Σελίδα 51 από 149

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:24
από ksk
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:20
Bazoomba έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:37 Σαν να με πειθει σιγα σιγα η Gher...
οχι, μη, γυρνα πισω στο φως, μη σε φαει το σκοταδι.
Αστον αυτόν γιατί θα σου φύγω κι εγώ... :003:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:25
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
ναι, αυτο σου λεω, κανεις δεν ειπε οτι τα 3/4 ειναι 12.5%

λεμε οτι η απατηση του προβληματος ΔΕΝ ειναι 3/4.

ειναι 1/4, η εστω 25%

το 12.5 δεν ειπωθηκε πουθενα, η ειπωθηκε σε αλλη ασκηση που ηθελε 1/8. η γκερ σε εχει μπερδεψει.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:26
από Ασέβαστος
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:45
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:39 Ίσως..η διατύπωση αυτή που λέμε ίσως είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια για τον τρόπο σκέψης τον κεντρικό εννοώ που θελουν να διδάξουν...
Αυτό σκέφτομαι κι εγώ.
Επίσης, σκέφτομαι ότι εμείς ενδεχομένως μπερδευόμαστε με τη διατύπωση γιατί έχουμε συσχετίσει έντονα στο μυαλό μας τα κλάσματα με τα ποσοστά. Ενώ τα παιδιά δε τα γνωρίζουν ακόμα. Οπότε είναι πιο απλό.

Σε κάθε περίπτωση, εδώ φαίνεται η μοναδικότητα του καθένα. Καθένας μας αντλεί την ίδια πληροφορία αλλά την επεξεργάζεται με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε και όχι να αλληλοχαρακτηριζόμαστε άσχημα.
ναι, αλλα δεν πρεπει να σεβαστουμε καθολου τον τριβλακα που εφτιαξε μια ασκηση που καθενας την αντιλαμβανεται διαφορετικα.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:27
από Ασέβαστος
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:50
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
πως σου ήρθε οτι το ειπε αυτό η κασπερ Ερμή;
εγραψε η γκερ οτι το ειπε.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:27
από enaon
ολα τα σοκολατακια μου αρέσουν :)

Ασέβαστε παρε ρε το υπουργέιο και πες τους στην ασκηση με τις σοκολατες εχουν κανει λαθος οι μαλακες,

γράφουν "Cκεφτόμαστε" :003:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:28
από Ασέβαστος
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:57
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:51
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Κάπου ειδα πως ειπε οτι το κάθε παιδί θα πάρει 3/24. δλδ
Το κουοταρε η γκερ.
Δε θα κάτσω να διαβάσω όλη τη συλλογιστική του καθενός, μου ειναι αδιάφορο. Αν το αποτέλεσμα ειναι λάθος, είσαι λάθος.
το 3/24 ειναι απο αλλη ασκηση, με ογδοα, οχι απο αυτην με τα 3/4.

μπερδεμενα μπουτια.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:30
από Ασέβαστος
Αρχέλαος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:58 To βασικό εδώ είναι ότι ένας με οργίλο ύφος καταδίκασε δασκάλα και βιβλία ενώ είχε κάνει ο ίδιος και λάθος λύση αλλά και δεν καταλάβαινε τι έλεγε το βιβλίο ή η δραστηριότητα. Και το κυριότερο επέμενε πεισματικά μετακινώντας και τα γκολποστ.

Και κάποιοι, ένας θαρρώ και θετικών επιστημών(αν είναι δυναμόν), δεν αντιλήφθηκαν τι συμβαίνει με τα μήλα.
Και όταν εξηγήθηκαν αυτά υπήρξε είτε σιωπή είτε προσπάθησαν χυδαία να πουν ότι και καλά έγραψα σάλτσες, ενώ αναλύθηκα και με σχήματα και αλγεβρικά όλα αυτά.
Δεν είχαν τι να πουν, το έριξαν στην τρελή.

Ένας τρίτος και συμπαθέστατος χρήστης, δεν πήρε χαμπάρι και μου ανέφερε ένα κιόλας μη καλώς τεθειμένο ερώτημα κληρονομιάς που η μοιρασιά πάει σε έναν.
Τελοσπάντων, τα γραπτά όλων κρίνονται.
Και η ουσία είναι πως οι δραστηριότητες αυτές δεν δημιουργούν σύγχυση, ειδάλλως θα είχαν αλλάξει.
Γιατί πρέπει να γνωρίζουν οι παραπάνω κύριοι πως το βιβλίο της Ε Δημοτικού εκδόθηκε το 2018 και το 2020 έγιναν διορθώσεις τυπογραφικής ή άλλης φύσεως περισσότερο όμως σε θέματα γεωμετρίας.
Αν είχε θέμα και αυτή η δραστηριότητα, θα την είχαν αλλάξει, δεν θα τους ξέφευγε. Εννοώ την άσκηση με τα μήλα.

