Σελίδα 6 από 10

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 11:10
από Zarkadaki
Και πως θα καταλαβαίνουμε ότι ήρθαν;

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 11:10
από Maspoli
Παραθέτω κάποια φρέσκα στοιχεία κόντρα στην επιχειρηματολογία για το οικονομικό κόστος μιας τέτοιας υποχρεωτικής στροφής.

Πριν την καραντίνα και το κορωναϊό που έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ώθηση, ο τζίρος του delivery έφτανε σύμφωνα με εκτιμήσεις το 1,5 δις. 1 δις μέσω άμεσων τηλεφωνικών παραγγελιών και γύρω στα 500 εκατομμύρια μέσω ψηφιακών εφαρμογών. Πλέον, δεν περιορίζεται μόνο στο "γρήγορο φαγητό" αλλά παρατηρείται στροφή και στο χώρο του λεγόμενου "καλού φαγητού" με γνωστά εστιατόρια να έχουν στραφεί ή να πρόκειται να στραφούν άμεσα στον τομέα αυτό (πχ τα εστιατόρια του Μ. Βρετανία, του King George κτλ). Δεν το κάνουν επειδή ο κλάδος του delivery είναι χωρίς προοπτικές.
Η πλατφόρμα e-food υποστηρίζει πως έχει 2.000.000 ενεργούς χρήστες και συνεργασία με 8.000 επιχειρήσεις. Η Online Delivery, θυγατρική της Delivery Hero παρουσίασε τζίρο 43,2 εκατομμύρια ευρώ και κέρδη 16,8 εκατομμύρια. Προ ημερών το skrοutz food εξαγοράστηκε από τη Box της Cosmote το οποίο αναμένεται να συνεργαστεί με τα σουπερμαρκετ Μασούτη και Κρητικό για τη διανομή προϊόντων.

Τα στοιχεία αντλήθηκαν από εδω
https://www.euro2day.gr/news/economy/ar ... ghtoy.html

Δεν υπάρχει τίποτα που να δείχνει ότι ο κλάδος του delivery δε μπορεί να αντέξει οικονομικά μια τέτοια στροφή. Θα μπορούσε να αντέξει ακόμα και μεγαλύτερη απασχόληση προσωπικού.

Η ίδια και ίσως ακόμα πιο ανθηρή κατάσταση επικρατεί διεθνώς.

Αν μάλιστα η χώρα στραφεί γρήγορα σε μια τέτοια κατεύθυνση, μπορεί αυτό να βοηθήσει να αναπτυχθεί εκρηκτικά ένας καθόλου ευκαταφρονητος κλάδος βιομηχανικής κατασκευής e-bikes, ηλεκτρικών μπαταριών, ηλ. κινητήρων κτλ.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 11:40
από OANNHSEA
Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:43
OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:25
Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:25 Καθημερινά, το delivery γίνεται με χιλιάδες ρυπογόνα δίκυκλα, αμφίβολης συντήρησης, και τα παιδιά των delivery στο κυνήγι ενός μεροκάματου του τρόμου διατρέχουν πολλούς κινδύνους στο δρόμο.

Μηπως είναι πια η ώρα για οικολογικούς, οδικούς αλλά και οικονομικούς λόγους, να γίνει υποχρεωτική η διανομή φαγητών και ποτών με ποδήλατα ή e-bikes;
Θα πληρώσεις εσύ να αγοραστούν αυτά τα e-bikes ή θα πρέπει και πάλι άλλοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη για την ιδέα σου;;;
Άσε βέβαια που η ιδέα του ποδηλάτου είναι γελοία...

.
To κόστος αγοράς ενός πολύ καλού καινούργιου e-bike είναι χαμηλότερο από το κόστος αγοράς ενός μέτριου καινούργιου παπιού. Το δε κόστος χρήσης κατά πολύ μικρότερο. Εσύ βέβαια που θεωρείς λογικό να συνεχίζεται η ανοχή σε κακοσυντηρημένα καρα-ρυπογόνα σαπάκια-σκοτώστρες το κάνεις στο όνομα ποιας λογικής;
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;

