Re: Φαντασίωση η ελληνικότητα της Μακεδονίας!
Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2018, 12:55
θα σου ποστάρω ολόκληρα βιβλία αν γουστάρεις
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
θα σου ποστάρω ολόκληρα βιβλία αν γουστάρεις
στη συγκεκριμένη, πάντως, παραπέμπειΝταρνάκας έγραψε: 11 Οκτ 2018, 08:16Το "αλλόφυλος" στην αρχαιοελληνική γραμματεία δεν παραπέμπει πάντα σε "αλλοεθνή" όπως θα λέγαμε σήμερα αλλά πολύ συχνά χρησιμοποιείται για να διαχωρίσει διάφορα ελληνικά φύλα μεταξύ τους. Υπάρχουν πλείστες όσες αναφορές στους αρχαίους συγγραφείς που αντιπαραβάλλουν τους Σπαρτιάτες ως αλλόφυλους των Αθηναίων.Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 07:13
εδιτ
αν πάμε λίγο πιο πίσω στον χρόνο θα δουμε ότι ο ισοκράτης θεωρούσε τον φιλιππο έλληνα
που κυβερνούσε σε αλλοφυλους (μακεδόνες)
ξέρεις πόσοι σλαβοι υπάρχουν; Δεν είναι μόνο οι σλαβοι της μακεδονίας.Thor έγραψε: 11 Οκτ 2018, 12:45ειπες επιτελους και κατι σωστο.
Επειδη ακριβως δεν ειναι εθνικοτητα,προσπαθει να κλεψει ξενη ταυτοτητα για να προσδιοριστει εθνικα.
Και με το ζορι να κανει τους Αλβανους,τους Βουλγαρους,τους Γυφτους,τους Τουρκους και τους Ελληνες που ζουν στη περιοχη αυτη,να συμφωνησουν οτι ειναι ταχα Μακεδονες κι οχι αυτο που πραγματικα ειναι.
Οι λιγοι Ελληνες μπορει και να ειναι Μακεδονες βεβαια,πολυ πιθανο.
Αυτο κι αν ειναι καταπιεση μειονοτητας.
βάσει ποιων στοιχείων; επειδή έτσι σας γουστάρει;Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 13:46στη συγκεκριμένη, πάντως, παραπέμπειΝταρνάκας έγραψε: 11 Οκτ 2018, 08:16Το "αλλόφυλος" στην αρχαιοελληνική γραμματεία δεν παραπέμπει πάντα σε "αλλοεθνή" όπως θα λέγαμε σήμερα αλλά πολύ συχνά χρησιμοποιείται για να διαχωρίσει διάφορα ελληνικά φύλα μεταξύ τους. Υπάρχουν πλείστες όσες αναφορές στους αρχαίους συγγραφείς που αντιπαραβάλλουν τους Σπαρτιάτες ως αλλόφυλους των Αθηναίων.Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 07:13
εδιτ
αν πάμε λίγο πιο πίσω στον χρόνο θα δουμε ότι ο ισοκράτης θεωρούσε τον φιλιππο έλληνα
που κυβερνούσε σε αλλοφυλους (μακεδόνες)
Από το ύφος και το πνευμα του κειμένου. Αυτό ο νταρνάκας το ξέρει γιαυτό δεν ασχολήθηκε με το ίδιο τοΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 11 Οκτ 2018, 14:15βάσει ποιων στοιχείων; επειδή έτσι σας γουστάρει;Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 13:46στη συγκεκριμένη, πάντως, παραπέμπειΝταρνάκας έγραψε: 11 Οκτ 2018, 08:16
Το "αλλόφυλος" στην αρχαιοελληνική γραμματεία δεν παραπέμπει πάντα σε "αλλοεθνή" όπως θα λέγαμε σήμερα αλλά πολύ συχνά χρησιμοποιείται για να διαχωρίσει διάφορα ελληνικά φύλα μεταξύ τους. Υπάρχουν πλείστες όσες αναφορές στους αρχαίους συγγραφείς που αντιπαραβάλλουν τους Σπαρτιάτες ως αλλόφυλους των Αθηναίων.
ο μακεδονικός κόσμος ενώθηκε με τον ελληνικόLOUROS έγραψε: 11 Οκτ 2018, 12:12 Όταν ομως βλέπουμε 200 χρόνια αργότερα τα Ελληνικά φύλα συλληβδήν να απειλούνται απο τη Ρώμη δεν κάνουν διαχωρισμούς. Τώρα οι αλλοφυλοι είναι οι Ρωμαίοι-Λατίνοι.
δεν λες κατι διαφορετικο στο πρωτο κομματι.Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 13:56ξέρεις πόσοι σλαβοι υπάρχουν; Δεν είναι μόνο οι σλαβοι της μακεδονίας.Thor έγραψε: 11 Οκτ 2018, 12:45ειπες επιτελους και κατι σωστο.