Πάντως οι μαθητές δεν έχουν μπερδευτεί με τέτοιες ασκήσεις, άλλοι μπερδεύονται.

Αυτά...εν ολίγοις.
εγω παντως δεν εχω δωσει λαθος λυση.

επισης την ιδια λυση δινουν ολοι. εκτος τριων. μηπως να σε υποψιασει αυτο λιγο;

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:31
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:03
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 14:33

δεν ειπε κατι τετοιο.
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Εδώ ένα από τα ποστ του Ασέβαστου.
Ασέβαστος έγραψε: 06 Δεκ 2022, 18:31 λοιπον, βρεθηκε η ασκηση.

εχουμε ενα αχλαδι, ενα μηλο και μια μπανανα, και θελουμε να τα μοιρασουμε σε 4 παιδια. :011: :smt005:

ωνασουγαμησω. καταρχην θελει ξεχεσμα, βρωμοξυλο, παλουκωμα και απολυση, οποιος καθυστερημενος τριβλακας εφτιαξε την ασκηση. μηλα με πορτοκαλια, κανονικα.

ο δικος μου λεει 3/12 , η 1/4 των φρουτων.

η δασκαλα λεει 3/4 των φρουτων. μαλλον θελει να πει 3/4 του φρουτου, αν και τιποτα απο τα 2 δεν ειναι σωστο. :102:

γω σκεφτομαι να του πω οτι δεν υπαρχει απαντηση, η ασκηση ειναι λαθος (για να μη χωσω τα παραπανω μπινελικια και μερικα ακομη) και δεν γινεται να λυθει. αν μπορει να απαντηθει, αυτο ειναι περιφραστικα, δηλαδη κατι σαν 3/12 του συνολου των κομματιων φρουτου. αλλα τελοσπαντων, παιδι μου, μη δινεις σημασια, απλως ειναι μια κακη ασκηση, ξεχασε την και παμε παρακατω.
που ακριβως λεει στο ποστ μου οτι 3/4 = 12.5%

λεω, μηπως ειμαι τυφλος.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:32
από ksk
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:08
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:05
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:00

Όχι όχι... ο Ερμής τα θέλει πιο ξεκάθαρα χωρίς πολλά περιφερειακά.
Αυτό που λέει η Gherschaagk.

Θέλουμε να μοιράσουμε 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά.

Τα υπόλοιπα με τα τεμάχια περιγράφονται στον τρόπο σκέψης. Έστω ότι δεν υπάρχει το κείμενο αυτό.
Στο περίπου κι εσυ Βρούτε;
Δημιουργική ασάφεια κι εσυ;
Χάχα! Προσπαθώ να έρθω στην πλευρά σου πάλι. Καλά πάει κι αυτό, χάχα.

Δε θέλω να μπλέξω τα τεμάχια. Αυτά αναφέρονται στο επεξηγητικό κείμενο. Έστω ότι δεν υπάρχει αυτό πάρα μόνο το πρόβλημα.
Μοιράστε 3 σοκολάτες σε 8 παιδιά. Αυτό, τίποτα άλλο.
Μα δεν μπορώ...
Μαθηματικα εφ όσον αναφέρθηκαν τα τεμάχια γραπτώς και σχηματικά πρέπει να τα χρησιμοποιήσω ...
Αυτή την λύση θα δώσω αλλά θα συμφωνήσω και με τους υπόλοιπους σωστούς τρόπους...
Το θέμα δεν είναι η τιμή που βγάζει αλλά η διατύπωση της.
Δεν αμφισβητήσαμε ούτε την τιμή ούτε ότι αυτό ταιριάζει για να προσεγγίσουν τα παιδιά την έννοια του κλάσματος...
Την διατύπωση αμφισβητήσαμε και δώσαμε για το συγκεκριμένο πρόβλημα κι άλλο τρόπο λύσης.

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:34
από ksk
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:27 ολα τα σοκολατακια μου αρέσουν :)

Ασέβαστε παρε ρε το υπουργέιο και πες τους στην ασκηση με τις σοκολατες εχουν κανει λαθος οι μαλακες,

γράφουν "Cκεφτόμαστε" :003:
Αν πάρω εγώ θα ξαναγίνεις δικός μου; :g094:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:34
από Ασέβαστος
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:09 Απλά πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι το 3/24 = 1/8 = 12.5% είναι το ποσοστό.
Στη μία σοκολάτα, αντιστοιχεί σε ποσότητα 1/8.
Στις τρεις που έχει η άσκηση, αντιστοιχεί σε ποσότητα 3/8. Η λύση φυσικά στην άσκηση είναι το 3/8.
ελα, μην το χανεις.

ουτε 1/4 ειναι λυση, ουτε 1/8, αν δεν πεις σε τι αναφερεσαι.

αν πεις σε μια σοκολατα, ειναι το πρωτο, αν πεις σε 3, ειναι το δευτερο.

στην ασκηση λεει σε 3 , οποτε...