.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 11:55
από Green Dragon
Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:30
Green Dragon έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:17 Λοιπόν, για να μην το κουράζουμε, το δοκίμασε πελάτης μου (ο Μαμαλάκης για την ακρίβεια) και το σταμάτησε άρον άρον γιατί δεν άντεχαν οι delivery να ανεβαίνουν τις ανηφόρες της πλάτης του Παλαιού Ψυχικού και της Φιλοθέης. Είναι μη βιώσιμο.
Δε νομίζω να ήταν e-bikes κατά πρώτο (αν ήταν, προφανως η δικαιολογία ήταν ψέμα) και κατά δεύτερο δε μιλάμε για μια μεμονωμένη κίνηση που θα έχει να ανταγωνιστεί άλλους με συντομότερο χρόνο παράδοσης αλλά για ένα υποχρεωτικό μέτρο.
Δεν ήταν e-bikes.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 11:59
από Maspoli
OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40
Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:43
OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:25

Θα πληρώσεις εσύ να αγοραστούν αυτά τα e-bikes ή θα πρέπει και πάλι άλλοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη για την ιδέα σου;;;
Άσε βέβαια που η ιδέα του ποδηλάτου είναι γελοία...

.
To κόστος αγοράς ενός πολύ καλού καινούργιου e-bike είναι χαμηλότερο από το κόστος αγοράς ενός μέτριου καινούργιου παπιού. Το δε κόστος χρήσης κατά πολύ μικρότερο. Εσύ βέβαια που θεωρείς λογικό να συνεχίζεται η ανοχή σε κακοσυντηρημένα καρα-ρυπογόνα σαπάκια-σκοτώστρες το κάνεις στο όνομα ποιας λογικής;
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;

.
Το νήμα αφορά ποδήλατα και κυρίως e-bikes (ηλεκτρικά ποδήλατα), δεν αφορά ηλεκτρικά scooter. Αν θες να μιλήσεις για ηλεκτρικα scooter άνοιξε άλλο νήμα.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:01
από vagabondo
OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40

α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:03
από Maspoli
vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:01
OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40

α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
Τα e-bikes ρε μάγκες είναι τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Δεν είναι τα ηλεκτρικά scooter. Το νήμα αφορά τα ηλεκτρικά ποδήλατα, δεν αφορά τα scooter.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:04
από Πορφύριος Εξαρχίδης
Η αλήθεια είναι πως η νοοτροπία του έλληνα είναι ηλίθια. Το ποδήλατο είναι επίπονο. Ακόμα και πιτσιρίκια κυκλοφορούν με ηλεκτρικό πατίνι. Θα φτάσει σε μεγάλα άλματα η τεχνολογία προκειμένου να μας καταστήσει όλους χοντρούς.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:13
από Maspoli
Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:51 Το πρόβλημα συνεχίζει να είναι ότι από τη μια θα έχεις πιο πιεσμένους ντελιβεράδες που θα συνεχίζουν να οδηγούν όπως οδηγούν (αν όχι πιο επικίνδυνα αφού η πίεση θα είναι μεγαλύτερη)
Ξαναγράφω ότι δε συμφωνώ με αυτό το επιχείρημα. Η πίεση για επικίνδυνη είναι μεγαλύτερη όσο πιο γρήγορο είναι δυνητικά το δίκυκλο. Αν με το ποδήλατο μπορείς να φτάσεις σε 18 λεπτά και με το παπί σε 9 λεπτά, τότε η πίεση να κερδίσεις 1 λεπτό με το να μην περιμένεις να γίνει πράσινο το φανάρι (ένα παράδειγμα επικίνδυνης οδήγησης) είναι μεγαλύτερη στην περίπτωση του παπιου και όχι του ποδηλάτου. 1 λεπτό συντόμευση στα 9 λεπτά είναι μεγαλυτερο κέρδος σε σχέση με το 1 λεπτό στα 18.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:18
από Awesomatic
Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:13
Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:51 Το πρόβλημα συνεχίζει να είναι ότι από τη μια θα έχεις πιο πιεσμένους ντελιβεράδες που θα συνεχίζουν να οδηγούν όπως οδηγούν (αν όχι πιο επικίνδυνα αφού η πίεση θα είναι μεγαλύτερη)
Ξαναγράφω ότι δε συμφωνώ με αυτό το επιχείρημα. Η πίεση για επικίνδυνη είναι μεγαλύτερη όσο πιο γρήγορο είναι δυνητικά το δίκυκλο. Αν με το ποδήλατο μπορείς να φτάσεις σε 18 λεπτά και με το παπί σε 9 λεπτά, τότε η πίεση να κερδίσεις 1 λεπτό με το να μην περιμένεις να γίνει πράσινο το φανάρι (ένα παράδειγμα επικίνδυνης οδήγησης) είναι μεγαλύτερη στην περίπτωση του παπιου και όχι του ποδηλάτου. 1 λεπτό συντόμευση στα 9 λεπτά είναι μεγαλυτερο κέρδος σε σχέση με το 1 λεπτό στα 18.
Αν μια περίπτωση είναι τέσσερις παραγγελίες την ώρα και στην άλλη 8 τότε για να είναι βιώσιμο το delivery θα πρέπει να γλιτώσουν όσα περισσότερα μπορούν ώστε οι 4 την ώρα να γίνουν 5 την ώρα ή και 6 την ώρα. Που σημαίνει ξεχνάμε φανάρια, μονόδρομους, πεζοδρόμια κλπ.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:20
από nowhere
ηλίθια πρόταση

