp έγραψε: 06 Φεβ 2021, 16:29 Όσον αφορά τον ...Ιάννη, είχε ξεκινήσει με κομμάτια επηρεασμένα από το ελληνικό φολκλόρ. Κάποια στιγμή δήλωσε περήφανος ότι τα κατέστρεψε γιατί δεν τον εξέφραζαν. Υπάρχει ωστόσο ένα στο γιουτιουμπ μαζί με την παρτιτούρα. Όποιος ξέρει μουσική μπορεί να καταλάβει ότι δεν πρόκειται για τίποτε σπουδαίο, ούτε πιανιστικά (ακόμη και η Λευκή Αχιβάδα του Χατζιδάκη έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον) αλλά ούτε μουσικά. Ένα κομμάτι που δεν δείχνει κανένα ιδαίτερο μουσικό ταλέντο.

Αυτά ήταν τα πρώτα "δοκιμαστικά" βήματα και όπως συμβαίνει με αρκετούς δημιουργούς κάποια στιγμή το έργο τους παίρνει έναν άλλο δρόμο. Μη φέρνεις αυτό σαν παράδειγμα όταν μιλάμε για τον Ξενάκη. Αν το ακούσει κάποιος που δεν γνωρίζει αυτά που γνωρίζεις εσύ, απλά θα σχηματίσει λάθος εντυπώσεις.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

sharp έγραψε: 06 Φεβ 2021, 17:15 Τα περί εύπεπτου ακούσματος, πρέπει να καταλάβεις, να προβληματιστείς κλπ με αφήνουν πλέον παγερά αδιάφορο. Είχα γνωρίσει έναν τύπο που είχε γράψει ένα μουσικό κομμάτι. Μάς έβαλε να το ακούσουμε και μετά μάς είπε με καμάρι "βασίζεται στις σειρές Φιμπονάτσι". Και λοιπόν; Δεν άλλαξε τίποτε στο άκουσμα μόλις το μάθαμε. Ούτε αναγνωρίσαμε στις νότες κάποια τέτοια αλληλουχία. Προφανώς, αφού όσα σκέφτηκε δεν είχαν να κάνουν με μουσική, δεν άκουγε αυτό που έγραφε.
Εδώ έχεις μία σωστή παρατήρηση. Ότι η μαθηματική (ή οτιδήποτε άλλο) οργάνωση δεν εξασφαλίζει από μόνη της κάποια αξία για το έργο. Ωστόσο μην πας στο αντίθετο άκρο. Ο Ξενάκης είχε λόγο που χρησιμοποίησε τις μορφές οργάνωσης που επέλεξε. Είχε να χειριστεί τεράστιες μάζες - επιφάνειες ήχων και αυτό δεν γίνεται πλέον μόνο με το αυτί όσο εύκολα γίνεται στην ενορχήστρωση μιας συγχορδίας. Με τόσες συνηχήσεις οι επιφάνειες αυτές τείνουν στο χαοτικό άκουσμα και προέχει να οργανωθούν άλλα χαρακτηριστικά τους, παρά η αρμονία τους. Πχ η εσωτερική τους κίνηση, η πυκνότητά τους, η κατεύθυνσή τους κλπ κλπ. Αν δεις τα εργαλεία του, γίνονται επιλογές στις φόρμουλες που χρησιμοποιεί για να πάρει το αποτέλεσμα που θέλει. Όσο και να μην αρέσει σε κάποιον η μουσική του, έχει χαρακτηριστικό "χρώμα", έχει προσωπικότητα. Αυτό δεν θα μπορούσες να το κάνεις βάζοντας μαθηματικές διεργασίες στην τύχη. Φαίνεται πολύ χτυπητά σε τριτοτέταρτους συνθέτες αυτό.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Μαυροβασίλης έγραψε: 06 Φεβ 2021, 17:55 δεν αρέσει ο Ξενάκης και αυτό είναι σαφές, είναι οκ επίσης, ουδέτερο, δε σημαίνει τπτ, όπως και το να αρέσει
Μην παίρνεις όρκο. Κάνα δυο δεκαετίες πριν θυμάμαι να λέει γνωστός που γνώριζε τον ατζέντη του ότι κάθε μέρα κάπου στον κόσμο είχε και μία συναυλία με έργα του. Αν σκεφτείς ότι δεν είναι και τα ευκολότερα να παιχθούν (πρόβες, πολλές και ακριβές) αυτό δεν είναι καθόλου λίγο.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

