Re: Η νέα γενιά του ρεμπέτικου
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2019, 17:03
[quote=Αγις post_id=516286 time=1551450975 user_id=63
Ο '' Αμερικάνος '' απο την Λακωνια , ηταν φορεας παράδοσης και ετοιμος μουσικος οταν μεταναστευσε - το μπουζουκι είχε σταθεροποιηθει στα χαρακτηριστικά του και στον ηχο και ηταν κατασκευης Γκρετση από την Αργολιδα , στο Σικάγο με παράδοση στην οργανοποιια
[/quote]
Ναι εντάξει τίποτα δε συνεισέφερε το Μινόρε του Τεκέ στο ρεμπέτικο. Λίγο περίεργο που το 99% των τραγουδιών μέχρι τη στιγμή που κυκλοφόρησε αυτό το κομμάτι είχαν βιολιά και κιθάρες και λαούτο και ακόμα και από αυτά που είχαν μπουζούκι κανένα δεν είχε στάνταρ σόλο με πενιές, ενώ τρία χρόνια μετά σχηματίστηκε η κομπανία του Βαμβακάρη που τα χρησιμοποιούσε όλα αυτά και δέκα χρόνια μετά ήταν το ιερό στάνταρ.
Το ότι ο Αμερικανός είχε παράδοση, το μπουζούκι προϋπήρχε κλπ είναι ακριβώς το point μου: Πήρε πράγματα που υπήρχαν και προσέθεσε αντί να προσπαθήσει να μείνει πιστός σε αυτά, μέχρι του σημείο να χρησιμοποιεί ακόμα και την αργκώ πέντε δεκαετιών πριν όπως κάνουν πολλοί από αυτούς που βάλατε. Και του βγήκε τόσο καλά που όχι μόνο όλο το είδος άλλαξε ώστε να ενσωματώσει τις καινοτομίες του αλλά σήμερα θεωρείται και αδιανόητο ότι επί 50 σχεδόν χρόνια υπήρχαν μια χαρά ρεμπέτικα χωρίς μπουζούκι και μπουζούκι χωρίς ρεμπέτικα.

Άλλο αυτό όμως και άλλο ότι έχει γράψει αληθινά ρεμπέτικα (όχι μουσειακά ούτε χαζά).
Ο '' Αμερικάνος '' απο την Λακωνια , ηταν φορεας παράδοσης και ετοιμος μουσικος οταν μεταναστευσε - το μπουζουκι είχε σταθεροποιηθει στα χαρακτηριστικά του και στον ηχο και ηταν κατασκευης Γκρετση από την Αργολιδα , στο Σικάγο με παράδοση στην οργανοποιια
[/quote]
Ναι εντάξει τίποτα δε συνεισέφερε το Μινόρε του Τεκέ στο ρεμπέτικο. Λίγο περίεργο που το 99% των τραγουδιών μέχρι τη στιγμή που κυκλοφόρησε αυτό το κομμάτι είχαν βιολιά και κιθάρες και λαούτο και ακόμα και από αυτά που είχαν μπουζούκι κανένα δεν είχε στάνταρ σόλο με πενιές, ενώ τρία χρόνια μετά σχηματίστηκε η κομπανία του Βαμβακάρη που τα χρησιμοποιούσε όλα αυτά και δέκα χρόνια μετά ήταν το ιερό στάνταρ.
Το ότι ο Αμερικανός είχε παράδοση, το μπουζούκι προϋπήρχε κλπ είναι ακριβώς το point μου: Πήρε πράγματα που υπήρχαν και προσέθεσε αντί να προσπαθήσει να μείνει πιστός σε αυτά, μέχρι του σημείο να χρησιμοποιεί ακόμα και την αργκώ πέντε δεκαετιών πριν όπως κάνουν πολλοί από αυτούς που βάλατε. Και του βγήκε τόσο καλά που όχι μόνο όλο το είδος άλλαξε ώστε να ενσωματώσει τις καινοτομίες του αλλά σήμερα θεωρείται και αδιανόητο ότι επί 50 σχεδόν χρόνια υπήρχαν μια χαρά ρεμπέτικα χωρίς μπουζούκι και μπουζούκι χωρίς ρεμπέτικα.
εγώ στους καλλιτέχνες αναγνωρίζω πολύ μεγάλα περιθώρια να είναι μαλάκες. Θεωρώ μάλιστα ότι οι αληθινά μεγαλοφυείς το πληρώνουν ισόποσα σε μαλακία.Μαυροβασίλης έγραψε: 01 Μαρ 2019, 16:39πολύ πιο ποζεράς από καμμένος, σκέψου πόσο παρτάλια ήταν οι ο.τζιζfoscilis έγραψε: 01 Μαρ 2019, 16:31 δεν κατάλαβα, μας λες ότι ο Αγγελάκας δεν τη χοντροπίνει ή δεν είναι αρκετά σκατόφατσα;
Άλλο αυτό όμως και άλλο ότι έχει γράψει αληθινά ρεμπέτικα (όχι μουσειακά ούτε χαζά).