Αυτό είπα κι εγώ στον Κώλντρον, φαίνεται να υπάρχει μια αδυναμία κατανόησης της έννοιας "διεθνή ύδατα", δε βοηθάνε και οι τίτλοι που λένε "στ' ανοιχτά της Πύλου", φαντάζεται ο άλλος ότι τα πτώματα ξεβράζουν στο Κόστα Ναβαρινο (στ' αλήθεια διάβασα έναν που το φανταζόταν έτσι).Ασέβαστος έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:25Article 2 of the Convention states that, The high seas being open to all nations and Freedom of the high seas comprises freedom of navigation. Article 4 states that, Every State has the right to sail ships under its flag on the high seas. And Article 6(1) states that when ships sail under the flag a State, they shall be subject to its exclusive jurisdiction on the high seas. Article 11(3) states that, No arrest or detention of the ship, even as a measure of investigation, shall be ordered by any authorities other than those of the flag State. Article 22(1) state that, a warship which encounters a foreign merchant ship on the high seas is not justified in boarding her unless there is reasonable ground for suspecting:(a) That the ship is engaged in piracy; or (b) That the ship is engaged in the slave trade; or (c) the ship is of the same nationality as the warship. [There is no Piracy if any action is not “committed for private ends”].Isildur έγραψε: 15 Ιουν 2023, 11:01
Επίσης, έχουμε από κάπου καμμιά εικόνα, πού ακριβώς έγινε αυτό (η προσπάθεια για βοήθεια που την αρνήθηκαν) και αν είχαν οι δικοί μας δικαίωμα να τους συλλάβουν ή όχι; Ειλικρινά ρωτάω, δεν το ξέρω, απλά νομίζω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία για την έκβαση του περιστατικού.
It follows from the above that: all interference with a merchant ship under any pretence beyond the three-mile limit is prima facie illegal.
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Α, θενκς. Άρα, βάσει του (b), είχαν κάθε δικαίωμα να εμπλακούν άσχετα από την γεωγραφική θέση του σκάφους.Ασέβαστος έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:25Article 2 of the Convention states that, The high seas being open to all nations and Freedom of the high seas comprises freedom of navigation. Article 4 states that, Every State has the right to sail ships under its flag on the high seas. And Article 6(1) states that when ships sail under the flag a State, they shall be subject to its exclusive jurisdiction on the high seas. Article 11(3) states that, No arrest or detention of the ship, even as a measure of investigation, shall be ordered by any authorities other than those of the flag State. Article 22(1) state that, a warship which encounters a foreign merchant ship on the high seas is not justified in boarding her unless there is reasonable ground for suspecting:(a) That the ship is engaged in piracy; or (b) That the ship is engaged in the slave trade; or (c) the ship is of the same nationality as the warship. [There is no Piracy if any action is not “committed for private ends”].Isildur έγραψε: 15 Ιουν 2023, 11:01
Επίσης, έχουμε από κάπου καμμιά εικόνα, πού ακριβώς έγινε αυτό (η προσπάθεια για βοήθεια που την αρνήθηκαν) και αν είχαν οι δικοί μας δικαίωμα να τους συλλάβουν ή όχι; Ειλικρινά ρωτάω, δεν το ξέρω, απλά νομίζω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία για την έκβαση του περιστατικού.
It follows from the above that: all interference with a merchant ship under any pretence beyond the three-mile limit is prima facie illegal.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Ε, διάβασε το θέμα. Σιγά μη σου κάνω και περίληψη επειδή είδες φως κι ανέβηκες.vantono έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:28Δεν εχω διαβάσει το νημα για να ξέρω τι εχει γραφτεί (οκ, φαντάζομαι και πάλι) αλλά ναι, φυσικά και υπάρχουν "ανθρωποι" ανάμεσά μας που γουστάρουν πνιγμούς μαναδων και παιδιων, ή στην καλύτερη τα παιρνουν ως "παράπλευρες απωλειες" και "ε και τί έγινε, ας προσεχαν, ας μην εμπαιναν στο καΐκι".