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:35
από Ασέβαστος
enaon έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:09 αυτο παντως με την κακια που βγαζει η γκερ για την κασπερ που φτανει στα ψεμματα, δεν εχει πλακα
οταν το κανει για μενα ομως, εχει πλακα. εγω τουλαχιστον γελαω. :003:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:36
από ksk
Ασέβαστος έγραψε: 09 Δεκ 2022, 17:26
Puma έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:45
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:39 Ίσως..η διατύπωση αυτή που λέμε ίσως είναι μια ασήμαντη λεπτομέρεια για τον τρόπο σκέψης τον κεντρικό εννοώ που θελουν να διδάξουν...
Αυτό σκέφτομαι κι εγώ.
Επίσης, σκέφτομαι ότι εμείς ενδεχομένως μπερδευόμαστε με τη διατύπωση γιατί έχουμε συσχετίσει έντονα στο μυαλό μας τα κλάσματα με τα ποσοστά. Ενώ τα παιδιά δε τα γνωρίζουν ακόμα. Οπότε είναι πιο απλό.

Σε κάθε περίπτωση, εδώ φαίνεται η μοναδικότητα του καθένα. Καθένας μας αντλεί την ίδια πληροφορία αλλά την επεξεργάζεται με διαφορετικό τρόπο. Αυτό οφείλουμε να το σεβαστούμε και όχι να αλληλοχαρακτηριζόμαστε άσχημα.
ναι, αλλα δεν πρεπει να σεβαστουμε καθολου τον τριβλακα που εφτιαξε μια ασκηση που καθενας την αντιλαμβανεται διαφορετικα.
Είναι κι αυτό όμως ένα κατόρθωμα... :102:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:36
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:10
ksk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:51
Ερμής έγραψε: 09 Δεκ 2022, 15:44
Αν μου ερχόταν στη δουλειά για συνέντευξη, της ζητούσα να μου μοιράσει τα 3 σε 4 και μου έβγαζε κάτι σε 12,5%, θα την κέρναγα το καφέ της και θα της έλεγα "θα σας ειδοποιήσουμε". Μου είναι άσχετο το τι μπορεί να κατάλαβε, θέλω το αποτελεσμα και όχι το σκεπτικό, το αποτέλεσμα είναι λάθος πότε όλο λάθος.
Ξαναλέω μάθετε στα παιδιά να σκέπτονται με κανόνες αγοράς όχι με κανόνες τάξης.
Που το έγραψε αυτό και δεν το πρόσεξα;
Είναι άδικο να κατηγορείται για κάτι που ίσως μεταφράστηκε από άλλον αντ αυτής.
Δείξε μας που το λέει να το εξετάσουμε...
Εδώ τα έγραψε.
Casp έγραψε: 07 Δεκ 2022, 10:04 Και εγώ 3/24 θα έλεγα ότι είναι η σωστή απάντηση. Βλέπω τι γράφει το βιβλίο και είμαι σε φάση, wtf? :roll:

3 σοκολάτες, η κάθε σοκολάτα χωρισμένη σε 8 κομμάτια. Σύνολο 24 κομμάτια σοκολάτας.
Άρα παίρνει το κάθε παιδί ένα κομμάτι από κάθε σοκολάτα. Δηλαδή:
Από την πρώτη: 1/8
Από την δεύτερη: 1/8
Από την τρίτη: 1/8
Δηλαδή και από τις 3 σοκολάτες θα πάρουν τα 3/24.

Αν πάρεις τις 3 σοκολάτες και τις κάνεις 1 ολόκληρη, τότε ναι την χωρίζεις σε 8 κομμάτια και μόνο τότε θα είχες ως κλάσμα τα 3/8 (άρα 3/8 σοκολάτας), επειδή ο παρονομαστής είναι πάντα τα κομμάτια που χωρίζεις το σύνολο.



(Μπορεί να γελάσει ελεύθερα τώρα η Γκερ).
εδω παλι, που γραφει οτι 3/4=12.5%

γιατι παλι δεν το βλεπω. :102:

Re: το στεκι του wannabe μαθηματικού

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2022, 17:38
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 09 Δεκ 2022, 16:15
Για πολλοστή φορά, θέλουμε κλάσμα. Το σωστό κλάσμα σύμφωνα με το βιβλίο, και σύσσωμη την μαθηματική κοινότητα είναι το 3/8. Όταν το κλάσμα γίνεται 3/24 είναι ΛΑΘΟΣ.

Όταν κατάλαβε το λάθος της, αντί να πει, σόρρυ guys, είμαι ερωτευμένη, έβγαλε το βιβλίο λάθος και μαζί με το βιβλίο όλη την μαθηματική κοινότητα. Τα ίδια και ο Ασέβαστος. Μόνο που εκείνος ήθελε να κάνει φασαρία στην δασκάλα.
ειναι καπου δωμεσα συσσωμη η μαθηματικη κοινοτητα και δεν την ειδα;

που;