Re: Ρολόγια
Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2020, 23:57
Κλικμπέιτ ο τίτλος του άρθρουΜαυροβασίλης έγραψε: 22 Μάιος 2020, 21:20
Study Shows That Yes, People Who Wear Watches Really Are Superior Humans
![]()
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Κλικμπέιτ ο τίτλος του άρθρουΜαυροβασίλης έγραψε: 22 Μάιος 2020, 21:20
Study Shows That Yes, People Who Wear Watches Really Are Superior Humans
![]()
Εξαρτάται τι εννοείς «ηλίθιοι». Το πάθος κάποιου μπορεί να είναι ηλιθιότητα για σένα.Ερμής έγραψε: 14 Ιαν 2020, 09:58 Το βλέπουμε εντελώς απο διαφορετική σκοπιά. Δε θα με πείσεις ποτέ, δε θα σε πείσω ποτέ.
Πάντως σίγουρα δεν είναι ηλίθιοι όσοι πάνε και χώνουν εξαψήφια και επταψήφια ποσά για ένα ρολόι που λέει απλά την ώρα.
Ποιός σου απαγόρεψε να αμφιβάλλεις, ε; πες μου να πάω να τον δείρωhellegennes έγραψε: 25 Μάιος 2020, 02:14 Ε, το ίδιο είναι.
Μάλλον παραείναι το ίδιο, γιατί θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω ότι αυτοί που σκάνε εξαψήφια και επταψήφια ποσά για ρολόγια το κάνουν γιατί πραγματικά μαγεύονται από την τέχνη, το στυλ και την σύλληψη της κατασκευής και όχι γιατί είναι «σύμβολο κύρους».
Δύσκολο αυτό να απαντηθεί με φόρμουλα. Ένας γενικός κανόνας είναι ότι εάν ο καρπός είναι εξίμιση ίντσες ή λιγότερο, τότε καλό είναι να μην φοράτε πάνω από 40μμ. Αλλά αυτό είναι λίγο πολύ αυτονόητο.κυριος Μακης έγραψε: 24 Μάιος 2020, 23:48 αλλο ενα που ηθελα να ρωτησω, οταν ειχα δοκιμασει το Αlpinist μου φανηκε αρχικα καπως μικρο. γενικα μου φαινονται ασχημα τα μεγαλα ρολογια, αλλα εχω σχετικα μεγαλο καρπο, σε ιντσες περιεργως ειναι πιο ευκολο να το θυμηθω, ειναι ακριβως 7. μετα απο λιγη ωρα επανω μου αρχισε να μην με ενοχλει τοσο βεβαια και φαινοταν ωραιο στον καθρεφτη, απλα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος εμπειρικος κανονας για τη διαμετρο του ρολογιου σε σχεση με τον καρπο που καλο ειναι να ακολουθειται.
Κύριε Μάκη έχοντας παρασυρθεί κι εγώ από το υπερμέγεθες τρεντ, πριν πολλά χρόνια βέβαια, ζουσα με την εσφαλμένη εφηβική εντύπωση ότι όσο πιο μεγάλο είναι ένα ρολόι, τόσο πιο “ωραίο δείχνει”. Αυτός ο τρόπος σκέψης είχε τόσο πολύ διαβρώσει την αντίληψή μου, ώστε την πρώτη φορά που δοκίμασα ένα πραγματικό ρολόι στα 40mm μου φάνηκε εξαιρετικά μικρό. Έπρεπε να παλέψω με τους εσωτερικούς μου δαίμονες, να συγκρουστώ με το είναι μου, να πληγώ θανάσιμα στην προσπάθεια να εξαλείψω κάθε υπόνοια ακαλαισθησίας ώστε να επαναφέρω την καρμικη ισορροπία στον κόσμο μου και την ανεμπόδιστη ροή του Τσι στην καθημερινότητα μου. Πλήρως διαφωτισμένος πλέον, θα ήθελα να μοιραστώ τον καρπό αυτής τη προσπάθειας μαζί σου.κυριος Μακης έγραψε: 24 Μάιος 2020, 23:48 αλλο ενα που ηθελα να ρωτησω, οταν ειχα δοκιμασει το Αlpinist μου φανηκε αρχικα καπως μικρο. γενικα μου φαινονται ασχημα τα μεγαλα ρολογια, αλλα εχω σχετικα μεγαλο καρπο, σε ιντσες περιεργως ειναι πιο ευκολο να το θυμηθω, ειναι ακριβως 7. μετα απο λιγη ωρα επανω μου αρχισε να μην με ενοχλει τοσο βεβαια και φαινοταν ωραιο στον καθρεφτη, απλα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος εμπειρικος κανονας για τη διαμετρο του ρολογιου σε σχεση με τον καρπο που καλο ειναι να ακολουθειται.