Δεν καταλαβαίνω τι της φαινεται τοσο περιεργο της Γαλης.
Και τα πιστευουν "ανθρωποι" irl, και τα ξεστομίζουν χωρίς να ντρέπονται, μπροστά σε άλλους ανθρωπους face to face κτλ. Φαντάσου εδω μεσα στο πχορουμ και λοιπά σοσιαλ, πίσω απο την ανωνυμία του ο καθένας, πόσα ακομα θα λέει.
Το δικό μου ερώτημα πάντως το έθεσα.
ΓΑΛΗ έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:27
Το ερώτημα είναι ποιοι υποστηρίζουν τους γιασονες, μπάιντες και κοκκινοσκουφίτσες και ποιοι το ελληνικό λιμενικό.
Τα υπόλοιπα είναι να' χουμε να λέμε.
Η ελπίδα είναι παγίδα.
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Τίποτα από όλα αυτά.vantono έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:06 Η συνωμοσιολογία που επικρατεί ειναι οτι το βύθισαν οι Ιταλοί (και "πολύ καλά έκαναν μάλιστα", σύμφωνα με τους συνωμοσιολάγνους που ακουω απο το πρωι). Παίζει να ισχυει κατι τετοιο ή ειναι τελείως ψεκ θεωρια?
Δεν εχω ασχοληθει καθολου με το θεμα, δεν εχω ψάξει τιποτα. Αργησα να το μαθω κιολας.
Η σκατοκουβαλίστρα ήταν ασταθής λόγω του υπερβολικού αριθμού επιβαινόντων, ειδικά στα πάνω καταστρώματα.
Όσο δούλευε η μηχανή και τιμόνευε ήταν όλα σχετικά καλά. Μόλις χάλασε, ο καιρός και ο κυματισμός το γύρισαν στην μπάντα (πάντα έτσι γίνεται) και ανετράπη, λόγω υψηλού κέντρου βάρους.
Το περιέγραψε το λιμενικό σκάφος που ήταν κοντά:
-Στις 02:04 πμ ο Κυβερνήτης του παραπλέοντος σκάφους του Λ.Σ. ενημέρωσε το Κέντρο Επιχειρήσεων ότι είδε το αλιευτικό να παίρνει μια δεξιά στη συνέχεια μια απότομη αριστερά κλίση και μετά άλλη μια δεξιά κλίση τόσο μεγάλη που είχε ως αποτέλεσμα την ανατροπή του αλιευτικού (ναυτ. Ορολογία «παλάντζο»).
Κλασική συμπεριφορά όταν το κέντρο βάρους είναι πάνω από το κέντρο πλευστότητας.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Article 2 of the Convention states that, The high seas being open to all nations and Freedom of the high seas comprises freedom of navigation. Article 4 states that, Every State has the right to sail ships under its flag on the high seas. And Article 6(1) states that when ships sail under the flag a State, they shall be subject to its exclusive jurisdiction on the high seas. Article 11(3) states that, No arrest or detention of the ship, even as a measure of investigation, shall be ordered by any authorities other than those of the flag State. Article 22(1) state that, a warship which encounters a foreign merchant ship on the high seas is not justified in boarding her unless there is reasonable ground for suspecting:(a) That the ship is engaged in piracy; or (b) That the ship is engaged in the slave trade; or (c) the ship is of the same nationality as the warship. [There is no Piracy if any action is not “committed for private ends”].Leporello έγραψε: 15 Ιουν 2023, 11:12Εχει το δικαίωμα το Λιμενικό να κάνει έλεγχο σε διεθνή ύδατα;Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 15 Ιουν 2023, 10:29Για το ελληνικό κράτος δεν είναι όπως βλέπουμε, άρα γιστι δεν τους συνέλαβαν; δηλαδή αν τους έλεγαν πάμε πρέζα στην ιταλια, θα τους έλεγαν οκ; μιλούσε το ελληνικό λιμενικό με δουλεμπορους για το αν είναι καλά ή όχι;ΓΑΛΗ έγραψε: 15 Ιουν 2023, 10:21 Προφανέστατα ναι. Από τη στιγμή που μιλάνε οι διακινητές που συλλαμβάνονται για τις τιμές... εισιτηρίων και υπάρχουν επίτιμοι μκοτζήδες που επίσης παραδέχονται ότι είναι σε άμεση επικοινωνία με τους εν λόγω, ναι η λαθρομεταφορά -και όχι δουλεμπόριο- είναι μια εθιμική και αποδεκτή από όλους διαδικασία.