Επειδη ακριβως δεν ειναι εθνικοτητα,προσπαθει να κλεψει ξενη ταυτοτητα για να προσδιοριστει εθνικα.
Και με το ζορι να κανει τους Αλβανους,τους Βουλγαρους,τους Γυφτους,τους Τουρκους και τους Ελληνες που ζουν στη περιοχη αυτη,να συμφωνησουν οτι ειναι ταχα Μακεδονες κι οχι αυτο που πραγματικα ειναι.
Οι λιγοι Ελληνες μπορει και να ειναι Μακεδονες βεβαια,πολυ πιθανο.
Αυτο κι αν ειναι καταπιεση μειονοτητας.
οκThor έγραψε: 11 Οκτ 2018, 15:00δεν λες κατι διαφορετικο στο πρωτο κομματι.Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 13:56ξέρεις πόσοι σλαβοι υπάρχουν; Δεν είναι μόνο οι σλαβοι της μακεδονίας.Thor έγραψε: 11 Οκτ 2018, 12:45
ειπες επιτελους και κατι σωστο.
Επειδη ακριβως δεν ειναι εθνικοτητα,προσπαθει να κλεψει ξενη ταυτοτητα για να προσδιοριστει εθνικα.
Και με το ζορι να κανει τους Αλβανους,τους Βουλγαρους,τους Γυφτους,τους Τουρκους και τους Ελληνες που ζουν στη περιοχη αυτη,να συμφωνησουν οτι ειναι ταχα Μακεδονες κι οχι αυτο που πραγματικα ειναι.
Οι λιγοι Ελληνες μπορει και να ειναι Μακεδονες βεβαια,πολυ πιθανο.
Αυτο κι αν ειναι καταπιεση μειονοτητας.
Στο δευτερο ομως κανεις λαθος,στη Μακεδονια οι Σλαβοι ειναι σχεδον ανυπαρκτοι.
Αντε να ειναι καμια 10αρια χιλιαδες.
Όντως κάποιοι πράκτορες ξένης δύναμης δεν έχουν πια πως να κρυφτούν, αλλά συνεχίζουν να μας γεμίζουν λάσπες.Βινόσαυρος έγραψε: 10 Οκτ 2018, 23:32συντροφε, με τόσα και τέτοια επιχειρήματα πραγματικά δεν έχουμε που να κρυφτούμε.
Τελος πάντων αν μπορείς (δεν το πιστευω) να κάνεις συνδεση μεταξύ των σπουδών της κοπέλας
και της επίμαχης φράσης-θέσης της καλό θαταν να την επιχειρήσεις. Αν πάλι όχι τι να κάνουμε,
θα αρκεστούμε να διαβάζουμε τις λάσπες.
Δεν ξέρω για τον Ντάρναξ, αλλά εσυ σίγουρα αυτό κάνεις. Δεν μπορείς να δεις αποσπασματικά τον Ισοκράτη. Καταρχην οταν λέει Ελληνική παιδεία, βασικά εννοεί την Αθήνα-Αττική συγκερκριμένα. Ελληνόφωνους στη Μικρά Ασία που μήδισαν τους θεωρεί βάρβαρους και ας είναι Έλληνες. Τον βασιλικό οίκο των Μακεδόνων βλέπει να κυριαρχεί σε αλλοφυλους (Μακεδόνες-Δωριείς) σε αντιδιαστολή με τους Ιώνες, Αιολείς, αλλους Έλληνες, αλλά ξεχωρίζει οτι οι Μακεδόνες δεν είναι βάρβαροι. Βασικά προσπαθεί να αποφύγει επεκτατικά σχέδια των Μακεδόνων στις πόλεις κράτη γιατι εμεις δεν είμαστε ετσι σαν αυτούς εκει πάνω τους ημιμαθείς Βούλγαρους που πιστεύουν οτι ναναι.Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 14:40 Από το ύφος και το πνευμα του κειμένου. Αυτό ο νταρνάκας το ξέρει γιαυτό δεν ασχολήθηκε με το ίδιο το
κείμενο παρά έφερε άλλα αποσπάσματα σε διαφορετικό υφος και πνευμα για να πείς «ορίστε εδώ δεν
τους θεωρούν "αλλοεθνείς" αρα και κει συμβαίνει αυτό». Παρεμπιπτόντως ο όρος αλλοεθνής δεν είναι
και ο πιο δόκιμος γιατί υπάρχουν αναφορές στην αρχαία γραμματεία για έθνος μακεδόνων, όπως έθνος
βοιωτών και πάει λέγοντας. Το προσπερνάμε αυτό και πάμε στο ίδιο το κείμενο, θεωρεί λοιπόν τον
Φίλιππο και τον προπατορικό του οίκο ελληνικότατο ο οποίος κυβερνά σε ξένο το γένος λαό. Κάτι
στο οποίο και γω έχω καταλήξει και έρχεται σε συνδυασμό με το άλλο επιχείρημα του αλέξανδρου
του φιλέλληνα όταν πάει στους ολυμπιακούς και βλέπει πόρτα λόγω ότι είναι από την μακεδονία.