ST48410 έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:39 Αγαπητέ sharp όλα λάθος
sharp έγραψε: 06 Φεβ 2021, 16:29 Η γαλλογερμανική κλίκα των 50/60 και λίγο 70 αποτελείτο από βαρώνους που εκμεταλλεύτηκαν το μεταπολεμικό τραύμα της Ευρωπαϊκής κοινωνίας, την αμφισβήτηση σε κάθε τι παλαιό και σε συνδυασμό με την ανοικοδόμηση (κρατικό χρήμα) και την τεχνολογική εξέλιξη έφτιαξαν όλα αυτά τα ηχητικά κομμάτια που παιζόντουσαν ανάμεσα στις κλίκες του Ιρκαμ και των φεστιβάλ σε Darmstadt και Donaueschingen.
Μέχρι ένα σημείο θα μπορούσε να συμφωνήσει κάποιος μαζί σου. Ωστόσο ο Ξενάκης ήταν από τους πιο ειλικρινής δημιουργούς εκείνης της εποχής. Συνέχισε να συνθέτει ηχητικές επιφάνειες ακόμα και όταν κόπηκαν τα λεφτά. Αρκετοί άλλοι (ονόματα δεν λέμε, καριέρες δεν θίγουμε) το γύρισαν στο Καλαματιανό και στο Τσάμικο.
sharp έγραψε: 06 Φεβ 2021, 16:29 Το ότι κάποιοι δηλώνουν σήμερα ότι μού αρέσει η τάδε μουσική δεν λέει τίποτε, είναι σαν τους νοσταλγούς της ΕΣΣΔ. Αυτή η μουσική έχει τελειώσει για πάντα και φαίνεται από το ότι δεν έχει συνέχεια στα σημερινά φεστιβάλ σύγχρονης μουσικής, όπου όλες οι συνθέσεις κοιτάζουν ακόμη πιο πίσω. Δεν προσέφερε τίποτε και αυτό το έχει καταγράψει η ιστορία.
Είπα στα αρχικά ποστς ότι τον θεωρώ τον πιο επιδραστικό συνθέτη του προηγούμενου αιώνα. Δες προσεκτικά κάθε σύγχρονη σύνθεση που θα ακούσεις (μιλάω μόνο για σοβαρή μουσική) και θα βρεις στοιχεία είτε χρήσης ηχητικών επιφανειών, είτε τεχνικών ηλεκτροακουστικής σύνθεσης που χρησιμοποίησε από τους πρώτους, είτε εκτεταμένων τεχνικών στα όργανα, είτε εκτεταμένης χρήσης glissandi, είτε οργάνωσης μουσικού υλικού με κάποια μέθοδο που ανταποκρίνεται στο χειρισμό πολλών (πάρα πολλών) φθόγγων.
sharp έγραψε: 06 Φεβ 2021, 16:29 Όσον αφορά τον ...Ιάννη, είχε ξεκινήσει με κομμάτια επηρεασμένα από το ελληνικό φολκλόρ. Κάποια στιγμή δήλωσε περήφανος ότι τα κατέστρεψε γιατί δεν τον εξέφραζαν. Υπάρχει ωστόσο ένα στο γιουτιουμπ μαζί με την παρτιτούρα. Όποιος ξέρει μουσική μπορεί να καταλάβει ότι δεν πρόκειται για τίποτε σπουδαίο, ούτε πιανιστικά (ακόμη και η Λευκή Αχιβάδα του Χατζιδάκη έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον) αλλά ούτε μουσικά. Ένα κομμάτι που δεν δείχνει κανένα ιδαίτερο μουσικό ταλέντο.

