Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;
Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 11:10
Και πως θα καταλαβαίνουμε ότι ήρθαν;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:43To κόστος αγοράς ενός πολύ καλού καινούργιου e-bike είναι χαμηλότερο από το κόστος αγοράς ενός μέτριου καινούργιου παπιού. Το δε κόστος χρήσης κατά πολύ μικρότερο. Εσύ βέβαια που θεωρείς λογικό να συνεχίζεται η ανοχή σε κακοσυντηρημένα καρα-ρυπογόνα σαπάκια-σκοτώστρες το κάνεις στο όνομα ποιας λογικής;OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:25Θα πληρώσεις εσύ να αγοραστούν αυτά τα e-bikes ή θα πρέπει και πάλι άλλοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη για την ιδέα σου;;;Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:25 Καθημερινά, το delivery γίνεται με χιλιάδες ρυπογόνα δίκυκλα, αμφίβολης συντήρησης, και τα παιδιά των delivery στο κυνήγι ενός μεροκάματου του τρόμου διατρέχουν πολλούς κινδύνους στο δρόμο.
Μηπως είναι πια η ώρα για οικολογικούς, οδικούς αλλά και οικονομικούς λόγους, να γίνει υποχρεωτική η διανομή φαγητών και ποτών με ποδήλατα ή e-bikes;
Άσε βέβαια που η ιδέα του ποδηλάτου είναι γελοία...
.
Δεν ήταν e-bikes.Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:30Δε νομίζω να ήταν e-bikes κατά πρώτο (αν ήταν, προφανως η δικαιολογία ήταν ψέμα) και κατά δεύτερο δε μιλάμε για μια μεμονωμένη κίνηση που θα έχει να ανταγωνιστεί άλλους με συντομότερο χρόνο παράδοσης αλλά για ένα υποχρεωτικό μέτρο.Green Dragon έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:17 Λοιπόν, για να μην το κουράζουμε, το δοκίμασε πελάτης μου (ο Μαμαλάκης για την ακρίβεια) και το σταμάτησε άρον άρον γιατί δεν άντεχαν οι delivery να ανεβαίνουν τις ανηφόρες της πλάτης του Παλαιού Ψυχικού και της Φιλοθέης. Είναι μη βιώσιμο.
Το νήμα αφορά ποδήλατα και κυρίως e-bikes (ηλεκτρικά ποδήλατα), δεν αφορά ηλεκτρικά scooter. Αν θες να μιλήσεις για ηλεκτρικα scooter άνοιξε άλλο νήμα.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:43To κόστος αγοράς ενός πολύ καλού καινούργιου e-bike είναι χαμηλότερο από το κόστος αγοράς ενός μέτριου καινούργιου παπιού. Το δε κόστος χρήσης κατά πολύ μικρότερο. Εσύ βέβαια που θεωρείς λογικό να συνεχίζεται η ανοχή σε κακοσυντηρημένα καρα-ρυπογόνα σαπάκια-σκοτώστρες το κάνεις στο όνομα ποιας λογικής;OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:25
Θα πληρώσεις εσύ να αγοραστούν αυτά τα e-bikes ή θα πρέπει και πάλι άλλοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη για την ιδέα σου;;;
Άσε βέβαια που η ιδέα του ποδηλάτου είναι γελοία...
.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Τα e-bikes ρε μάγκες είναι τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Δεν είναι τα ηλεκτρικά scooter. Το νήμα αφορά τα ηλεκτρικά ποδήλατα, δεν αφορά τα scooter.vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:01Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
Ξαναγράφω ότι δε συμφωνώ με αυτό το επιχείρημα. Η πίεση για επικίνδυνη είναι μεγαλύτερη όσο πιο γρήγορο είναι δυνητικά το δίκυκλο. Αν με το ποδήλατο μπορείς να φτάσεις σε 18 λεπτά και με το παπί σε 9 λεπτά, τότε η πίεση να κερδίσεις 1 λεπτό με το να μην περιμένεις να γίνει πράσινο το φανάρι (ένα παράδειγμα επικίνδυνης οδήγησης) είναι μεγαλύτερη στην περίπτωση του παπιου και όχι του ποδηλάτου. 1 λεπτό συντόμευση στα 9 λεπτά είναι μεγαλυτερο κέρδος σε σχέση με το 1 λεπτό στα 18.Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:51 Το πρόβλημα συνεχίζει να είναι ότι από τη μια θα έχεις πιο πιεσμένους ντελιβεράδες που θα συνεχίζουν να οδηγούν όπως οδηγούν (αν όχι πιο επικίνδυνα αφού η πίεση θα είναι μεγαλύτερη)
