Re: Η κρίση του κοροναϊού κατά συνδικαλιστές εκπαιδευτικούς
Δημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2020, 15:23
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Εκτελώ υπηρεσία νυχτοφύλακα,αισίως έφτασα τους 68 εγγεγραμμένουςΣτύγιος έγραψε: 24 Μαρ 2020, 14:00 3-6 το πρωί, σαν τον βρικόλακα, κατάφερα να δουλέψω και να αναρτήσω τα τελευταία αρχεία ( επαναληπτικές ερωτήσεις, ασκήσεις ,θεωρία ,σχεδιαγράμματα κλπ).
Έχω καμιά 45αριά μαθητές ,αν κάποτε καταφέρουν κι αυτοί να συνδεθούν και να τα δούνε ..![]()
Μπράβο ρε φίλε πάντως!Στύγιος έγραψε: 25 Μαρ 2020, 03:56Εκτελώ υπηρεσία νυχτοφύλακα,αισίως έφτασα τους 68 εγγεγραμμένουςΣτύγιος έγραψε: 24 Μαρ 2020, 14:00 3-6 το πρωί, σαν τον βρικόλακα, κατάφερα να δουλέψω και να αναρτήσω τα τελευταία αρχεία ( επαναληπτικές ερωτήσεις, ασκήσεις ,θεωρία ,σχεδιαγράμματα κλπ).
Έχω καμιά 45αριά μαθητές ,αν κάποτε καταφέρουν κι αυτοί να συνδεθούν και να τα δούνε ..![]()
![]()
Κλάφτα Χαράλαμπε και κλάφτε τους σέρβερς..
Πρώτα απ' όλα λέει ψέματα. Δε θυμάμαι πότε ακριβώς αλλά κάποια στιγμή στη δεκαετία του '00 γινόταν σίγουρα διαρκής επιμόρφωση, όποιος ενδιαφερόταν πήγαινε να μάθει υπολογιστές και πληρωνόταν για αυτό. Θα εκπλαγώ αν αυτό σταμάτησε. Η μάνα μου είχε πάει και γενικά οι περισσότεροι δάσκαλοι και καθηγητές έχουν πάει, τόσο η προηγούμενη δασκάλα της κόρης μου όσο και η τωρινή χρησιμοποιούν πάρα πολύ υπολογιστές και είναι και οι δύο 60+. Στην πραγματικότητα είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρεις εκπαιδευτικό κάτω των 70 (συμπεριλαμβάνω και συνταξιούχους) που να μην ξέρει από αυτά κι αν δεν ξέρει είναι επειδή το επέλεξε και αντιστάθηκε στο να μάθει. Στην πολύ τελική δεν τους κάνουν και τίποτα θεωρίες αλγοριθμικής πολυπλοκότητας ούτε χρειάζεται, για πέντε βασικά πράγματα συζητάμε.Lugozzi έγραψε: 23 Μαρ 2020, 15:14 Δάσκαλος : Τελείωσα την παιδαγωγική το 1988 και τότε δεν είχαμε υπολογιστές.
Δημαρέση : Ναι αλλά έχουμε τώρα. Τόσα χρόνια τι κάνατε ; Γιατί δεν μάθατε ;
Δάσκαλος : Με βιβλία έκανα τη δουλειά μου. Το κράτος δεν φρόντισε να μου μάθει υπολογιστές.
Δημαρέση : Ούτε για εμένα φρόντισε το κράτος αλλά έμαθα. Αλλιώς θα απολυόμουν.
Δάσκαλος : Ε τι να κάνουμε τώρα. Άλλο το δημόσιο άλλο ο ιδιωτικός τομέας. !!!!!!
Ο διάλογος αυτός έγινε πριν λίγο στο ραδιόφωνο του Status Θεσσαλονίκης, ανάμεσα στη Βιργινία Δημαρέση (δημοσιογράφος) και έναν δάσκαλο.