It follows from the above that: all interference with a merchant ship under any pretence beyond the three-mile limit is prima facie illegal.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
αν δεν πιστευεις αυτους, ποιους πιστευεις; αυτους που λενε οτι δεν ηξεραν που βρισκονται, εχοντας μαζι τους εκατονταδες σμαρτφον και δορυφορικο τηλεφωνο;Υδράργυρος έγραψε: 15 Ιουν 2023, 11:33Τους πιστεύεις;Bill Hicks έγραψε: 15 Ιουν 2023, 05:42οι φωτο λογικά είναι από το ελικόπτερο τού λιμενικού, τις έχουν αναρτημένες στην σελίδα με την επίσημη ενημέρωση. τα γεγονότα όπως καταγράφηκαν από το λιμενικό:Εμπεδοκλής έγραψε: 14 Ιουν 2023, 20:32
Ποιος δημοσίευσε τη φωτογραφία; Σίγουρα όχι κάποιος που δεν είχε την πλοήγηση του drone. Ας τον βρούνε να μας δώσει και το υπόλοιπο βίντεο. Ή το έσβησαν ήδη.
Το ξέρω ότι έχετε συνηθίσει στις ταινίες αλλά στην πραγματικότητα πάντα υπάρχει κάποιος πίσω από την κάμερα να τη χειρίζεται.
προφανώς η λαθροΜΚΟ ειδοποίησε το ιταλικό λιμενικό για να τους μαζέψουν στην Ιταλία, αλλά δεν υπολόγισαν ότι το σκάφος ήταν ακόμη στην ελληνική SAR περιοχή και την πάτησαν. αν είχε πάει το ιταλικό λιμενικό, μια χαρά θα δέχονταν την διάσωση.Συνέχεια ενημέρωσης αναφορικά με ευρεία επιχείρηση έρευνας και διάσωσης αλλοδαπών σε διεθνή ύδατα στη θαλάσσια περιοχή 47 ν.μ. νοτιοδυτικά Πύλου
Τα γεγονότα όπως καταγράφηκαν στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας έχουν ως ακολούθως:
-Χθες το πρωί 13/6 γύρω στις 11:00 από το Κέντρο Επιχειρήσεων Ρώμης ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης Λ.Σ. - ΕΛ.ΑΚΤ. ότι υπάρχει ένα αλιευτικό σκάφος με μεγάλο αριθμό μεταναστών (στα διεθνή ύδατα νοτιοδυτικά της Πελοποννήσου) σύμφωνα με πληροφορία που ελήφθη στις ιταλικές αρχές έπειτα από κλήση ακτιβίστριας ΜΚΟ.
-Το Λιμενικό Σώμα προέβη στη διαδικασία επαλήθευσης. Ελικόπτερο του Λ.Σ. - ΕΛ.ΑΚΤ. απογειώθηκε περί τις 13:50 από Μυτιλήνη με προορισμό το αλιευτικό σκάφος.
-Στις 15:35 εντοπίστηκε το αλιευτικό σκάφος από το ελικόπτερο του Λιμενικού να πλέει με σταθερή πορεία και ταχύτητα έχοντας ικανό αριθμό ατόμων στα εξωτερικά καταστρώματα αυτού.