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:27
από OANNHSEA
vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:01
OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40

α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
Πρώτον, οι μπαταρίες στα scooter δεν μπορούν να αλλαχθούν... Ελάχιστα μοντέλα το κάνουν αυτό και φυσικά θα πρέπει να πληρώσεις και για τις έξτρα μπαταρίες...
Δεύτερον, είναι εντελώς γελοίο να χρησιμοποιείς ποδήλατο για να κάνεις παραδόσεις - έχει πολύ μικρή ταχύτητα!!!
Τρίτον, το ηλεκτρικό ποδήλατο έχει μικρότερη αυτονομία από το scooter. Το ξέρω γιατί το έψαχνα πριν από 8 μήνες... Ουσιαστικά όπως έλεγε ένας κατασκευαστής, είναι μόνο για να σου δώσει βοηθητική δύναμη σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις π.χ. άνοδος σε κάποιο λόφο.

.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:28
από OANNHSEA
Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:03
vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:01
OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40

α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
Τα e-bikes ρε μάγκες είναι τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Δεν είναι τα ηλεκτρικά scooter. Το νήμα αφορά τα ηλεκτρικά ποδήλατα, δεν αφορά τα scooter.
Οπότε η πρόταση σου είναι ανέφικτη από την αρχή...

.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:29
από Maspoli
Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:18
Αν μια περίπτωση είναι τέσσερις παραγγελίες την ώρα και στην άλλη 8 τότε για να είναι βιώσιμο το delivery θα πρέπει να γλιτώσουν όσα περισσότερα μπορούν ώστε οι 4 την ώρα να γίνουν 5 την ώρα ή και 6 την ώρα. Που σημαίνει ξεχνάμε φανάρια, μονόδρομους, πεζοδρόμια κλπ.
Το ανώτατο όριο ταχύτητας των 25km/h που έχουν τα e-bikes για όσο χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική υποβοήθηση κάνουν ανέφικτη την τόσο μεγάλη αύξηση των παραδόσεων ανά ώρα για το παράδειγμά σου ακόμα κι αν καταφύγει κάποιος στην παραβίαση όλου του κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Και επειδή το μέτρο θα έχει γενική εφαρμογή, η αγορά θα βρει γρήγορα μια ισορροπία. Ίσως και με κάποια μόνιμη ή περιστασιακή αύξηση του προσωπικού.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:30
από Λίνο Βεντούρα
Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:25 Καθημερινά, το delivery γίνεται με χιλιάδες ρυπογόνα δίκυκλα, αμφίβολης συντήρησης, και τα παιδιά των delivery στο κυνήγι ενός μεροκάματου του τρόμου διατρέχουν πολλούς κινδύνους στο δρόμο.

Μηπως είναι πια η ώρα για οικολογικούς, οδικούς αλλά και οικονομικούς λόγους, να γίνει υποχρεωτική η διανομή φαγητών και ποτών με ποδήλατα ή e-bikes;
Στην Γερμανία γίνεται εδώ και μερικά χρόνια, προφανώς μέσω γενναίας πράσινης επιδότησης
Εικόνα
Ξεκίνησαν 4-5 εταιρίες πριν μερικά χρόνια για την μάχη της διανομής (και εφαρμογής παραγγελίας). Τελικά έμειναν μονοπώλιο αυτοί οι πορτοκαλιοί μετά από εξαγορές και φουνταρίσματα.