Φίλε Hellegenes γεια σου.hellegennes έγραψε: 25 Μάιος 2020, 02:14 Ε, το ίδιο είναι.
Μάλλον παραείναι το ίδιο, γιατί θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω ότι αυτοί που σκάνε εξαψήφια και επταψήφια ποσά για ρολόγια το κάνουν γιατί πραγματικά μαγεύονται από την τέχνη, το στυλ και την σύλληψη της κατασκευής και όχι γιατί είναι «σύμβολο κύρους».
Είναι όπως οι βιβλιοθήκες μπροστά από τις οποίες εμφανίζονται πολιτικοί -και όχι μόνο- και ανάθεμα αν έχουν διαβάσει έστω πέντε σελίδες από αυτά που βρίσκονται πίσω τους.






Αυτό που λέει ο άνθρωπος είναι η τιμή, δεν είναι η αξία. Για τον αέρα που αναπνέει δεν πληρώνει τίποτα, αυτό πάει να πει ότι ο αέρας δεν έχει αξία; πες του να μην αναπνεύσει δυό λεπτά να δει τι αξία έχει.sting έγραψε: 01 Ιουν 2020, 08:27 Ένας φίλος μεγαλοεπενδυτης και συλλέκτης τέχνης είχε πει κάποτε: “Η αξία του οτιδήποτε είναι ίση με το οικονομικό αντίτιμο που καταβάλει κάποιος δια την απόκτησή του”.
Πρόσβαση, όχι κατοχή. Οι περισσότερες μεγάλες αγορές γίνονται με πίστωση, και οι συλλέκτες και έμποροι ρολογιών οι οποίοι κινούν ένα μεγάλο μέρος της αγοράς δε διστάζουν να αγοράσουν με πίστωση όταν βρουν καλή τιμή. Και τον Σατανικό όταν μιλάει για το λαδί πρεζιντένσιαλ τον κόβω να έχει το δάχτυλο στη σκανδάλη της πιστωτικήςsting έγραψε: 01 Ιουν 2020, 08:27Ποια είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ιδιότητα που αναδεικνύεται σε ένα άτομο το οποίο ξοδεύει ένα εκατομμύριο ευρώ για την αγορά ρολογιού; μα φυσικά το οτι έχει στην κατοχή του ένα εκατομμύριο ευρώ.
όχι ρε συ, μόνο η ζήτηση καθορίζει την τιμή ενός προϊόντος, τίποτα άλλο. Εγώ μπορώ να βάλω όσα εργατικά και κόστη θέλω σε κάτι, αν φτιάξω μια αποτυχία δε θα την αγοράσει κανείς. Προφανώς όλα αυτά μπορεί να επηρεάσουν τη ζήτηση (η οποία καθορίζει την τιμή) αλλά η ζήτηση επηρεάζεται κι από χίλια δύο δύο άλλα και κυρίως από την πρόσβαση σε χρήμα και τον ανθρώπινο παραλογισμό/ματαιοδοξία/ανταγωνισμό. Ο μέσος άνθρωπος δεν έχει ορθολογική συμπεριφορά.sting έγραψε: 01 Ιουν 2020, 08:27 Πριν μπουμε στα ανάλογα παραδείγματα αγορών θεωρώ αναγκαίο να αναφέρω τους συντελεστές, τους παράγοντες εκείνους που καθορίζουν την τιμή ενος ακριβού (€500Κ εως €+∞) ρολογιού:
- Αξία Πολύτιμων Υλικών: Τα υλικά, επιπλέον των βασικών, που προστέθηκαν στο ρολόι. Συνήθως πολύτιμοι λίθοι και σπάνια μέταλλα