-Αμέσως μετά τον εντοπισμό από το ελικόπτερο, ενημερώθηκαν τα παραπλέοντα στην περιοχή πλοία και τους ζητήθηκε να αλλάξουν πορεία και να ενημερώνουν το ΕΚΣΕΔ για τις κινήσεις και την εν γένει κατάσταση του αλιευτικού σκάφους.
-Ταυτόχρονα δόθηκε εντολή σε πλοίο 40 μέτρων του Λιμενικού Σώματος να αποπλεύσει από τα Χανιά Κρήτης προς το Ιόνιο και την περιοχή του αλιευτικού.
-Η πρώτη επικοινωνία με το αλιευτικό σκάφος μετά από δυσκολία επετεύχθη περί τις 14:00.
-Το αλιευτικό σκάφος δεν ζήτησε καμία συνδρομή από το Λιμενικό Σώμα και την Ελλάδα.
-Δεύτερη απογείωση του ελικοπτέρου περί τις 18:00, όπου πάλι διαπιστώθηκε ότι το σκάφος πλέει με σταθερή πορεία και ταχύτητα.
-Επετεύχθη επικοινωνία του ΕΚΣΕΔ με το σκάφος μέσω δορυφορικού τηλεφώνου περί ώρα 18:30. Ο χρήστης του δορυφορικού τηλεφώνου που επέβαινε στο σκάφος, ο οποίος μιλούσε αγγλικά, απάντησε ότι το σκάφος δεν κινδυνεύει, δεν επιθυμούν βοήθεια πλην τροφίμων και νερού και ότι επιθυμούν να συνεχίσουν με προορισμό την Ιταλία.
-Το ΕΚΣΕΔ απέστειλε ένα παραπλέον πλοίο με σημαία Μάλτας το οποίο προσέγγισε περί τις 18:00 το αλιευτικό, και αφού το αλιευτικό σταμάτησε - όπως του ζητήθηκε από το εμπορικό πλοίο – του προμήθευσε τρόφιμα και νερό.
-Επανειλημμένως ρωτήθηκε το αλιευτικό από το εμπορικό πλοίο αν επιθυμεί επιπλέον συνδρομή ή αν κινδυνεύει ή αν θέλει κάτι άλλο από την Ελλάδα. Απάντησαν «δεν θέλουμε τίποτα άλλο από το να συνεχίσουμε για Ιταλία».
-Στη συνέχεια βρέθηκε και δεύτερο παραπλέον, ελληνικό αυτή τη φορά πλοίο, που απεστάλη στο αλιευτικό γύρω στις 21:00 προκειμένου να δοθούν επιπλέον τροφοεφόδια και οποιαδήποτε άλλη συνδρομή. Έλαβαν μόνον το νερό, ενώ τα λοιπά εφόδια τα πέταξαν στη θάλασσα.
-Από τις 15:30 μέχρι τις 21:00 ο θάλαμος επιχειρήσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας είχε επανειλημμένως επικοινωνία με το αλιευτικό μέσω δορυφορικού τηλεφώνου. Σε όλες επαναλάμβαναν σταθερά ότι επιθυμούν να πλεύσουν προς Ιταλία και δεν ήθελαν καμία συνδρομή από την Ελλάδα.
-Στις 22:40 κατέπλευσε πλησίον του αλιευτικού το σκάφος του Λιμενικού Σώματος από την Κρήτη. Παρέμεινε σε απόσταση και το παρατηρούσε διακριτικά, χωρίς να διαπιστώνει πρόβλημα στην πλεύση του, καθώς είχε σταθερή πορεία και ταχύτητα.
-Αυτό συνεχίστηκε μέχρι τις 01:40 της 14ης Ιουνίου. Την ως άνω ώρα ο επιβαίνων στο αλιευτικό ενημέρωσε το Κέντρο Επιχειρήσεων του Αρχηγείου ότι παρουσιάστηκε βλάβη στη μηχανή του σκάφους και έπαψε να κινείται.
-Το συγκεκριμένο γεγονός επιβεβαιώθηκε και από το παραπλέον πλωτό του Λιμενικού.