Σε εκείνο το σημείο λοιπόν μπαίνει ο αλέξανδρος ο φιλέλληνας στην διαδικασία να αποδείξει
την ελληνική του καταγωγή κάνοντας επίκληση στην ελληνική καταγωγή του οίκου του και μόνο
του οίκου του παρά στην κοινή καταγωγή όλων των μακεδόνων με τους υπόλοιπους έλληνες.
Απορώ πώς δεν τους απεκάλεσε και τουρκόσπορους! Πάλι καλά!Νταρνάκας έγραψε: 11 Οκτ 2018, 11:13Mας έχεις πρήξει μ' αυτό. Ελληνικοί πληθυσμοί υπήρχαν στη Μακεδονία και πολύ πιο πριν απ' το 1922.foscilis έγραψε: 11 Οκτ 2018, 10:11Οι πρόγονοί μας δεν φυτεύτηκαν στα μέρη αυτά το 1923 επειδή κανείς δεν ήξερε τι να τους κάνει μόλις τους ξέρασε η αληθινή τους πατρίδα, με αποτέλεσμα τα εγγόνια τους σχεδόν 100 χρόνια μετά ακόμα να τρέμει η σούφρα τους ότι αν παραδεχτεί κανείς πως τα (κλεμμένα) χωράφια τους είναι κλεμμένα θα πάρουν πάλι τον δρόμο της προσφυγιάς.
Σωστό, αλλά από τον 4ο-3ο αι. π.χ. και μετά οι Μακεδόνες γίνονται κανονικοί Αρχαίοι Έλληνες. Οπότε πάνε πακέτο με την αρχαιοελληνική κληρονομιά, την οποία δεν μπορούν να διεκδικήσουν οι Σλάβοι σε κανένα επίπεδο (εθνοτικό ή γλώσσικό).Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 14:40 Από το ύφος και το πνευμα του κειμένου. Αυτό ο νταρνάκας το ξέρει γιαυτό δεν ασχολήθηκε με το ίδιο το
κείμενο παρά έφερε άλλα αποσπάσματα σε διαφορετικό υφος και πνευμα για να πείς «ορίστε εδώ δεν
τους θεωρούν "αλλοεθνείς" αρα και κει συμβαίνει αυτό». Παρεμπιπτόντως ο όρος αλλοεθνής δεν είναι
και ο πιο δόκιμος γιατί υπάρχουν αναφορές στην αρχαία γραμματεία για έθνος μακεδόνων, όπως έθνος
βοιωτών και πάει λέγοντας. Το προσπερνάμε αυτό και πάμε στο ίδιο το κείμενο, θεωρεί λοιπόν τον
Φίλιππο και τον προπατορικό του οίκο ελληνικότατο ο οποίος κυβερνά σε ξένο το γένος λαό. Κάτι
στο οποίο και γω έχω καταλήξει και έρχεται σε συνδυασμό με το άλλο επιχείρημα του αλέξανδρου
του φιλέλληνα όταν πάει στους ολυμπιακούς και βλέπει πόρτα λόγω ότι είναι από την μακεδονία.
Σε εκείνο το σημείο λοιπόν μπαίνει ο αλέξανδρος ο φιλέλληνας στην διαδικασία να αποδείξει
την ελληνική του καταγωγή κάνοντας επίκληση στην ελληνική καταγωγή του οίκου του και μόνο
του οίκου του παρά στην κοινή καταγωγή όλων των μακεδόνων με τους υπόλοιπους έλληνες.