Αν μια περίπτωση είναι τέσσερις παραγγελίες την ώρα και στην άλλη 8 τότε για να είναι βιώσιμο το delivery θα πρέπει να γλιτώσουν όσα περισσότερα μπορούν ώστε οι 4 την ώρα να γίνουν 5 την ώρα ή και 6 την ώρα. Που σημαίνει ξεχνάμε φανάρια, μονόδρομους, πεζοδρόμια κλπ.Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:13Ξαναγράφω ότι δε συμφωνώ με αυτό το επιχείρημα. Η πίεση για επικίνδυνη είναι μεγαλύτερη όσο πιο γρήγορο είναι δυνητικά το δίκυκλο. Αν με το ποδήλατο μπορείς να φτάσεις σε 18 λεπτά και με το παπί σε 9 λεπτά, τότε η πίεση να κερδίσεις 1 λεπτό με το να μην περιμένεις να γίνει πράσινο το φανάρι (ένα παράδειγμα επικίνδυνης οδήγησης) είναι μεγαλύτερη στην περίπτωση του παπιου και όχι του ποδηλάτου. 1 λεπτό συντόμευση στα 9 λεπτά είναι μεγαλυτερο κέρδος σε σχέση με το 1 λεπτό στα 18.Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 10:51 Το πρόβλημα συνεχίζει να είναι ότι από τη μια θα έχεις πιο πιεσμένους ντελιβεράδες που θα συνεχίζουν να οδηγούν όπως οδηγούν (αν όχι πιο επικίνδυνα αφού η πίεση θα είναι μεγαλύτερη)
Πρώτον, οι μπαταρίες στα scooter δεν μπορούν να αλλαχθούν... Ελάχιστα μοντέλα το κάνουν αυτό και φυσικά θα πρέπει να πληρώσεις και για τις έξτρα μπαταρίες...vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:01Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
Οπότε η πρόταση σου είναι ανέφικτη από την αρχή...Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:03Τα e-bikes ρε μάγκες είναι τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Δεν είναι τα ηλεκτρικά scooter. Το νήμα αφορά τα ηλεκτρικά ποδήλατα, δεν αφορά τα scooter.vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:01Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αυτονομία.OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 11:40
α) Δεν μιλάμε για ποδήλατα εδώ, έστω ηλεκτρικά - εκτός βέβαια εάν είσαι εκτός πραγματικότητας!!! Μιλάμε για ηλεκτρικά δίκυκλα scooter που θα αντικαταστήσουν παπάκια.
β) Ποιός σου είπε ότι αγοράζουν νέα παπάκια; Το 85% πλέον είναι μεταχειρισμένα, τα οποία έρχονται από χώρες της ανατολής!!! Όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα δηλαδή...
γ) Εάν δεν το ξέρεις οι ντελιβεράδες βάζουν το δικό τους παπάκι για να κάνουν τις παραδόσεις...
δ) Ξέρεις την εμβέλεια που έχει σήμερα ένα ηλεκτρικό scooter; Ούτε για πλάκα δεν βγάζει ένα βράδυ δουλειάς!!!
ε) Και πάει στο διάολο ότι κάποιος αγόρασε ένα ηλεκτρικό scooter. Που στο διάολο θα το φορτίζει;;; Στον κώλο του;;; Ή μήπως νομίζεις ότι θα το παίρνει στο διάμερισμα του και θα το βάζει στην πρίζα για μερικές ώρες να φορτίσει;;;
Θα πρέπει να υπάρχουν πολλές εφεδρικές μπαταρίες οι οποίες θα φορτίζονται στο κατάστημα και θα αλλάζουν 2-3 φορές το οχτάωρο ανάλογα με την δουλειά.
Σε μια επαρχιακή πόλη, πιστεύω θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ηλ. ποδήλατο (αυτό με τις ταχύτητες, όχι σκούτερ με πηδάλια).
Το ανώτατο όριο ταχύτητας των 25km/h που έχουν τα e-bikes για όσο χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική υποβοήθηση κάνουν ανέφικτη την τόσο μεγάλη αύξηση των παραδόσεων ανά ώρα για το παράδειγμά σου ακόμα κι αν καταφύγει κάποιος στην παραβίαση όλου του κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Και επειδή το μέτρο θα έχει γενική εφαρμογή, η αγορά θα βρει γρήγορα μια ισορροπία. Ίσως και με κάποια μόνιμη ή περιστασιακή αύξηση του προσωπικού.Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:18
Αν μια περίπτωση είναι τέσσερις παραγγελίες την ώρα και στην άλλη 8 τότε για να είναι βιώσιμο το delivery θα πρέπει να γλιτώσουν όσα περισσότερα μπορούν ώστε οι 4 την ώρα να γίνουν 5 την ώρα ή και 6 την ώρα. Που σημαίνει ξεχνάμε φανάρια, μονόδρομους, πεζοδρόμια κλπ.
Στην Γερμανία γίνεται εδώ και μερικά χρόνια, προφανώς μέσω γενναίας πράσινης επιδότησηςMaspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 22:25 Καθημερινά, το delivery γίνεται με χιλιάδες ρυπογόνα δίκυκλα, αμφίβολης συντήρησης, και τα παιδιά των delivery στο κυνήγι ενός μεροκάματου του τρόμου διατρέχουν πολλούς κινδύνους στο δρόμο.
Μηπως είναι πια η ώρα για οικολογικούς, οδικούς αλλά και οικονομικούς λόγους, να γίνει υποχρεωτική η διανομή φαγητών και ποτών με ποδήλατα ή e-bikes;