Αυτά ήταν τα πρώτα "δοκιμαστικά" βήματα και όπως συμβαίνει με αρκετούς δημιουργούς κάποια στιγμή το έργο τους παίρνει έναν άλλο δρόμο. Μη φέρνεις αυτό σαν παράδειγμα όταν μιλάμε για τον Ξενάκη. Αν το ακούσει κάποιος που δεν γνωρίζει αυτά που γνωρίζεις εσύ, απλά θα σχηματίσει λάθος εντυπώσεις.
Στην πρώτη παράγραφο έχει πιάσει ακριβώς το ιστορικό Neumann, δεν μας ενδιαφέρει σε αυτό το επίπεδο πόσο "πιστός" ήτανε ο ΙΞ στη τέχνη του.
Στην δεύτερη παράγραφο αρχίζει και εμφανίζεται η έλλειψη γνώσης του και οι παρατηρήσεις σου είναι to the point Που λέμε και στο χωριό.
Στην τρίτη παράγραφο η άγνοια βγάζει μάτια πλέον, οι παρατηρήσεις σου ενδιαφέρουσες (δεν το είχα σκεφτεί έτσι) αλλά και εσύ νομίζω αφήνεις να πέσει κάτω η κενότητα που προβάλει, ότι κάτι πρέπει να έχει τεχνικές δυσκολίες και αυξημένη πολυπλοκότητα για να αποκτήσει πραγματική αξία και σπουδαιότητα, κάτι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου δηλαδή.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος sys3x την 06 Φεβ 2021, 19:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

Paris έγραψε: 06 Φεβ 2021, 18:05 οσοι δηλωνουν καλλιτεχνες οφειλουμε να τους πριμοδοτουμε με 1400 ευρω τον μηνα ( καθολου τυχαιο νουμερο)

λιγα τα χρηματα ,το καταλαβαινω αλλα δεν εχουμε παραπανω δυνατοτητες :102:
Όχι βέβαια. Έχεις όμως τουρίστες που έρχονται στη σκουπιδοπρωτεύουσα από την άλλη άκρη της γης επειδή υπήρχε εδώ ένας Φειδίας. Και έχεις ανθρώπους που είναι εξόχως ατομιστές.
Θα ήταν λογικό λοιπόν τους περιορισμένους πόρους που διαθέτεις να τους διαχειριστείς με τέτοιο τρόπο που να αυξήσεις τις πιθανότητες να βγει άλλος ένας Φειδίας ή Ξενάκης ή Καβάφης τις δεκαετίες που έρχονται. Εμείς τα πετάμε σε σαχλαμάρες.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

sys3x έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:53 αλλά και εσύ νομίζω αφήνεις να πέσει κάτω η κενότητα που προβάλει, ότι κάτι πρέπει να έχει τεχνικές δυσκολίες και αυξημένη πολυπλοκότητα για να αποκτήσει πραγματική αξία και σπουδαιότητα, κάτι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου δηλαδή.
Δεν λέω αυτό. Απλά δεν είναι ο Ξενάκης αυτό το παράδειγμα. Δεν έχει ακόμα διαμορφώσει το προσωπικό του ύφος. Συμβαίνει πάρα πολύ συχνά με τα πρώτα έργα των δημιουργών αυτό. Δεν πας να κάνεις με κάποιον συζήτηση για τον Ξενάκη με αυτό το παράδειγμα.
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

ΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:20
sharp έγραψε: 06 Φεβ 2021, 18:25
ΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2021, 17:48

Αυτό.



Να συμπληρώσω ότι είναι άλλο το "μου αρέσει η τάδε μουσική" και άλλο το "μου αρέσει αυτή, αυτή, αυτή κι αυτή η μουσική και βρίσκω ενδιαφέρον ΚΑΙ στην τάδε μουσική".

Όταν λοιπόν δεν υπάρχουν κοινά ενδιαφέροντα και συλλογική αποδοχή στις άλλες μουσικές, θα κολλήσουμε ειδικώς στο γιατί αρέσει σε κάποιους η μουσική του Ξενάκη;

Με τη δική σου λογική, τράβηξε κι ένα χ σε όσους γουστάρουν περισσότερο πανκ, ποπ, τζαζ, ροκ, ρεμπέτικα, λαϊκά, δημοτικά κλπ περισσότερο από τους κλασσικούς συνθέτες.
Υπάρχει ιστορική εξέλιξη στη μουσική. Οι σημερινές τάσεις κινούνται ανάμεσα σε Μπαχ και Μάλερ. Οι μετέπειτα έχουν μπει σε παρένθεση. Το ότι κανείς δεν συνέχισε αυτό το στυλ είναι αντικειμενικό και κάτι δείχνει.
Ε, τότε τράβηξε ένα χ σε όσους δεν ακούνε Μπαχ και Μάλερ.