-Άμεσα το πλωτό του Λ.Σ. προσπάθησε να προσεγγίσει το αλιευτικό για να διαπιστώσει το πρόβλημα
-Στις 02:04 πμ ο Κυβερνήτης του παραπλέοντος σκάφους του Λ.Σ. ενημέρωσε το Κέντρο Επιχειρήσεων ότι είδε το αλιευτικό να παίρνει μια δεξιά στη συνέχεια μια απότομη αριστερά κλίση και μετά άλλη μια δεξιά κλίση τόσο μεγάλη που είχε ως αποτέλεσμα την ανατροπή του αλιευτικού (ναυτ. Ορολογία «παλάντζο»).
-Σε δέκα με δεκαπέντε λεπτά αργότερα το σκάφος βυθίστηκε ολοσχερώς. Πλήθος επιβαινόντων που βρίσκονταν στα εξωτερικά καταστρώματα έπεσαν στη θάλασσα.
-Έναρξη ευρείας επιχείρησης έρευνας – διάσωσης.
https://www.hcg.gr/el/drasthriothtes/sy ... tika-pyloy_/
Σαμπάνια άνοιξες που πνίγηκαν οι "Λάθρο";
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Υπάρχει διπλή ανάγνωση της «ανθρωπιας» σε αυτη την περίπτωσηΠασιφάη έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:18 Μετανάστες πάντα θα υπάρχουν. Όσο υπάρχουν χώρες με αμφίβολη πολιτική σταθερότητα, με φτώχεια. Απ'αυτούς τρέφονται οι δουλέμποροι και όσα παραφερνάλια συντηρούν μια τέτοια κατάσταση.
Το πρόβλημά μου είναι, πως χάνουμε σταδιακά την ανθρωπιά μας και αναλώνουμε τον χρόνο μας στην κομματική - αγύρτικη συμπεριφορά.
Επίσης επί τη ευκαιρία να συγχαρώ κάποιους μαλάκες στις αρχές του νήματος που άφησαν να εννοηθεί πως είναι υπέρ του πνιγμού των ανθρώπων αυτών και χέστηκαν κιόλας. Είναι και κανα δυο, με την ίδια ακριβώς νοοτροπία, που δεν έχουν γράψει κάτι ''χοντρό'' ακόμη. Σε άλλα νήματα παλαιότερα ήσαν ''λαλίστατοι''. Έλεγαν για τορπιλισμούς και τα ρέστα. Τεσπα.
Και αναφορά να πατήσω, η λίγδα δεν πρόκειται να φύγει από πάνω σας καθίκια. Συνειδητά σιωπώ και δεν σας έχω συνουσιάσει το σπιτάκι. Πάντα καλά.
Στην πραξη το να ενθαρρύνουμε έμμεσα ή άμεσα τους λαθρέμπορους, δεν ειναι ανθρωπισμος
Δηλαδη να κουβαλάνε σε ολη τη Μεσόγειο σκυλοπνίχτες, 10Χ υπεράριθμους, που δεν ξερουν μπανιο, συχνα σε κακες καιρικες συνθήκες
Ε, αυτό σημαινει πολλα ναυγάγια και πολλους πνιγμενους, οση βοηθεια και αν λαβουν αυτα τα σκαφη.
Ναι, καποια πλοια θα σωθουν, θα περασουν, αλλα αν αυτο γινει κοινη πρακτικη, θα εχουμε πολλους νερκους.
Το να ανοίξουν τα συνορα για να μπαινουν αυτοι οι ανθρωποι ανεμποδιστα, κοινωνικα και πολιτικα εχει κλεισει ως θεμα στην Ευρωπη.