Ψιλομπερδευτηκα που έβαλες και βουλγαρους στην ιστορία. Τ'ελος πάντων θα σε πω που δε στέκει το αφήγημα.LOUROS έγραψε: 11 Οκτ 2018, 15:19Δεν ξέρω για τον Ντάρναξ, αλλά εσυ σίγουρα αυτό κάνεις. Δεν μπορείς να δεις αποσπασματικά τον Ισοκράτη. Καταρχην οταν λέει Ελληνική παιδεία, βασικά εννοεί την Αθήνα-Αττική συγκερκριμένα. Ελληνόφωνους στη Μικρά Ασία που μήδισαν τους θεωρεί βάρβαρους και ας είναι Έλληνες. Τον βασιλικό οίκο των Μακεδόνων βλέπει να κυριαρχεί σε αλλοφυλους (Μακεδόνες-Δωριείς) σε αντιδιαστολή με τους Ιώνες, Αιολείς, αλλους Έλληνες, αλλά ξεχωρίζει οτι οι Μακεδόνες δεν είναι βάρβαροι. Βασικά προσπαθεί να αποφύγει επεκτατικά σχέδια των Μακεδόνων στις πόλεις κράτη γιατι εμεις δεν είμαστε ετσι σαν αυτούς εκει πάνω τους ημιμαθείς Βούλγαρους που πιστεύουν οτι ναναι.Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 14:40 Από το ύφος και το πνευμα του κειμένου. Αυτό ο νταρνάκας το ξέρει γιαυτό δεν ασχολήθηκε με το ίδιο το
κείμενο παρά έφερε άλλα αποσπάσματα σε διαφορετικό υφος και πνευμα για να πείς «ορίστε εδώ δεν
τους θεωρούν "αλλοεθνείς" αρα και κει συμβαίνει αυτό». Παρεμπιπτόντως ο όρος αλλοεθνής δεν είναι
και ο πιο δόκιμος γιατί υπάρχουν αναφορές στην αρχαία γραμματεία για έθνος μακεδόνων, όπως έθνος
βοιωτών και πάει λέγοντας. Το προσπερνάμε αυτό και πάμε στο ίδιο το κείμενο, θεωρεί λοιπόν τον
Φίλιππο και τον προπατορικό του οίκο ελληνικότατο ο οποίος κυβερνά σε ξένο το γένος λαό. Κάτι
στο οποίο και γω έχω καταλήξει και έρχεται σε συνδυασμό με το άλλο επιχείρημα του αλέξανδρου
του φιλέλληνα όταν πάει στους ολυμπιακούς και βλέπει πόρτα λόγω ότι είναι από την μακεδονία.
Σε εκείνο το σημείο λοιπόν μπαίνει ο αλέξανδρος ο φιλέλληνας στην διαδικασία να αποδείξει
την ελληνική του καταγωγή κάνοντας επίκληση στην ελληνική καταγωγή του οίκου του και μόνο
του οίκου του παρά στην κοινή καταγωγή όλων των μακεδόνων με τους υπόλοιπους έλληνες.![]()
Εχω γράψει αμέτρητες φορές πως είναι άλλη συζήτηση αν οι συγχρονοι μακεδόνες έχουν σχέση με τους αρχαίουςPertinax έγραψε: 11 Οκτ 2018, 15:36Σωστό, αλλά από τον 4ο-3ο αι. π.χ. και μετά οι Μακεδόνες γίνονται κανονικοί Αρχαίοι Έλληνες. Οπότε πάνε πακέτο με την αρχαιοελληνική κληρονομιά, την οποία δεν μπορούν να διεκδικήσουν οι Σλάβοι σε κανένα επίπεδο (εθνοτικό ή γλώσσικό).Βινόσαυρος έγραψε: 11 Οκτ 2018, 14:40 Από το ύφος και το πνευμα του κειμένου. Αυτό ο νταρνάκας το ξέρει γιαυτό δεν ασχολήθηκε με το ίδιο το
κείμενο παρά έφερε άλλα αποσπάσματα σε διαφορετικό υφος και πνευμα για να πείς «ορίστε εδώ δεν
τους θεωρούν "αλλοεθνείς" αρα και κει συμβαίνει αυτό». Παρεμπιπτόντως ο όρος αλλοεθνής δεν είναι
και ο πιο δόκιμος γιατί υπάρχουν αναφορές στην αρχαία γραμματεία για έθνος μακεδόνων, όπως έθνος
βοιωτών και πάει λέγοντας. Το προσπερνάμε αυτό και πάμε στο ίδιο το κείμενο, θεωρεί λοιπόν τον
Φίλιππο και τον προπατορικό του οίκο ελληνικότατο ο οποίος κυβερνά σε ξένο το γένος λαό. Κάτι
στο οποίο και γω έχω καταλήξει και έρχεται σε συνδυασμό με το άλλο επιχείρημα του αλέξανδρου
του φιλέλληνα όταν πάει στους ολυμπιακούς και βλέπει πόρτα λόγω ότι είναι από την μακεδονία.
Σε εκείνο το σημείο λοιπόν μπαίνει ο αλέξανδρος ο φιλέλληνας στην διαδικασία να αποδείξει
την ελληνική του καταγωγή κάνοντας επίκληση στην ελληνική καταγωγή του οίκου του και μόνο
του οίκου του παρά στην κοινή καταγωγή όλων των μακεδόνων με τους υπόλοιπους έλληνες.