Είναι πολύ απλά τα πράγματα.
Αναφερόμουν σε τάσεις νέων συνθετών, όχι στο τι ακούνε οι άνθρωποι. Αντί να συνεχίσουν από εκεί που μείναμε ξαναγυρνάνε στα πριν το 1920.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

sys3x έγραψε: 06 Φεβ 2021, 18:14 Επίσης ούτε ταλέντο ακριβώς δεν υπάρχει, υπάρχει όμως το κάνω - καταφέρνω κάτι σε Χ χρόνο, αυτό που υπάρχει αδιαμφισβήτητα και απολύτως σίγουρα είναι η ανάγκη (και πολλά μα πάρα πάρα πολλά επίπεδα αντίληψης - προσέγγισης της ανάγκης αυτής).
Υπάρχουν απίστευτες ευκολίες σε κάποιους ανθρώπους. Και μετά ανάγκη και πολύ (πολύ όμως) δουλειά. Τι να το κάνω να παίξω την 101 σαν τον (βάλε όποιον αγαπάς) αν πρόκειται να μελετάω όλη μου τη ζωή μόνο αυτό το ένα κομμάτι; Δεν γίνεται πρόοδος έτσι.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

Beria έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:06 Είναι πολύ εγκεφαλικός για τα γούστα μου.
Και θέλω η μουσική να με συγκινεί
Τρου.

Και σε ρωτάω τώρα μπέρι μου; ποιος; ποιος Συνθέτης καταφέρνει να ισορροπήσει αυτά τα πράματα με τον πιο Θεϊκό τρόπο; ε; το ποιος; μίλα με στα ίσια, χωρίς περιστροφές, στα μάτια σε κοιτάω. Για πε; (γιατί εμένανε πάνε να με βγάλουν τρελό)
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

sharp έγραψε: 06 Φεβ 2021, 18:25 Υπάρχει ιστορική εξέλιξη στη μουσική. Οι σημερινές τάσεις κινούνται ανάμεσα σε Μπαχ και Μάλερ. Οι μετέπειτα έχουν μπει σε παρένθεση. Το ότι κανείς δεν συνέχισε αυτό το στυλ είναι αντικειμενικό και κάτι δείχνει.
Όχι. Δηλαδή όποιος σπουδάζει σύνθεση σήμερα γράφει σαν το Μπαχ ή τον Μάλερ; Ούτε έναν δεν ξέρω. Και ξέρω αρκετούς.
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

ST48410 έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:59
sys3x έγραψε: 06 Φεβ 2021, 18:14 Επίσης ούτε ταλέντο ακριβώς δεν υπάρχει, υπάρχει όμως το κάνω - καταφέρνω κάτι σε Χ χρόνο, αυτό που υπάρχει αδιαμφισβήτητα και απολύτως σίγουρα είναι η ανάγκη (και πολλά μα πάρα πάρα πολλά επίπεδα αντίληψης - προσέγγισης της ανάγκης αυτής).

πολύ (πολύ όμως) δουλειά.
Αυτό όσον αφορά αυτό που λέμε τάλαντο οι περισσότεροι, nuf said.
Να το χέσω το ταλέντο σου Στάθη μου αν δεν το έχεις δουλέψει.

Και καταλήγουμε στο σημαντικό, σε αυτός που αυθαίρετα ονομάζουμε όλοι μας τέχνη, εγώ πραγματικά δεν ξέρω γιατί μιλάτε, εγώ μόνον ανάγκες βλέπω μπροστά μου.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
sharp
Δημοσιεύσεις: 27577
Εγγραφή: 01 Μάιος 2018, 21:47

Re: Ιάννης Ξενάκης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sharp »

ST48410 έγραψε: 06 Φεβ 2021, 19:59
sys3x έγραψε: 06 Φεβ 2021, 18:14 Επίσης ούτε ταλέντο ακριβώς δεν υπάρχει, υπάρχει όμως το κάνω - καταφέρνω κάτι σε Χ χρόνο, αυτό που υπάρχει αδιαμφισβήτητα και απολύτως σίγουρα είναι η ανάγκη (και πολλά μα πάρα πάρα πολλά επίπεδα αντίληψης - προσέγγισης της ανάγκης αυτής).
Υπάρχουν απίστευτες ευκολίες σε κάποιους ανθρώπους. Και μετά ανάγκη και πολύ (πολύ όμως) δουλειά. Τι να το κάνω να παίξω την 101 σαν τον (βάλε όποιον αγαπάς) αν πρόκειται να μελετάω όλη μου τη ζωή μόνο αυτό το ένα κομμάτι; Δεν γίνεται πρόοδος έτσι.
Παίξε αυτό, να μελετάς 5 ζωές. Και χωρίς λόγο :lol:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μουσική”