- Καλλιτεχνική αξία: Η τέχνη που διαφαίνεται σε ένα ρολόι, διακοσμητικά στοιχεία στο μηχανισμό και γενικότερα, τρισδιάστατες ζωγραφιές και γλυπτά πάνω στο καντράν και την κάσα
- Συναισθηματική αξία: Η ιστορία ενός ρολογιού μέσω των ανθρώπων που το χρησιμοποίησαν και συνδέθηκαν με αυτό
- Ωρολογιακή Αξία: Μηχανικές καινοτομίες, πολυπλοκότητες, εξέλιξη του μοντέλου, υλικά κατασκευής, αρχιτεκτονική, γενικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά, όνομα κατασκευαστή
- Σπανιότητα: Πόσα αντίγραφα υπάρχουν
- Κόστος Κατασκευής: Το κόστος των εργατικών και των βασικών υλικών κατασκευής
Και το νερό δεν κοστίζει, άρα ούτε και αυτό έχει αξία. Να τον ρωτήσουμε πόσα είναι διατεθειμένος να διαθέσει για να μπορεί να αναπνεύσει και να πιει νερό?Chilloutbuddy έγραψε: 01 Ιουν 2020, 09:12 Συγνώμη, αν επιτρέπετε λίγο με τους ορισμούςΑυτό που λέει ο άνθρωπος είναι η τιμή, δεν είναι η αξία. Για τον αέρα που αναπνέει δεν πληρώνει τίποτα, αυτό πάει να πει ότι ο αέρας δεν έχει αξία; πες του να μην αναπνεύσει δυό λεπτά να δει τι αξία έχει.sting έγραψε: 01 Ιουν 2020, 08:27 Ένας φίλος μεγαλοεπενδυτης και συλλέκτης τέχνης είχε πει κάποτε: “Η αξία του οτιδήποτε είναι ίση με το οικονομικό αντίτιμο που καταβάλει κάποιος δια την απόκτησή του”.
Potato/Patato. Ξεχώρισαμε τις αγορές =>€500K για να παραλείψουμε τα ευκόλως εννοούμενα, ότι δηλαδή η αγοραστική μεθοδολογία ενός ινδού μεγαλοεπιχειρηματία και του Ρονάλντο διαφέρουν λιγουλάκι από αυτή ενός wannabe επενδυτή που ηττάται σε όλα τα μέτωπα από κάτι επενδυτάκους τύπου ΠαπαδημούληChilloutbuddy έγραψε: 01 Ιουν 2020, 09:12Πρόσβαση, όχι κατοχή. Οι περισσότερες μεγάλες αγορές γίνονται με πίστωση, και οι συλλέκτες και έμποροι ρολογιών οι οποίοι κινούν ένα μεγάλο μέρος της αγοράς δε διστάζουν να αγοράσουν με πίστωση όταν βρουν καλή τιμή. Και τον Σατανικό όταν μιλάει για το λαδί πρεζιντένσιαλ τον κόβω να έχει το δάχτυλο στη σκανδάλη της πιστωτικήςsting έγραψε: 01 Ιουν 2020, 08:27Ποια είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ιδιότητα που αναδεικνύεται σε ένα άτομο το οποίο ξοδεύει ένα εκατομμύριο ευρώ για την αγορά ρολογιού; μα φυσικά το οτι έχει στην κατοχή του ένα εκατομμύριο ευρώ.![]()
Χώρια που πολλοί που φέρονται ως πλούσιοι δεν είναι στην πραγματικότητα πλούσιοι.