Δεν προκειται να συμβει
Ειδικα στην Ελλαδα που για το κρατος τα συνορα κατα 99% αφορουν την εθνικη ασφαλεια και την Τουρκια και 1% ολα τα υπολοιπα και τη μεταναστευση
Οποτε τα ενδεχομενα ειναι 2
Ή ενθαρρύνουμε τους λαθρεμπορους και εχουμε πολλους νεκρους ή τους αποθαρρυνουμε και εχουμε λιγοτερους νεκρους στη θαλασσα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Zelda την 15 Ιουν 2023, 13:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
εοειδη αν το εκανε θα παρανομουσε. δεν κινδυνευαν μαλιστα, πριν μπαταρει το πλοιο. οταν μπαταρισε, εδρασαν.Εμπεδοκλής έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:10Άρα; Γιατί είπαμε ότι το λιμενικό δεν έπρεπε να δράσει στα διεθνή ύδατα ώστε να είναι proactive και να σώσει κόσμο;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Το πλοίο του λιμενικού αν και φέρει όπλα δεν είναι πολεμικό. Η συνθήκη εξηγεί ότι πολεμικό πλοίο είναι ένα πλοίο που υπηρετεί στο Ναυτικό μιας χώρας και κυβερνάται από μόνιμο αξιωματικό. Για να πάρουμε ένα ακραίο παράδειγμα, η τριήρης Ολυμπιάς που είναι απλά ένα πλωτό μουσείο και προφανέστατα δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί στρατιωτικά, είναι πολεμικό πλοίο με την έννοια της συνθήκης. Ενώ το USCGC Bertholf που έχει μήκος 127 μέτρα και αρκετά όπλα/συστήματα για να τα βάλει μόνο του με ολόκληρο το ναυτικό μιας μεσαίας χώρας, θεωρείται απλά κρατικό πλοίο, για τον απλούστατο λόγο ότι η αμερικανική ακτοφυλακή, όπως και η ελληνική, δεν είναι στρατός.Isildur έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:33Α, θενκς. Άρα, βάσει του (b), είχαν κάθε δικαίωμα να εμπλακούν άσχετα από την γεωγραφική θέση του σκάφους.Ασέβαστος έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:25Article 2 of the Convention states that, The high seas being open to all nations and Freedom of the high seas comprises freedom of navigation. Article 4 states that, Every State has the right to sail ships under its flag on the high seas. And Article 6(1) states that when ships sail under the flag a State, they shall be subject to its exclusive jurisdiction on the high seas. Article 11(3) states that, No arrest or detention of the ship, even as a measure of investigation, shall be ordered by any authorities other than those of the flag State. Article 22(1) state that, a warship which encounters a foreign merchant ship on the high seas is not justified in boarding her unless there is reasonable ground for suspecting:(a) That the ship is engaged in piracy; or (b) That the ship is engaged in the slave trade; or (c) the ship is of the same nationality as the warship. [There is no Piracy if any action is not “committed for private ends”].Isildur έγραψε: 15 Ιουν 2023, 11:01
Επίσης, έχουμε από κάπου καμμιά εικόνα, πού ακριβώς έγινε αυτό (η προσπάθεια για βοήθεια που την αρνήθηκαν) και αν είχαν οι δικοί μας δικαίωμα να τους συλλάβουν ή όχι; Ειλικρινά ρωτάω, δεν το ξέρω, απλά νομίζω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία για την έκβαση του περιστατικού.
It follows from the above that: all interference with a merchant ship under any pretence beyond the three-mile limit is prima facie illegal.