Εκ του φμπ
Υπάρχουν άνθρωποι και κάτω των 50 που χρησιμοποίησαν (με βοήθεια φίλων) υπολογιστή στο πτυχίο τους και έκτοτε καθόλου ή έστω μόνο για να διαβάσουν κακήν κακώς κάποιο μαιλ. Σε αυτούς τώρα φαίνεται βουνό και δεν είναι μόνο θέμα θέλησης ή τεμπελιάς. Υπάρχει ένα τεράστιο ψυχολογικό εμπόδιο να αρθεί. Ελπίζω η ανάγκη να τους κινητοποιήσει. Απαράδεκτο βέβαια, αλλά υπαρκτό φαινόμενο.foscilis έγραψε: 25 Μαρ 2020, 11:11 Πρώτα απ' όλα λέει ψέματα. Δε θυμάμαι πότε ακριβώς αλλά κάποια στιγμή στη δεκαετία του '00 γινόταν σίγουρα διαρκής επιμόρφωση, όποιος ενδιαφερόταν πήγαινε να μάθει υπολογιστές και πληρωνόταν για αυτό. Θα εκπλαγώ αν αυτό σταμάτησε. Η μάνα μου είχε πάει και γενικά οι περισσότεροι δάσκαλοι και καθηγητές έχουν πάει, τόσο η προηγούμενη δασκάλα της κόρης μου όσο και η τωρινή χρησιμοποιούν πάρα πολύ υπολογιστές και είναι και οι δύο 60+. Στην πραγματικότητα είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρεις εκπαιδευτικό κάτω των 70 (συμπεριλαμβάνω και συνταξιούχους) που να μην ξέρει από αυτά κι αν δεν ξέρει είναι επειδή το επέλεξε και αντιστάθηκε στο να μάθει. Στην πολύ τελική δεν τους κάνουν και τίποτα θεωρίες αλγοριθμικής πολυπλοκότητας ούτε χρειάζεται, για πέντε βασικά πράγματα συζητάμε.
Υπάρχουν ακόμα δάσκαλοι χωρίς καμία επαφή με κοινωνικά δίκτυα. Ούτε καν με χρήση smartphone.
ας τους βοηθήσουμε οι διευθυντές τότε... τα ιδιωτικά παραδίδουμε ύλη κανονικά και προχωράνε ...οι υπόλοιποι βολεύονται με όσους κάνουνε τους ασχετους
Δεν διαφωνώ. Απλά σε τεχνοφοβικό άτομο δεν είναι θέμα μερικών οδηγιών και ενός σεμιναρίου 1-2 ορών. Θέλει αρκετή υποστήριξη. Trust me, ξέρω από πρώτο χέρι.nostromos έγραψε: 25 Μαρ 2020, 12:54ας τους βοηθήσουμε οι διευθυντές τότε... τα ιδιωτικά παραδίδουμε ύλη κανονικά και προχωράνε ...οι υπόλοιποι βολεύονται με όσους κάνουνε τους ασχετους
630.000! εγγεγραμμένοι χρήστες , δεν θα συνδεθούμε πια ούτε 3-7 το πρωίfoscilis έγραψε: 25 Μαρ 2020, 11:06 είναι όντως τρομερά δύσχρηστο έως άχρηστο. Αρκεί να πούμε ότι το eclass.school.gr δεν είναι load balanced. Δεν είχαν σκεφτεί τι σημαίνει 100.000+ χρήστες ταυτόχρονα αν και θα 'πρεπε.
Το υπουργείο και η αρχή προστασίας δεδομένων δεν το επιτρέπουνΠρετεντέρης έγραψε: 25 Μαρ 2020, 14:09 Αντί για ψηφιακές τάξεις, στέλνεις υλικό στα μέιλ των μαθητών και τελείωσε η ιστορία. Το σύγχρονο είναι πιο ενδιαφέρον, το webex δηλαδή.