Αυτός είναι o γενικός κανόνας. Όμως εδώ προσπαθούμε να το εμβαθύνουμε λίγο μιας και αναδεικνύονται και άλλοι παράγοντες επηρεασμού της τιμής. Να θέσουμε κάποιες ενδεικτικές αρχές για τον υπολογισμό της τιμής ενός ακριβού ρολογιού, όπως και τους λόγους που κάποιος “επιθυμεί” ένα ρολόι και ξοδεύει €1εκ. Για να κοστολογήσει ο κατασκευαστής ένα κομμάτι και να του βάλει ταμπέλα, όπως και να για να εκτιμήσει ο υποψήφιος αγοραστής ένα ρολόι για το οποίο του ζητάνε 1 εκατομμύριο ευρώ θα λαβει υπόψη του τα παραπάνω.Chilloutbuddy έγραψε: 01 Ιουν 2020, 09:12όχι ρε συ, μόνο η ζήτηση καθορίζει την τιμή ενός προϊόντος, τίποτα άλλο. Εγώ μπορώ να βάλω όσα εργατικά και κόστη θέλω σε κάτι, αν φτιάξω μια αποτυχία δε θα την αγοράσει κανείς. Προφανώς όλα αυτά μπορεί να επηρεάσουν τη ζήτηση (η οποία καθορίζει την τιμή) αλλά η ζήτηση επηρεάζεται κι από χίλια δύο δύο άλλα και κυρίως από την πρόσβαση σε χρήμα και τον ανθρώπινο παραλογισμό/ματαιοδοξία/ανταγωνισμό. Ο μέσος άνθρωπος δεν έχει ορθολογική συμπεριφορά.sting έγραψε: 01 Ιουν 2020, 08:27 Πριν μπουμε στα ανάλογα παραδείγματα αγορών θεωρώ αναγκαίο να αναφέρω τους συντελεστές, τους παράγοντες εκείνους που καθορίζουν την τιμή ενος ακριβού (€500Κ εως €+∞) ρολογιού:
- Αξία Πολύτιμων Υλικών: Τα υλικά, επιπλέον των βασικών, που προστέθηκαν στο ρολόι. Συνήθως πολύτιμοι λίθοι και σπάνια μέταλλα
- Καλλιτεχνική αξία: Η τέχνη που διαφαίνεται σε ένα ρολόι, διακοσμητικά στοιχεία στο μηχανισμό και γενικότερα, τρισδιάστατες ζωγραφιές και γλυπτά πάνω στο καντράν και την κάσα
- Συναισθηματική αξία: Η ιστορία ενός ρολογιού μέσω των ανθρώπων που το χρησιμοποίησαν και συνδέθηκαν με αυτό
- Ωρολογιακή Αξία: Μηχανικές καινοτομίες, πολυπλοκότητες, εξέλιξη του μοντέλου, υλικά κατασκευής, αρχιτεκτονική, γενικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά, όνομα κατασκευαστή
- Σπανιότητα: Πόσα αντίγραφα υπάρχουν
- Κόστος Κατασκευής: Το κόστος των εργατικών και των βασικών υλικών κατασκευής
Ισχύει για ρολόγια στο φάσμα 10Κ-80Κ. Μιλήσαμε όμως για ρολόγια του €1εκ. όπου η προσωπική καταξίωση και το να ξεπεράσεις εαυτόν, υπερισχύουν της, δεδομενης πλεον, κοινωνικής/επαγγελματικής αναγνώρισης.Chilloutbuddy έγραψε: 01 Ιουν 2020, 09:19 Επίσης να προσθέσω ότι κατακρίνουμε αυτούς που αγοράζουν ρολόγια με μόνο κριτήριο να φαίνονται ακριβά.
Αλλά για κάποιους επαγγελματίες το ακριβό ρολόϊ μαζί με το ακριβό αυτοκίνητο είναι επαγγελματικά εργαλεία, πρέπει να τα πάρεις θέλεις δε θέλεις, και έχεις δεν έχεις. Το πιό κλασσικό παράδειγμα, αν είσαι έμπορος ή πωλητής ή κτηματομεσίτης, θα πετύχεις περισσότερες πωλήσεις αν φαίνεσαι επιτυχημένος. Γιατί έτσι λειτουργεί ο εγκέφαλος του μέσου πελάτη, είναι αποδεδειγμένο, ο κόσμος ανοίγει ευκολότερα το πορτοφόλι σε κάποιον που τον κόβει για επιτυχημένο. Και καλώς η κακώς τα κριτήρια στα όρθια είναι αυτοκίνητο/ρολόϊ.
Chilloutbuddy έγραψε: 01 Ιουν 2020, 09:19 Επίσης να προσθέσω ότι κατακρίνουμε αυτούς που αγοράζουν ρολόγια με μόνο κριτήριο να φαίνονται ακριβά.
Αλλά για κάποιους επαγγελματίες το ακριβό ρολόϊ μαζί με το ακριβό αυτοκίνητο είναι επαγγελματικά εργαλεία, πρέπει να τα πάρεις θέλεις δε θέλεις, και έχεις δεν έχεις. Το πιό κλασσικό παράδειγμα, αν είσαι έμπορος ή πωλητής ή κτηματομεσίτης, θα πετύχεις περισσότερες πωλήσεις αν φαίνεσαι επιτυχημένος. Γιατί έτσι λειτουργεί ο εγκέφαλος του μέσου πελάτη, είναι αποδεδειγμένο, ο κόσμος ανοίγει ευκολότερα το πορτοφόλι σε κάποιον που τον κόβει για επιτυχημένο. Και καλώς η κακώς τα κριτήρια στα όρθια είναι αυτοκίνητο/ρολόϊ.