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
την 11 Σεπτεμβρίου πολλοί χάρηκαν για τους χιλιάδες νεκρούς
Είναι αδίκημα να χαίρεσαι;
Αυτο το απάνθρωπο επιχείρημα είναι για όσους υποστηρίζουν ότι ανώμαλο και άρρωστο υπάρχει και μετά μας λένε οτι δεν είναι παράνομο.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
κατηγορηματικα οχι.Isildur έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:33Α, θενκς. Άρα, βάσει του (b), είχαν κάθε δικαίωμα να εμπλακούν άσχετα από την γεωγραφική θέση του σκάφους.Ασέβαστος έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:25Article 2 of the Convention states that, The high seas being open to all nations and Freedom of the high seas comprises freedom of navigation. Article 4 states that, Every State has the right to sail ships under its flag on the high seas. And Article 6(1) states that when ships sail under the flag a State, they shall be subject to its exclusive jurisdiction on the high seas. Article 11(3) states that, No arrest or detention of the ship, even as a measure of investigation, shall be ordered by any authorities other than those of the flag State. Article 22(1) state that, a warship which encounters a foreign merchant ship on the high seas is not justified in boarding her unless there is reasonable ground for suspecting:(a) That the ship is engaged in piracy; or (b) That the ship is engaged in the slave trade; or (c) the ship is of the same nationality as the warship. [There is no Piracy if any action is not “committed for private ends”].Isildur έγραψε: 15 Ιουν 2023, 11:01
Επίσης, έχουμε από κάπου καμμιά εικόνα, πού ακριβώς έγινε αυτό (η προσπάθεια για βοήθεια που την αρνήθηκαν) και αν είχαν οι δικοί μας δικαίωμα να τους συλλάβουν ή όχι; Ειλικρινά ρωτάω, δεν το ξέρω, απλά νομίζω ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία για την έκβαση του περιστατικού.
It follows from the above that: all interference with a merchant ship under any pretence beyond the three-mile limit is prima facie illegal.
δουλεμποριο το λεμε εμεις, και λεμε μαλακιες. δεν ειναι δουλοι, δεν βρισκονται εκει παρα τη θεληση τους, δεν τους αγοραζει η τους πουλαει κανεις.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Α, μάλιστα. Δηλαδή, με το warship εννοεί αποκλειστικά πλοίο του τοπικού πολεμικού ναυτικού; Ακτοφυλακές και λιμενικά κλπ δεν εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία;foscilis έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:49Το πλοίο του λιμενικού αν και φέρει όπλα δεν είναι πολεμικό. Η συνθήκη εξηγεί ότι πολεμικό πλοίο είναι ένα πλοίο που υπηρετεί στο Ναυτικό μιας χώρας και κυβερνάται από μόνιμο αξιωματικό. Για να πάρουμε ένα ακραίο παράδειγμα, η τριήρης Ολυμπιάς που είναι απλά ένα πλωτό μουσείο και προφανέστατα δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί στρατιωτικά, είναι πολεμικό πλοίο με την έννοια της συνθήκης. Ενώ το USCGC Bertholf που έχει μήκος 127 μέτρα και αρκετά όπλα/συστήματα για να τα βάλει μόνο του με ολόκληρο το ναυτικό μιας μεσαίας χώρας, θεωρείται απλά κρατικό πλοίο, για τον απλούστατο λόγο ότι η αμερικανική ακτοφυλακή, όπως και η ελληνική, δεν είναι στρατός.Isildur έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:33Α, θενκς. Άρα, βάσει του (b), είχαν κάθε δικαίωμα να εμπλακούν άσχετα από την γεωγραφική θέση του σκάφους.Ασέβαστος έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:25
Article 2 of the Convention states that, The high seas being open to all nations and Freedom of the high seas comprises freedom of navigation. Article 4 states that, Every State has the right to sail ships under its flag on the high seas. And Article 6(1) states that when ships sail under the flag a State, they shall be subject to its exclusive jurisdiction on the high seas. Article 11(3) states that, No arrest or detention of the ship, even as a measure of investigation, shall be ordered by any authorities other than those of the flag State. Article 22(1) state that, a warship which encounters a foreign merchant ship on the high seas is not justified in boarding her unless there is reasonable ground for suspecting:(a) That the ship is engaged in piracy; or (b) That the ship is engaged in the slave trade; or (c) the ship is of the same nationality as the warship. [There is no Piracy if any action is not “committed for private ends”].
It follows from the above that: all interference with a merchant ship under any pretence beyond the three-mile limit is prima facie illegal.
Οπότε, όντως δεν είχαν δικαίωμα να εμπλακούν; Μπερδεύτηκα λίγο...
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28770
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Είχα μια φίλη δικηγορίνα που ήταν νομική σύμβουλος του Ρέππα.Σέλευκας έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:51την 11 Σεπτεμβρίου πολλοί χάρηκαν για τους χιλιάδες νεκρούς
Είναι αδίκημα να χαίρεσαι;
Αυτο το απάνθρωπο επιχείρημα είναι για όσους υποστηρίζουν ότι ανώμαλο και άρρωστο υπάρχει και μετά μας λένε οτι δεν είναι παράνομο.
Στις 9/11 δεν είχε πάρει είδηση και ξαφνιάστηκε όταν άκουσε αλαλαγμούς και ζητωκραυγές από την αίθουσα τύπου του υπουργείου.
Όταν μπήκε στην αίθουσα είδε την TV και κατάλαβε γιατί η χαρά των δημοσιογράφων.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Κι αυτό σωστό. Επειδή το trafficking το λέμε δουλεμπόριο (λανθασμένα, όπως λες) θεώρησα ότι μιλάει γι' αυτό. Αλλά ισχύει λογικά κι αυτό που είπε ο foscilis περί warships, οπότε να δυο λόγοι που δεν είχαμε κανένα δικαίωμα άρα τσάμπα σκούζνι τα ζαβά.Ασέβαστος έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:52κατηγορηματικα οχι.Isildur έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:33Α, θενκς. Άρα, βάσει του (b), είχαν κάθε δικαίωμα να εμπλακούν άσχετα από την γεωγραφική θέση του σκάφους.Ασέβαστος έγραψε: 15 Ιουν 2023, 13:25
Article 2 of the Convention states that, The high seas being open to all nations and Freedom of the high seas comprises freedom of navigation. Article 4 states that, Every State has the right to sail ships under its flag on the high seas. And Article 6(1) states that when ships sail under the flag a State, they shall be subject to its exclusive jurisdiction on the high seas. Article 11(3) states that, No arrest or detention of the ship, even as a measure of investigation, shall be ordered by any authorities other than those of the flag State. Article 22(1) state that, a warship which encounters a foreign merchant ship on the high seas is not justified in boarding her unless there is reasonable ground for suspecting:(a) That the ship is engaged in piracy; or (b) That the ship is engaged in the slave trade; or (c) the ship is of the same nationality as the warship. [There is no Piracy if any action is not “committed for private ends”].
It follows from the above that: all interference with a merchant ship under any pretence beyond the three-mile limit is prima facie illegal.
δουλεμποριο το λεμε εμεις, και λεμε μαλακιες. δεν ειναι δουλοι, δεν βρισκονται εκει παρα τη θεληση τους, δεν τους αγοραζει η τους πουλαει κανεις.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... 
Re: Τραγωδία με μετανάστες ανοιχτά της Πύλου. Φόβοι για εκατοντάδες θύματα. Πληροφορίες για 500 επιβάτες
Τα πράγματα ειναι απλά και δεν υπάρχει καμια ψεκοθεωρία.
Το αλιευτικό ήταν τιγκα στον κόσμο με προορισμό την Ιταλία,
Οι ελληνικές αρχές πήγαν να βοηθήσουν αλλα οι διακινητές δεν ήθελαν να αφήσουν τον κόσμο στην Ελλάδα γιατί τα είχαν πάρει για Ιταλία.
Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.
Η Ελλάδα που ακριβώς φταίει;
Το αλιευτικό ήταν τιγκα στον κόσμο με προορισμό την Ιταλία,
Οι ελληνικές αρχές πήγαν να βοηθήσουν αλλα οι διακινητές δεν ήθελαν να αφήσουν τον κόσμο στην Ελλάδα γιατί τα είχαν πάρει για Ιταλία.
Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.
Η Ελλάδα που ακριβώς φταίει;
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 72 Απαντήσεις
- 1349 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μαδουραίος
-
- 2 Απαντήσεις
- 170 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Λευκός Λύκος
-
- 3 Απαντήσεις
- 192 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
-
- 3 Απαντήσεις
- 590 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από George_V